Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei ole ikinä maanantaisin töissä!! Miksi?

Vierailija
23.03.2024 |

Tiistaista perjantaihin tekee. Onkohan joku mt tapaus? Tiedän siitä, että on kotona, koska auto on muina päivinä poissa.

Mikä syy on tehdä 4 päiväistä viikkoa? Joku mt kuntoutuja tai muu ongelmainen?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saikutan aika usein juuri maanantain, joskus perjantain. Siitä kuitenkin maksetaan samalla tavalla, miksi olisin siis töissä, kun monesti parempaakin tekemistä. Ja työnantajalle ei kuulu henkilökohtaiset asiani. 

Vierailija
42/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap itse teet kotona? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aivan selvä tapaus. Häntä siis on alkanut ahdistaa, että sinä asut naapurissa, siis tiedäthän: kerrostalokyttääjä ja näin hän on saanut työterveydestä pysyvän saikutusmaanantain, jotta voi henkisesti jaksaa sitten käydä töissä ti-pe.

(lue: hanki elämä tai mene kysymään siltä naapuriltasi, että miksi on maanantaisin kotona!)

Vierailija
44/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä naapurisi moi! Olen niin merkittävän varakas, että minun ei tarvitse käydä töissä kuin neljänä päivänä viikossa. Jos sinulla on taloudellisia vaikeuksia, tule rohkeasti ovelleni kysymään rahaa. Avun pyytämistä ei tarvitse hävetä, rakas naapuri.

Minun naapurini eivät tiedä missä vietän aikani. Jutellaan kyllä ja tunnen kaikki, on pieni taloyhtiö. Koska en ole täältä kotoisin, uunotan heitä pikkuisen. Ollaan työttömiä ja kun lähdetään jonnekin harrastus- tai muille matkoille, sanotaan että työkeikka on. Lähes yötä päivää jonkun laitoksen huoltotöitä ja sitten pitkät vapaat. Voihan se olla vaikka nelipäiväinen tai joku muu sovittu työaika. Mikä erikoinen päivä maanantai on että töissä kaikkien pitäisi olla.

Vierailija
45/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen etätöitä,tietokoneella ohjaan moottorisahaa,tänäänkin olen kaatanut puita kymmeniä kuutioita.Tankkaaminen vaan on työlästä,tunnin välein joudun hipsimään työpaikalle,kun sahasta loppuu ,teräketjuöljy ja polttoaine.

Vierailija
46/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla yrittäjä joka päättää itse millon menee töihin/tekee töitä kuten itse. 

Vierailija
47/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kaksi nelipäiväistä työviikkoa tekevää tuttavaa. Lisäksi meilläkin on töissä yksi joka tekee nelipäiväistä.

Lisäksi meillä töissä yksi on osittaisella vanhuuseläkkellä (entinen osa-aikaeläke).

Meillä tehdään myös etätöitä, yksi tyyppi tekee aina perjantaina etätöitä ja muut miten sopii.

On myös aloja, kuten joku jo mainitsi museot, jotka ovat maanantaisin kiinni. Mun alakerrassa on ravintola joka on kiinni maanantait ja tiistait. Onhan näitä.

Vierailija
48/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene naapurin eukko sieltä ikkunan takaa kyttäämästä  töihin. Teen maanantaisin etätyötä. 

No okei! Menen nyt kuntosalin ikkunan taakse katsomaan kuka pyllistää miehelleni

Vierailija
49/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen jotta laitat liikuntaesteen ja menet kysymään asiasta naapuristaltasi.

Vierailija
50/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä joku on mt ongelmainen, niin ap ketjun aloittaja. Tai surkee provo. Hanki elämä. 

Vierailija
51/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa erittäin sairaalta..

Vierailija
52/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä vapaat ma ja ti, joten naapurit saa rauhassa ihmetellä miks mun auto on pihassa silloin.

Vierailija
53/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä jotka on kännissä, kuinkas muutenkaan aina maanantaisin.

Vierailija
54/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nelipäiväistä viikkoa ja olen nimenomaan maanantaisin vapaalla. Ja usein teen vielä tiistaista torstaihin pidempää päivää, että pääsen perjantaina vähän aikaisemmin.

Vierailija
55/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saikutan aika usein juuri maanantain, joskus perjantain. Siitä kuitenkin maksetaan samalla tavalla, miksi olisin siis töissä, kun monesti parempaakin tekemistä. Ja työnantajalle ei kuulu henkilökohtaiset asiani. 

Onneksi olkoon. Sinulla on kuitenkin vankka tuki takana. Lakkoilijat ovat puolellasi. Ei ihme kun verorahat ei riitä nykyisin mihinkään kun kaikki saikuttaa ja velttoilee kotona. Maksetaan vaan jatkossakin näille ja vastustetaan hallituksen uudistuksia.

Vierailija
56/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä ap kerran olet joka maanantai kylki kyljessä naapurisi kanssa, mikset itse kysy häneltä? Mistä te oikein keskustelette, kun sinua aihe ei tule puheeksi? Kysyt vaan siltä vähän kierrellen:"Mä tiedän miksi mä en ole koskaan töissä, mut miksi sä naapuri olet vain maanantaisin kotona?"

Vierailija
57/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiistaista perjantaihin tekee. Onkohan joku mt tapaus? Tiedän siitä, että on kotona, koska auto on muina päivinä poissa."

_

Eli sinä itse olet koko ajan kotona, koska tiedät autosta.

Miksi, oletko työtön?

Kuulosta itse mt-tapaukselta aloituksen perusteella.

Ehkä naapuri tekee yhden etäpäivän viikossa. Osaatko ajatella aivoillasi.

Vierailija
58/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varmaan tehnyt sellaisen työsopimuksen.

Tai tekee maanantait etänä.

Vierailija
59/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tienaavana voi tehdä 4 päiväistä viikkoa

Vierailija
60/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla joka viljelet näitä aloituksia vaikka ja mistä kera useiden huuto ja kysymysmerkkien kera: hommaa nyt muutakin elämää kuin vauva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän