Miksei miehet löydä naista itselleen, kerron sen teille.
Tyypillinen miehen treffi ilmoitus on " Olen 40 v mies vaikka haminasta ja etsin naista itselleni". Tai " täällä olis 39 v mies vailla seuraa..."
Mitään muuta mies ei ilmoitukseen kirjoita eikä kerro itsestään mitään.
Siis olen mies itsekkin ja olen seurustellut itse kolmen naisen kanssa. 25 vuoden aikana olen olut sinkkuna vuoden. Minä löysin naisen treffi ilmoituksen kautta ja kerroin itsestäni aika kattavasti. Kannattaa oikeesti kertoa itsestään jotain ja elämästään. Luonne kiinnostaa naisia myös.
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mies etsii yli 10 vuotta nuorempaa naista.
Jos se hakee seksiä tai lasten tekoa, niin eihän siihen käy nuoret ja juttuseuraa, no sen voi tehdä kaverinkin kanssa ei nuo kuitenkaan jaksa jotain kalajuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Raha, työ, auto on myös aika kiinnostavaa.
Naisen kohdalla näiden synonyymit ovat: hoikka, pitkät hiukset, nauravainen, posliini
Varmasti löytäisin jos haluaisin löytää mutta en halua . En ole halunnut 8 vuoteen 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, hyvin harvaa naista kiinnostaa autot, ja ei edes kaikkia miehiä. Sekä minulle, että miehelleni on auto vaan väline päästä paikasta a paikkaan b. Isälleni, joka oli alkoholisti koko ikänsä, ja sairasti vielä skitsofreniaakin, auto oli kallein aarre, lähetteli minullekin siitä kuvia. Ihan oikeasti. Joo, siinä on joku vihreä auto, vai oliko sininen. Sama juttu isäpuolen veli, joka vaihtoi autoa joka toinen vuosi uuteen, sairasti kaksisuuntaista, lähetteli vanhalle äidilleen kuvia jostain perämoottorista jonka oli ostanut. Miettikää nyt. Mitä helvettiä vanha mummeli tekee tiedolla, minkä näköinen perämoottori hänen pojallaan on?
Ensin valitetaan ettei miehillä ole harrastusta tai intohimoja ja sitten kun on niin on väärä jne. Pitäisi olla aina sellainen mikä kelpaa naiselle ja jota nainen voi kontrolloida.
Kun 45-55-vuotiaalla miehellä on haussa 16-50-vuotiaat tytöt ja naiset, niin siinä ei kattavatkaan kirjoitukset itsestä auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, hyvin harvaa naista kiinnostaa autot, ja ei edes kaikkia miehiä. Sekä minulle, että miehelleni on auto vaan väline päästä paikasta a paikkaan b. Isälleni, joka oli alkoholisti koko ikänsä, ja sairasti vielä skitsofreniaakin, auto oli kallein aarre, lähetteli minullekin siitä kuvia. Ihan oikeasti. Joo, siinä on joku vihreä auto, vai oliko sininen. Sama juttu isäpuolen veli, joka vaihtoi autoa joka toinen vuosi uuteen, sairasti kaksisuuntaista, lähetteli vanhalle äidilleen kuvia jostain perämoottorista jonka oli ostanut. Miettikää nyt. Mitä helvettiä vanha mummeli tekee tiedolla, minkä näköinen perämoottori hänen pojallaan on?
Ensin valitetaan ettei miehillä ole harrastusta tai intohimoja ja sitten kun on niin on väärä jne. Pitäisi olla aina
Miesten autoharrastus on naisille suunnilleen yhtä kiinnostavaa kuin naisten poppanan kutominen miehille. Jos haluaa yhdessä jotain harrastaa, niin pitää löytää sellainen kumppani, jolla on samat mielenkiinnon aiheet.
Vierailija kirjoitti:
Äläpä jauha schaibaa. Jos mies kertoilisi profiilissaan omaisuutensa määrästä tai autostaan, niin saman tien tulisi ruksia. Vihoviimeinen niitti on se auton kuva siellä profiilissa. Tuo kiinnostaa ehkä muita miehiä, ei naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä jauha schaibaa. Jos mies kertoilisi profiilissaan omaisuutensa määrästä tai autostaan, niin saman tien tulisi ruksia. Vihoviimeinen niitti on se auton kuva siellä profiilissa. Tuo kiinnostaa ehkä muita miehiä, ei naisia.
Tinderissä löytyy naisia jotka tekee näin eli kertoilee autoharrastuksestaan ja ottavat vielä kuvia itsestään autonsa kanssa tai ilman. Miksei mies saisi tehdä näin jos nainenkin saa jos tällä tarkoitus löytää samanhenkistä ja samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
40v mies etsii 18-30 v naista mutta EI perheenperustaminen mielessä. Siihen jo tyssää. On aina pervoa, jos keski-ikäinen etsii teiniä.
40v keski-ikäinen? Minä olen 40v mies ja minulle tulee mätsejä useinkin sellaisilta 26-30v naisilta. Toki moni myös kysyy olenko oikeasti 40v kun näytät niin nuorelta.
Olen hyvä keskustelemaan ja saan siitä naisilta usein positiivista palautetta. Saan aika paljon mätsejä tinderissä ja niissä usein mielipiteitä miehistä. Vasta kysyin yhdeltä mätsiltä juttelevatko miehet yleensä, ensin tuli että kyllä he juttelevat, kun kyselin lisää ja kerroin että olen monesti kuullut että eivät oikein juttele sain vastauksen jonka olen saanut monelta naiselta "kun sulle voi puhuu mistävain ja sanoo mitävain". Monen kanssa jutellaan tosi sellaisista syvällistä yksityisyyden asioista, nainen on saattanut sanoa että ei ole koskaan kenenkään kanssa jutellut esim samalla tavalla itsetunto-ongelmista, mutta minulle voi puhua. Jos joku on sitä mieltä että naista kiinnostaa yhtä paljon miehen autoharrastus kuin miestä poppanan kutominen niin ei pidä paikkaansa. Ensimmäisenä niistä ei kannata jutella, minua ei kiinnosta niin paljon autot eikä kalastus että niistä kiinnostaisi jutella, mutta jos nainen ilmoittaa harrastavansa kutomista niin kyllä olen siitä kiinnostunut ja tottakai kyselen, saatan kysyä myös hyviä leivontaohjeita, saatetaan jutella lapsista ja kiinnostuksenkohteista. Mutta se mistä ei jutella juuri koskaan on seksi ja siitä naiset tykkäävät. Vasta yksi nainen sanoi että kun miehille ei voi sanoa edes mitään kaksimielistä heittoo kun sen jälkeen ei muusta puhutakkan kuin seksistä. Ja voi kysyä myöhemmin oletko kuinka seksuaalinen tai kuinka tärkeää seksi on, siitä voi jonkun viestin vaihtaa, mutta juttujen pitää olla aivan jotain muuta kuin seksistä tai autoista, kalastuksesta juttelu. M40v
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä hankkia itsensä vankilaan, vankilassa istuville kuulemma tulee postia ja rakkauden osoituksia kuorma-auto kaupalla, siitäkin naiset tykkää.
Jääkää kiinni hakkeroinnista suurin lehtiotsikoin. Kylä nyt joku innostuu ilman tatskojakin.
Tuon pitää laittaa näin: noin 30v mies etsii noin 25v naista...