Olipas tuo tinder kauhea kokemus. Voisitte kyllä naiset vähäm miettiä käytöstänne.
Keskustelutaidot seinän tasolla, hirveä vääntäminen että saa yhdet treffit aikaiseksi, puolet feidaa, ja yleensä ilmoittamatta mitään, melkein aina nainen ei ole yhtä hyvännäköinen kuin kuvissa.
Kommentit (187)
Ai kai sieltä tinderistä olekaan tarkoitus nykyään enää mitään fyysistä seuraa löytää vaan siellä kerätään vain itsetuntoa kohottavia tykkäyksiä ja testataan omat markkinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.S. Mulle on parikin treffikumppania vuosien mittaan sanonut, että näytän paremmalta luin kuvissani. Joistakin vain näki että yllättyivät iloisesti tai kommentoivat muuten hämmästyneen positiivisesti. Kaksi miestä jäi ystäväksi, vaikka ei meillä koskaan ollut mitään romantiikkaa tai erotiikkaa, joten ihan kaikki ei mennyt niin pieleen kuin mm. ap kertoi.
Mulla on muuten useampia tuttuja, jotka on löytäneet tinderistä avio- tai avopuolison. Harmi, ettei mulle osunut lähellekään yhtä hyvä tuuri, vähempikin olisi ollut kiva!
T. Se nainen, joka vasta kirjoitti pitkän viestin, miten jäi tyhjin käsin tindereistä ja vaikka mistä :)
Mä olen tavannut Tinderin kautta noin 30 naista. Tasan 1 (yksi) heistä oli livenä paremman näköinen kuin kuvissaan.
Mistä tämä johtuu? Käytetään filttereitä? Ei lisätä lähikuvaa kasvoista? Piilotetaan ylipaino?
Tolloa touhua, josta jää tietenkin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eivät ole samoja asioita. Seksi on edellytys parisuhteelle tai ainakin terveelle parisuhteelle. Seksi kuuluu tutustumiseen ja jos seksi toimii, sitten yksi este parisuhteen muodostumiselle on poistettu. Mies ei siis voi esittää kiinnostunutta, jos seksi kiinnostaa. Edes naisetkaan eivät alkuvaiheessa yleensä puhu mökistä ja kultaisesta noutajasta, vaan katsotaan sitä, onko seksuaalisesti yhteensopiva."
Omituinen näkemys, et seksi ratkaisee, onko parisuhteelle edellytyksiä. Jos näin ajattelee, en ihmettele, ettei niitä parisuhteita ole.
Seksissä on sellainen ihmeellisyys, et siinäkin voi kehittyä. Kun oikein toisesta tykkää, siihen kehittymiseen löytyy halujakin.
Tietty, jos tyyppi on sit persverssi, niin siihen ei välttis opi, jos ei ole sitä alkujaan.
Ei se kyllä kaikkien kanssa ole oppimisesta kiinni. Ihminen voi olla ihmisen
Sen huomaamiseen ei tarvita edes suudelmaa.
Joo, on se kumma juttu. Jos tuollaiset miehet saa tinderistä treffejä, niin luulisi että naiset tappelesivat minunlaisesta miehestä (hyvä duuni, akateeminen koulutus, hoikka ja lihaksikas, keskustelutaitoinen, hyvät harrastukset
Ei viddu oikeesti :D Ketä kiinnostaa joku "akateeminen koulutus" tai "hyvä harrastukset"? Ootko hakemassa töitä vai vaimoa? Siis oikeastiko miehet kuvittelevat että koulupapereilla ja tietyillä harrastuksilla tulee kumppani tosta vaan? Ihan pimeetä.
Jos appeihin joskus päädyn, todellakin odotukset miehelle on luokkaa yliopisto, kuntosali (+ muut hyvät harrastukset) ja normaali paino. Samat kuin itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Joo miehethän on niin mahtavia siellä. Osa ei osaa keskustella ja osa vonkaa lähes heti seksiä.
Miksi vaihdat aihetta? Etkö osaa esittää vastaväitettä muuten?
Play stupid games, win stupid prices.
Se on se, jos mies ei lue naisen profiilin kuvausta, korkeintaan katsoo kuvat (siinäpä ihan hyvin muodostunut nainen, minäpoika laitan siis viestiä) ja sitten ensimmäisten tervehdysten joukossa ehdotetaan että ottaako neito eestä vai takaa plus silmäniskuhymiö. Jaa, miksiköhän "keskustelu" tyrehtyi?
Omassa profiilissaan ei mies myöskään kerro itsestään mitään, eli keksipä siitä nyt jutunjuurta. Ne vaatimattomamman näköiset naiset saattavat panostaa juurikin keskusteluun, ja ne kaikkien mielestä kauneimmat saavat miehiä muutenkin.
Mistäs kotihiiret muuten löytävät kumppanin? Jos ei käy baareissa, plus tuntemattoman kanssa suoritettu känniseksi ei enää näin nelikymppisenä kiehdo. Itse hymyilen, olen kohtelias, juttelenkin joskus kanssaihmisille kaikkialla, mutta suurin osa on aika yrmeitä. Harrastuksissa miehiä vähemmistö, eikä ehkä omaa tyyppiäni. Töissä on vain varattuja tai jos sinkkuja, eivät kiinnosta hekään. Ihan eri tyyppisiä kuin mitä itse olen tai haen. Keikoilla käydessä saattaisi eniten natsata (yhteinen musamaku, jes!), vaan eipä minua sielläkään kukaan koskaan lähesty. Ja moni käy pariskuntana niissä. Eli mitä meille jää kuin nämä Tinderit sun muut?
Olen mielestäni tavallisen nätti, keskimittainen ja -kokoinen, kivasti pukeutuva ja itsevarma tyyppi. Mutta ei minua kadulla ole koskaan treffeille pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Joo miehethän on niin mahtavia siellä. Osa ei osaa keskustella ja osa vonkaa lähes heti seksiä.
Niin metsä vastaa, ku sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs kotihiiret muuten löytävät kumppanin? Jos ei käy baareissa, plus tuntemattoman kanssa suoritettu känniseksi ei enää näin nelikymppisenä kiehdo. Itse hymyilen, olen kohtelias, juttelenkin joskus kanssaihmisille kaikkialla, mutta suurin osa on aika yrmeitä. Harrastuksissa miehiä vähemmistö, eikä ehkä omaa tyyppiäni. Töissä on vain varattuja tai jos sinkkuja, eivät kiinnosta hekään. Ihan eri tyyppisiä kuin mitä itse olen tai haen. Keikoilla käydessä saattaisi eniten natsata (yhteinen musamaku, jes!), vaan eipä minua sielläkään kukaan koskaan lähesty. Ja moni käy pariskuntana niissä. Eli mitä meille jää kuin nämä Tinderit sun muut?
Olen mielestäni tavallisen nätti, keskimittainen ja -kokoinen, kivasti pukeutuva ja itsevarma tyyppi. Mutta ei minua kadulla ole koskaan treffeille pyydetty.
Sinähän kuvailit juuri edellä ettei sinkut miehet kiinnosta sinua.
Ehdota itse treffejä jollekin kiinnostavalle.
Vierailija kirjoitti:
Tuttava meni tinderäijän luo kaffelle. Äijä tuli alasti muna kourassa ovelle. Tuttava kääntyi pois ja lähti. Ikää noin 70 v kummallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.S. Mulle on parikin treffikumppania vuosien mittaan sanonut, että näytän paremmalta luin kuvissani. Joistakin vain näki että yllättyivät iloisesti tai kommentoivat muuten hämmästyneen positiivisesti. Kaksi miestä jäi ystäväksi, vaikka ei meillä koskaan ollut mitään romantiikkaa tai erotiikkaa, joten ihan kaikki ei mennyt niin pieleen kuin mm. ap kertoi.
Mulla on muuten useampia tuttuja, jotka on löytäneet tinderistä avio- tai avopuolison. Harmi, ettei mulle osunut lähellekään yhtä hyvä tuuri, vähempikin olisi ollut kiva!
T. Se nainen, joka vasta kirjoitti pitkän viestin, miten jäi tyhjin käsin tindereistä ja vaikka mistä :)
Mä olen tavannut Tinderin kautta noin 30 naista. Tasan 1 (yksi) heistä oli livenä paremman näköinen kuin kuvissaan.
Mis
Sun paikka on psykoterapiassa
Miten aina jaksetaan valittaa tosta mitä sun päivään-kysymyksestä... Voihan siihen itse vastata jotakin kiinnostavaa vaikka kirjallisuudesta, politiikasta tms. Ja aika nihkeä sellainenkin keskustelu on, missä ei ole yhtään keveyttä, vaan pelkkää asiatykitystä.
Itse oon tavannut Tinderissä suurimmaksi osaksi kivoja miehiä, joista monen kanssa on ollut kiinnostaviakin keskusteluja. Moni kyllä on vähän rikki henkisesti, tosin niin olen itsekin.
Mulle ei juurikaan ehdotella seksiä ja jos ehdotetaan niin yleensä ihan kohteliaasti. Ja siihenkin voi vastata samalla tavalla, voi syntyä hauska keskustelu siitäkin. Toki tilanteeni on siitä "helppo" että en ollut etsimässä vakavaa parisuhdetta, vaan mukavia kohtaamisia.
Mä luulen että luonnonläheisellä olemuksella houkuttelee fiksumpia miehiä. Ja ilmeisesti moni nainen on vahvasti filtteröidyillä ja edullisesta kulmista otetuilla kuvilla liikenteessä, koskapa treffikumppaneista useampi on ollut iloisesti yllättynyt tavatessamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaihdat aihetta? Etkö osaa esittää vastaväitettä muuten?
Vaihtui vain sukupuoli. Aihe sama. Turha syytellä naisia, joita ei juuri edes ole Tinderissä. Ne on it-duunaritiimin kuukausipalkalla ylläpitämiä feikkiprofiileja.
Alustan ei ole tarkoitus löytää sosiopaattinössykälle panopuuta vaan roikuttaa sua maksavana jäsenenä ja lisäksi luovuttamassa kaiken yksityisyytesi (selaus- ja hakuhistoriasi) myytäväksi mainostajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin metsä vastaa, ku sinne huudetaan.
En usko että kovin monelta mieheltä tuntemattomat naiset vonkaa seksiä.
Johtuu ihan siitä, että seksin vonkaus tuntemattomalta on erittäin paskaa käytöstä.
Naiset ei arvosta rehellisyyttä.
Ps. Ei mittää pilluhommii olis?
Vierailija kirjoitti:
Miten aina jaksetaan valittaa tosta mitä sun päivään-kysymyksestä... Voihan siihen itse vastata jotakin kiinnostavaa vaikka kirjallisuudesta, politiikasta tms. Ja aika nihkeä sellainenkin keskustelu on, missä ei ole yhtään keveyttä, vaan pelkkää asiatykitystä.
Itse oon tavannut Tinderissä suurimmaksi osaksi kivoja miehiä, joista monen kanssa on ollut kiinnostaviakin keskusteluja. Moni kyllä on vähän rikki henkisesti, tosin niin olen itsekin.
Mulle ei juurikaan ehdotella seksiä ja jos ehdotetaan niin yleensä ihan kohteliaasti. Ja siihenkin voi vastata samalla tavalla, voi syntyä hauska keskustelu siitäkin. Toki tilanteeni on siitä "helppo" että en ollut etsimässä vakavaa parisuhdetta, vaan mukavia kohtaamisia.
Saa valittaa jos on ne neljä maksutonta viestiä päivässä kuten useimmilla naisilla. Ei niitä ääliöihin haaskata.
En todellakaan viestitä miehelle, joka ei kerro itsestään mitään, ei profiilissa eikä yhteydenotossa. Se mies on henkisesti saatanan laiska vätys tai ihan vain tyhmä.
Sä myyt seksiä, pikku pick me girl, mä en. Etsin loppuelämän rakkautta, en irtomunaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä mitenkään lohduta, mutta kaksi "pointtia" tähän: tämä koskee yhtälailla hiljaisempia miehiä, ja se pahenee iän karttuessa :D
Olen itse juuri 50 täyttänyt mies, ja allekirjoitan kyllä kokemuksesi. Mistä niitä hyviä kohtaamisia löytyisi? Arkinen, kohtelias ja kevyt juttelu ei tuota tuloksia. Ja kun hiljaista oli nelikymppisenä, on tilanne vaan pahentunut viimeisen 10 vuoden aikana. Ihmiset kai vetäytyvät kuoreensa enemmän kun ikää tulee lisää. Eli toimi nyt hyvä nainen nopeasti kun vielä jotain saumoja on! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän kuvailit juuri edellä ettei sinkut miehet kiinnosta sinua.
Eivät tietenkään kaikki sinkut miehet kiinnosta siinä mielessä. Hyvin harva oikeastaan. Olisi jotenkin kivaa, että tietäisi ennakkoon edes suurinpiirtein tämän sinkun arvomaailman, kiinnostuksenkohteet, elämäntyylin jne. Siihen tällaiset sovellukset antavat mahdollisuuden. Kadulla on vaikea lähestyä, kun ei tiedä tyypistä yhtikäs mitään. Ulkonäkö ei kerro lopulta paljoa, jos ei satu olemaan joku bändipaita päällä tai jonkun puolueen ehdokkaana vaalikojulla. Sanoisin, että ne keikat ja kulttuuritapahtumat keräävät jokseenkin samanhenkisiä tyyppejä yhteen. Jos siis uskallan pokailla, niin niissä sitten.
Lähe nyt vetään sieltä tinderistä kun se on ihan älytöntä teatteria ja ajanhukkaa. Kuka tervejärkinen jaksaa tai viitsii lähteä siihen show:n mukaan ja mitä oikein kuvittelet sieltä löytäväsi? Oikeesti, katso nyt ihan avoimin ja realistisin silmin että minkälainen teatteri esitys se oikein on. Keksi jokin parempi harrastus itsellesi äläkä tuhlaa enää tämän enempää aikaasi siellä.