Olipas tuo tinder kauhea kokemus. Voisitte kyllä naiset vähäm miettiä käytöstänne.
Keskustelutaidot seinän tasolla, hirveä vääntäminen että saa yhdet treffit aikaiseksi, puolet feidaa, ja yleensä ilmoittamatta mitään, melkein aina nainen ei ole yhtä hyvännäköinen kuin kuvissa.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset etsivät tiderissä miestä parisuhteeseen, jopa ihan tositarkoituksella. Tämä karsii pois jokaisen, joka vonkaa pelkkää seksiä heti kättelyssä. Ani harva nainen kiinnostuu miehestä, joka ei kiinnostu naisesta muuna kuin reikänä. Naiset saavat paljon lähestymisiä, ihan jokainen. Sen vuoksi miehen on erottauduttava. Paras tapa erottautua on kiinnostavat jutut ja se, että kiinnostuu myös naisen elämästä ja ajatuksista eikä vonkaa pelkkää panoa.
Monet naiset saa niin paljon erilaisia huonoja iskuyrityksiä esim. suoraa vonkausta, perseen puristelua, epäsopivaa kourimista, että jos haluat erottautua, sun täytyy olla kiinnostunut naisen ajatuksista ja huomioida häntä ihmisenä ja kunnioittaa omaa henkilökohtaista tilaa eikä aloittaa vonkaamisella, puristelulla ja kourimisella.
Tietysti, jos et olekaan kiinnostunut naisesta ihmisenä niin suosittelen ettet lähesty ollenkaan tai lopetat jo aloittaneesi yhteyden säästääksesi toista ja jätät homman muille jotka osaa homman paremmin
Mutta luulen että ainakaan Tinder ei oo aidoille, hyville ja luonnollisille naisille oikee paikka. Tinder on suunnattu (naiset että miehet) enemmän pinnallisille plus himotreenaajille sekä kehonmuokkaajille.
Vierailija kirjoitti:
Joo miehethän on niin mahtavia siellä. Osa ei osaa keskustella ja osa vonkaa lähes heti seksiä.
Anna sex.
Kysytään tindertreffeillä pituus ja sotilaspassi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttävät Tinderissä huijauskuvia, yleensä nainen on oikeasti paljon läskimpi kuin kuvissa. Oikeasti nainen on vielä rumempi kuin se mikä tulee treffeille, oikean ulkonäön näet vasta kun nainen on meikittä ja alasti.
YyyyÄääääÖöööööö tunderin piti olla missipilluwolt miehille, eikä ole yyyyyyyÄäääääÖöööö kyllä mulle pitää nyt olla missipillu ja ilman meikkiä näyttää missUniversumilts yyyyYyyÄääääÖöööööö koska minä olen mmmmmmmmmmnnies ja minulla on muna ja kulkuset,niin minulla on oikeus saada missipiillu yyyyyyyÄääääääÖÖMÖÖÖ
Tinderissä on vain jämämiehet,jotka eivät kelpaa kenellekkään ja minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.S. Mulle on parikin treffikumppania vuosien mittaan sanonut, että näytän paremmalta luin kuvissani. Joistakin vain näki että yllättyivät iloisesti tai kommentoivat muuten hämmästyneen positiivisesti. Kaksi miestä jäi ystäväksi, vaikka ei meillä koskaan ollut mitään romantiikkaa tai erotiikkaa, joten ihan kaikki ei mennyt niin pieleen kuin mm. ap kertoi.
Mulla on muuten useampia tuttuja, jotka on löytäneet tinderistä avio- tai avopuolison. Harmi, ettei mulle osunut lähellekään yhtä hyvä tuuri, vähempikin olisi ollut kiva!
T. Se nainen, joka vasta kirjoitti pitkän viestin, miten jäi tyhjin käsin tindereistä ja vaikka mistä :)
Mä olen tavannut Tinderin kautta noin 30 naista. Tasan 1 (yksi) heistä oli livenä paremman näköinen kuin kuvissaan.
Mis
Filttereitä.
Ja oikeassa elämässä monella naisella on tekoripset, topatut rintaliivit, hiusten pidennykset, värjätyt kulmakarvat, tekokynnet.
Tekoripset on kyllä aika bäheet.
Kun katsoo miesten kommentteja naisista jossain Facebookissa, Instassa, Threadseissä ym. ja ymmärtää, että nuo samat miekkoset siellä Tinderissäkin on väijyssä, niin eipä sinne tee mieli mennä ollenkaan.
Miehet puolustelee omilla nimillään ja naamoillaan naisten hakkaamista, sitä että kaikki kotityöt kuuluu naisille, ulkonäkö on naisessa tärkeintä ym. ym.
Ennustan että koirien ja kissojen kasvattaminen on erittäin tuottoisa uravalinta myös tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo miesten kommentteja naisista jossain Facebookissa, Instassa, Threadseissä ym. ja ymmärtää, että nuo samat miekkoset siellä Tinderissäkin on väijyssä, niin eipä sinne tee mieli mennä ollenkaan.
Miehet puolustelee omilla nimillään ja naamoillaan naisten hakkaamista, sitä että kaikki kotityöt kuuluu naisille, ulkonäkö on naisessa tärkeintä ym. ym.
Ennustan että koirien ja kissojen kasvattaminen on erittäin tuottoisa uravalinta myös tulevaisuudessa.
Ainiin ja raiskaus ei voi olla raiskaus jos epäilty on kantasuomalainen mies. Tätä mieltä vaikuttaa olevan valtaosa somemaailman miehistä. Että jos romantiikkaa kaipaan niin enköhän mene Netflixiin enkä Tinderiin.
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
"Sen huomaamiseen ei tarvita edes suudelmaa."
Niin just. En ollenkaan ymmärrä tällaista "testiajoa". Seksi on yleensä aina huono kokemus uuden ihmisen kanssa. Mut se paranee oikean ihmisen kera.