Miksei miehet löydä naista itselleen, kerron sen teille.
Tyypillinen miehen treffi ilmoitus on " Olen 40 v mies vaikka haminasta ja etsin naista itselleni". Tai " täällä olis 39 v mies vailla seuraa..."
Mitään muuta mies ei ilmoitukseen kirjoita eikä kerro itsestään mitään.
Siis olen mies itsekkin ja olen seurustellut itse kolmen naisen kanssa. 25 vuoden aikana olen olut sinkkuna vuoden. Minä löysin naisen treffi ilmoituksen kautta ja kerroin itsestäni aika kattavasti. Kannattaa oikeesti kertoa itsestään jotain ja elämästään. Luonne kiinnostaa naisia myös.
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei naiset mites tällänen Tinder ilmoitus.Sitä yhtä etsimässä. Kuvissa Mersun ratti ja Rolex. Yks kuva puutarhasta jossa tää henkilö istuu paljussa. Toinen kuva ison okt sisältä.Tuleeko matchia. Kyseessä erittäin tavallisen näköinen hieman lihava mies. Vastaus alla.
Ihan h........i
.
Mies on valinnut esitellä kuvissa kelloa, autoa, paljua ja kotia. Hän saa osumia naisten kanssa, joihin noiden asioiden esittely vetoaa. Jos nainen ei tuollaisista innostu, hän ei tykkää kyseisestä profiilista ja osumaa ei tule.Mikä tässä on ongelma?
Ei mikään.
Mies on tyytyväinen valtavasta tykkäysten määrästä pinnallilta naisilta ja vetää johtopäätöksen kaikkien naisten tykkäävän ko asiosta.
Tarina ei kerro kuinka monen kanssa on ollut yli 3kk suhteessa. Eiku kertoohan. Mies on hillopurkilla ja naisia riittää, hetkeksi. Runsas vaihtuvuus, kun on edelleen sinkku. Nauttinee olostaan samanhenkisten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin tota ilmoitusta: en ikinä kiinnostuisi.
Viittaus baarissa notkumiseen: ehdoton ei. Lopusta ei saa selville muuta kun että mies kuvittelee olevansa nuorekas (nämä ei koskaan oikeasti ole) ja on nyt keksinyt jonkin harrastuksen, kun oikein on väkisin yrittänyt. Ilmoitus yrittää mielyttää kaikkia, eikä sitten miellytä ketään.
Et näe kuvasta että kyseessä on nuorekas ja urheilullinen mies?
En tosiaan, "nuorekkuus" on merkki lapsellisuudesta (ei ole toivottua) ja luuloista. Ei ihmiset ole nuorekkaita muuta kun omassa päässään. Toi alkoholiviittaus on ehdoton ei, ryypätköön räkälässä keskenään, sieltä löytyy sopivia pubiruusujakin.<
Olen äidinkielen professori ja nuorekas on täysin oikea sana kuvaamaan ikäistään fyysisesti sekä henkisesti elinvoimaisempia yksilöitä. Suurin osa ihmisistä väsyy ja rupsahtaa kolmekymppisinä omiin typeriin pikkurutiineihinsa ja unelmiensa kuolemiin, mutta jotkut porskuttavat positiivisina eteenpäin haasteista huolimatta. Elämän aura tuntuu seuraavan heitä usein aina vanhuuteen saakka.
Mies saa etsiä juuri sen ikäistä naista kuin haluaa eikä rimaa tarvi naisen tason suhteen laskea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha, työ, auto on myös aika kiinnostavaa.
Just näin. Varsinkin autot kiinnostavat naisia. Ovathan naiset yliedustettuina mitä tulee autoharrastukseen saati autoilualaan. Naiset rakastavat autoja.
Kyllä rakastan autoja, ja rallia.
Auto on osa ihmisen imagoa samalla tavoin kuin pukeutuminen, asunto tai talon piha. Joillenkin imagolla ei ole mitään merkitystä, joillekin se on kaikki kaikessa ja sitten on porukkaa siitä välstä.
Miksi minun pitäisi ajaa rumalla autolla, kun en halua pukeutuakaan rumasti?
Oma ohjeeni niin miehille kuin naisille. Yrittäkää asettua parisuhdemarkkinoilla myös toisen asemaan, älää ainoastaan omiin vaatimuksiin. Tällaisia ihmisiä on nykyaikana vähän, joten vienti on kova kun keskittyy noinkin pieniin perusasioihin.
Vierailija kirjoitti:
Oma ohjeeni niin miehille kuin naisille. Yrittäkää asettua parisuhdemarkkinoilla myös toisen asemaan, älää ainoastaan omiin vaatimuksiin. Tällaisia ihmisiä on nykyaikana vähän, joten vienti on kova kun keskittyy noinkin pieniin perusasioihin.
Mitä tarkoitat? Luotan itse sen toisen osapuolen omaan harkintakykyyn ja arviointikykyyn, eli kyllä hän itse tietää, onko minusta kiinnostunut vai ei. Mutta toki kuuntelen häntä, ja jos käy ilmi, että hän etsii jotain toisenlaista, mitä itse olen, hyväksyn sen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
40v mies etsii 18-30 v naista mutta EI perheenperustaminen mielessä. Siihen jo tyssää. On aina pervoa, jos keski-ikäinen etsii teiniä.
18-30 v EI ole teini!
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleeni tosta autosta sellanen pieni tarina, kun muinoin oli treffit miehen kanssa ja tämä kertoi ilmestyvänsä paikalle Pajerolla. Kysyin voiko kertoa tuntomerkkejä autosta, jotta erotan. Mielessäni mietin, että tulee vaikka komerolla, kunhan kertoo miltä se näyttää. Yleisesti ottaen naisella ei ole autoilla minkäänlaista merkitystä. Eteenpäin täytyy päästä ja siinä se aika tasan on autojen kanssa. Ovat siis täysin miesten omia asioita nuo. Verrattavissa sukkien neulomiseen. Monetko on kirjoittaja neulonut...
Rahaa on naisella itselläänkin, ei ole miehiltä sitä vailla. Taisi olla jopa niin, että naiset ovat miehiä työllistyneempiäkin tällä hetkellä. Työpaikka miehellä olisi mukava olla tai jokin muu keino, jolla itsensä voi elättää ja elää samalla tasolla naisen kanssa. Tarkoittaen sitä, et
Autot miesten omia asioita?! Et osaa tehdä perushuoltoa itse autollesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Luotan itse sen toisen osapuolen omaan harkintakykyyn ja arviointikykyyn, eli kyllä hän itse tietää, onko minusta kiinnostunut vai ei. Mutta toki kuuntelen häntä, ja jos käy ilmi, että hän etsii jotain toisenlaista, mitä itse olen, hyväksyn sen kyllä.
Mikäli et huomioi toista osapuolta, et ymmärrä tuoda itsestäsi niitä piirteitä esiin mitkä toista kiinnostavat. Kukaan ei ole täydellinen, eikä nykyaikana monikaan jaksa keskittyä kaivelemaan niitä hyviä piirteitä toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei naiset mites tällänen Tinder ilmoitus.Sitä yhtä etsimässä. Kuvissa Mersun ratti ja Rolex. Yks kuva puutarhasta jossa tää henkilö istuu paljussa. Toinen kuva ison okt sisältä.Tuleeko matchia. Kyseessä erittäin tavallisen näköinen hieman lihava mies. Vastaus alla.
Ihan h........i
.
Mies on valinnut esitellä kuvissa kelloa, autoa, paljua ja kotia. Hän saa osumia naisten kanssa, joihin noiden asioiden esittely vetoaa. Jos nainen ei tuollaisista innostu, hän ei tykkää kyseisestä profiilista ja osumaa ei tule.Mikä tässä on ongelma?
Ei mikään.
Mies on tyytyväinen valtavasta tykkäyst
Naiset eivät minusta oikein ymmärrä miehenä pariutumisen lainalaisuuksia. Valtava määrä huomiota = valtava määrä huomiota. No such thing as bad publicity. Ei miehen ole mitään järkeä hirttäytyä johonkin omaan ideaalinaiseen, koska sitä ei saa sormia napsauttamalla kuten naiset monesti haluamansa sinkkumiehen voivat saada.
Heko heko tuota "äidinkielen professoria". Oikeasti ei ole edes ylioppilas, kun luulet että tuollainen nimike edes olisi olemassa.
Tuossa ilmoituksessa on kaikki pielessä: nuorekas kertoo että on jämähtänyt nuoruuteen eikä tajua ettei ole enää nuori, tai sitten pelkää sitä aikuisuutta. Ei jatkoon, teinin tavoin käyttäytyvä keski-ikäinen ei kiehdo.
Pubi-viittaus taas kertoo, että juoppo hakemassa juomaseuraa. Ei jatkoon taaskaan, ellei nainen itse ole alkoholisti.
Ulospäin suuntautunut on sana työhakemuksesta, ei jatkoon taaskaan. Yhdistettynä pubiin, se tarkoittaa räkälässä aikansa viettävää.
Huumorintaju on jokaisella omanlaisensa, ja myös totaalisen huumorintajuttomat pitää itseään huumorintajuisena, ei se mitään kerro.
Eli hakija on teiniksi jäänyt keski-ikäinen juoppo, miksei flaksi käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleeni tosta autosta sellanen pieni tarina, kun muinoin oli treffit miehen kanssa ja tämä kertoi ilmestyvänsä paikalle Pajerolla. Kysyin voiko kertoa tuntomerkkejä autosta, jotta erotan. Mielessäni mietin, että tulee vaikka komerolla, kunhan kertoo miltä se näyttää. Yleisesti ottaen naisella ei ole autoilla minkäänlaista merkitystä. Eteenpäin täytyy päästä ja siinä se aika tasan on autojen kanssa. Ovat siis täysin miesten omia asioita nuo. Verrattavissa sukkien neulomiseen. Monetko on kirjoittaja neulonut...
Rahaa on naisella itselläänkin, ei ole miehiltä sitä vailla. Taisi olla jopa niin, että naiset ovat miehiä työllistyneempiäkin tällä hetkellä. Työpaikka miehellä olisi mukava olla tai jokin muu keino, jolla itsensä voi elättää ja elää
Jos edes pystyy tekemään auton perushuollon itse ilman ohjelmia, auto on ikäloppu teinicorolla. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Heko heko tuota "äidinkielen professoria". Oikeasti ei ole edes ylioppilas, kun luulet että tuollainen nimike edes olisi olemassa.
Tuossa ilmoituksessa on kaikki pielessä: nuorekas kertoo että on jämähtänyt nuoruuteen eikä tajua ettei ole enää nuori, tai sitten pelkää sitä aikuisuutta. Ei jatkoon, teinin tavoin käyttäytyvä keski-ikäinen ei kiehdo.
Pubi-viittaus taas kertoo, että juoppo hakemassa juomaseuraa. Ei jatkoon taaskaan, ellei nainen itse ole alkoholisti.
Ulospäin suuntautunut on sana työhakemuksesta, ei jatkoon taaskaan. Yhdistettynä pubiin, se tarkoittaa räkälässä aikansa viettävää.
Huumorintaju on jokaisella omanlaisensa, ja myös totaalisen huumorintajuttomat pitää itseään huumorintajuisena, ei se mitään kerro.
En tiedä muista, mutta minusta kirjoituksesi antaa sinusta yksinkertaisen, mutta aggressivisen kuvan.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli et huomioi toista osapuolta, et ymmärrä tuoda itsestäsi niitä piirteitä esiin mitkä toista kiinnostavat. Kukaan ei ole täydellinen, eikä nykyaikana monikaan jaksa keskittyä kaivelemaan niitä hyviä piirteitä toisesta.
