Naapuri ei ole ikinä maanantaisin töissä!! Miksi?
Tiistaista perjantaihin tekee. Onkohan joku mt tapaus? Tiedän siitä, että on kotona, koska auto on muina päivinä poissa.
Mikä syy on tehdä 4 päiväistä viikkoa? Joku mt kuntoutuja tai muu ongelmainen?
Kommentit (83)
meillä eräs mummo tekee vaan ti, ke ja to. ma ja pe vapailla.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö sinä ap itse ikinä töissä?
En vaisinkaan. Olen sairaseläkkeellä polven vuoksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaisinkaan. Olen sairaseläkkeellä polven vuoksi.
Ap
Siinä tapauksessa. Sinulla ei ole varaa marmattaa toisten töissä käynnistä.
Itse ainakin teen tiistaisin ja torstaisin etätöitä kotoa käsin. En silloin lähde minnekään.
Lyhyempien työviikkojen arvostelijat ovat niitä, jotka vahtaavat että 37,5-40 h tulee täyteen, vaikka töitä ei olisi.
Sen sijaan, että tuottaisivat jotain, kuluttavat vain aikaa.
Itsekin olen tulostavoitteella, aivan sama, käytänkö 20 vai 40 h viikossa.
No jospa tekee lyhyempää viikkoa tms. Minäkin olen ollut sellaisessa töissä mikä oli maanantaisin kiinni koko pulju.
Vierailija kirjoitti:
Olen maanantaisin kipeänä. Mieliala usein myös matalana kun uusi työviikko alkaa ja sen takia haen myös usein sairauslomaa alkuviikolle.
Onneksi on ymmärtäväinen työnantaja, kun hän itsekin on sellainen tunteellisempi tapaus.
Mitäh??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Museot yms kiinni aina maanantaisin
Museoissakin useimmat ovat töissä maanantaisin.
Lisätään nyt vielä, että itse työskentelen museossa.
Maanantaisin on teatterilaisten vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vi...... mikä kyttääjä. Asia ei kuulu sinulle millään tavalla.
Aloittajan täytyy olla kuntoutuja tai muu ongelmainen, kun on maanantait kotona kyttäämässä naapureita.
Tämä ketju on selvästi paskaduunarin aloittama.
Tein 3- tai 4-päiväistä työviikkoa niin kauan kuin nuorinkin lapsi oli lukiossa. Tämä oli meidän perheen arvovalinta ja koskaan en katunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut kolmekymmentä vuotta eläkkeellä monenkirjavien mt-ongelmien vuoksi ja vastikään pääsin vankilasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Esim. seurakunnan ovat usein suljettu maanantaisin, jopa vielä tiistaina, koska nykyään kaikki kirkolliset toimitukset viikonloppuna.
Nämä on hauskoja "seurakunnat suljettu" ihan kun seurakunnalla olisi joku yhteneväinen aukioloaika. Ei sillä, etteikö yksittäisellä työntekijällä voisi olla maanantait vapaana.
Meillä varmaan koko kortteli ihmettelee, kun olemme keski-ikäinen pariskunta ja asumme yli 500 neliön uudehkossa omakotitalossa pk-seudulla, emmekä koskaan 'käy' töissä.
Molemmat teemme 100% etätöitä ja ei ihan normi toimistoaikaan. Eli harrastamme koirien kanssa ja käymme kaupassa säännöllisesti keskellä päivää.
Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita, joten olisi ihan suotavaa, jos kaikki keskittyisivät ihan oman ruokakuntansa elämään, eikä tuhlaisi energiaa pohtimalla naapuruston tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmasti sitten yksi niistä lakkoilijoista, joka kannattaa täyttä palkkaa sairaslomapäiviltä. Se on niin mukavaa, että muut joutuu tekemään työt ja itse voi maata krapulassa samalla rahalla. Onneksi vasemmisto ja ay-liike mahdollistavat tämänkin edun juopoille.
Juuri näitä vastauksia hallituksen trolli ap halusikin. Onnittelut! Olit ensimmäinen.
Syy ei kuulu ulkopuolisille. Tosi rasittavaa jos olisi naapuri joka kyttäisi milloin on kotona ja milloin ei. Voi myös olla että opiskelee tai tekee etänä töitä.
Mistä sä tiedät, että se silloin käy töissä, kun auto on pois? Eikö autolla voi muualla käydä kun töissä?