Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miksi viestittelet perheellisen miehen kanssa

Vierailija
21.03.2024 |

Eikö sulla ole omatuntoa ollenkaan?

Kommentit (372)

Vierailija
281/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku saa viestitellä ihan kenelle haluaa. Parempi kysymys on miksi varattu mies viestittelee toisten naisten kanssa. Ei nainen ole vastuussa miehen tekemisistä, mies vastaa niistä ihan itse. Ainoa pettäjä on se parisuhteessa oleva osapuoli. 

Vierailija
282/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varattuja tarvinnut ottaa. Vapaita on ihan tarpeeksi tarjolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä naisia kiinnosta miehen vaimon ja lasten tunteet ollenkaan? Eikö tunnu pahalta jos lapsilta rikkoutuu koti?

Eiköhän se koti rikkoudu kuitenkin jossain vaiheessa, jos mies ei halua olla uskollinen vaimolleen, ihan sama jättääkö toinen nainen viestittelemättä.

284/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on asiaa veljilleni 😁 

Vierailija
285/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ilmeisesti ulkonäkö kunnossa/normaali. Tuollahan aiemmin joku jakorasia kertoi, ettei _saa_vapaita miehiä sänkyynsä. 

Vierailija
286/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vaan viestittelen. En hirveästi usko enää mihinkään pysyviin rakkaussuhteisiin, joten en ajattele sitä hänenkään liittoaan pysyvänä. Eiköhän se johonkin hajoa joka tapauksessa. Enkä minä sitä miestä itsellenikään halua, kunhan jutellaan. Kiva tavallaan kun homma pysyy pelkästään tuossa juttelussa, kun se on tosiaan varattu. Ehkä se jossain vaiheessa tajuaa etten minä ole mikään seuraava vaimo, ja palaa sen nykyisensä huomaan. 

Vierailija
287/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku saa viestitellä ihan kenelle haluaa. Parempi kysymys on miksi varattu mies viestittelee toisten naisten kanssa. Ei nainen ole vastuussa miehen tekemisistä, mies vastaa niistä ihan itse. Ainoa pettäjä on se parisuhteessa oleva osapuoli. 

Tottakai kuka vaan saa tehdä mitä vaan, mikä ei riko lakia 👌. Jos ei on omatunto täysin paadutettu, niin antaa mennä vaan 🎉😎

Vierailija
288/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi, niin se vaan on. Itsekin olen saanut kokea sen viime aikoina, jopa sellaiselta taholta, mistä en olisi ikinä uskonut. Mutta niin makaa kuin petaa. Jos mies on jonkun "varastettavissa" niin parempi antaa mennä vaan. En kykenisi tyrkyttämään itse itseäni kenellekään 

Vierailija
289/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta millaisia vapaita... En mä ainakaan mitään käyttömiehiä tarvi. Ja sitten, kun se varattu ja toksisen narskunaisen puoliso ottaa viimeisenä hätähuutona yhteyttä minuun, niin minä juttelen. Ja hiljalleen huomaamme, että voisimme olla ihmiset toisillemme. Ei hänkään ole etsimässä mitään käyttönaista, niitä hän saisi sormiaan napsauttamalla. Minua ei edes saada mitenkään helposti. Mutta yritän pitää häntä edes viestien kautta pinnalla, kun naisensa pahoinpitelee henkisesti lähes päivittäin. Ja tiedän kyllä omasta kokemuksesta, että perheellisenä se eroaminenkaan ei ole mikään nopein ja helpoin juttu.

Vierailija
290/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni esiintyi sinkkuna. Voi sitä lemmenlorinaa, sydämiä,  j n e.

Kyseessä kuitenkin 55 vuotias ukko ja kirjotteli kun teinitytöt. No ei se ikää katto kun alkaa sekottamaan.

Tota naista en syytä, exäni kusetti sitäkin minkä kerkes kirjotuksista päätellen.

Exä nykyään.

Vierailija
291/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaatuntoa? Olen itsenäinen, voimaantunut nainen, minulla on oikeus tehdä mitä haluan ja siihen minulla on oikeus. Viestittelen kenen kanssa haluan. Täytyy kysyä siltä varatulta mieheltä miksi hän viestittelee muiden kanssa.

Vierailija
292/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaatuntoa? Olen itsenäinen, voimaantunut nainen, minulla on oikeus tehdä mitä haluan ja siihen minulla on oikeus. Viestittelen kenen kanssa haluan. Täytyy kysyä siltä varatulta mieheltä miksi hän viestittelee muiden kanssa.

"Tee toisille, niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän?". Alkoi kiinnostaa, että koskeeko muuten tälläinen asennoituminen vaan naisia, vai ajattelevatko varattujen naisten kanssa viestittelevät miehet samalla tavalla? En jotenkin usko.

Vierailija
293/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän perheellinen mies saa ihan itse päättää kenen kanssa viestittelee.

Yhteydenpidon luonne ja tarkoitus onkin sitten ihan toinen keskustelu.

Vierailija
294/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen, ihan itsekkäistä syistä, johon liittyy kosto. Viestittelen miehen kanssa, joka on yhdessä sellaisen naisen kanssa, joka kiusasi minua koulussa. En ole koskaan päässyt kostamaan tälle naiselle aiemmin kiusaamistani, mutta nyt kostan tällä tavalla. 

Myönnän suoraan, että tavoitteeni on saada tämä mies sänkyyn. Sen suhteen viestien perusteella lämpenemistä on tapahtunut ja on vain ajan kysymys, koska tämä toteutuu.

Kun olemme harrastaneet seksiä, niin saatan sen tälle kiusaajalleni myös tietoon. Tavoitteenani on hajottaa heidän suhde ja toivottavasti myös naisen sydän. 

Kosto tulee olemaan suloinen.  

Toivottavasti onnistut ja saat kostosi. Mikään ei ole niin alhaista, kuin kiusata heikompia koulussa. Koulukiusaajat ansaitsevat kaiken pahan, jota elämä heille tuo. 

Vierailija
295/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta varattuja miehiä. 

Vierailija
296/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittelen siksi, että sovitaan seksitreffejä miehen kanssa. Miehellä avovaimo jonka kanssa ei ole yhteisiä lapsia, mutta ovat olleet yhdessä yli 10 vuotta. Ovat molemmat mua reilusti vanhempia. 

Näin se menee. Olen perheellinen mies ja minulla oli muutaman vuoden sivusuhde 20v nuoremman naisen kanssa. Jossain vaiheessa suhde oli pätettävä, koska halusin pitää perheeni kasassa ja nuoren naisen oli saatava elää omaa elämäänsä. Jos kotona ei peitto heilu, niin sitten se heiluu muualla. Muistakaa tämä naiset,

Vierailija
297/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, pitäkää hauskaa ja panette sydämen kyllyydestä perheellisten miesten kanssa, mutta varokaa rakastumista! Se mies ei ole jättämässä perhettään. Tai jos jättää, niin hän on sellainen kusipää, että et halua hänen kanssa suhteeseen!

Vierailija
298/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen, ihan itsekkäistä syistä, johon liittyy kosto. Viestittelen miehen kanssa, joka on yhdessä sellaisen naisen kanssa, joka kiusasi minua koulussa. En ole koskaan päässyt kostamaan tälle naiselle aiemmin kiusaamistani, mutta nyt kostan tällä tavalla. 

Myönnän suoraan, että tavoitteeni on saada tämä mies sänkyyn. Sen suhteen viestien perusteella lämpenemistä on tapahtunut ja on vain ajan kysymys, koska tämä toteutuu.

Kun olemme harrastaneet seksiä, niin saatan sen tälle kiusaajalleni myös tietoon. Tavoitteenani on hajottaa heidän suhde ja toivottavasti myös naisen sydän. 

Kosto tulee olemaan suloinen.  

Toivottavasti onnistut ja saat kostosi. Mikään ei ole niin alhaista, kuin kiusata heikompia koulussa. Koulukiusaajat ansaitsevat kaiken pahan, jota elämä heille tuo. 

Hohhoijaa!  Onko katkerana eläminen ollut mukavaa? Usko pois, mutta, et tule onnelliseksi, kun saat kostosi.

Vierailija
299/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestittelen siksi, että sovitaan seksitreffejä miehen kanssa. Miehellä avovaimo jonka kanssa ei ole yhteisiä lapsia, mutta ovat olleet yhdessä yli 10 vuotta. Ovat molemmat mua reilusti vanhempia. 

Näin se menee. Olen perheellinen mies ja minulla oli muutaman vuoden sivusuhde 20v nuoremman naisen kanssa. Jossain vaiheessa suhde oli pätettävä, koska halusin pitää perheeni kasassa ja nuoren naisen oli saatava elää omaa elämäänsä. Jos kotona ei peitto heilu, niin sitten se heiluu muualla. Muistakaa tämä naiset,

Tärkeämpi kysymys on, miksi se peitto ei heilu kotona. Se pitäisi selvittää ensin, heittää se ego hetkeksi syrjään ja etsiä ratkaisu tilanteeseen sen oman kumppanin kanssa.

Esim. meillä oli hiljaista siksi, että mies käyttäytyi huonosti minua kohtaan. Tosin oli sellainen viimeisen päälle ego-ihminen, ettei edes terapia tai mikään keskustelu auttanut. Olisi saanut kyllä minulta vaikka joka päivä, jos vain olisi kyennyt käyttäytymään hyvin. Sai sitten vain kerran viikossa ja uhkaili hakea muualta. Ja on todellakin ex. Sen jälkeen minulla on ollut ihana terve parisuhde.

Vierailija
300/372 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut ovat sen verran iso Turn off, varsinkin isät etten taatusti viestittelee yhdellekään. Tosin miehenne osaava valehdella oikein sujuvasti, myös teille vaimolle. Miettimään sitä hetken aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan