Paljonko olet lihonut siitä, kun olit 18?
Minä olin silloin hurjan hoikka, eli melkein 10 kg on tullut lisää. Olen nelikymppinen.
Entä te?
Kommentit (323)
30kg. Välillä oli 25, sitten 0, nyt tavoite saada 25 vähintään pois. Mies49
Minä +3.5 kg.
Mies + 18 kg.
Että silleen.😄
18 kg on tullut lisää. Painoin 18-vuotiaana 51 kg, nyt 69 kg. Pituus on pysynyt vielä samana, 171 cm, vaikka ikää on nyt 64.
Olen ehkä samoissa mitoissa/hiukan hoikempi, koska sain ensimmäisen lapseni. Olin pari vuotta sen ajan tavallista tanakampi.
Oli noin 15 kg ylimääräistä, mutta nyt jälleen aika tarkkaan samassa painossa kuin intin aikaan.
48 kg -> 62 kg, muutos on tapahtunut 50 vuoden aikana. Sehän on vain 280 g vuodessa. Mutta ei se ihan tasaisesti tullut.
Pysynyt samoissa lukemissa. En muista tarkalleen, mitä painoin 18v. Olen nyt yli 60v. ja painan alle 55 kg.
Varmaan 10-12kg silloin olin aika laiha. Nykyäänkin hoikka, mutta ehkä vähän enemmän naisellista muotoa ja lapsiakin saanut. Oon 37.
+5kg, joista 1 raskauskilo ;) N 66 53kg
Painoin 50 kg 18-vuotiaana. Nyt 64-vuotiaana painan 55 kg.
18 v olen painanut 64-65 kiloa
Nyt olen 53 ja painan 58 kiloa
Vierailija kirjoitti:
Minä +3.5 kg.
Mies + 18 kg.
Että silleen.😄
Vie miehes mittauttaan ferritiini ja kilppari.
-10kg noin. Olin lihava lapsi ja lihava teini ja nykyään normaalipainoinen nelikymppinen.
Kolmisen kiloa. Painoin silloin 46 kg ja nykyisin 49 kg nelikymppisenä.
Minä painoin silloin 59kg ja nyt 64vuotiaana edelleen saman painoinen.en tiedä sitten onko hyvä vai huono asia.
Vierailija kirjoitti:
30 kg.
Tosin painoin 42,5 ja olin alipainoinen
Nopealla matikalla olet siis 170cm pitkä. 👍
Paina noin 35 kg vähemmän. Kiitos siitä että lihavuuteen saa nykyään hoitoa eikä vain syyllistystä.
N37.
Olin silloin super lihava koska olin syrjäytynyt enkä koskaan mennyt mihinkään vaan olin vain kotona ja mätöin karkkia ja ja kaikkea muuta epäterveellistä.
Olen laihtunut noista ajoista lähes 20 kiloa.