Miksi joillakin naisilla näkyy nännit paidan läpi?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Entäs miesten nännit?
Eivät törröttä putkiloiden päässä
Näen hölskyviä miestissejä päivittäin.
Nännit nöpöttävät.
Eivät käytä topattuja rintsikoita. Ei mitään sen mystisempää syytä.
Vain kiihottuneena näkyy itsellä. Ja sitähän sattuu näin keski-ikäiselle edelleen aika usein.
Muistan että tennispelaaja Jennifer Capriatilla aina jöpötti komeasti paidan läpi, vaikka oli urheiluliivit ja kaikki.
En löydä sopivia ja mukavia topattuja liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla näkyy topattujen rintsikoidenkin läpi.
Harvemmin käytän tästä syystä mitään ihonmyötäisiä paitoja.
Laitan ohuen paidan aina juuri sinä päivänä kun tiedän näkeväni sinut 😍
Itselläni nöpöttää koko ajan. Enkä ole kiihottunut koko aikaa. Niistä sitä ei todellakaan voi päätellä. Enkä käytä liivejä koska en tykkää enkä tarvitse.
Itsellä näkyy joskus takinkin läpi. Olisi toki kiva, jos ei.
Minulla ei liity kiihottumiseen mitenkään. Ärsykkeet, kuten viileä ilma tai karhea paita saa nännit esiin.
Niin, ja tietysti näkyvät vain jos ei ole rintsikoissa paksuja toppauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla näkyy topattujen rintsikoidenkin läpi.
Harvemmin käytän tästä syystä mitään ihonmyötäisiä paitoja.
(Siis ei tietenkään varmasti näkyisi sellaisten tosi paksujen monen sentin toppausten läpi, mutta minulla on isot rinnat eikä tässä koossa voisi sellaisia käyttää, tuskin edes myydään sellaisia. Mutta tarkoitan kuitenkin sellaisia vaahtomuovin tapaisia "toppauksia" mitä tukevissa rintsikoissa nykyään on. Niiden läpi näkyy.)
Ai miksi näkyy? Jos paita on muodoltaan ja materiaaliltaan sellainen josta näkyy. Tyhmiäkö kyselet?
Jokaisella on oikeus kehorauhaan eikä kenelläkään ole oikeutta kyylätä toisten ruumiinrakennetta.
Vierailija kirjoitti:
Muistan että tennispelaaja Jennifer Capriatilla aina jöpötti komeasti paidan läpi, vaikka oli urheiluliivit ja kaikki.
Urheiluliivit eivät ole yleensä topattuja. Topatut hiostavat enemmän.
Entäs miesten nännit?