Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei ole ikinä maanantaisin töissä!! Miksi?

Vierailija
23.03.2024 |

Tiistaista perjantaihin tekee. Onkohan joku mt tapaus? Tiedän siitä, että on kotona, koska auto on muina päivinä poissa.

Mikä syy on tehdä 4 päiväistä viikkoa? Joku mt kuntoutuja tai muu ongelmainen?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museot yms kiinni aina maanantaisin

2/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Olen pyytänyt maanantait vapaaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä alkoholisti. Alkoholistit saavat pidennettyjä viinonloppuja, jota vältetään töihin tulo humalassa, jos juominen hirtää niin pahasti kiinni, ettei pääse edes töihin selvänä.

Vierailija
4/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monet tekee nelipäiväistä työviikkoa, itsellänikin on pari sellaista kollegaa.

Vierailija
5/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle 

Vierailija
6/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako se sulle kuuluu.

Vierailija
7/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina alkaa tää,kaikki hommat niinkuin plää plää.

Vierailija
8/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, vaikka naapurillasi olisikin mielenterveysongelmia. Se ei kuulu sinulle millään tavalla.

Vierailija
9/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö sinä ap itse ikinä töissä?

Vierailija
10/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina etätyöpäivä ehkä.

Vierailija
11/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee neljäpäiväistä viikkoa tai maanantain etänä. Itse teen kolmepäiväistä. Sinä et taida käydä töissä ollenkaan, kun ehdit vahtaamaan?

Vierailija
12/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmasti sitten yksi niistä lakkoilijoista, joka kannattaa täyttä palkkaa sairaslomapäiviltä. Se on niin mukavaa, että muut joutuu tekemään työt ja itse voi maata krapulassa samalla rahalla. Onneksi vasemmisto ja ay-liike mahdollistavat tämänkin edun juopoille.

13/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän monet tekee nelipäiväistä työviikkoa, itsellänikin on pari sellaista kollegaa.

Mä aloin tekemään noin vuosi sitten ensin 4-päiväistä työviikkoa ja sitten vähän myöhemmin 3-päiväistä työviikkoa. Mulla siis maanantaiden lisäksi myös tiistait vapaata. 

Vierailija
14/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai on etäpäivä

Vierailija
15/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aloin tekemään noin vuosi sitten ensin 4-päiväistä työviikkoa ja sitten vähän myöhemmin 3-päiväistä työviikkoa. Mulla siis maanantaiden lisäksi myös tiistait vapaata. 

Tunnollinen lammas et ainakaan ole.

Häpeä

Vierailija
16/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museolehtorit, papit ja monet ravintola-alan työntekijät pitävät ainoan vapaapäivänsä juuri maanantaisin. Rakennsalalla voidaan niinsanotusti "tehdä päivä sisään" eli työskennellä muina päivinä normaalia pitempään, että saadaan maanantai vapaaksi. Mitä outoa siinä on? Missä itse olet töissä?

Vierailija
17/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon yrityksiä ja julkisia virastoja, jotka ovat maanantaina suljettu tai auki muutaman päivän viikossa, kun asiakkaita ei ole riittävästi esim. rakennusvirasto, verovirasto, kosmetologit jne. 

Vierailija
18/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maanantaisin kipeänä. Mieliala usein myös matalana kun uusi työviikko alkaa ja sen takia haen myös usein sairauslomaa alkuviikolle.

Onneksi on ymmärtäväinen työnantaja, kun hän itsekin on sellainen tunteellisempi tapaus.

Vierailija
19/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen etätöitä aina maanantaisin ja usein otan lomaa myös maanantaina asioiden hoitamiseksi. Viikonloppu tuntuu pidemmältä, kun ei tarvitse lähteä maanantaina toimistolle. 

Vierailija
20/83 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en käy työpaikalla muutoin kuin tarpeen vaatiessa eli aika harvoin. Voi tulla joillekin yllätyksenä että nykyään töitä voi tehdä etänä. Naapuri kyseli joku aika sitten että oletkos töitä löytänyt niin oli vähän ihmeissään kun kerroin että teen etätöitä kotoa käsin. 😁 Luuli reppana että olen työttömänä ja ajatteli varmaan vähän ilkkua asialle...harmi kun ei onnistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän