Milloin alatte kutsua kaveria tuttavaksi/entiseksi kaveriksi?
Kommentit (10)
Sitten kun ei enää pidetä säännöllisesti yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka tehnyt toisen elämästä täyttä helvettiä. Toki siinä vaiheessa koko ihmistä ei ole enää mulle olemassa ollenkaan.
juuri näin
Olen auttanut erästä henkilöä monta kertaa kuuntelemalla hänen murheitaan, kannustamalla, tarjoamalla näkemyksiä, coachaamalla jne. kun hänellä on ollut vaikeaa omassa elämässään. Olen käyttänyt tähän elämästäni kymmeniä tunteja. En ole ikinä pyytänyt häneltä mitään.
Nyt kysyin häneltä sähköpostitse yhden henkilön nimeä, joka olisi sopiva yhteyshenkilö heidän organisaatiossaan puhumaan aiheesta X.
Hän vastaisi, ettei aio auttaa minua mitenkään ja alkoi suoraan vit tuilemaan eri tavoilla epäsuorasti sanoen, että painu helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun ei enää pidetä säännöllisesti yhteyttä.
Näin se taitaa olla
Jos henkilön kanssa tulee joku suurempi riita, johon välit katkeavat. Noin muuten ystävät pysyvät mulle ystävinä, vaikkei olisi välillä nähty tai välttämättä edes soiteltu pariin vuoteen.
jos käy ilmi että kaveruus onkin ollut vain feikkaamista vaikkapa saadakseen kaljavippejä - joita tietenkään ei ole aikomustakaan koskaan maksaa takaisin. =//
Jos ei kaverista kuulu pariin vuoteen niin en ala ilmoittelemaan omia uusia yhteystietoja. Siihen se sitten viimeistään tyssää ettei oikein nykyisestä kaverista voi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka tehnyt toisen elämästä täyttä helvettiä. Toki siinä vaiheessa koko ihmistä ei ole enää mulle olemassa ollenkaan.
Plus kaikenlainen hyväksikäyttö sekä alentava käytös toista kohtaan
Kun yhteydenpito on luokkaa: "Pitäisi nähdä"/"olisi ihana nähdä", mutta ei elettäkään toteutuksen suuntaan.