Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet löydä naista itselleen, kerron sen teille.

Vierailija
21.03.2024 |

Tyypillinen miehen treffi ilmoitus on " Olen 40 v mies vaikka haminasta ja etsin naista itselleni". Tai " täällä olis 39 v mies vailla seuraa..."

Mitään muuta mies ei ilmoitukseen kirjoita eikä kerro itsestään mitään.

Siis olen mies itsekkin ja olen seurustellut itse kolmen naisen kanssa. 25 vuoden aikana olen olut sinkkuna vuoden. Minä löysin naisen treffi ilmoituksen kautta ja kerroin itsestäni aika kattavasti. Kannattaa oikeesti kertoa itsestään jotain ja elämästään. Luonne kiinnostaa naisia myös.

Kommentit (352)

Vierailija
221/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus 177. Ei ne kohtaa. Mä yritin aiemmin ja olinkin parisuhteessa todella kauniin naisen kanssa.  Sain tinderistä seksiä myös kauniimmalta naisilta. Mutta kun en halua suhdetta, haluan seksiä ja haluan sen mahdollisimman helposti. 

Käytäntö on osoittanut että helpoiten sitä saa naisilta joita en hyväksyisi parisuhteeseen kanssani ulkonäön tai ylipainon takia.

Pahoittelut mutta tää on fakta.

Mitä pahoittelet? Jaa sitä että olet huono sängyssä, joten nuo naiset jäivät tappiolle? 

Sitä millaisia me miehet ollaan. Meille kelpaa seksi myös ihmisten kanssa jotka ei parisuhteeseen kelpaisi.

Heh, sin

Mulla on paljon unelmia ja tavoitteita. En halua suhdetta koska haluan panostaa niihin unelmiini.. Ongelmana on se että haluan myös seksiä, enkä halua panostaa sen saamiseen. siihen Tinder ja matalan tason naiset on paras apu.

Vierailija
222/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä komppaan tota ylempää tekstiä. Mulla on ilmoitus jossa kerron itsestäni ja varsinkin naisesta jota haen. Kriteerit ovat urheilullinen, katseenkestävä, ikä on rajattu 5v mua nuorempaan. Pitää olla naisellinen jne. Nää kriteerit peilaa mua, haluan samantasoisen naisen kuin itse olen miehenä. 90% naisista ketä laittaa viestiä voi pyyhkiä suoraan roskiin. Koska ekasta kuvasta näkee ettei yksikään mun kriteeri osu. Silti nämä kuvittelevat omaavansa jotain mahdollisuuksia.

Kannattaa kuitenkin huomioida se, että ylipainoinen, kasvoiltaan hyvin keskinkertaisen näköinen nainenkin saa tinderissä hetkessä satoja tykkäyksiä, koska miehet tykittävät niitä tykkäyksiä aika matalla kynnyksellä. Tämä vääjäämättä nostaa naisen itsetuntoa ja odotuksia siitä minkälainen mies hänen ""kuuluisi saada". 

Ei siis ole mielestäni mikään ihme, että tavis naiset me

No ei todellaaan nosta! Mulla on peili, tiedän miltä näytän. Ja tiedän, että miehet massatykittää tykkäyksiään kaikille. Ei tykkäys merkitse mitään. Jos toinen on kiinnostunut, se laittaa viestiä ja pyytää treffeille, ei massatykkääjät tee tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin virhe minkä voi tehdä esimerkiksi Tinderissä on olettaminen. Älä oleta mitään vaan kysy ole aktiivinen ja kiinnostunut ihmisestä. Minä en maininnut profiilissani, että minulla on kaksi lasta. Kun nainen kuuli siitä oli hän ihan järkyttynyt ja heivasi minut saman tien. Hän koki, että olen huijannut häntä. Kysy oikeat kysymykset niin saat rehellisen vastauksen. Ole avoimin mielin opi keskustelemaan ja älä luule, että kuvat ja profiili kertoo kaiken ihmisestä. Se on vaan ruma pintaraapaisu. 

Vierailija
224/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriteerit ovat urheilullinen, katseenkestävä, ikä on rajattu 5v mua nuorempaan.

Tarkoittaako tuo, että pitää olla minimissään 5 vuotta sinua nuorempi?

Kyllä.

Sittenhän tämä mies etsii itseään tasokkaampaa naista, ei oman tasoistaan..

Vierailija
225/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ymmärrä että kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa. Mä laitankin aina paljon kuvia harrastuksista (autoista tai kalastuksesta). Tai reissuista kamujen kansa.Kyllä siitä saa paremmin käsityksen millainen tyyppi oon.

M31

Hienoa, että osaat suunnata kuvat oikealle kohdeyleisölle eli sinun tapauksessa miehille. Saat varmaan heiltä paljon matcheja. #poikarakkautta

Vierailija
226/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriteerit ovat urheilullinen, katseenkestävä, ikä on rajattu 5v mua nuorempaan.

Tarkoittaako tuo, että pitää olla minimissään 5 vuotta sinua nuorempi?

Kyllä.

Sittenhän tämä mies etsii itseään tasokkaampaa naista, ei oman tasoistaan..

Missä vaiheessa iästä on tullut taso? Seurustelen itse 10v vanhemman kanssa ja samalla tasolla ollaan.

Vierailija
227/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin virhe minkä voi tehdä esimerkiksi Tinderissä on olettaminen. Älä oleta mitään vaan kysy ole aktiivinen ja kiinnostunut ihmisestä. Minä en maininnut profiilissani, että minulla on kaksi lasta. Kun nainen kuuli siitä oli hän ihan järkyttynyt ja heivasi minut saman tien. Hän koki, että olen huijannut häntä. Kysy oikeat kysymykset niin saat rehellisen vastauksen. Ole avoimin mielin opi keskustelemaan ja älä luule, että kuvat ja profiili kertoo kaiken ihmisestä. Se on vaan ruma pintaraapaisu. 

Se lapsiasia on niin tärkeä, että on huijaamista, jos sitä ei itse oma-aloitteisesti kerro. 

Vierailija
228/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskotko sinä reppana, että joidenkin naisten luo mennään vaan töitten jälkeen käymään? Tämän vuoksi me naiset olemme niin kranttuja. Me seulomme teistä juuri nämä nopean pesän havittelijat pois. Näille ei vastauksia heru. Jos haluat vain nopeaa pesää, maksa siitä ammattilaisille.  "

On tällaisiakin naisia, tiedän yhden. Hän on mielenterveysongelmainen paskalla itsetunnolla ja ajautuu "suhteisiin" tuollaisten hyväksikäyttäjien ja varattujen miesten kanssa. Ei kai koe ansaitsevansa enempää ja kaipaa kuitenkin läheisyyttä ja rakasta elämäänsä. Surullinen tapaus. Surullisempaa, että jotkut miehet hyväksikäyttää tätä.

Vierailija
229/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä komppaan tota ylempää tekstiä. Mulla on ilmoitus jossa kerron itsestäni ja varsinkin naisesta jota haen. Kriteerit ovat urheilullinen, katseenkestävä, ikä on rajattu 5v mua nuorempaan. Pitää olla naisellinen jne. Nää kriteerit peilaa mua, haluan samantasoisen naisen kuin itse olen miehenä. 90% naisista ketä laittaa viestiä voi pyyhkiä suoraan roskiin. Koska ekasta kuvasta näkee ettei yksikään mun kriteeri osu. Silti nämä kuvittelevat omaavansa jotain mahdollisuuksia.

Kannattaa kuitenkin huomioida se, että ylipainoinen, kasvoiltaan hyvin keskinkertaisen näköinen nainenkin saa tinderissä hetkessä satoja tykkäyksiä, koska miehet tykittävät niitä tykkäyksiä aika matalla kynnyksellä. Tämä vääjäämättä nostaa naisen itsetuntoa ja odotuksia siitä minkälainen mies hänen ""kuuluisi saada". 

Ei siis

Ja koska sä olet älykäs kaikki muutkin naiset on?

Vierailija
230/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän yksinkertaistit. Aika moni mies saa kirjoittaa huomattavan paljon profiiliinsa, eikä siltikään kelpaa yhdellekkään naiselle. Naisella taas ei tarvitse olla tekstiä eikä edes kuvaa kun ihan vaan se että on nainen tuo enemmän vientiä kuin suurella osalla miehistä on sitä ikinä.

No, ei siihen profiiliin varmaan tarvitse romaania kirjoittaa. Riittää kun osaa tuoda esiin ne oikeasti tärkeät asiat, että saa kiinnostuksen heräämään, tuohon ihmiseeen voisin haluta tutustua. Ja ei- ei se auto tai lompakko todellakaan kiinnosta jos jotain muuta kuin pintaliitoa etsitään. 

Se taas että nainen saa valtavasti kiinnostusta ei ole naisten vika. Te miehet itse olette valmiit kiinnostunmaan kunhan toinen vain on nainen.  Siinä  se ero.  Teillä itsellänne on uskomattoman heikot kriteerit joiden varaan olette valmiit suhdetta alkaa rakentamaan.  Vähän niinkuin harakanpesä, kunhan siinä jotenkin keikkuu, pääasia.

Naiselle se ei riitä jos muuta kuin hetken huvia hakee.

Vierailija
231/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kutakuinkin niin että tää ylipainoinen, rumakin nainen saa niin paljon osumia tinderissä että alkaa uskoa kelpaavansa parisuhteeseen komeiden miesten kanssa. Kun ei tajua että nää vaan panee halvalla."

Ahaa. En tunne yhtäkään rumaa naista, jolla olisi käynyt noin. Kuinka monta sinä tunnet tai olet tavannut? Vai onko vaan kuulopuhetta ja mutuilua?

Useita. Ex puoliso sai jtn 800 yhteydenottoa  Happy pancakes. Niin tavallinen ylipainoinen Elovena tyttö kuin olla voi. 

No mutta eikö se siis ole hyvä, muut miehet hoitaa näiden rumien naisten tarpeet? Sullehan ne rumat ei pitänyt kelvata. 

Vierailija
232/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan mukaan miehet eivät löydä naista itselleen. Löytävätkö naiset sitten miehen itselleen, ja jos löytävät, niin mistä? Minun matematiikan ymmärrykseni mukaan yksiavioisissa heterosuhteissa olevia miehiä ja naisia on joka hetkellä välttämättä tasan yhtä monta.

Päättelykyvyssäsi ja ymmärryksessäsi on kieltämättä suuria ongelmia. Jos otat tarkasteluikkunaksi yhden sekunnin, niin kyllä - sillä hetkellä yhtä monta miestä ja naista on parisuhteessa. Tämä ei kuitenkaan kerro yhtään mitään siitä kuinka hankalaa tai helppoa on löytää parisuhde tai lyhyempää seuraa eri sukupuolille.

Tarkasteluikkunan on oltava paljon pidempi (mielellään useita vuosia) ja kumppanin löytämisen hankaluutta voi arvioida esimerkiksi sillä kuinka moni miehistä ja naisista on ollut naimisissa, parisuhteessa tai harrastanut irtosuhteita tarkasteltavana ajanjaksona.

-Länsimaissa useampi nainen on naimisissa elämänsä aikana miehiin verrattuna

-Useampi nainen saa lapsia miehiin verrattuna

-Keskimääräinen nainen harrastaa keskimääräistä miestä enemmän seksiä ja irtosuhteita

-Sinkkumiehistä etsii kumppania ja parisuhdetta naisia suurempi osa, kun taas naiset ilmoittavat miehiä useammin olevansa tytyväisiä yksin ja sinkkuina.

Eli kummalle sukupuolelle kumppanin löytäminen on siis mielestäsi vaikeampaa?

Vierailija
233/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

No en viitti itsestäni laittaa mut laitan kaverista..

Hänen alkuperäinen teksti..

Moroo tässä Xxxxxx. Oon ulospäin suuntautunut huumorintajuinen 44vuotias mies oletettu. Harrastan hiihtoa, salia ja joskus tulee baarissakin notkuttua.  Ota yhteyttä.

Mitä muutin.  No kyseessä pitkä sopusuhtainen mies, kuvista ei selvinnyt.  Kuvat vaihdettiin mun käskystä.

Moi, Minä olen Xxxxx. Niinkuin kuvista näkyy olen nuorekas 44vuotias urheilullinen mies. Mun päivät kuluvat  töissä ja vapaa-aika liikunnan parissa. Toisinaan tykkään istuskella vaan sohvalla, kattoa tai TV.tä tuijotellen. Riippuen fiiliksistä.

Mitä mä haluaisin?  Olisi joku mulle täydellinen nainen, kuka tekisi mun jo valmiiksi mukavasta elämästä vielä parempaa. 

Matchataan ja katsotaan oletko se sinä.

Toi kuvien vaihto ja tekstin vaihto toi kaverille tyyliin

Toi "täydellinen" särähti munkin korvaan. Parempi adjektiivi olisi vaikkapa "kiva".

Lisäksi toi kirjoitustyyli saisi mut luultavasti skippaamaan koko profiilin.

Vierailija
234/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kutakuinkin niin että tää ylipainoinen, rumakin nainen saa niin paljon osumia tinderissä että alkaa uskoa kelpaavansa parisuhteeseen komeiden miesten kanssa. Kun ei tajua että nää vaan panee halvalla."

Ahaa. En tunne yhtäkään rumaa naista, jolla olisi käynyt noin. Kuinka monta sinä tunnet tai olet tavannut? Vai onko vaan kuulopuhetta ja mutuilua?

Useita. Ex puoliso sai jtn 800 yhteydenottoa  Happy pancakes. Niin tavallinen ylipainoinen Elovena tyttö kuin olla voi. 

No mutta eikö se siis ole hyvä, muut miehet hoitaa näiden rumien naisten tarpeet? Sullehan ne rumat ei pitänyt kelvata. 

Mitä sä horiset? Kyllä tuo ex olis mulle kelvannut loppu elämäksi.

Vierailija
235/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän syy ole ihan siinä, että miehet haluavat töissä käyvän kodinhengettären, joka työpäivän jälkeen tekee ruuat, siivoaa, ja hoitaa lapset kun mies rentoutuu sohvan äärellä. Nainen pääsee paljon helpommalla pysymällä sinkkuna. 

Vierailija
236/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiesitkö että urheilullinen ei ole 20 kg ylipainoinen vaikka kuinka haluaisi. "

Urheilullinen on henkilö, joka harrastaa paljon urheilua, luultavasti tavoitteellisesti. 20kg ylipainoinen voi siis olla vielä urheilullinen, 50kg ylipainoinen tuskin on. Urheilullinen ei  sen sijaan ole hoikan synonyymi.

Vierailija
237/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän syy ole ihan siinä, että miehet haluavat töissä käyvän kodinhengettären, joka työpäivän jälkeen tekee ruuat, siivoaa, ja hoitaa lapset kun mies rentoutuu sohvan äärellä. Nainen pääsee paljon helpommalla pysymällä sinkkuna. 

V.....u mitä yleistystä. Just alkamassa laittaa vaimolle ruokaa. Pesukone pyörii. Olen imuroinut tänään ja siivonnut koko kämpän.Tunnen useita kavereita ketkä ihan samanlaisia kuin minä. Puhuttiin just duunissa tästä 4 ukkoa ikähaarukka 25-46 jokainen meistä teki enemmän ruokaa kuin vaimo.. Miksi? Koska ollaan parempia siinä.

Vierailija
238/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet pyyhkäissyt heidät oikealle, jos jo ensimmäisestä kuvasta näet, että he eivät sinua miellytä? Ei niitä osumia ja viestejä tule kuin heiltä, joista olet itse tykännyt.

Niinpä. Miesten logiikkaa.

Sit niitä osumia ei tule yhtään. 

Mitä sitten? Mitä sä teet sillä osumalla, jos se henkilö ei kiinnosta sua? Sehän on täysin turha.

Vierailija
239/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tiesitkö että urheilullinen ei ole 20 kg ylipainoinen vaikka kuinka haluaisi. "

Urheilullinen on henkilö, joka harrastaa paljon urheilua, luultavasti tavoitteellisesti. 20kg ylipainoinen voi siis olla vielä urheilullinen, 50kg ylipainoinen tuskin on. Urheilullinen ei  sen sijaan ole hoikan synonyymi.

Jos harrastaa tavoitteellisesti urheilua sillon syö myös tavoitteellisesti. Silloin ei ole kaksoisleukaa ja makkaraa mahassa 

Vierailija
240/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vastaavasti haluaa jännämiehen, joka siivoaa kodin yksin, laittaa aina ruokaa ja tekee kaikki muutkin työt. Lisäksi hän kustantaa naisen elämän ja tyttöjen illat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi