Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miksi viestittelet perheellisen miehen kanssa

Vierailija
21.03.2024 |

Eikö sulla ole omatuntoa ollenkaan?

Kommentit (372)

Vierailija
301/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, pitäkää hauskaa ja panette sydämen kyllyydestä perheellisten miesten kanssa, mutta varokaa rakastumista! Se mies ei ole jättämässä perhettään. Tai jos jättää, niin hän on sellainen kusipää, että et halua hänen kanssa suhteeseen!

Ei hän jätä perhettään. Lapset tulee olemaan viikko-viikko. Sen hirviönaisen se jättää. Jos nainen ei olisi hirviö, niin lopettaisin viestittelyn tähän paikkaan.

Vierailija
302/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukava voimaantua ja päästää eroottiset voimat valloilleen. Kun tämä maailma nyt on sellainen kuin on, niin olisiko se mukavaa jos oma tytär tai sisko paljastuisi "toksiseksi narskunaiseksi" joka henkisestii pahoinpitelee vävy-/lankoparkaa, niin että jännämiehen täytyy hakea lempeä, lohdutusta ja intohimoa eniten tyrkyttävältä. Toivottavasti tilanne on myös silloin hyväksyttävä. Ja sinkku olen itse, enkä lähestyisi pitkällä kepilläkään sutinoiden merkeissä varattua, koska kuraa on sellainen mies joka ei naisia kunnioita. Semmosta lieroa en halua nähdä ensimmäiseksi aamulla kun herään! 🤯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella huonoa omaatuntoa varattujen kanssa säätämisestä ei tule siksi, että tietävät miehen vehtaavan vähän kaikkien kanssa. Siksi arvelevat myös vaimolla olevan asian tiedossa, niin ei tule minkäänlaista salailun tunnetta.

Vierailija
304/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten vaan viestittelen. En hirveästi usko enää mihinkään pysyviin rakkaussuhteisiin, joten en ajattele sitä hänenkään liittoaan pysyvänä. Eiköhän se johonkin hajoa joka tapauksessa. Enkä minä sitä miestä itsellenikään halua, kunhan jutellaan. Kiva tavallaan kun homma pysyy pelkästään tuossa juttelussa, kun se on tosiaan varattu. Ehkä se jossain vaiheessa tajuaa etten minä ole mikään seuraava vaimo, ja palaa sen nykyisensä huomaan. 

Miksi sä hajotat toisten liittoa? Mitä järkeä on sekaantua muiden väleihin?

Vierailija
305/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, pitäkää hauskaa ja panette sydämen kyllyydestä perheellisten miesten kanssa, mutta varokaa rakastumista! Se mies ei ole jättämässä perhettään. Tai jos jättää, niin hän on sellainen kusipää, että et halua hänen kanssa suhteeseen!

Ei hän jätä perhettään. Lapset tulee olemaan viikko-viikko. Sen hirviönaisen se jättää. Jos nainen ei olisi hirviö, niin lopettaisin viestittelyn tähän paikkaan.

Ja oikeasti uskot tuota?

Vierailija
306/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestittelen siksi, että sovitaan seksitreffejä miehen kanssa. Miehellä avovaimo jonka kanssa ei ole yhteisiä lapsia, mutta ovat olleet yhdessä yli 10 vuotta. Ovat molemmat mua reilusti vanhempia. 

Näin se menee. Olen perheellinen mies ja minulla oli muutaman vuoden sivusuhde 20v nuoremman naisen kanssa. Jossain vaiheessa suhde oli pätettävä, koska halusin pitää perheeni kasassa ja nuoren naisen oli saatava elää omaa elämäänsä. Jos kotona ei peitto heilu, niin sitten se heiluu muualla. Muistakaa tämä naiset,

Muista tämä, lapamato. Jos suhde ei toimi etkä halua saada sitä toimimaan, niin eroa daamistasi. Mikä ihme siinä velttoudessa on, että ei saa edes noin yksinkertaista asiaa. Sitten olisit vapaa paneskelemaan vaikka kymmenen naisen kanssa. Mutta jos ei ole kykyä ottaa vastuuta asioista niin tälläistä se sitten on.

Vierailija
307/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhden kans viestittelen kun hän on mun kaveri vuosikymmeniä ollut jo.

Vaimo toki hyväksyy.

Vierailija
308/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset on susia toisille naisille. Jotain vallantunnetta saavat kun pääsevät rikkomaan suhteita. Mies on hommassa pelkkä statisti.

Ei hätää, kyllä se omaan nilkkaan sattuu jossain kohtaa. 

Näin se menee valitettavasti. Mutta mielummin jäisin itse rannalle "ruikuttamaan", kun toimisi samalla tavalla. Uskon siihen, että mitä teet toisille palaa itsellesi takaisin jollain tapaa ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
309/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeasti uskot tuota?

En ole mikään nuori hupakko. Eikä hän hae "sutinaa". Miksi valitsisi minut, jota ei voi edes saada vielä aikoihin ja esteitä olisi edessä vaikka miten? Kun on sellainen mies, joka voisi saada sänkyseuraa tuosta vain, mutta eipähän sitä tee. Ja miksi uskon? Olen todella kriittinen ja epäluuloinen ja analysoiva, mutta kun nyt ollaan pidempään juteltu, niin kertoo asioita, joita ei vain todellakaan voi keksiä. Ei mitään yleistä "se on kamala", vaan niitä asioita, joita tapahtuu joka viikko. Jos mulla olisi pienikin epäilys, että siellä oikeasti eletään ihan tavallista perhe-elämää, niin en kirjoittaisi enää yhtäkään sanaa hänelle.

Vierailija
310/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mukava voimaantua ja päästää eroottiset voimat valloilleen. Kun tämä maailma nyt on sellainen kuin on, niin olisiko se mukavaa jos oma tytär tai sisko paljastuisi "toksiseksi narskunaiseksi" joka henkisestii pahoinpitelee vävy-/lankoparkaa, niin että jännämiehen täytyy hakea lempeä, lohdutusta ja intohimoa eniten tyrkyttävältä. Toivottavasti tilanne on myös silloin hyväksyttävä. Ja sinkku olen itse, enkä lähestyisi pitkällä kepilläkään sutinoiden merkeissä varattua, koska kuraa on sellainen mies joka ei naisia kunnioita. Semmosta lieroa en halua nähdä ensimmäiseksi aamulla kun herään! 🤯

Ymmärrän, että et ymmärrä. En minäkään, ellen olisi tässä tilanteessa, jota et ymmärrä. Jos se vävy/lanko tulisi itkien minulle kertomaan satoja yksityiskohtia tyttäreni/siskoni käytöksestä, niin miksi en uskoisi? Tai tiedän kyllä tyyppejä, jotka ei usko. Ei uskonut omakaan äitini ensin, kun kerroin silloisen aviomiehen käytöksestä. Sain vihat päälleni, kun itkin ja yritin kertoa mitä täyttä tuskaa mun arkeni on. Luulenpa, että tuon exäni suku kyllä ymmärtää, miksi lopulta erosin. Ja äitinikin ymmärtää, kun alkujärkytyksestä selvisi.

Minulla oli myös avittajana erossa mies, jonka kanssa viestittelin muutaman kuukauden. Siitä ei koskaan mitään tullut, mutta olen ikuisesti kiitollinen, että hän oli tukena ja vauhdittajana siinä, että vihdoin pääsin eroon minua henkilösesti pahoinpitelevästä miehestä, jota lapsetkin pelkäsi ja työkaverinsa halveksi.

Vierailija
311/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa että ensimmäinen aatos jollain ettei miehestä pidetä huolta 

Mitä jos mies ei jaksa perhe elämää ei kiinnosta kotityöt ei lasten hoito ei seksi ei yhteinen aika vaan juoksee omilla menoilla työpäivät venyy kotona odottaa perhe kun mies lopulta saapuu mirkun luota saa vaimo turpaan ja lapset käsketään huoneisiin 

ei mies jaksa huolehtia monesta kun sillä on se mirkku 

onks se vaimon ja lasten vika 

Kyllä se on äidin vika jos ei vie lapsiaan turvaan tuollaisesta elämästä.

Vierailija
312/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskooko joku varatun vonkaajan tarinat laimeasta liitosta puhumattomuudesta saati siitä ettei kotona peitto heilu ku jouluna ja juhannuksena 

Seksittömiä liittoja on kyllä pilvin pimein. Elin itsekin sellaisessa viimeiset vuodet, lasten vuoksi.

Mutta kolmiodraaman osapuolena tiedostin kyllä sen ettei lapsettoman seurustelusuhteen toinen osapuoli roikkuisi väkisin suhteessa jossa ei ole mitään hyvää. Mies pelkäsi erota ja pelasi kahteen päätyyn. Katselin sitä aikani ja annoin aikaa järjestää eron kunhan hän on siihen valmis. Sitten riitti ja aloin tavata toista miestä.  Viikossa löytyi sitten se uskallus oksentaa erotoive ulos niin, että se meni kerrankin perille.

Eron jälkeiset tapahtumat sitten toivat minunkin ymmärrykseeni miksi ero pelotti. Toisaalta pari vuotta myöhemmin saatoimme kaikki todeta, ettei kenenkään elämänkohtalo olekaan 100%  kiinni yhdestä ihmisestä.

Vierailija
313/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeasti uskot tuota?

Sivusta kysyn miksi ei uskoisi? Sinä se olisit mullekin varmaan viisastellut etten kuitenkaan jätä avoliittoani tai "perhettäni" vaikka toiselle niin lupasin.  No totta se toinen puoli, etten tokikaan jättänyt lapsiani. Toisaalta sinä kun et tiedä mitä toisten ihmisten kodeissa suljettujen ovien takana tapahtuu. Meillä tapahtui kulissiliitto, erilliset makuuhuoneet ja yhteinen sopimus, että eletään lasten vuoksi saman katon alla niin kauan kun se ratkaisu toimii. Luuletko että olin asiasta tilivelvollinen kaikille tutuille ja kylänmiehille? Ulospäin näytti varmaan siltä että vaihdoin miestä lennosta. Juoruakat juorutkoot.

Vierailija
314/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää uskoa miestä joka väittää pettävänsä sen vuoksi että nainen on hirviö. Pahimmassa skenaariossa tuo nainen elelee ihan normaalisti ja mies sekstailee häntä kuten sinua. Näitä on nähty.. 

Vierailija
315/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestittelen siksi, että sovitaan seksitreffejä miehen kanssa. Miehellä avovaimo jonka kanssa ei ole yhteisiä lapsia, mutta ovat olleet yhdessä yli 10 vuotta. Ovat molemmat mua reilusti vanhempia. 

Näin se menee. Olen perheellinen mies ja minulla oli muutaman vuoden sivusuhde 20v nuoremman naisen kanssa. Jossain vaiheessa suhde oli pätettävä, koska halusin pitää perheeni kasassa ja nuoren naisen oli saatava elää omaa elämäänsä. Jos kotona ei peitto heilu, niin sitten se heiluu muualla. Muistakaa tämä naiset,

Miehen logiikkaa: Jos kotona ei peitto heilu niin se yleensä johtuu siitä miehen omasta käytöksestä ja naista ei enää kiinnosta seksi miehen kanssa, koska se mies kohtelee häntä huonosti. Sen sijaan, että mies yrittäisi korjata omaa käytöstään mies pitää pettämistä ratkaisuna ja syyttää vaimoaan siitä, että on 'joutunut' pettämään.

Vierailija
316/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeasti uskot tuota?

En ole mikään nuori hupakko. Eikä hän hae "sutinaa". Miksi valitsisi minut, jota ei voi edes saada vielä aikoihin ja esteitä olisi edessä vaikka miten? Kun on sellainen mies, joka voisi saada sänkyseuraa tuosta vain, mutta eipähän sitä tee. Ja miksi uskon? Olen todella kriittinen ja epäluuloinen ja

Ex valehteli minusta kakkoselle kaikenlaista. Oikeasti elettiin ihan normaalia arkea, ei koskaan kunnolla edes riidelty, mies suukotti ja sanoi rakastavansa aamuin illoin ja seksiä oli useasti viikossa. Kakkoselle kertoili kuinka hankala ihminen olen ja kuinka minua ei kiinnosta yhtään miehen asiat, valehtelipa etten ole koskenut häneen puoleen vuoteen ja että hän on pahassa puutteessa. Kakkonen uskoi kaiken.

Minä lopulta lähdin kun nämä viestiketjut onnistuin näkemään. Tsemppiä kakkoselle, onnistuit saamaan kaksinaamaisen valehtelijan joka varmasti kertoilee sinusta tarinoita paraikaa numero kolmoselle. 

Vierailija
317/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahha... anteeksi, että nauran, mutta tuo on juuri se klisee, mitä miehet toistaa, kun mantraa. Hahhahhhaaaaa...

Taidat olla kovin nuori, kun uskot tuon.

Mutta älä huoli, olen kuullut tuon itsekin niin monta kertaa, etten enää edes muista, moniako kertoja.

Ainoa ero on se, etten uskonut, mutta myötätuntoisena ihmisenä surkuttelin kovasti ja olin osaa ottavainen. Ei, minusta ei tullut eikä tule salarakasta. Niin tyhmä en sentään ollut/ole.

Vierailija
318/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen logiikkaa: Jos kotona ei peitto heilu niin se yleensä johtuu siitä miehen omasta käytöksestä ja naista ei enää kiinnosta seksi miehen kanssa, koska se mies kohtelee häntä huonosti. Sen sijaan, että mies yrittäisi korjata omaa käytöstään mies pitää

Höpöhöpö. Meillä ei peitto heilunut eikä siitä kyllä exää voi syyttää. Liian nuorena mentiin yhteen ja kaiken valtataistelun jälkeen (kai) suhde väljähtyi jotenkin sisarelliseksi. Se että ihmisiä pelottaa erota liittyy ainakin minun kokemuspiirini useiden eroparien pohjalta yksinjäämisen pelkoon, taloudellisiin asioihin ja lapsiin. Ei tietenkään se osapuoli halua erota jolle arki toimii, on turvallinen olla eikä ole mitään uuttakaan horisontissa. Ihan vaikkei suhde kotona olisikaan mitään romantiikan ja erotiikan ilotulitusta. Ja eroaminen ei ole mikään läphuutopäätös sillekään joka rakastuu kolmanteen osapuoleen. Puolisosta tietenkin yhä välittää, lasten kohtalo surettaa, ja sitten nuo edellämainitut pelot päälle.

Vierailija
319/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin se menee. 

Vierailija
320/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä naisia kiinnosta miehen vaimon ja lasten tunteet ollenkaan? Eikö tunnu pahalta jos lapsilta rikkoutuu koti?

Mun "miehellä" on jo aikuiset lapset ja heilläkin jo omat lapset. Mies siis 55v. Mies on aloitteellinen jo yli 6 vuotta enkä ole estellyt enkä aio jatkossakaan estellä. En halua häntä kyllä omaksikaan, näin on oikein hyvä. Ja miten rikkinäistä voi enää rikkoa? Jotain on vialla jos mies (tai nainen) etsii liiton ulkopuolista seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän