Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas tuo tinder kauhea kokemus. Voisitte kyllä naiset vähäm miettiä käytöstänne.

Vierailija
21.03.2024 |

Keskustelutaidot seinän tasolla, hirveä vääntäminen että saa yhdet treffit aikaiseksi, puolet feidaa, ja yleensä ilmoittamatta mitään,  melkein aina nainen ei ole yhtä hyvännäköinen kuin kuvissa.

Kommentit (187)

Vierailija
81/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä kuinka Japanissa Tinder on 100 kertaa parempi. Ehkä se johtuu siitä, että japanilaiset naiset kunnioittaa meitä. :) M25

Suomalaiset naiset voisivat tosiaan ottaa mallia japanilaisista naisista; kohteliaita, ystävällisiä ja hoikkia. Eivät solvaa miehiä kuten tällä palstalla roikkuvat naiset.

Näissä  viesteissähän oikein huokuu miehen kunnioitus naista kohtaan. Eiku.

Vierailija
82/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka itseään kunnioittava nainen haluaa mennä tuollaiselle lihatorille.

Kuka itseään kunnioittava mies haluaa mennä tuollaiselle lihatorille? Netissä ylipäätänsä seuran hakeminen on hyvin epätasapainoista. Parempi vaan keskittyä tutustumaan realielämässä.

Ne tosielämän kohtaamiset monella äkkiä varsin vähissä. Itse en tykkää käydä baareissa ja ei julkisilla paikoilla synny luonnostaan sellaista kohtaktia, että ehtisi edes miettiä toisen kiinnostavuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ei ole pakko pyöriä pahoittamassa inccelimieltään ja naisista voi pysyä erossa ja runccistella yksin kotonaan.

Ei se nainen ja sen römpsä niin ihmeellisiä kapistuksia ole. Hyvä runccis voittaa mennen tullen löysän lahnan. Ja monesti, mitä kauniimpi nainen, sen laiskempi sängyssä.

Niin se kettukin sanoi pihlajanmarjoja happamiksi, kun ei niihin ylettynyt.

Vierailija
84/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse tinderissä muutaman kuukauden joitakin vuosia sitten, ja minut sai parhaiten treffeille sillä, että mies ehdotti heti alkuun aikaa ja (julkista) paikkaa, mihin haluaisi viedä minut treffeille. Lähdin kyllä mielelläni. En tykkää siitä viestittelystä, aina samat "Mitä teit tänään", "mitä teit työksesi" jne, tosi vaikea erottua joukosta ja jutunjuuri lopahtaa nopeasti.

Toki tuossa heti näkemisessä on se ongelma, että joidenkin miesten oli tosi vaikea hyväksyä sitä, että ei klikannut. Heidän oletuksena tuntui olevan, että jos lähdetään treffeille niin sen jälkeen pannaan, ja minä en kyllä pane kenenkään kanssa kenestä en pidä, enkä kyllä muutenkaan ekoilla treffeillä.

Tähän mun on vähän tartuttava, kun täälläkin sanotaan, että monet naiset käyttää vanhoja kuvia. Eikö se ole sama asia, kuin että miehet "esittää kiinnostunutta päästäkseen tyhjentämään pussinsa"? Samoin naiset ehkä esittää hoikempaa tai kauniimpaa siinä toivossa, ettei se livenä enää haittaa, vaan mies ihastuisi naiseen itseensä. Valehtelu ja harhaanjohtaminen on siis sallittua vain miehille? Ja vielä sillä erolla että mies korkeintaan harmistuu, kun hiukset oli eri väriset ja pari kiloa tullut lisää, mutta naisilla se riski on joutua seksuaalisesti hyväksikäytetyiksi. Siis yök miten näitä voi edes verrata.

Vierailija
85/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän mun on vähän tartuttava, kun täälläkin sanotaan, että monet naiset käyttää vanhoja kuvia. Eikö se ole sama asia, kuin että miehet "esittää kiinnostunutta päästäkseen tyhjentämään pussinsa"? Samoin naiset ehkä esittää hoikempa

Ei valehtelu ja harhaanjohtaminen ole hyväksyttävää keneltäkään. Ihan sama miten osapuolten sukupuolet menee. 

Vierailija
86/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mun on vähän tartuttava, kun täälläkin sanotaan, että monet naiset käyttää vanhoja kuvia. Eikö se ole sama asia, kuin että miehet "esittää kiinnostunutta päästäkseen tyhjentämään pussinsa"? Samoin naiset ehkä esittää hoikempa

Ei valehtelu ja harhaanjohtaminen ole hyväksyttävää keneltäkään. Ihan sama miten osapuolten sukupuolet menee. 

No ei olekkaan, mutta juuri näille valehteleville kassientyhjentäjille toivon valehtelevia sotanorsuja sylin täydeltä vastakappaleeksi. 

Vierailija
87/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pokaa miehiä, heillä on aina ihan tuore kuva.

Jostain oudosta syystä mies on turvonnut eilisen jälkeen 30 kiloa, hiukset, hampaat ja vyötärö ovat kadonneet.

Palaan kohtaan ihan tuore kuva. Tirskistä. 

Naistenkin suhteen voi usein miettiä, äitinsäkö se lähettikin treffeille, kun kuvaan vertaa?

Vierailija
88/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka itseään kunnioittava mies haluaa mennä tuollaiselle lihatorille? Netissä ylipäätänsä seuran hakeminen on hyvin epätasapainoista. Parempi vaan keskittyä tutustumaan realielämässä.

Jos reaalielämässä halua tutustua, on se häirintää ja pahimmassa tapauksessa ahdistelua, jos vaikka vain tervehdit.

Vierailija
89/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ei ole pakko pyöriä pahoittamassa inccelimieltään ja naisista voi pysyä erossa ja runccistella yksin kotonaan.

Ei se nainen ja sen römpsä niin ihmeellisiä kapistuksia ole. Hyvä runccis voittaa mennen tullen löysän lahnan. Ja monesti, mitä kauniimpi nainen, sen laiskempi sängyssä.

Niin se kettukin sanoi pihlajanmarjoja happamiksi, kun ei niihin ylettynyt.

Happamiahan ne pihlajanmarjat ovat, yletty tai ei.

Vierailija
90/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ehkäisykeino, Tinder!

Se on semmonen juttu että termi "dating app" on ihan väärin. Sen pitäs olla "non-dating app" koska suurin osa ei saa näistä oikesti yhtään deittiiä.

Naisten ei tarvi osaa jutella koska markkinat on siellä semmoset että yhtä naista kohti on +5 miestä joten nainen voi olla vittumainen ku si pää ja miehet on ne jotka joutuu tekeen kaiken "työn" hauskuuttaakseen naista.

Siinäpä se onkin sit pulma kun tapailukulttuuri siirtyy nettiin. Jos kuljet tuolla kaduilla niin nuoret miehet ja naiset on napit korvissa, luuri kädessä ja tuijottaa vaan siihen luuri. Viesti on selvä, "älä lähesty mua". Nuorena miehenä vielä tapasin 2000 luvun puolivälissä naisia bussissa, junassa jopa rannalla. Kellään ei ollut puhelinta, lähestyminen oli helpompoaa.

Vierailija
91/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset etsivät tiderissä miestä parisuhteeseen, jopa ihan tositarkoituksella. Tämä karsii pois jokaisen, joka vonkaa pelkkää seksiä heti kättelyssä. Ani harva nainen kiinnostuu miehestä, joka ei kiinnostu naisesta muuna kuin reikänä. Naiset saavat paljon lähestymisiä, ihan jokainen. Sen vuoksi miehen on erottauduttava. Paras tapa erottautua on kiinnostavat jutut ja se, että kiinnostuu myös naisen elämästä ja ajatuksista eikä vonkaa pelkkää panoa. 

Vierailija
92/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse tinderissä muutaman kuukauden joitakin vuosia sitten, ja minut sai parhaiten treffeille sillä, että mies ehdotti heti alkuun aikaa ja (julkista) paikkaa, mihin haluaisi viedä minut treffeille. Lähdin kyllä mielelläni. En tykkää siitä viestittelystä, aina samat "Mitä teit tänään", "mitä teit työksesi" jne, tosi vaikea erottua joukosta ja jutunjuuri lopahtaa nopeasti.

Toki tuossa heti näkemisessä on se ongelma, että joidenkin miesten oli tosi vaikea hyväksyä sitä, että ei klikannut. Heidän oletuksena tuntui olevan, että jos lähdetään treffeille niin sen jälkeen pannaan, ja minä en kyllä pane kenenkään kanssa kenestä en pidä, enkä kyllä muutenkaan ekoilla treffeillä.

Eivät ole samoja asioita. Seksi on edellytys parisuhteelle tai ainakin terveelle parisuhteelle. Seksi kuuluu tutustumiseen ja jos seksi toimii, sitten yksi este parisuhteen muodostumiselle on poistettu. Mies ei siis voi esittää kiinnostunutta, jos seksi kiinnostaa. Edes naisetkaan eivät alkuvaiheessa yleensä puhu mökistä ja kultaisesta noutajasta, vaan katsotaan sitä, onko seksuaalisesti yhteensopiva. 

Oman ulkonäön valehteleminen on konkreettista huijaamista, kun taas toisen ajatuksia ei voi lukea, mutta seksi kuuluu tutustumiseen. Seksin myötä osakkeet voivat joko laskea tai nousta. 

Yrität tehdä epätoivoisen aasinsillan ja oikeuttaa huijaamisen sillä, että miehen voidaan spekuloida omaavan jonkun tavoitteen, jota ei voida kuitenkaan tietää. 

Vierailija
93/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä miehet etsivät tinderistä. Olen itse s kokoinen tiimalasivartalon omaava ja miehet jatkuvasti katselivat treffeillä kuin halpaa makkaraa. Mitä he oikein etsivät?

Vierailija
94/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset etsivät tiderissä miestä parisuhteeseen, jopa ihan tositarkoituksella. Tämä karsii pois jokaisen, joka vonkaa pelkkää seksiä heti kättelyssä. Ani harva nainen kiinnostuu miehestä, joka ei kiinnostu naisesta muuna kuin reikänä. Naiset saavat paljon lähestymisiä, ihan jokainen. Sen vuoksi miehen on erottauduttava. Paras tapa erottautua on kiinnostavat jutut ja se, että kiinnostuu myös naisen elämästä ja ajatuksista eikä vonkaa pelkkää panoa. 

Paras tapa erottautua on olla mahdollisimman pitkä, melko nuori, tuuheatukkainen ja komea. Isosta munasta paljon plussaa ja valkoihoisuudesta, siitä ettei ole silmälaseja, omistaa pienet nännit, sixpackin ja pukeutuu tyylikkäästi. 

Naiset kirjaimellisesti pommittavat itsensä pedofiiliraiskaajaksi nimittämiä miehiä Tinderissä, jos nämä ovat komeita. 

Vierailija
95/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tosielämän kohtaamiset monella äkkiä varsin vähissä. Itse en tykkää käydä baareissa ja ei julkisilla paikoilla synny luonnostaan sellaista kohtaktia, että ehtisi edes miettiä toisen kiinnostavuutta.

Kai sinulla nyt tavallinen sosiaalinen elämä on? Kaikki joita itse olen tapaillut tai joiden kanssa olen seurustellut, niin olen tavannut jossain juhlissa tms. Missään baarissa ei synny sellaista kontaktia että toinen alkaisi kiinnostaa.

Vierailija
96/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa erottautua on olla mahdollisimman pitkä, melko nuori, tuuheatukkainen ja komea. Isosta munasta paljon plussaa ja valkoihoisuudesta, siitä ettei ole silmälaseja, omistaa pienet nännit, sixpackin ja pukeutuu tyylikkäästi. 

Naiset kirjaimellisesti pommittavat itsensä pedofiiliraiskaajaksi nimittämiä miehiä Tinderissä, jos nämä ovat komeita. 

Tässä erinomainen esimerkki miehestä, joka ei tule saamaan naisia. Syy ei ole ulkonäössä vaan siinä, että arvostus naisia kohtaan on nolla. Kuvitellaan tietävän naisia paremmin mitä nämä haluavat ja vielä pilkataan siitä. 

Vierailija
97/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä miehet etsivät tinderistä. Olen itse s kokoinen tiimalasivartalon omaava ja miehet jatkuvasti katselivat treffeillä kuin halpaa makkaraa. Mitä he oikein etsivät?

Ehkä joku muu asia kuin ulkonäkö pistää sinussa ihmettelemään? Mukava nainen on kivaa seuraa.

Vierailija
98/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku muu asia kuin ulkonäkö pistää sinussa ihmettelemään? Mukava nainen on kivaa seuraa.

No kyllähän nämä miehet tietävät kenen kanssa ovat treffeille lähteneet kun mulla on myös meikittömiä kuviakin. Silti usein heti nähdessään katsovat ilmeellä "voi ei". En tosiaan ymmärrä millainen pitäisi olla?!

Vierailija
99/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä kuinka Japanissa Tinder on 100 kertaa parempi. Ehkä se johtuu siitä, että japanilaiset naiset kunnioittaa meitä. :) M25

Suomalaiset naiset voisivat tosiaan ottaa mallia japanilaisista naisista; kohteliaita, ystävällisiä ja hoikkia. Eivät solvaa miehiä kuten tällä palstalla roikkuvat naiset.

Miksi solvaat naisia? Ole herrasmies. Naisia kohdellaan aina kauniisti. Et osaa vielä.

M48

Tässä esimerkki siitä miten hyvät käytöstavat merkkaa naisille paljon. Heti herää kiinnostus ja todellakin olisin valmis lähtemään treffeille miehen kanssa, jolla on arvomaailma ja kunnioitus muita ihmisiä kohtaan tällä tasolla :) Siitäkin huolimatta ettei ole mitään tietoa toisen elämäntilanteesta, luonteenpiirteitä tai kuvista ja toisen ikä 10v yli omien preferenssieni. 

-eri

Vierailija
100/187 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos reaalielämässä halua tutustua, on se häirintää ja pahimmassa tapauksessa ahdistelua, jos vaikka vain tervehdit.

Älä viitsi röllätä. Normaali keskustelutaidoilla et saa kyllä häirintäsyytöksiä keltään. Jos saat, on syy omissa kommunikointitaidosissasi. Vrt. esimerkiksi työkaverille aamun tervehdys: "Moi, hyvää huomenta" joka on ihan ystävällinen lausunta josta kukaan ei pahastu. Sen sijaan "näyttääpä sun tissit hyvältä tossa paidassa" ei ole asiallista ja varmasti saat HR huomautuksen jos töissä menet noin möläyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä