Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyötyä/haittoja on siitä jos mies ja nainen ovat samanpituisia?

Vierailija
22.03.2024 |

Yleensä nainen on kuitenkin lyhyempi.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löydä mitään huonoja puolia. Olen ollut vain pituiseni miehen kanssa ja haluan, että seuraavakin on samaa luokkaa. Ihanaa kun silmät ovat samalla tasolla.

Siinä taas on paljonkin huonoa jos mies on suunnilleen saman painoinen.

Mitä huonoa saman painoisessa miehessä on?

Vierailija
22/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

optimaalinen 69 😛

Ot, mutta ihan turha asento. Suuseksin antaminen vaatii sen verran keskittymistä, ettei samalla voi rentoutua nauttimaan. 

Muuten suurin piirtein saman pituisen kanssa rakastelussa on paljon hyviä puolia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haitta: mies ei kiihotu naisesta, joka tunkeutuu kilpailijaksi hänen tasolleen. Vain alas päin katsottava nainen on söpö ja viehättävä.

Jos jompikumpi osapuoli ei kiihotu, niin varmaan ongelma nykypäivänä huomataan aika varhaisessa vaiheessa ja laitetaan kantapäät eri suuntiin, jotta kumpikin voi löytää tielleen sopivamman kumppanin.

Vierailija
24/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussailu on kivempaa 

.

Pussailu on yksi asia joka kuuluu enimmäkseen kahden ensimmäisen vuoden hommiin. Sitten se useimmissa suhteissa vähenee noin 98%. Ei kovin hyvä etu siis olla samanpituinen, varsinkin kun voi pussailla maaten tai istuen. Tai sylikkäin. 

Vierailija
25/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

optimaalinen 69 😛

Ot, mutta ihan turha asento. Suuseksin antaminen vaatii sen verran keskittymistä, ettei samalla voi rentoutua nauttimaan. 

Muuten suurin piirtein saman pituisen kanssa rakastelussa on paljon hyviä puolia. 

185 senttisenä täytyy sanoa että yhtään kertaa ei ole pituudesta ollut haittaa seksissä vaan päinvastoin täydellinen pituus on tuntunut olevan 160-175cm pitkän naisen kanssa. Myös 69 toiminut hyvin. 

Vierailija
26/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoa ei tarvitse säätää :) Meillä tilanne on tuo. Nuorena se tuntui ensin vähän ongelmalta, olin seurustellut paljon pitempien kanssa. Mutta onneksi tajusin, että ei kannata päästää hyvää miestä käsistä tuollaisen pikkujutun takia. Meillä on painoero kuitenkin ollut aina vähintään 15 kiloa miehen eduksi. Mulle olisi isompi ongelmaa painaa miestä enemmän, monella parillahan on niin.

Parasta on olla saman pituisia ja painoisia, tällöin on turvallisinta esimerkiksi puhdistaa räystäskouruja yhdessä. 

Vierailija
27/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan seurustellut eri pituisen kanssa mutta ainakin saman pituisen kanssa on kiva pussailla, voi lainata harrastusvälineitä, autoon ei tarvitse tehdä säätöjä...

Ehkä miinuksena, että raskaana ollessa ei voi mennä miehen vaatekaapille, kun vaatteet ovat samaa kokoa. 

Saman pituinen ei välttämättä ole saman kokoinen. Miesten ja naisten vartaloiden mallit ovat useimmiten kovin erilaiset.

Vierailija
28/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pussailu on kivempaa 

.

Pussailu on yksi asia joka kuuluu enimmäkseen kahden ensimmäisen vuoden hommiin. Sitten se useimmissa suhteissa vähenee noin 98%. Ei kovin hyvä etu siis olla samanpituinen, varsinkin kun voi pussailla maaten tai istuen. Tai sylikkäin. 

Okei 🤔.me kyl pussaillaan edelleen 11v jälkeen ja paljon

Vierailija
29/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu tiivistettynä: asiallisia vastauksia selvästi parisuhteessa olleilta, ja palstan seksinvonkaajaincelien huutelua väliin.

Vierailija
30/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pussailu on kivempaa 

.

Ehkä se vähenee enemmän eri pituisilla? Meillä kyllä pussaillaan edelleen. 

Vierailija
31/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En löydä mitään huonoja puolia. Olen ollut vain pituiseni miehen kanssa ja haluan, että seuraavakin on samaa luokkaa. Ihanaa kun silmät ovat samalla tasolla.

Siinä taas on paljonkin huonoa jos mies on suunnilleen saman painoinen.

Mitä huonoa saman painoisessa miehessä on?

Tuskin mitään jos on hyvä itsetunto. Mulla ei ole ollut koskaan mitä tulee painoon, vaan olo on kuin norsulla samanpainoisen miehen kanssa. Tulee kauheat paineet ettei vahingossa liho grammaakaan.

Vierailija
32/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pussailu on kivempaa 

.

Ehkä se pussailu jatkuu samanpituisilla enemmän kuin kaksi vuotta, kun se on helpompaa.

-eri.

Vierailija
33/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pussailu on kivempaa 

.

Kyllä pussailu voi jatkua vaikka 20v jos siitä tykätään. Jos parissa vuodessa loppuu niin ei ihme jos suhde laimenee muutenkin

Vierailija
34/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 162 cm ja mieheni 190 cm. Yksi arjen asia on sellainen, josta en usko samanmittaisella parilla olevan ongelmaa (olettaen, että molemmat ovat vaikka 170 cm eikä 190 cm). Pitkä mieheni syö aivan järkyttävän paljon. Ruokakulut ovat siis isot. Mitä olen vierestä seurannut, niin lyhyempien miesten ruokakulut ovat paljon maltillisemmat. Tuntuu siis lompakossa tuo ruoan määrä. Lyhyemmän miehen kanssa olisi ruokakulut pienemmät. :)

Vierailija
35/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pussailu on kivempaa 

.

Okei 🤔.me kyl pussaillaan edelleen 11v jälkeen ja paljon

Kuten voit lukea, siinä sanottiin useimmissa suhteissa. Olette poikkeus. 

Vierailija
36/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihmetellyt samaa miksi jo treffi-ilmoituksissa rajataan ihminen mitan mukaan. Naisille on jotenkin tärkeää että mies ei missään nimessä ole lyhyempi. Kyse on kuitenkin vain miltä näyttää muille

Vierailija
37/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ihmetellyt samaa miksi jo treffi-ilmoituksissa rajataan ihminen mitan mukaan. Naisille on jotenkin tärkeää että mies ei missään nimessä ole lyhyempi. Kyse on kuitenkin vain miltä näyttää muille

Kyse voi olla myös siitä miltä naisesta tuntuu miehen seurassa. Lyhyemmän kanssa ei välttämättä ole hyvä olla, ja se on aika iso miinus.

Vierailija
38/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 162 cm ja mieheni 190 cm. Yksi arjen asia on sellainen, josta en usko samanmittaisella parilla olevan ongelmaa (olettaen, että molemmat ovat vaikka 170 cm eikä 190 cm). Pitkä mieheni syö aivan järkyttävän paljon. Ruokakulut ovat siis isot. Mitä olen vierestä seurannut, niin lyhyempien miesten ruokakulut ovat paljon maltillisemmat. Tuntuu siis lompakossa tuo ruoan määrä. Lyhyemmän miehen kanssa olisi ruokakulut pienemmät. :)

Siihen ei niinkään vaikuta pituus vaan koko eli paino. Mitä painavampi ihminen on sitä isompi on energiantarve. Lisäksi jotain yksilöllisiä lähinnä opittuja rutiineita on. Eli jos olet tottunut syömään paljon niin syöt enemmän. On myös merkitystä ruokalaskuun mitä syö. Voit syödä ison kattilallisen kaurapuuroa joka päivä ja sen hinta on noin puoli euroa korkeintaan. 

Vierailija
39/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisaaltaan on helpompi touhuta.

Vierailija
40/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on varmaa niin jakkaraa tarvitaan joka päivä. Hyvä puoli se että voi ostaa lahjaksi vaatteen lasten osastolta miehelle. :)