Paljonko olet lihonut siitä, kun olit 18?
Minä olin silloin hurjan hoikka, eli melkein 10 kg on tullut lisää. Olen nelikymppinen.
Entä te?
Kommentit (323)
Varmaan 2-3 kg, nyt ikää 50 vuotta ja painoa 60 kg. Olen 166 cm pitkä. Tosin lihaksiakin on nyt enemmän, koska aloitin parikymppisenä käymään salilla eli salitreeniä on takana jo noin 30 vuotta.
18v painoin vain 85kg ja olin hintelä,mutta vuosien saliharjoittelun tuloksena saavuttanut lihasmassaa ja painan 105kg joka on ihan sopiva lyhyeen 190cm mittaiseen vartalooni nähden.
M42
Ehkä pari kiloa. Olen nyt 53 v. ja ollut aina hoikka. Teen tosin töitäkin sen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä +3.5 kg.
Mies + 18 kg.
Että silleen.😄
Vie miehes mittauttaan ferritiini ja kilppari.
Joo nuohan ne onkin todennäköisimmät syyt lihomiseen...
Kuka tuon ferritiinihuuhaan keksi?
Vierailija kirjoitti:
+35kg, nyt 50v. Ei naurata sitten yhtään. Olen laihduttamassa ja on ihan helvetin paljon vaikeampaa kuin ennen vaihdevuosia.
Miten noin paljon saa ihminen itseään turvotettua? Mielenkiintoista.
Oliko sinulla jokin erityisruokavalio? Minua on aina kiehtonut tietää miten ihmiset ovat saavuttaneet tavoitteensa ja millä tavalla he ovat siihen päässeet.
Vaatiiko se paljon harjoittelua ja pitkäjänteisyyttä saavuttaa kymmenien kilojen ylipaino?
Kannustivatko vanhempasi vai jouduitko tähtäämään tavoitteeseesi yksin,itsenäisesti? Saako harjoittelussa pitää taukoja vai pitääkö vaan syödä uutterasti joka hetki?
Vierailija kirjoitti:
+35kg, nyt 50v. Ei naurata sitten yhtään. Olen laihduttamassa ja on ihan helvetin paljon vaikeampaa kuin ennen vaihdevuosia.
Helppo homma,lihastreeniä,proteiinia ja sopivasti kaloreita.
Pelkällä kalorien laskemisella ei onnistu.
Muistan että joskus teininä paino oli yleensä 46 tai 47 alkava. Nykyään alkaa 50 tai 51.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä +3.5 kg.
Mies + 18 kg.
Että silleen.😄
Läskit nyt keksii aina jonkun tekosyyn ettei tarvitse jättää syömistä kesken. Heille on jo kotona pienestä pitäen opetettu,että kaukalo kuuluu aina syödä tyhjäksi. SQUIIIK!!
Jotenkin hauska tää ketju, kun tähän vastaa vaan lähinnä ne kenellä ei olennaisia muutoksia ole tapahtunut. Keskiarvollahan ihminen ottaa ainakin sen parikymmentä kiloa ihan vaan rehellisesti rasvaa kroppaansa varhaisvanhuuteen mennessä. Sen jälkeen paino lähtee taas monella tippumaan, kun ikä alkaa olla yli +80v. Ei toki kaikilla.
Painoin 18-vuotiaana n.55kg.
Nyt olen 48v, kaksi lasta ja painan 65kg. Olen mielestäni sopivan painoinen.
10 kg, muutama lapsi ja ikää yli 50.
Onneksi ruuan ALV nousee vuoden loppupuolella niin se hieman hillitsee ihmisten ylipainoisuuden lisääntymistä. Samalla kun nostetaan ravintoloiden ruokien ALV niin lisääntyy myös ruokien tekeminen kotona ja jää hampurilaisten ja pizzojen syönti vähemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hauska tää ketju, kun tähän vastaa vaan lähinnä ne kenellä ei olennaisia muutoksia ole tapahtunut. Keskiarvollahan ihminen ottaa ainakin sen parikymmentä kiloa ihan vaan rehellisesti rasvaa kroppaansa varhaisvanhuuteen mennessä. Sen jälkeen paino lähtee taas monella tippumaan, kun ikä alkaa olla yli +80v. Ei toki kaikilla.
Älä nyt vedä sitä sukuasi tähän ollenkaan mukaan! Normaali ihminen ei syö enempää kuin kuluttaa joten tuo "ottaa ainakin parikymmentäkiloa" on täyttä pskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä +3.5 kg.
Mies + 18 kg.
Että silleen.😄
No stressi ja ruuhkavuodet lihottaa kans, ja unettomuus toki myös.
20 kg. Olen mies. Nuorena olin hoikka poika, nyt aerodynaaminen keski-ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä +3.5 kg.
Mies + 18 kg.
Että silleen.😄
Läskit nyt keksii aina jonkun tekosyyn ettei tarvitse jättää syömistä kesken. Heille on jo kotona pienestä pitäen opetettu,että kaukalo kuuluu aina syödä tyhjäksi. SQUIIIK!!
Alhainen ferritiini aiheuttaa mm väsymystä ja uupumusta, joten silloin ei paljoa jaksa liikkua tai tehdä mitään.
Itselläni on alhainen ferritiini ja syön rautalisää. Olen vielä normaalipainoinen mutta syönkin tietoisesti vähemmän.
En muista painoinko silloin jo 50kg, mutta 5-7kg on tullut lisää. 60kg on mennyt hetkellisesti rikki ehkä viimeisessä raskaudessa viimeisillään.
N45 164/55
15kg on tullut lisää. Painoin 18 vuotiaana 50kg ja nykyään 65kg (pituutta 173cm).