Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistusta lievittäviä lääkkeitä, jotka EIVÄT vaikuta negatiivisesti seksuaalisuuteen?

Vierailija
23.03.2024 |

Ahdistusta lievittäviä lääkkeitä, jotka EIVÄT vaikuta negatiivisesti seksuaalisuuteen? Sosiaalisten tilanteiden ahdistus.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmäsuihkut ja kylmäkylvyt. Asiasta on paljon tutkimusta. 

Miten tätä siis pitäisi soveltaa esim. työpaikalla? Tai puhelimessa?

Ei sitä työpaikalla tehdä. Ihan vaan omassa suihkussa omassa kodissa aamulla tai illalla. Kai sinulla on suihku tai amme? Tarkoitus on tehdä sitä joka päivä pidemmän ajan. Se ei ole pilleri, vaan kehon omaa systeemiä kehittävä hoitomuoto.

Mutta onhan se helpompaa aina, jos on olemassa joku mikstuura jota juoda kun ahdistus iskee, mutta kylmäsuihku ei toimi niin. Joten älä ajattele sitä pillerinä, vaan pikemmin fysioterapiana

Vierailija
62/73 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia. 

Traumatyöskentely mielikuvien avulla. Mielikuvituksessasi esim. palaat traumatilanteisiin ja ratkaiset ne toisin kuin oikeassa elämässä kävi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Google on ystäväsi ja vastaa kaikkiin kysymyksiin asiasta.

Vierailija
64/73 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin vuoden ajan Xanoria päivittäin isolla annoksella, ei vaikuttanut minun seksuaalisuuteeni mitenkään enkä kärsinyt vieroitusoireista, tosin lopetin lääkkeen vähitellen ja omasta hslustani. Xanoria olisi minulle kyllä uusittu.

Vierailija
65/73 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumppaneita aina löydät, niin eiköhän se pelko ole vain päänsisäinen asia. Altistus on parasta lääkettä. Aika moni luulee olevansa ahdistunut, mutta jos seksi onnistuu, niin en pitäisi tilannetta niin pahana

Aina? Minulla on ollut kumppani pitkään. Tosin harrastan seksiä lähinnä itsekseni tai jonkun randomin kanssa netissä, käytännössä silloinkin siis itsekseni.

Altistus on vienyt tilannetta huonompaan, ei parempaan. 

Vierailija
66/73 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivatril

Et voi olla tosissaan. Voin luvata että seksuaalisuuden lisäksi katoaa mm kyky ajatella ja halu elää kun noista vieroittautuu. Ei vaan kannata, Rillut on hyviä vaan saattohoidettaville.

Vierailija
67/73 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä:

"Se asia x, saatko sen valmiiksi milloin?"

"Tuota, mahdollisesti tiistaina. Anteeksi, minä otan nyt kylmäkylvyn." menee keittiöön ja laittaa pään kraanan alle

Vierailija
68/73 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitollisuuden tunteen kaivaminen jostain. Vaikka väkisin. Ihminen ei voi olla samaan aikaan sekä kiitollinen että ahdistunut.

Tottakai voi olla. Olen kiitollinen siitä mikä on hyvin, mutta ahdistaa epävarma tulevaisuus.

Vierailija
69/73 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapia. 

Traumatyöskentely mielikuvien avulla. Mielikuvituksessasi esim. palaat traumatilanteisiin ja ratkaiset ne toisin kuin oikeassa elämässä kävi. 

Millä tavalla ratkaisen ne eri tavalla? Kuvittelen itselleni uuden elämänhistorian? Kuvittelen, että joitain asioita ei tapahtunut minulle, vaan ne olivat unta? 

Vierailija
70/73 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä:

"Tuota, mahdollisesti tiistaina. Anteeksi, minä otan nyt kylmäkylvyn." menee keittiöön ja laittaa pään kraanan alle

On selvää ettei sinua taida innostaa yhtään tämä hoitomuoto. Ei edes sen vertaa, että lukisit aiheesta ja tuloksista.

Ei kylmäkylvyt ole mikään astapiippu, jota tehdään kun ahdistus iskee. Se on hoitomuoto, joka tehdään aamulla kotona ja sen pitäisi toimia niin, ettei koko päivänä iske ahdistus. Mutta vaikuttaa ettet sinä ole valmis kokeilemaan edes tätä hoitoa tai edes ottamaan selvää tuloksista, vaan haluat mieluummin lääkkeen nimen. Se on tietysti sinun oikeutesi ja myös sen lääkkeen mukana tulevat sivuoireet.

Turhaan pilkkaat asiaa, mistä et näytä tietävän mitään millään tasolla.

Vierailija
71/73 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä:

On selvää ettei sinua taida innostaa yhtään tämä hoitomuoto. Ei edes sen vertaa, että lukisit aiheesta ja tuloksista.

Ei kylmäkylvyt ole mikään astapiippu, jota tehdään kun ahdistus iskee. Se on hoitomuoto, joka tehdään aamulla kotona ja sen pitäisi toimia niin, ettei koko päivänä iske ahdistus. Mutta vaikuttaa ettet sinä ole valmis kokeilemaan edes tätä hoitoa tai edes ottamaan s

Miksi ajattelet edeltävän olevan ap? 

Vierailija
72/73 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä:

Ei kylmäkylvyt ole mikään astapiippu, jota tehdään kun ahdistus iskee. Se on hoitomuoto, joka tehdään aamulla kotona ja sen pitäisi toimia niin, ettei koko päivänä iske ahdistus. Mutta vaikuttaa ettet sinä ole valmis kokeilemaan edes tätä hoitoa tai edes ottamaan s

49/71

Vierailija
73/73 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä:

Ei kylmäkylvyt ole mikään astapiippu, jota tehdään kun ahdistus iskee. Se on hoitomuoto, joka tehdään aamulla kotona ja sen pitäisi toimia niin, ettei koko päivänä iske ahdistus. Mutta vaikuttaa ettet sinä ole valmi

Koska oletan hänen vastaavan ehdotuksiin ja kaikkien muiden kirjoittajien ehdottavan niitä ratkaisuja mitä kysyttiin