Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastaatte Torissa kun saatte ''Onko tämä vielä myynnissä?'' viestin?

Vierailija
23.03.2024 |

Pitääkö siihen vastata jotain enemmän kuin pelkästään kyllä on vai miksi ostaja katoaa vastauksen saatuaan? Eikö vastaus ole tarpeeksi myyvä vai mikä mättää.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, että kyllä on vielä myynnissä. Ostaja laittelee lisää jos haluaa ostaa. 

Vierailija
2/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajissa on sellaisia henkilöitä, joilla on sama tai samankaltainen tavara myynnissä tai aikomus laittaa myyntiin, varmistelevat vaan hintaa omalle tavaralleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään en mitenkään.

Vierailija
4/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei poista sitä viestiään, eli jos on vanhempi ilmoitus, tai muutoin nopeasti kaupaksi käyvä, varmistelevat, mutta jos on myymättä, vastaat vaan kyllä, hinta perään, ja ostatko, vai tinkaatko?

Vierailija
5/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kyllä jännä ihmistyyppi jotka kysyy tätä ja myöntävän vastauksen saatuaan häviää kuin pieru Saharaan. Että ihan vaan yleisestä mielenkiinnostako kysyit? 

Vierailija
6/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko nähdä kikkelini?

Vierailija
7/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäti on. Mitenkäs siellä pohjoisessa, joko on lumet sulaneet vai vieläkö vihmoo räntää? Nii-i.

Vierailija
8/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan että kyllä on.

Vierailija
9/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa mitään. Tuotteeni ovat myynnissä niin kauan kun niistä on ilmoitus torissa. Jos joku ei sitä ymmärrä, se on hänen ongelmansa. En muutenkaan vastaa viesteihin, joissa kysytään asioita, jotka lukevat ilmoituksessa. 

Vierailija
10/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään en mitenkään.

No se ei ainakaan auta myymistä jos ei vastaa. Itse kysyn aina sen takia koska moni myyjä unohtaa poistaa tuotteensa myytyä sen. 

Vierailija
11/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan jotain tyyliin "Kyllä, olisitko yhä kiinnostunut?" , "Kyllä, on vielä vapaana, haluisitko tietää maljakosta jotain lisää?" tms

Vierailija
12/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään en mitenkään.

No se ei ainakaan auta myymistä jos ei vastaa. Itse kysyn aina sen takia koska moni myyjä unohtaa poistaa tuotteensa myytyä sen. 

Toki laitan aina sillä muotoa että jos on vielä myynnissä niin voin ostaa eli se on lähinnä toteamus eikä kysymys. Jos myyjä ei vastaa mitään niin sitten ei vastaa. Ei ole ainakaan mulle mikään ongelma se jos ei vastata.

Vierailija
13/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään en mitenkään.

Miten se edistää myymistä, jos vastaan "kyllä" ja sinä et sen jälkeen laita enää mitään viestiä? 

Vierailija
14/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, että kyllä on.  Jos haluat ostaa tuotteen, niin ilmoita yhteystietosi.

Vierailija
15/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on automaattiviesti, joka lähtee heti kun ostaja yrittää ottaa yhteyttä myyjään. Ärsyttävää, kun ostajana olen kirjoittamassa pitkää viestiä, jossa tiedustelen vaatteen tarkempaa kokoa ja sijaintia ja sitten myyjä vastaakin "kyllä on" siihen automaattiseen "onkotämävielämyynnissä"-viestiin ennen kuin olen edes lähettänyt omaa viestiäni.

Vielä ärsyttävämpää on, kun jotkut eivät poista myytyjä niin että ostajan joutuu ensimmäisenä kysymään "onkotämävielä myynnissä" 

Vierailija
16/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa mitään. Tuotteeni ovat myynnissä niin kauan kun niistä on ilmoitus torissa. Jos joku ei sitä ymmärrä, se on hänen ongelmansa. En muutenkaan vastaa viesteihin, joissa kysytään asioita, jotka lukevat ilmoituksessa. 

Tuo on keskustelun avaus ostajalta. Et siis halua myydä tuotettasi.

On kokemusta (omaa ja kaverien) että moni myyjä unohtaa poistaa ilmoituksensa, vaikka on sen jo myynyt.

Vierailija
17/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään en mitenkään.

Miten se edistää myymistä, jos vastaan "kyllä" ja sinä et sen jälkeen laita enää mitään viestiä? 

Miten se edistää sun myymistä, jos et vastaa mitään eikä tuotettasi myydä? Ostaja sen sijaan ostaa mahdollisesti jonkun toisen tuotteen.

Vierailija
19/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään en mitenkään.

Sitten vastaan että ostan sen tuotteen mutta kuten aiemmin  tarkensi  niin yleensä muotoilen kysymyksen toteamukseksi mutta muutaman kerran olen kysynyt suoraan että onko vielä myynnissä.

Vierailija
20/113 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on kyllä jännä ihmistyyppi jotka kysyy tätä ja myöntävän vastauksen saatuaan häviää kuin pieru Saharaan. Että ihan vaan yleisestä mielenkiinnostako kysyit? 

Veikkaan kysyy monelta, joilla on sama tuote myynnisä ja ostaa, kellä on halvin hinta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä