Olipas tuo tinder kauhea kokemus. Voisitte kyllä naiset vähäm miettiä käytöstänne.
Keskustelutaidot seinän tasolla, hirveä vääntäminen että saa yhdet treffit aikaiseksi, puolet feidaa, ja yleensä ilmoittamatta mitään, melkein aina nainen ei ole yhtä hyvännäköinen kuin kuvissa.
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä miehet etsivät tinderistä. Olen itse s kokoinen tiimalasivartalon omaava ja miehet jatkuvasti katselivat treffeillä kuin halpaa makkaraa. Mitä he oikein etsivät?
Ehkä joku muu asia kuin ulkonäkö pistää sinussa ihmettelemään? Mukava nainen on kivaa seuraa.
No kyllähän nämä miehet tietävät kenen kanssa ovat treffeille lähteneet kun mulla on myös meikittömiä kuviakin. Silti usein heti nähdessään katsovat ilmeellä "voi ei". En tosiaan ymmärrä millainen pitäisi olla?!
Toi voi olla ihan vaan huonoa tuuria. Mullekin on sattunut kaksi tuollaista treffimiestä joiden ilme on heti kohdatessa kertonut, kuinka vastenmielisenä minua pitävät. On tehnyt mieli itsekin siinä vaiheessa kääntyä takaisin ja jättää koko treffit väliin, harmi ettei ole ollut pokkaa tehdä niin. Toisaalta suurimmasta osasta treffikumppaneistani olen nähnyt päällepäin, kuinka positiivisesti yllättyneitä ovat. Miehet on siitä hauskoja että heitä on todella helppo lukea.
Itse olen mies ja tottahan tuo on suurimmalla osalla. Ulkonäkö vaikuttaa paljon siihen kuinka innokkaasti naiset vastaa Tinderissä. Omakohtaisesti sen koin kun laihduin aikapaljon muutaman kuukauden kun siellä olin. Silti ehkä 10% kanssa naisista sai jonkun järkevän keskustelun aikaiseksi. Osa jotka lupautuivat treffeille eivät enää vastanneetkaan mitään. Noin puolet naisista kummiskin jotka tapasin olisi halunneet uudestaankin nähdä. Yhtä itsekkin halusin nähdä uudestaan ja oltu yhdessä nyt puoli vuotta joten ei kannata luovuttaa. Kyllä sieltä seasta löytyy järkeviäkin naisia jotka ovat tosissaan siellä etsimässä jotain.
Itse taas kuulin nykyiseltä naiselta ihan samanlaista valitusta miehistä siellä ehkä isoimpana erona se että iso osa vonkasi heti seksiä heti ensimmäisissä viesteissä vaikka selvästi oli profiilissä ettei semmoista ole siellä vaan etsimässä.
Suuri osa tinder miehistä myös muokkaa kuviaan, koska kuvissa ihan kivannäköinen mies onkin sitten livenä istäntä t-paitaan tms pukeutunut haiseva,mätähampainen juntti, tukka pystyssä , eikä minkäänlaisia käytöstapoja tai keskustelutaitoja löydy, vaan örähtelyä tai ihmeellistä kikattelua,
Seksiä nämä sankarit uskovat silti saavansa heti.
Yksikin friikki mies kovaan ääneen julisti, että hän ei kyllä naiselle rupea maksumieheksi.( mies oli työtön juoppo)
Suosittelenkin Naiset pitkää tutustumista ensin viestein ja videopuhelu ehdoton ennen treffejä.
Hirveitä pettymyksiä on ollut omat kokemukseni tinder miehistä, kun laittaudut kauniiksi ja treffeille saapuukin kamala hampuusi , joka ei osaa edes kunnolla puhua.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelenkin Naiset pitkää tutustumista ensin viestein ja videopuhelu ehdoton ennen treffejä.
Hirveitä pettymyksiä on ollut omat kokemukseni tinder miehistä, kun laittaudut kauniiksi ja treffeille saapuukin kamala hampuusi , joka ei osaa edes kunnolla puhua.
Onko ne miehet käyttäneet siis jonkun muun ihmisen kuvia profiilissaan?
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa tinder miehistä myös muokkaa kuviaan, koska kuvissa ihan kivannäköinen mies onkin sitten livenä istäntä t-paitaan tms pukeutunut haiseva,mätähampainen juntti, tukka pystyssä , eikä minkäänlaisia käytöstapoja tai keskustelutaitoja löydy, vaan örähtelyä tai ihmeellistä kikattelua,
Yksikin friikki mies kovaan ääneen julisti, että hän ei kyllä naiselle rupea maksumieheksi.( mies oli työtön juoppo)
Miksi käyt työttömien juoppojen kanssa treffeillä? Oletko mahdollisesti itsekin työtön juoppo?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tilanne on tämä:
Ensitreffejä 27
Saadut Pakit 14
Annetut pakit 6
Kumpikaan ei halunnut jatkoa 7
Viimeisimmät pakit 3pv sitten kun mies perui tokat treffit 2h ennen sovittua tapaamista.
Ensi viikolle sovittu kahdet treffit.
Siis..Pidätkö oikeasti kirjaa tuollaisista asioista? Pitäskö nyt kuitenkin hieman muuttaa ajatusmaailmaa, tuo on kuin liukuhihnalla olisi töissä..
Olen eri kuin hän. Mutta kyllä mäkin pystyisin ulkomuistista antamaan vastaavanlaisen tilaston omista treffeistäni. En ehkä ihan tuolla tarkkuudella, mutta melkein. Ja en siis tee mitään muistiinpanoja tai pidä kirjaa.
Niin, ulkonäkö se on tärkeintä. 👍
Mä en käyttäytynyt tuolla tavalla. Oli molemmin puolista viestittelyä. Kävin treffeillä.
Heh, perjantai ja r'nkkari aloittaa ininänsä :D
Vierailija kirjoitti:
Joo miehethän on niin mahtavia siellä. Osa ei osaa keskustella ja osa vonkaa lähes heti seksiä.
Viestittele siellä muillekin kuin pelimiehille ja top 10% miehille, laita viestiä tavismiehille. :)
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää miehet pois sieltä tinderistä. Se on ihan oikeesti typerin peli mitä minä tiedän, ja mies on siinä pelissä pelkkä pelinappula. Miehen pitäisi esittää kaikki mahdolliset temput ja esitykset mitä itseriittoiset naiset sitten katselee ja arvostelee. Nykypäivän narri esityksiä prinsessoille.
Onko tuo nyt oikeasti sen arvoista? Ja miettikää nyt muutaman kerran että mitä te voisitte saada siitä pelistä palkinnoksi?
Se palkinto on loppuelämän kestävä rakkaus.
Sitä mä ainakin etsin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka itseään kunnioittava nainen haluaa mennä tuollaiselle lihatorille.
Mä olin Tinderissä muutaman kuukauden ja ihan kivoihin miehiin tutustuin. Sopiva mies pulpahti elämään toista kautta kylläkin.
Mielestäni kyllä kunnioitan itseäni sekä kanssa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä miehet etsivät tinderistä. Olen itse s kokoinen tiimalasivartalon omaava ja miehet jatkuvasti katselivat treffeillä kuin halpaa makkaraa. Mitä he oikein etsivät?
No osa nyt on vaan katkeroitunut, kun ei nuorena heti saanut naista ja kaikki naistenmiehet muka sai ja kohdistavat katkeruutensa kaikkiin naisiin. Kun sitten saava treffeille oikean naisen, joka voisi olla oikeasti kiinnostunut, he mokaavat asenteellaan koko jutun.
Mitä te odotatte Tinderiltä? Sehän on täynnä täysin moraalittomia hulluja narskuja. Ei missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo miehethän on niin mahtavia siellä. Osa ei osaa keskustella ja osa vonkaa lähes heti seksiä.
Viestittele siellä muillekin kuin pelimiehille ja top 10% miehille, laita viestiä tavismiehille. :)
Pelimiehet ja top10% miehet osaavat keskustalla. Täten tuo kirjoittaja ei ole preferoinut heitä.
Harkitsin juuri tuossa aiemmin liittyväni sinne (nainen olen), mutta en tosiaankaan tiedä uskallanko.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies ja tottahan tuo on suurimmalla osalla. Ulkonäkö vaikuttaa paljon siihen kuinka innokkaasti naiset vastaa Tinderissä. Omakohtaisesti sen koin kun laihduin aikapaljon muutaman kuukauden kun siellä olin. Silti ehkä 10% kanssa naisista sai jonkun järkevän keskustelun aikaiseksi. Osa jotka lupautuivat treffeille eivät enää vastanneetkaan mitään. Noin puolet naisista kummiskin jotka tapasin olisi halunneet uudestaankin nähdä. Yhtä itsekkin halusin nähdä uudestaan ja oltu yhdessä nyt puoli vuotta joten ei kannata luovuttaa. Kyllä sieltä seasta löytyy järkeviäkin naisia jotka ovat tosissaan siellä etsimässä jotain.
Itse taas kuulin nykyiseltä naiselta ihan samanlaista valitusta miehistä siellä ehkä isoimpana erona se että iso osa vonkasi heti seksiä heti ensimmäisissä viesteissä vaikka selvästi oli profiilissä ettei semmoista ole siellä vaan etsimässä.
Tuosta ulkonäöstä. Oli iso pettymys huomata Hingessä, kuinka moni mies laittoi kokovartalokuvaan lääh puuh -kommenttia. Olin pukeutunut kuvassa ihan tavallisiin väljiin kesävaatteisiin. T-paidan kaula-aukko oli pieni, hihat melkein kyynärpäähän, farkkusortsit ulottuivat kämmenen leveyden verran polven yläpuolelle ja seisoin neutraalissa asennossa. Ei siis todellakaan mitään herutuskuvia, mutta silti aikuiset, yli nelikymppiset ja oman profiilinsa perusteella tolkullisen oloiset miehet lähettelevät uu hottis -tason kommentteja. Ei ollut tätä ilmiötä silloin, kun painoin 20 kg enemmän. Lienee selvää, että en noihin vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne miehet käyttäneet siis jonkun muun ihmisen kuvia profiilissaan?
Joo, ei tuo kyllä millään kuvamuokkauksilla selity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt työttömien juoppojen kanssa treffeillä? Oletko mahdollisesti itsekin työtön juoppo?
Joo, on se kumma juttu. Jos tuollaiset miehet saa tinderistä treffejä, niin luulisi että naiset tappelesivat minunlaisesta miehestä (hyvä duuni, akateeminen koulutus, hoikka ja lihaksikas, keskustelutaitoinen, hyvät harrastukset jne). Oma kokemus on kuitenkin se minkä aloitusviestissä kerroin.
Ap
Siis..Pidätkö oikeasti kirjaa tuollaisista asioista? Pitäskö nyt kuitenkin hieman muuttaa ajatusmaailmaa, tuo on kuin liukuhihnalla olisi töissä..