Olipas tuo tinder kauhea kokemus. Voisitte kyllä naiset vähäm miettiä käytöstänne.
Keskustelutaidot seinän tasolla, hirveä vääntäminen että saa yhdet treffit aikaiseksi, puolet feidaa, ja yleensä ilmoittamatta mitään, melkein aina nainen ei ole yhtä hyvännäköinen kuin kuvissa.
Kommentit (187)
Pazka paikka. Puolison voi löytää muualta. Mä tapasin mieheni muualla.
Kannattaa nopesti sopia tapaaminen. Kuka jaksaa viikkotolkulla jutella niitä näitä ventovieraan ihmisen kanssa?
Mulle on käynyt pari kertaa niin, että keskustelu loppuu siihen, kun ehdotan tapaamista. Ja se keskustelu on aina jotain sen tasoista, että millainen sää ulkona on tai mitä teit tänään, ei siinä toista opi tuntemaan kovinkaan hyvin. Kasvotusten on ihan eri asia.
En minä ainakaan pelkää tapaamista, vaikka olenkin nainen. Tietenkään en lähde kenenkään kotiin ensitapaamiselle, mutta kävely, kahvittelu (ei niitä kalliita panineja, ettei tule paniikkia) tai museokorttilaisten kanssa museoon on mitä hauskimpia tapoja tutustua toiseen ihmiseen. Tuo kahvittelu on ehkä siinä rajalla, koska siinä tosiaan istutaan sitten napit vastakkain ja toinen tai molemmat saattavat mennä lukkoon. Suunsa avaamalla siitäkin toki pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies ja tottahan tuo on suurimmalla osalla. Ulkonäkö vaikuttaa paljon siihen kuinka innokkaasti naiset vastaa Tinderissä. Omakohtaisesti sen koin kun laihduin aikapaljon muutaman kuukauden kun siellä olin. Silti ehkä 10% kanssa naisista sai jonkun järkevän keskustelun aikaiseksi. Osa jotka lupautuivat treffeille eivät enää vastanneetkaan mitään. Noin puolet naisista kummiskin jotka tapasin olisi halunneet uudestaankin nähdä. Yhtä itsekkin halusin nähdä uudestaan ja oltu yhdessä nyt puoli vuotta joten ei kannata luovuttaa. Kyllä sieltä seasta löytyy järkeviäkin naisia jotka ovat tosissaan siellä etsimässä jotain.
Itse taas kuulin nykyiseltä naiselta ihan samanlaista valitusta miehistä siellä ehkä isoimpana erona se että iso osa vonkasi heti seksiä heti ensimmäisissä viesteissä vaikka selvästi oli profiilissä ettei semmoista ole siellä vaan etsimässä.
Naisen ei kannata ikinä laittaa profiiliin että ei etsi seksiä, koska se nähdään keskustelunavauksena. Kun nainen kerran otti puheeksi seksin, mies katsoo että voi alkaa neuvotella seksistä.
Christiiina kirjoitti:
Mä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tilanne on tämä:
Ensitreffejä 27
Saadut Pakit 14
Annetut pakit 6
Kumpikaan ei halunnut jatkoa 7
Viimeisimmät pakit 3pv sitten kun mies perui tokat treffit 2h ennen sovittua tapaamista.
Ensi viikolle sovittu kahdet treffit.
Ai niin, tuo oli se kylpyläkeissi.:D
"
Mä tapasin mun vaimon tinderissä 2019. Aivan karsea työmaa se kyllä oli löytää kumppani sieltä, en kävisi samaa läpi uudelleen. Naiset lopettivat usein viestittelyn ihan seinään, välillä jopa kirjaimellisesti kesken jonkun keskustelun. Useamman kerran peruuttivat treffit ihan viime hetkellä, kerran yksi jätti vain tulematta. Ja sitten kun treffeille saakka päästiin, niin vastaan tuli kyllä jos jonkinlaista hiihtäjää. Mielenterveysongelmia oli tosi monella, ja aika moni niistä kertoikin ihan avoimesti (mikä tietysti sinänsä hyvä asia).
Päällimmäisenä fiiliksenä tinderistä itselleni jäi, että kyllä se on todellista tunkion kaivamista aarteen toivossa. Onneksi oma kumppani sitten loppujen lopuksi löytyi. "
Oletan että olet tyytyväinen vaimoosi ja rakastat häntä. Eikö tuo kaikki sitten ollut sen arvoista, kun löysit elämän kumppanin? Kirjoitat kuitenkin, ettet kävisi prosessia läpi uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
"
Mä tapasin mun vaimon tinderissä 2019. Aivan karsea työmaa se kyllä oli löytää kumppani sieltä, en kävisi samaa läpi uudelleen. Naiset lopettivat usein viestittelyn ihan seinään, välillä jopa kirjaimellisesti kesken jonkun keskustelun. Useamman kerran peruuttivat treffit ihan viime hetkellä, kerran yksi jätti vain tulematta. Ja sitten kun treffeille saakka päästiin, niin vastaan tuli kyllä jos jonkinlaista hiihtäjää. Mielenterveysongelmia oli tosi monella, ja aika moni niistä kertoikin ihan avoimesti (mikä tietysti sinänsä hyvä asia).
Päällimmäisenä fiiliksenä tinderistä itselleni jäi, että kyllä se on todellista tunkion kaivamista aarteen toivossa. Onneksi oma kumppani sitten loppujen lopuksi löytyi. "
Oletan että olet tyytyväinen vaimoosi ja rakastat häntä. Eikö tuo kaikki sitten ollut sen arvoista, kun löysit elämän kumppanin? Kirjo
Kyllä, rakastan vaimoani. Mutta jos meille joskus tulisi ero, niin en ole yhtään varma että jaksaisin käydä uudelleen läpi sitä Tinder sirkusta. Voi olla että valitsisin vain suosiolla elää sinkkuna.
Tinder oli työlästä ja tuntui, että kaikki aika menee siihen. Millä todennäköisyydellä joku tuntematon tyyppi olisikin elämäni mies? Ehkä 1/100? Kyllästyin ja poistin äpin.
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa erottautua on kiinnostavat jutut ja se, että kiinnostuu myös naisen elämästä ja ajatuksista eikä vonkaa pelkkää panoa.
Tässähän juuri lähdettiin mm. siitä, etteivät naiset osaa keskustella ollenkaan eli tos. heidän juttunsa eivät ole kiinnostavia. Eli niitä ajatuksia ja mielipiteitä ei juurikaan ole. It takes two to tango. Keskustelun nyhtäminen tylsimyksen kanssa on vastenmielisintä ajanhukkaa mitä on. Ja sen kerran kun juttu luistaa - siitä kannattaakin pitää kiinni.
Mä poistin Tinderin nyt toistamiseen. Ihan paska paikka ja ajanhaaskausta.
Kamalalta kuulostaa, että ihmiset käyttäytyvät niin töksähtelevästi, olivatpa naisia tai miehiä. En kestäisi varmaan yhtään tuollaista tinderdeittailua ja sitä tarjolla olemista, huonoa käytöstä hylkäämiskokemuksia ja vaihtuvia treffikumppaneita. Menisin varmaan sisältä aivan rikki tai kylmettyisin ja kyynistyisin henkisesti. Olen käynyt elämäni aikana treffeillä vain muutaman ihmisen kanssa ja kaikissa niissä jutuissa oli tosi kyseessä vähintään toisella osapuolella, koska tunsimme tai tiesimme toisemme jo ennen treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa erottautua on kiinnostavat jutut ja se, että kiinnostuu myös naisen elämästä ja ajatuksista eikä vonkaa pelkkää panoa.
Tässähän juuri lähdettiin mm. siitä, etteivät naiset osaa keskustella ollenkaan eli tos. heidän juttunsa eivät ole kiinnostavia. Eli niitä ajatuksia ja mielipiteitä ei juurikaan ole. It takes two to tango. Keskustelun nyhtäminen tylsimyksen kanssa on vastenmielisintä ajanhukkaa mitä on. Ja sen kerran kun juttu luistaa - siitä kannattaakin pitää kiinni.
Oma kokemus niistä miesten viesteistä on suurin piirtein se, että saadaan sanottua moi ja mitä kuuluu iltaan. Ihan hemmetin tylsää. Puhuttaisiin vaikka politiikasta tai taiteesta ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies ei ainakaan uskaltaisi mennä jonnekin Tinderiin. Eikö se ole tarkoitettu alfoille ja sigmoille??
Sigmat ei alennu mihkään Tinderiin vi tun typerä huo ra
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies ei ainakaan uskaltaisi mennä jonnekin Tinderiin. Eikö se ole tarkoitettu alfoille ja sigmoille??
Mikäs mies toi sigma on?
Ap
No ei ainakaan sellainen joka alentuu käyttämään Tinderiä.
T: eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa tinder miehistä myös muokkaa kuviaan, koska kuvissa ihan kivannäköinen mies onkin sitten livenä istäntä t-paitaan tms pukeutunut haiseva,mätähampainen juntti, tukka pystyssä , eikä minkäänlaisia käytöstapoja tai keskustelutaitoja löydy, vaan örähtelyä tai ihmeellistä kikattelua,
Seksiä nämä sankarit uskovat silti saavansa heti.
Yksikin friikki mies kovaan ääneen julisti, että hän ei kyllä naiselle rupea maksumieheksi.( mies oli työtön juoppo)
Miksi käyt työttömien juoppojen kanssa treffeillä? Oletko mahdollisesti itsekin työtön juoppo?
Joo, on se kumma juttu. Jos tuollaiset miehet saa tinderistä treffejä, niin luulisi että naiset tappelesivat minunlaisesta miehestä (hyvä duuni, akateeminen koulutus, hoikka ja lihaksikas, keskustelutaitoinen, hyvät harrastukset
Mitä asioita kerrot itsestäsi Tinderin profiilissa? Nuo kaikki mainitsemasi asiat ovat minusta ihan plussaa, mutta profiilissa ei selviä keskustelutaidot, ja nuo muut taas eivät ole minulle mitenkään ratkaisevia. Etsin samanhenkistä miestä, jonka kanssa osuisi yksiin ajattelutavat, arvomaailmat, huumorintajut, seksuaaliset mieltymykset, jne. ja jonka kanssa olisi kemiaa, synkkaisi ja olisi molemminpuolista vetovoimaa. Mikäli nämä kaikki toteutuisivat, ei haittaisi, vaikka miehellä ei olisi niin hyvää duunia tai duunia ollenkaan, ei olisi väliä koulutuksella, eikä tarvitsisi olla hyviä harrastuksia. Lihaksikkuus ei sinänsä ole minulle mikään toive, joskaan ei huonokaan asia. Pointtini on siis se, että nuo luettelemasi asiat ovat ihan hyviä asioita ja plussaa, mutta ne eivät ole ne, joiden perusteella kiinnostus herää. Kerrotko itsestäsi profiilissa sinun PERSOONAASI liittyviä asioita, joiden perusteella samanhenkiset naiset löytävät sinut? Ei tarvitse siis olla mainitsematta noita luettelemiasi asioita, mutta mietin vain, että välittyykö profiilistasi käsitys siitä, millainen ihminen olet työn, koulutuksesi ja harrastustesi takana? Voi siis olla, että oikeanlaiset naiset eivät vain löydä sinua - eli sinussa ei ole mitään vikaa, mutta ehkä profiilisi kaipaisi pientä uudistamista.
Minun deitti etsi seuraa useimmista alustoista Lapista Helsinkiin. Kun yksi suhde päättyi, oli välittömästi uusi alkamassa. Varalla oli useampi, johon piti varmuuden vuoksi yhteyttä. Autolla ja lentämällä pääsi tapaamisiin. Kun on hyvännäköinen ja lipevä ja vannoo rakkautta pelkän kuvan ja viestittelyn aikana, se tehoaa. Totuus voikin olla toinen. Luulin hänen olevani se oikea ja rakastuin muutaman soittelun jälkeen ja matkustin hänen luokseen. Tapaaminen jäi yhteen kertaan. Deitilläni oli treffit heti uuden kanssa jossakin päin Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo miehethän on niin mahtavia siellä. Osa ei osaa keskustella ja osa vonkaa lähes heti seksiä.
Nainen voi lopettaa keskustelun hetkenä millä hyvänsä, ja yleensä keskittymiskyky onkin niillä kanan tasolla, joten kannattaa mennä suoraan asiaan.
Ja nuo jotka eivät "osaa" keskustella ovat varmaan vaan antamassa sinulle samalla mitalla takaisin.
Ap
Kerrohan vielä, miksi haluat tavata naisia, kun ajattelet heistä näin?
Se on joko toi tai olla ilman.
Ap
No ole ilman, mikä ongelma se on?
Pitäähän sitä saada pesää jonne tyhjentää pussit.
Meillä roskapussit viedään roskakatoksessa oleviin roskalaatikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo miehethän on niin mahtavia siellä. Osa ei osaa keskustella ja osa vonkaa lähes heti seksiä.
Nainen voi lopettaa keskustelun hetkenä millä hyvänsä, ja yleensä keskittymiskyky onkin niillä kanan tasolla, joten kannattaa mennä suoraan asiaan.
Ja nuo jotka eivät "osaa" keskustella ovat varmaan vaan antamassa sinulle samalla mitalla takaisin.
Ap
Kerrohan vielä, miksi haluat tavata naisia, kun ajattelet heistä näin?
Se on joko toi tai olla ilman.
Ap
No ole ilman, mikä ongelma se on?
Pitäähän sitä saada pesää jonne tyhjentää pussit.
Ja SINÄ ihmettelet, miksi NAISET eivät juttele sinulle?? Mitä juteltavaa tuossa ees olis?
Kaikki ylijäämäaines on Tinderissä sukupuoleen katsomatta tosinainen ja tosimies ei Tinderissä pyöri,vain epätoivoiset.
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksanut edes laskea sitä munakuvien määrää, jonka sain noilla deittipalstoilla. Olin siellä viisi päivää ja kyllästyin ja poistin tilin.
N34
Jaa, et sit jäänyt juttelee nokkelii ja mukavii niille munille?? Kyllä naiset on ihmemuijii.
Päällimmäisenä fiiliksenä tinderistä itselleni jäi, että kyllä se on todellista tunkion kaivamista aarteen toivossa. Onneksi oma kumppani sitten loppujen lopuksi löytyi.