Nainen miksi viestittelet perheellisen miehen kanssa
Kommentit (372)
Vihdoin myönnetään että vika on vaimossa jos mies pettää.
Vierailija kirjoitti:
Muna se on perheellisenkin miehen muna
Tauti on tauti tulipa keneltä tahansa. Ettekö seuraa tilastoja?
Vierailija kirjoitti:
Eikö näitä naisia kiinnosta miehen vaimon ja lasten tunteet ollenkaan? Eikö tunnu pahalta jos lapsilta rikkoutuu koti?
Olen itsekin aviossa, mutta harrastusasiat, hallinnolliset asiat pitää hoitaa oli perhettä tai ei. Jos perheellinen ihminen ei voi lähteä mukaan yhteiseen toimintaan, pysyköön pois. Kaikki miehet joiden kanssa viestittelen, ovat pysyneet avioissaan, samoin minä.
Viestittelisin ja paneskelisin, jos mies olisi sopiva, hauska ja hyvännäköinen. Aivan sama onko perhettä. Itse en halua mitään seurusteluja. Nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
kiihottaako 2 naamainen mies teitä vai mikä vaivaa
Samaa voisi kysyä niiltä pettettyiltä naisilta jotka roikkuu miehessää ja syyyttelee muita naisia.
Näillä naisilla ei ole empatiakykyä. Jos ei tiedä, miltä lapsista tai vaimosta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että ensimmäinen aatos jollain ettei miehestä pidetä huolta
Mitä jos mies ei jaksa perhe elämää ei kiinnosta kotityöt ei lasten hoito ei seksi ei yhteinen aika vaan juoksee omilla menoilla työpäivät venyy kotona odottaa perhe kun mies lopulta saapuu mirkun luota saa vaimo turpaan ja lapset käsketään huoneisiin
ei mies jaksa huolehtia monesta kun sillä on se mirkku
onks se vaimon ja lasten vika
Katoppa jotain nykyajan poornopätkiä netistä. Ei ne haluttavat naiset irvistä sen takia, että pyllyyn sattuu, vaan siksi, että selkää kolottaa moppaaminen ja imurointi ja siinä on palkinto näistä.
Kai sitä nyt saa omalle perheelliselle aviomiehelleen viestitellä
Tavallisista asioista saa viestiä, kirjoitti joku, eikä perheen perustaessaan tarvitse luopua naispuolisista ystävistä. No tismalleen näin, mutta sitten on niitä vainoharhaisia puolisoita, jotka saa tällaisesta hepulin. Varsinkin jos viestittelykumppani sattuu olemaan sinkku. Ihan kuin joka ikinen sinkku vonkaisi juuri hänen miestään keinolla millä hyvänsä!
Jotkut naiset on susia toisille naisille. Jotain vallantunnetta saavat kun pääsevät rikkomaan suhteita. Mies on hommassa pelkkä statisti.
Ei hätää, kyllä se omaan nilkkaan sattuu jossain kohtaa.
Alinta kastia olevat naiset tekevät tällaista, eli rikkovat perheitä tieten tahtoen."Koska minä haluan eikä minulla ole moraalia"
Syitä miksi minä suhteessa oleva nainen olen jutellu viime aikoina muiden suhteessa olevien miesten kanssa
- naapurin mieheltä kysin onko heillä ollut ongelmia kuuman veden kanssa, koska halusin selvittää koskeeko ainoastaan omaa kämppää.
- Kaverimies on asunut Australiassa ja ollaan mieheni kanssa suunnittelemassa lomaa sinne, joten kysin matkavinkkejä
- Työkaverimiehen kanssa viestittelin eräästä projektista
- Kaverin miehelle viestittelin, koska suunnitellaan yhdessä yllätysjuhlaa kaverilleni
- Harrastusporukan miehelle viestittelin eräästä tapahtumasta, jota ollaan järjestämässä.
- Kurssikaverimies lähetti mulle kirjasuosituksia. (en ole varma onko tuo mies suhteessa)
Miksi sitä näin kyselet? Sunhan pitäisi kysyä: perheellinen mies, miksi viestittelet naiselle?
Hetki sitten mieheni huuteli tuolta, että Sari laitteli viestiä! Sari on hänen lapsuudenystävän leski ja myös hänen ystävä. Minä ehdin tavata ystävän pari kertaa, Saria on nähty ystävän kuoleman jälkeenkin. Mulle Sari on enemmän tuttava.
Pitäisikö tässä nyt olla mieltä, että Sari on moraaliton lumppu?
Juu lopeta Sari tuo säälittävä mieheni vonkaaminen...
Eiku. Ihanaa kun oot edelleen mukana mieheni elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se perheellinen mies vastaa minun viesteihini, miksi se vinkuu ja vonkaa?
Siksi kun kotona akka nalkuttaa ja pihtaa!
Ja montako kertaa olet todistanut tämän?
Vierailija kirjoitti:
Viestittelisin ja paneskelisin, jos mies olisi sopiva, hauska ja hyvännäköinen. Aivan sama onko perhettä. Itse en halua mitään seurusteluja. Nainen olen.
Tuollainen ei ole ansainnut muuta kuin petturin, et kivaa vapaata. Sovitte hyvin toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Alinta kastia olevat naiset tekevät tällaista, eli rikkovat perheitä tieten tahtoen."Koska minä haluan eikä minulla ole moraalia"
Jos perhe menee rikki siitä, että joku perheen ulkopuolinen KOMMUNIKOI perheenjäsenen kanssa, niin aika hataralla pohjalla ollaan. Miten olisi jos hakisit terapiaa tuohon mustasukkaisuuteen, kaikki eivät ole viettelemässä sun puolisoa.
Se varmaan riippuu siitä, mitä viestittelee. On mun miehellä naispuolisia kavereita. Suuri osa on ollut jo ennen meidän parisuhdetta. Edelleen ollaan liki 20 vuoden jälkeen yhdessä. Tuskin on yhdenkään naisen lakanoihin uinut.
Ja hei - on mulla miespuolisia kavereita ja tunnen niiden puolisot myös. Jos on asiaa, niin miksi en viestiä miehelle laittaisi?
Teille sen kakkosnaisen teilaajille. Jos se nainen ei ole koskaan halunnut mitään seurustelusuhdetta, eikä itse asiassa edes halua, että mies jättäisi perheensä, niin onko hän silti perheenrikkoja, edes osittain?
Ihan vaan siksi, että voin. Mies yksin on vastuussa omasta avioliitostaan eikä mulla ole mitään tekemistä sen asian kanssa.
N42