Miksei miehet löydä naista itselleen, kerron sen teille.
Tyypillinen miehen treffi ilmoitus on " Olen 40 v mies vaikka haminasta ja etsin naista itselleni". Tai " täällä olis 39 v mies vailla seuraa..."
Mitään muuta mies ei ilmoitukseen kirjoita eikä kerro itsestään mitään.
Siis olen mies itsekkin ja olen seurustellut itse kolmen naisen kanssa. 25 vuoden aikana olen olut sinkkuna vuoden. Minä löysin naisen treffi ilmoituksen kautta ja kerroin itsestäni aika kattavasti. Kannattaa oikeesti kertoa itsestään jotain ja elämästään. Luonne kiinnostaa naisia myös.
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin virhe minkä voi tehdä esimerkiksi Tinderissä on olettaminen. Älä oleta mitään vaan kysy ole aktiivinen ja kiinnostunut ihmisestä. Minä en maininnut profiilissani, että minulla on kaksi lasta. Kun nainen kuuli siitä oli hän ihan järkyttynyt ja heivasi minut saman tien. Hän koki, että olen huijannut häntä. Kysy oikeat kysymykset niin saat rehellisen vastauksen. Ole avoimin mielin opi keskustelemaan ja älä luule, että kuvat ja profiili kertoo kaiken ihmisestä. Se on vaan ruma pintaraapaisu.
Se lapsiasia on niin tärkeä, että on huijaamista, jos sitä ei itse oma-aloitteisesti kerro.
Jos ei kerro lapsista oma-aloitteisesti tutustumisen alussa, niin mitä muuta kaikkea jättäiskään suhteessa kertomatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin tota ilmoitusta: en ikinä kiinnostuisi.
Viittaus baarissa notkumiseen: ehdoton ei. Lopusta ei saa selville muuta kun että mies kuvittelee olevansa nuorekas (nämä ei koskaan oikeasti ole) ja on nyt keksinyt jonkin harrastuksen, kun oikein on väkisin yrittänyt. Ilmoitus yrittää mielyttää kaikkia, eikä sitten miellytä ketään.
Et näe kuvasta että kyseessä on nuorekas ja urheilullinen mies?
En tosiaan, "nuorekkuus" on merkki lapsellisuudesta (ei ole toivottua) ja luuloista. Ei ihmiset ole nuorekkaita muuta kun omassa päässään. Toi alkoholiviittaus on ehdoton ei, ryypätköön räkälässä keskenään, sieltä löytyy sopivia pubiruusujakin.
Jos otetaan 100 44 vuotiaasta miestä riviin. He ovat kaikki samanlaisia. Kukaan ei ole nuorekkaampi kuin muut? Jotenkin luulen että olet sinkku.
Se on se sana "nuorekas" jonka käyttö vähän tökkäsee. Kun ei 44-vuotiaan kuulukaan olla vielä ukkoutunut ja kiikkustuolissa. Vanhat ihmiset käyttää sanaa nuorekas, ei oikeasti nuoret. Niin jos kokee tarpeelliseksi käyttää sanaa nuorekas, niin tuntuu että tyyppi pitää itseään jo jollain tapaa vanhana.
Ja siis tälleen samanikäisen naisen näkökulmasta.
Ja ihan pelkkää semantiikkaahan tuo on. Jonkun mielestä nuorekas on juuri passeli sana.
Vierailija kirjoitti:
Hei naiset mites tällänen Tinder ilmoitus.Sitä yhtä etsimässä. Kuvissa Mersun ratti ja Rolex. Yks kuva puutarhasta jossa tää henkilö istuu paljussa. Toinen kuva ison okt sisältä.Tuleeko matchia. Kyseessä erittäin tavallisen näköinen hieman lihava mies. Vastaus alla.
Ihan h........i
Mikä tuo vastaus on?
helvetti? hyiiii? hitosti?
En tykkäisi itse tollasesta profiilista.
Ihan h........i
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittaus baarissa notkumiseen: ehdoton ei. Lopusta ei saa selville muuta kun että mies kuvittelee olevansa nuorekas (nämä ei koskaan oikeasti ole) ja on nyt keksinyt jonkin harrastuksen, kun oikein on väkisin yrittänyt. Ilmoitus yrittää mielyttää kaikkia, eikä sitten miellytä ketään.
En tosiaan, "nuorekkuus" on merkki lapsellisuudesta (ei ole toivottua) ja luuloista. Ei ihmiset ole nuorekkaita muuta kun omassa päässään. Toi alkoholiviittaus on ehdoton ei, ryypätköön räkälässä keskenään, sieltä löytyy sopivia pubiruusujakin.
Jos otetaan 100 44 vuotiaas
Olen samaa mieltä . 'nuorekas' on kammottava sana. Siinä on kummallinen arvolataus. On absurdia puhua nuorekkaasta nelikymppisestä (eihän hän mikään vanhus ole), mutta toisaalta en käyttäisi sitä myöskään kasikymppisenä. Siinä on samanlainen tyhjä kaiku kuin sanassa 'huumorintajuinen'.
Parempi olisi kuvailla oikeita ominaisuuksia: utelias, kiinnostunut asioista x ja y, harrastaa b ja c, tykkää nauraa arkipäivän kommelluksille tmv.
'nuorekas' kuulostaa kankealta ja jämähtäneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin virhe minkä voi tehdä esimerkiksi Tinderissä on olettaminen. Älä oleta mitään vaan kysy ole aktiivinen ja kiinnostunut ihmisestä. Minä en maininnut profiilissani, että minulla on kaksi lasta. Kun nainen kuuli siitä oli hän ihan järkyttynyt ja heivasi minut saman tien. Hän koki, että olen huijannut häntä. Kysy oikeat kysymykset niin saat rehellisen vastauksen. Ole avoimin mielin opi keskustelemaan ja älä luule, että kuvat ja profiili kertoo kaiken ihmisestä. Se on vaan ruma pintaraapaisu.
Se lapsiasia on niin tärkeä, että on huijaamista, jos sitä ei itse oma-aloitteisesti kerro.
Jos ei kerro lapsista oma-aloitteisesti tutustumisen alussa, niin mitä muuta kaikkea jättäiskään suhteessa kertomatta?
Tarviiko kertoa jos äiti on vierouttanut lapset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha, työ, auto on myös aika kiinnostavaa.
Just näin. Varsinkin autot kiinnostavat naisia. Ovathan naiset yliedustettuina mitä tulee autoharrastukseen saati autoilualaan. Naiset rakastavat autoja.
Onko tämä autojuttu olevinaan joku miehisyyden viimeinen linnake? Luuleeko jotkut peräkammarin miehet, että naisilla ei ole autoja ja ne on ihan kuumissaan kun jollain Miehellä on? Jotenkin ihan outoa.
Minulle ois miehessä plussaa, jos sillä ois joku ihan tavallinen auto, sellainen johon ei hirveästi huomio kiinnity. Jos siis on auto ylipäätään, ei tartte olla jos ei tartte sellaista.
Olen samaa mieltä. Mies, joka laittaa rahansa johonkin niin turhaan kuin kalliiseen, huomiota herättävään autoon, ei ole aviomiesmatskua. Sekin mies, jolla on oikeasti varaa sellaiseen, kompensoi sillä hankinnalla jotain muuta, kuten vaikka pohjimmiltaan huonoa itsetuntoa. Hyvä mies investoi rahansa perheeseen.
Mutta jos perhe voi hyvin ja heillä on kaikkea, ja silti jää rahaa kosolti yli, saako silloin olla se kallis auto?
Ehkä se tasapaino kaikessa olisi hyvä. Ei ole järkevää ostaa viimeisillä rahoillaan sitä Santanderin rahoittamaa autoa, mutta jos on oikeasti varaa kaikkeen mukavaan, niin miksi ei autoonkin voisi vähän laittaa. Jos on läjäpäin rahaa ja ajaa silti ruosteisella corollalla, niin kyllä hieman mietin, että miksi niin nuuka. Toki nuukallekin voi löytyä sopiva. Mutta itse en olisi se sopiva. Raivostuttavaa on kuittien tasaamiset ja eurojen, jopa senttien siirtelyt parisuhteessa. En pidä rahaa niin arvossa että kasaisin sitä tilille, vaan olen ostanut mm juurikin sen uuden auton rahoillani. (Ja olen siis nainen.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otetaan 100 44 vuotiaas
45mies vastaa. Toi on just se ikä missä moni mies jää sohvalle makaa. Ei ole enää harrastuksia vkl juodaan olutta ja seurataan urheilua.
Ei kiinnosta miltä näyttää tai mitä pukee päälle yms.
6/10stä. Oman tuttava porukan mukaan.
hymyilevät ihmiset on epäluotettavia- ne peittää niitä negatiivisia tunteitaan se hymyn taakse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha, työ, auto on myös aika kiinnostavaa.
Just näin. Varsinkin autot kiinnostavat naisia. Ovathan naiset yliedustettuina mitä tulee autoharrastukseen saati autoilualaan. Naiset rakastavat autoja.
Kyllä rakastan autoja, ja rallia.
Mutta jos perhe voi hyvin ja heillä on kaikkea, ja silti jää rahaa kosolti yli, saako silloin olla se kallis auto?
Ehkä se tasapaino kaikessa olisi hyvä. Ei ole järkevää ostaa viimeisillä rahoillaan sitä Santanderin rahoittamaa autoa, mutta jos on oikeasti varaa kaikkeen mukavaan, niin miksi ei autoonkin voisi vähän laittaa. Jos on läjäpäin rahaa ja ajaa silti ruosteisella corollalla, niin kyllä hieman mietin, että miksi niin nuuka. Toki nuukallekin voi löytyä sopiva. Mutta itse en olisi se sopiva. Raivostuttavaa on kuittien tasaamiset ja eurojen, jopa senttien siirtelyt parisuhteessa. En pidä rahaa niin arvossa että kasaisin sitä tilille, vaan olen ostanut mm juurikin sen uuden auton rahoillani. (Ja olen siis nainen.)
Ei munkaan mielestä tarvitse ajaa ruosteisella Corollalla, mutta on siinä ero, ajaako jollain öky-Hummerilla vai jollain huomaamattomalla autolla, joka on kyllä varusteltu kaikilla mukavuuksilla. Understatement, nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei löydä naisia koska suomessa miehiä on huomattavasti paljon enemmän kuin naisia alle 40 vuotiaissa. Suomeen on tuotu nappisilmiä ulkomailta ja ne on lähes kaikki miehiä.
Myös naisten nirsous tekee kumppanin etsimisestä vaikeaa.
Naiset pariutuu aina ylös päin eli miehen tulee olla korkeampi tasoisempi kuin mitä nainen itse on, nainen ei ikinä pariudu miehen kanssa joka on naista itseään alempi tasoisempi.
Tavallisena miehenä pariutuminen on vaikeaa suomessa.
Löydätkö lisää valitettavaa vielä? Keskittyisitkö vain itseesi ja omaan seuranhakuusi lähinnä?
Millähän tavalla vaikka minä olen pariutunut ylöspäin? Meillä on miehen kanssa samantasoinen tutkinto (maisteri), tosin eri aloilta. Kumpikaan ei toki ole lääkäri eikä hävittäjälentäjä, että sekin hienous loistaa poissaolollaan :D Molemmilla on ihan kohtuullinen palkka. Ulkonäöllisesti ollaan luultavasti suht samalla portaalla (tätähän yllättävän moni mies tuntuu miettivän) eli ihan tavallisen kivan näköisiä, suht pitkiä ja hoikkia. Kummallakin on omat harrastukset, kaveripiirit (lapsuudenystävistä uudempiin tuttavuuksiin) ja mielenkiinnonkohteet. Ollaan ihan tavallisista perheistä, kummallakaan ei ole mitään hillittömiä omaisuuksia takana tai tulossa perintönä tms, no itselläni on suvussa pari mustaa hevosta, joista ei tiedä, miten tulevat omaisuutensa jakamaan ja mitä sieltä tulee sitten aikanaan.
Saa vastata, ken löytää tästä osoittajan miehen korkeammalle tasolle.
^ Pitää vielä lisätä, että meidän ekoille treffeille mies tuli fillarilla, itse taisin mennä bussilla. Ei ollut kummallakaan ollut välitöntä tarvetta autolle, joten sitä ei ei ollut kumpikaan hankkinut, vaikka oltiin jo lähempänä kolmeakymppiä. Nyt meillä on taloudessa yksi (hyvin epäseksikäs) perheauto, helpottaa harrastuksiin kulkemista, tavaroiden ja toki nyttemmin lasten kuljettelua. Itsellä ei ole minkäänlaista intressiä autoihin, se on minulle vähän kuin sellainen pakollinen perheenjäsen, jolla ideaalitilanteessa pääsee sujuvasti kulkemaan, ja johon välillä "saa" käyttää vaihtelevia määriä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
hymyilevät ihmiset on epäluotettavia- ne peittää niitä negatiivisia tunteitaan se hymyn taakse
Mene hoitamaan paranoidisuutesi psykiatrille. Tosi veikkaan, että olet jo psyk.laitoksen jäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tiesitkö että urheilullinen ei ole 20 kg ylipainoinen vaikka kuinka haluaisi. "
Urheilullinen on henkilö, joka harrastaa paljon urheilua, luultavasti tavoitteellisesti. 20kg ylipainoinen voi siis olla vielä urheilullinen, 50kg ylipainoinen tuskin on. Urheilullinen ei sen sijaan ole hoikan synonyymi.
Jos harrastaa tavoitteellisesti urheilua sillon syö myös tavoitteellisesti. Silloin ei ole kaksoisleukaa ja makkaraa mahassa
Olympiatason kuulantyöntäjä naiset? Ovat takuulla urheilullisia, mutta eivät kelpaisi sinulle kuitenkaan, sillä etsit hoikkaa, etkä urheilullista. Jos etsii hoikkaa, niin sitten kannattaa kirjoittaa etsivänsä hoikkaa. Itse olen hoikka, mutta en etsi ulkonäkökeskeistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei naiset mites tällänen Tinder ilmoitus.Sitä yhtä etsimässä. Kuvissa Mersun ratti ja Rolex. Yks kuva puutarhasta jossa tää henkilö istuu paljussa. Toinen kuva ison okt sisältä.Tuleeko matchia. Kyseessä erittäin tavallisen näköinen hieman lihava mies. Vastaus alla.
Ihan h........i
.
Mies on valinnut esitellä kuvissa kelloa, autoa, paljua ja kotia. Hän saa osumia naisten kanssa, joihin noiden asioiden esittely vetoaa. Jos nainen ei tuollaisista innostu, hän ei tykkää kyseisestä profiilista ja osumaa ei tule.Mikä tässä on ongelma?
Ei mikään. Vaan kun noita matcheja tuntuu tulevan mielettömä
Eli ymmärsinkö oikein, että haluaisit itsekin osumia juuri niiltä naisilta, jotka ovat kovasti pinnallisten asioiden perään? Olen eläinrakas nainen ja minulle ei merkitse mitään, jos joku toinen naisen saa metsästäjiltä kovasti osumia. Ne miehet kun eivät ole minun kohderyhmääni. Pinnalliset, omaisuuttaan ja lihaksiaan esittelevät miehet eivät myöskään ole kiinnostukseni kohde eivätkä tavikset, jotka haluaisivat olla alfoja ja jotka laskevat, paljonko tykkäyksiä rolex saa.
Joskus kun kävin baarissa niin löysin nykyisen vaimoni baarista. Baari se hyvä paikka on lähestyä naisia. Kaverikin valitteli ettei pääse treffeille joten sanoin sille että mene baareihin ja juttele naisille. Avustin sen verran että menin kaverin kanssa baariin ja menin pöytään jossa oli naisia ja kehoitin kaveria juttelemaan naisille. Kyllä se sitten löysi tyttöystävän. Rohkeesti vaan sinne missä naisia on helppo tavata eli baarit.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun kävin baarissa niin löysin nykyisen vaimoni baarista. Baari se hyvä paikka on lähestyä naisia. Kaverikin valitteli ettei pääse treffeille joten sanoin sille että mene baareihin ja juttele naisille. Avustin sen verran että menin kaverin kanssa baariin ja menin pöytään jossa oli naisia ja kehoitin kaveria juttelemaan naisille. Kyllä se sitten löysi tyttöystävän. Rohkeesti vaan sinne missä naisia on helppo tavata eli baarit.
Noniin Pertti! Tässä on naisia, rupeappas rohkeasti juttelemaan! Siitä lähtee tulevaisuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tiesitkö että urheilullinen ei ole 20 kg ylipainoinen vaikka kuinka haluaisi. "
Urheilullinen on henkilö, joka harrastaa paljon urheilua, luultavasti tavoitteellisesti. 20kg ylipainoinen voi siis olla vielä urheilullinen, 50kg ylipainoinen tuskin on. Urheilullinen ei sen sijaan ole hoikan synonyymi.
Jos harrastaa tavoitteellisesti urheilua sillon syö myös tavoitteellisesti. Silloin ei ole kaksoisleukaa ja makkaraa mahassa
Olympiatason kuulantyöntäjä naiset? Ovat takuulla urheilullisia, mutta eivät kelpaisi sinulle kuitenkaan, sillä etsit hoikkaa, etkä urheilullista. Jos etsii hoikkaa, niin sitten kannattaa kirjoittaa etsivänsä hoikkaa. Itse olen hoikka, mutta en etsi ulkonäkökeskeistä miestä.
Lisäisin vielä sivusta, että myös hoikka tarkoittaa eri miehille eri asiaa. Joillekuille hoikka = laiha, joillekuille vielä normaalipainoinen on hoikka, joillekuille laihaläski ei ole hoikka.
Olen eronnut ja mietin milloin olisi aika miettiä parisuhdetta. Tässä pohtiessa olen kuunnellut tuttavien kokemuksia ja seuraillut tällaisia keskusteluita, ja näiden pohjalta ei kauheasti motivoi lähteä nykyiseen parisuhdemarkkinaan mukaan. Keskustelu on ilkeää, kärjistävää, mitätöivää ja tuntuu, että tahallaan väärin ymmärtämistä on paljon. Ihmiset selaavat ihmisiä kuvastosta ja maalaavat mielikuvaa juuri hänelle täydellisestä puolisosta. Jos ei joku sytytä, niin voi dumpata/ghostata, olla yksin ja syytellä vastakkaista sukupuolta, koska juuri "minulle" ei löydy täydellistä. "Minä" on aina keskiössä, parisuhde ei ilmeisesti monellakaan.
Ehkäpä näin keski-ikäisenä on jo tipahtanut nykymenosta niin kauas, ettei kannata ainakaan parisuhdemarkkinoiden (mikä kylmä termi...) digitaalisille rattaille pyrkiä. Huomaan jo elätteleväni toivoa jossain arkisessa kuviossa yllättäen leimahtavasta prismarakkaudesta kuvastotreffeillä ravaamisen sijaan, mutta tässä iässä se on valitettavan kaukainen haave.
Turhauttava tilanne.
Tuli mieleeni tosta autosta sellanen pieni tarina, kun muinoin oli treffit miehen kanssa ja tämä kertoi ilmestyvänsä paikalle Pajerolla. Kysyin voiko kertoa tuntomerkkejä autosta, jotta erotan. Mielessäni mietin, että tulee vaikka komerolla, kunhan kertoo miltä se näyttää. Yleisesti ottaen naisella ei ole autoilla minkäänlaista merkitystä. Eteenpäin täytyy päästä ja siinä se aika tasan on autojen kanssa. Ovat siis täysin miesten omia asioita nuo. Verrattavissa sukkien neulomiseen. Monetko on kirjoittaja neulonut...
Rahaa on naisella itselläänkin, ei ole miehiltä sitä vailla. Taisi olla jopa niin, että naiset ovat miehiä työllistyneempiäkin tällä hetkellä. Työpaikka miehellä olisi mukava olla tai jokin muu keino, jolla itsensä voi elättää ja elää samalla tasolla naisen kanssa. Tarkoittaen sitä, että elokuvista voi ne popparit ostaa, eikä salakuljettaa kotoa ja matkallekin pääsee, jos tällainen kiinnostaa.
Samanlaista nainen etsii itselleen: sitä vastapuolta.
ps. ei ole sankoin joukoin miehiä naisettomina, eikä varsinkaan naisia miehettöminä, joten onhan tässä jo riittävä flaksi käynyt sykupuolten välillä.