Jos en tunne toista osapuolta, en voi tietää, mitä piirteet häntä miellyttävät. Mutta en muutenkaan taktikoisi tuolla lailla, vaan olisin oma itseni ja toisin itsestäsi esiin niitä piirteitä, jotka ovat olennainen osa minua. Toinen osapuoli saa niiden perusteella vapaasti päättää, kiinnostanko häntä vai en. Tottakai treffeillä jokainen haluaa antaa itsestään hyvän kuvan, eli todennäköisemmin siellä tuodaan esiin vaikkapa omia vuorovaikutustaitoja eikä esitellä sitä piirrettä, että sunnuntaiaamuna kotona väsyneenä haahuillaan aamutakissa keskipäivään asti tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, mutta minu
Sinä olet sama, incel vailla koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Ja ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän syy ole ihan siinä, että miehet haluavat töissä käyvän kodinhengettären, joka työpäivän jälkeen tekee ruuat, siivoaa, ja hoitaa lapset kun mies rentoutuu sohvan äärellä. Nainen pääsee paljon helpommalla pysymällä sinkkuna.
Jep. Tämä.
Ottajia olisi jonoksi asti kun ainut kriteeri on ruuanlaitto. Mitä se minulle antaa muuta kuin isomman ruokalaskun ja isomman ajan keittiössä? Ja vielä niin että itse käyn kaupassa autottomana ja maksan kaiken.
Itse kävin pilkillä ja tein ahvenkeiton, pesin myös pyykkiä, runkkaan myös itseäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on tärkeää pukeutua sunnuntaina mahd. aikaisin? Eikö omassa kodissa saa olla aamutakissa?
Etätöissä olevat pukeutuu puolilta päivin arkisinkin, big deal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ainakaan kiinnosta lähtökohtaisesti mikään muu kuin itse ihminen. Muut asiat tulevat sen jälkeen. Rahaa saa kun käy töissä ja elämä on.
Kyllä, näin yksinkertaista se on.
Minuakaan ei kiinnosta se Mersun ratti tai palju puutarhassa, Rolex ranteessa jne. En minä niitä etsi! Mitä minä niillä tekisin?
Paljussa voi lillua sen päiväinen sovinisti ällötys, ajella Mersulla Rolex ranteessa. Sitäkö haluaisin?
Kyllä se vain on se ihminen mitä haluan jos haluan. Rahani tienaan itse, sen olen oppinut jo nuoresta. Itse myös elämästäni ja olemisestani vastaan, en tarvitse siihen ketään sanelemaan enkä kenenkään riippakiveksi suostuisi. Ihminen inhimillisine tunteineen, ajatuksineen, mielipiteineen ja arvoineen, se on se mitä minä haluan. Sellainen jonka kanssa voin nämä arvot ja mielipiteet jakaa, jolle voin olla ihan vain minä, en mikään näyttelyesine tai hyödyke.
Omituista että miehille tuntuu olevan täysin vierasta tuo puoli. He itse riippuvat kynsin hampain ajatuksessa että on oltava ulkoista näytettävää ja omaisuutta, muuten ei olla mitään. Ja sitten väittävät että tämä on sitä mitä naiset haluavat. Elämättä sekuntiakaan naisena.
Niin kauan kun ette osaa arvostaa muuta kuin ulkoista, tulee varmasti se kumppanin löytäminen olemaan työn ja tuskan takana. Kun itse alatte ymmärtää että kuitenkin se tärkein tulee sieltä ihmisen sisältä, ja sen lisäksi sitten aletaan yhdessä takentaa sitä muuta, kukin arvojensa mukaista elämää.
Naiset on nirsoja. Kyllä, terveesti nirso on oltava. Eri asia jos haetaan vain huvittelukumppania, ei mitään syvempää, Silloin voi olla hauskaakin etsiä ja iskeä niitä pintaliitäjiä, mutta jos tavoitteena on pitkä kumppanuus tositarkoituksella, koti, ehkä perhe niin silloin on oltava nirso. Se kun on nainen joka jää kaiken sen kanssa yksin kun mies ottaa ja häipyy. Se on niin iso riski siitä huolimatta vaikka nykyajan nainen pärjääkin yksin, ettei siihen huvikseen ala. On ajateltava lapsia, ero on valtaisa ja raskas prosessi, henkisesti raskas. Siksi on vain tervettä ja oikein valita ja valitakin huolellisesti.
Jep. Tämä.
Ottajia olisi jonoksi asti kun ainut kriteeri on ruuanlaitto. Mitä se minulle antaa muuta kuin isomman ruokalaskun ja isomman ajan keittiössä? Ja vielä niin että itse käyn kaupassa autottomana ja maksan kaiken.