Keitä ovat ne naiset joita tullaan iskemään ihan kaikkialla?
Kuulemma jopa ruokakaupassa saavat treffikutsuja.
Kuulostaa omaan korvaan todella absurdilta, kun näiden kuuden sinkkuvuoden aikana yksikään mies ei ole tullut edes juttelemaan, ei edes risteilyllä..
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ystävä, jolla tuntuu olevan kyky saada jopa ne "kiltit miehet", joiden on vaikea kuvitekla lähestyvän ketään, lähestymään. Ja ne lähestymiset on sitten tyyliä ääni väristen lausuttuna: "halusin vain tulla sanomaan, että sinä olet kaunis." Ja ystäväni kiitettyä vetäydytään takaisin tulosuuntaan.
Hyvä ulkonäkö on kuin super voima, sillä voi aiheuttaa ihmisissä aivan epätavallisia reaktioita. Kerron esimerkin:
Yksi parhaimmista ystävistäni on pitkä ja äärimmäisen komea kasvoiltaan. Naiset menevät täysin sekaisin hänen lähellään: tuijottavat häpeämättä, punastelevat, takeltelevat sanoissaan, keksivät mistä tahansa "tikusta asiaa" vain jotta saavat avattua keskustelun hänen kanssaan. Tätä on todella kiehtovaa seurata vierestä, koen olevani kuin David Attenborough.
Mulla myös on tuon tyyppinen ystävä, joka oli nuorempana ihan Shakiran näköinen, ja se miesten sekoaminen oli jotain ihan käsittämätöntä. Pahin oli, kun täm ystävä oli jo selkeästi raskaana, niin joku häiskä tuli iskemään, ja kun ystävä sanoi hölmistyneenä olevansa raskaana, niin mies tokaisi, ettei se haittaa. 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa, että aika moni selviytyy noista tilanteista sanomalla olevansa varattu. Ymmärrettävää toki, koska onhan se kai usein helpoin tapa päästä lähestyjästä eroon. Miehille se tietysti antaa viestin, että naisen kiinnostus tai sen puute ei ole ratkaiseva asia, vaan ainoastaan se, "kuuluuko" nainen jo jollekin toiselle miehelle. Ja on vähän ikävää, että tämä vahvistaa noiden miesten käsitystä siitä, että miehen kiinnostus on ainoa, millä on merkitystä. Sehän noissa lähestymisissäkin on taustalla oleva ajatus - he itse kiinnostuvat naisesta pelkän ulkonäön perusteella ja ajattelevat, että miehen kiinnostuksen pitää riittää kanssakäymiseen, ja että naiselle riittää syyksi ja motiiviksi treffeihin vain se, että mies kiinnostui.
Mä sanon että olen varattu siksi että se oikeasti on se syy miksi en lähde enempää miettimään kiinnostaako mua tarpeeksi. Moni on ollut sellainen jonka kanssa olisin todennäköisesti muuten lähtenyt treffeille.
Vierailija kirjoitti:
"Nainen ei selvästi ole ollut yhtä vaikuttunut miehestä kuin mies naisesta, jos kerran nainen ei tullut juttelemaan miehelle. Ja todennäköisyys siihen, että täysin tuntematon mies saa naisen kiinnostumaan vain ulkonäkönsä perusteella on vähemmän kuin 1%. Eikä ole kyse edes siitä, pitääkö nainen miehen ulkonäöstä - en ainakaan itse kiinnostu jokaisesta miehestä, jonka ulkonäkö on miellyttävä. En muista KERTAAKAAN edes kiinnostuneeni kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella. Joten mies voisi realistisesti olettaa, että mitä todennäköisimmin nainen ei ole kiinnostunut."
Joten jos mies ei pysty jotain kautta kaveeraamaan naisen kanssa ja näin tekemään itseään tykö, niin unohtakoon. Et voi esim. lähteä kahville ja tutustua, sillä et tiedä hänestä mitään... Eikö tutustumisen koko pointti ole, noh, tutustua?Muutenkin, vieläkin monet odottavat, olettavat, että on miehen tehtävä tehdä aloite... Joten monen
Edelleen: jos nainen ja mies eivät tiedä toisistaan MITÄÄN, niin mikä olisi naiselle syy ja motiivi lähteä kahville tutustumaan - miksi siis kaikista maailman miehistä juuri tämä tietty mies? Senkö vuoksi vain, että se mies piti naisen ulkonääöstä? Jos miehen ulkonäkö ei herätä naisessa samanlaista kiinnostusta, niin mikä olisi naiselle syy haluta tutustua juuri tähän mieheen?
Äitini. Rohkea katsekontakti ja kaunis, iloinen hymy = vihreä valo, saa lähestyä. Jos välttelee katsetta kuin ruttoa ja naama on norsunvitulla niin turha odottaa kontaktia, vaikka kaunis olisikin. Ole helposti lähestyttävä ja ihmiset lähestyvät sinua helposti.