Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet löydä naista itselleen, kerron sen teille.

Vierailija
21.03.2024 |

Tyypillinen miehen treffi ilmoitus on " Olen 40 v mies vaikka haminasta ja etsin naista itselleni". Tai " täällä olis 39 v mies vailla seuraa..."

Mitään muuta mies ei ilmoitukseen kirjoita eikä kerro itsestään mitään.

Siis olen mies itsekkin ja olen seurustellut itse kolmen naisen kanssa. 25 vuoden aikana olen olut sinkkuna vuoden. Minä löysin naisen treffi ilmoituksen kautta ja kerroin itsestäni aika kattavasti. Kannattaa oikeesti kertoa itsestään jotain ja elämästään. Luonne kiinnostaa naisia myös.

Kommentit (352)

Vierailija
301/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaat jatkossakin.

Vierailija
302/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha, työ, auto on myös aika kiinnostavaa.

Mua ei ainakaan kiinnosta lähtökohtaisesti mikään muu kuin itse ihminen. Muut asiat tulevat sen jälkeen. Rahaa saa kun käy töissä ja elämä on.

Kyllä, näin yksinkertaista se on.

Minuakaan ei kiinnosta se Mersun ratti tai palju puutarhassa, Rolex ranteessa jne.  En minä niitä etsi! Mitä minä niillä tekisin?

Paljussa voi lillua sen päiväinen sovinisti ällötys, ajella Mersulla Rolex ranteessa.  Sitäkö haluaisin?

Kyllä se vain on se ihminen mitä haluan jos haluan. Rahani tienaan itse, sen olen oppinut jo nuoresta.  Itse myös elämästäni ja olemisestani vastaan, en tarvitse siihen ketään sanelemaan enkä kenenkään riippakiveksi suostuisi.  Ihminen inhimillisine tunteineen, ajatuksineen, mielipite

"Nykyajan nainen pärjää yksin." Pärjää, kun mm. yhteiskunta tukee monin tavoin. Yksin hän ei pärjää, tuo on harhaluulo.

Kukaan meistä ei pärjää yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha, työ, auto on myös aika kiinnostavaa.

Ihan oikeasti, hyvin harvaa naista kiinnostaa autot, ja ei edes kaikkia miehiä. Sekä minulle, että miehelleni on auto vaan väline päästä paikasta a paikkaan b. Isälleni, joka oli alkoholisti koko ikänsä, ja sairasti vielä skitsofreniaakin, auto oli kallein aarre, lähetteli minullekin siitä kuvia. Ihan oikeasti. Joo, siinä on joku vihreä auto, vai oliko sininen. Sama juttu isäpuolen veli, joka vaihtoi autoa joka toinen vuosi uuteen, sairasti kaksisuuntaista, lähetteli vanhalle äidilleen kuvia jostain perämoottorista jonka oli ostanut. Miettikää nyt. Mitä helvettiä vanha mummeli tekee tiedolla, minkä näköinen perämoottori hänen pojallaan on?

Tämä! Vaikka esimerkkisi koskee mt-ongelmaista miestä, moni suomalainen mies on sosiaalisilta taidoiltaan tuota tasoa.

Mullekin yksi mies selitti ummet ja lammet veneidensä perämoottoreista, vaikka sanoin etten arvosta moottoriveneilyä ollenkaan. Kauhea tuputtaminen, että pitää tulla kyytiin, tykkään varmasti enkä enää haluaisi tämän jälkeen meloa pelkällä lihasvoimalla. Sanomattakin selvää, että tämä ukko sai jäädä itsekseen. Liikuntaa harrastamaton mies on hyvin varmasti paska myös sängyssä. 

Vierailija
304/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ihmettelen, mistä ne naiset sitten löytävät miehiä, jos kerran miehet eivät löydä naisia. Eikö heteropareissa ole aina yksi nainen ja yksi mies? Niin että miten teidän mielestänne on mahdollista, että kaikilla naisilla on mies, mutta kenelläkään miehellä ei ole naista?

Vierailija
305/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettei suomalaisten miesten ulkonäkö miellytä. Tiedän muutaman itäsuomalaisen miehen, jotka ovat tosi mukavia ihmisinä ja varmasti luotettavia puolisoita mutta naama on sen näköinen ettei geenit mene jatkoon. Perunanenä, pienet silmät ja kasvonpiirteet muutenkin kuin venäläisellä. 

Vierailija
306/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liikuntaa harrastamaton mies on hyvin varmasti paska myös sängyssä. "

Yllä olevia ajatelmia kirjoittava ihminen on varmasti paskaa seuraa elämässä.

Vierailija
307/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi osua arkaan paikkaan? :) 

Vierailija
308/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Päinvastoin. Tässä kun on keskustelua kumppanin etsimisestä, niin ajattelin vain tuoda toisen näkökulman esiin. Siis miehenä jolla on vientiä ja jonka kanssa naiset haluavat parisuhteeseen.

Vierailija
309/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan tartte naista mihinkään. Ei ole mitään mitä itse en osaisi tehdä. Panohommatkin alkaa olla tässä iässä jo menneen talven lumia. Saan hoidettua homman ihan itsekkin, jos sellainen tarve iskee.

-Mies

Vierailija
310/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Päinvastoin. Tässä kun on keskustelua kumppanin etsimisestä, niin ajattelin vain tuoda toisen näkökulman esiin. Siis miehenä jolla on vientiä ja jonka kanssa naiset haluavat parisuhteeseen.

Sori, mutta sohvaperunoilla ei ole vientiä paitsi ehkä wt-porukoiden keskuudessa. Liikkumattomuus on merkki yleisestä vetelyydestä ja aivan selkeä turn-off. 

Vierailija
311/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskillä ei ota eteen.

Vierailija
312/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, ettei suomalaisten miesten ulkonäkö miellytä. Tiedän muutaman itäsuomalaisen miehen, jotka ovat tosi mukavia ihmisinä ja varmasti luotettavia puolisoita mutta naama on sen näköinen ettei geenit mene jatkoon. Perunanenä, pienet silmät ja kasvonpiirteet muutenkin kuin venäläisellä. 

No, Thaimaasta tai Filippiineiltä löytää aina naisen

Vierailija
313/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä silläkään ole mitään merkitystä ainakaan naisten tason suhteen, että kuinka kattavan kuvauksen itsestään antaa. Sieltä sitten vastaa joku 120 kg painava mastodontti paskalla kieliopilla tyyliin; moi, mä oon nainen keravalta ja etsin miestä tosi tarkoituksella. mulla on kaks kissaa ja oon mt ongelmien takia työ kyvyttömyys eläkkeellä.

Vierailija
314/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin viimeksi itäsuomalaisen miehen kanssa ja kyllä oli ihan hyvännäköinen. Ylipäätään suomalaiset miehet ovat komeita, fiksuja ja ahkeria. 

Vierailija
315/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v mies etsii 18-30 v naista mutta EI perheenperustaminen mielessä. Siihen jo tyssää. On aina pervoa, jos keski-ikäinen etsii teiniä. 

Kyllä tuoki voi toimia, jos ilmoituksen laatii oikein ja perustelut ikäerolle ovat riittävät, eikä tuo 30v nainen nyt enää mikään teini ole.

Vierailija
316/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin vaatimustason ilmoituksessa matalana: Kirjoitin, että kumppanin olisi hyvä osata soutaa kalaverkot huopaamalla niin, ettei puikkari sotkeennu. Profiilikuvaksi löysin hyvän kuvan savusiiasta. No, vähän kuivempaa on ollut noiden vastausten kanssa. Mutta olen toivorikas, kyllä se tästä jahka kevät etenee.

Vierailija
317/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sori, mutta sohvaperunoilla ei ole vientiä paitsi ehkä wt-porukoiden keskuudessa. Liikkumattomuus on merkki yleisestä vetelyydestä ja aivan selkeä turn-off. "

Ei millään pahalla, mutta kirjoituksiesi perustella olen pistänyt sinut jo aikaa sitten wt-kategoriaan. Olen vain yrittänyt vihjata sinulle tilanteesta, jota et selkeästi ymmärrä.

Vierailija
318/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa miehistä ei ihan oikeasti kiinnosta vapaa-ajalla muu kuin sohvalla makaaminen kaljan kanssa ja TV:n kyttääminen/pelaaminen. Eli ne lyhyet ja yksinkertaiset deittiprofiilikuvaukset kuvastavat vain todellisuutta, niin hyvä että totuus paljastuu jo tuossa vaiheessa. Monia naisia ei vaan kiinnostaa tuollaiset miehet.

Vierailija
319/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, Thaimaasta tai Filippiineiltä löytää aina naisen

Thaimaasta ja Filippiineiltä löytää aina ihmiskaupan uhrin, joka tulee mieluummin kaljamahan siivellä Suomeen ja ottaa heti eron kun vaan tilaisuus tulee, kuin kuolee kotimaassaan kadulle nälkään.

Vierailija
320/352 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa miehistä ei ihan oikeasti kiinnosta vapaa-ajalla muu kuin sohvalla makaaminen kaljan kanssa ja TV:n kyttääminen/pelaaminen. Eli ne lyhyet ja yksinkertaiset deittiprofiilikuvaukset kuvastavat vain todellisuutta, niin hyvä että totuus paljastuu jo tuossa vaiheessa. Monia naisia ei vaan kiinnostaa tuollaiset miehet.

Osaa naisista ei kiinnosta kuin sohvalla makaaminen, somettaminen ja matkoista haaveilu. Eli yksinkertaiset deittikuvaukset ovat tuollaislta naisilta? Vai kannattaisiko kuitenkin lopettaa yksinkertainen yleistäminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi