Käyttekö te muut ruoka avussa?
Mä oon käyny tälläviikolla kaksi kertaa. En saanu leipää, muutama mustunut hedelmä, mikroruoka ja maitorahkaa. =(
Kommentit (11)
Kävin kouluja ja nyt käyn töissä. On varaa syödä vähän paremminkin.
En tohdi mennä 6000€:n palkalla. Voipi olla joku, joka on enemmän avun tarpeessa ja jolla on enemmän aikaa. Opiskelu- ja työttömyysaikana 90-luvulla olisin taatusti mennyt, jos sellaisia olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse käydä koska olen rikas.menisit sinäkin töihin etkä valittaisi täällä.
Siis mua ärsyttää nää kommentit. Ehkä hänellä EI ole töitä, johon mennä? Ajattelitko sitä..?Työnhakukaan ei takaa suoraan sitä käytännön työtä. Ilmeisesti hänen kannattaa vaan määrätietoisesti mennä johonkin firmaan ja sanoa, että minä aloitan nyt palkkatyöni täällä. Toinen vaihtoehto on, että haastattelussa sanoo itse suoraan aloittavansa työt, että mitä turhia haastatella muita, kun paikka on minun.
Työttömyys- ja asumistuki riittää.
-työtön
Ei kiitos. Olen saanut sopeutumisrahaa jo vuodesta 2018.
Yli 6000e kuussa. Ilman mitään velvotteita. Muhhahhha!. Köyhät.
Meillä on niin kaukana ettei kannata bussilla lähteä vaan käyttää bussilippu rahat lähikauppaan.
Enpä ole käynyt, pärjään palkallani, mutta jos en pärjäisi niin pitäisi mennä.
Tekisin töitä jos niitä olisi. Neljättä vuotta tukien varassa ei ole kivaa. Odotan sairaseläkkeen selvitystä kuntoutus polilta t. ap
Ei tarvitse käydä koska olen rikas.menisit sinäkin töihin etkä valittaisi täällä.