Ahdistusta lievittäviä lääkkeitä, jotka EIVÄT vaikuta negatiivisesti seksuaalisuuteen?
Ahdistusta lievittäviä lääkkeitä, jotka EIVÄT vaikuta negatiivisesti seksuaalisuuteen? Sosiaalisten tilanteiden ahdistus.
Kommentit (73)
Oletko oikeasti ahdistunut? Siinä tilassa ei kauheasti seksi kiinnosta.
Kiitollisuuden tunteen kaivaminen jostain. Vaikka väkisin. Ihminen ei voi olla samaan aikaan sekä kiitollinen että ahdistunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida sellaisia olla.
Miksi kaikki rikkovat fyysistä seksuaalisuutta?
Lääkkeet vaikuttaa eri tavoin eri ihmisillä. Minulla toiminut ahdistukseen sertraliini eikä ole vaikuttanut haluihin. Ne on olleet aina aika korkeat ja on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Siis en ole mitenkään masentunut tai alakuloinen, mutta minulla on pitkään jatkunutta sosiaalisen kanssakäymisen ongelmaa. Olen ahdistunut sosiaalisissa tilanteissa ja en esim. aina saa hoidettua kaikkia haluamiani asioita sen takia. Seksuaalisuus on hyvin tärkeä voimavara minulle, joten siihen en missään nimessä halua vaurioita. Eli en voi ottaa riskiä esim. Ssri-lääkkeiden kokeilemisesta.
Bentsot. Mulla ainakin ne saa vaan haluamaan seksiä.
Mä syön ketipinoria ahdistukseen, eikä oo vaikuttanu haluihin
Jos esim. haluaisin kysyä melkein perhepiiriin kuuluvalta henkilöltä, että mitä kuuluu ja mitä aiot tehdä kesällä, niin en monesti pysty siihen. En vain kykene.
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en ole mitenkään masentunut tai alakuloinen, mutta minulla on pitkään jatkunutta sosiaalisen kanssakäymisen ongelmaa. Olen ahdistunut sosiaalisissa tilanteissa ja en esim. aina saa hoidettua kaikkia haluamiani asioita sen takia. Seksuaalisuus on hyvin tärkeä voimavara minulle, joten siihen en missään nimessä halua vaurioita. Eli en voi ottaa riskiä esim. Ssri-lääkkeiden kokeilemisesta.
Määrittelisin tuon ongelman joksikin muuksi kuin ahdistukseksi. Asia ei toki mulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus.
Bentsot voisi olla mahdollisesti ok, mutta koukuttumisriski taitaa olla todellinen. Miten usein käytätte sitä? Ja kykeneekö sen alaisena toimimaan kuitenkin skarpisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittelisin tuon ongelman joksikin muuksi kuin ahdistukseksi. Asia ei toki mulle kuulu.
Sosiaalisten tilanteiden ahdistus, sosiaalisten tilanteiden pelko, mahdollisesti estynyt persoonallisuus.
Kaikilla ihmisillä on jotain pientä aihetta diagnooseihin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ihmisillä on jotain pientä aihetta diagnooseihin.
Kyseessä tässä ei ole pieni aihe. Minulle ei esim. ole yhtään ystävää, koska en kykene rentoutumaan sosiaalisessa kanssakäymisessä. Minulla on puoliso, mutta en kykene rentoutumaan enää hänenkään seurassa, toisin kuin joskus aikoinaan. Emme juurikaan puhu.
Ehkäpä ammattiapu on sitten paikallaan.
Ei taida sellaisia olla.