Paljonko olet lihonut siitä, kun olit 18?
Minä olin silloin hurjan hoikka, eli melkein 10 kg on tullut lisää. Olen nelikymppinen.
Entä te?
Kommentit (323)
Neljä kiloa enemmän on lihaksia nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 kg jäi raskaudesta, mutta tarkoitus on laihduttaa taas siihen 18v painoon :)
Mutta niitä arpia etkä riipputissejä et valitettavasti enää pois saa 😢 siinä hymy hyytyy kun miettii, että ennen oli ennen ja nyt on nyt.
Mulla kans laihduttaes alko rinnat riippumaan ja nyt ne näyttää siltä kun työmies ois jättäny nahkakintaat viikonlopuksi patterin päälle kuivumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en osaa tuntea pätkääkään myötätuntoa ylipainoisiksi itsensä syöneitä kohtaan? Ehkä siksi kun ovat ihan tahallaan itsensä siihen kuntoon saaneet.
https://www.iltalehti.fi/palat/4e72f3e4-ba00-41c0-8beb-f9a64b5aad54
Sinä olet sillä tavalla sairas.
Kaikki eivät ihan tahallaan itseänsä saa ylipainoisiksi. Ihmiset ovat psykofyysisiä kokonaisuuksia. Ymmärrän, että sinä et ymmärrä.
18-vuotiaana painoin noin 58 kg ja nyt 61 kg. Puolitoista vuotta sitten painoin 70 kg, se oli korkein painoni. Laihdutin 56 kiloiseksi, mutta nyt muutama kilo tullut takaisin. Olen 41v.
Painoa tullut lisää muutama kilo, mutta lihasmassan kasvun takia. Muuten aika lailla sama paino kuin aikoinaan. M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta niitä arpia etkä riipputissejä et valitettavasti enää pois saa 😢 siinä hymy hyytyy kun miettii, että ennen oli ennen ja nyt on nyt.
Rinnat on edelleen sama kiinteä A-kuppi ja arpia ei jäänyt :)
Noin 15 kg tullut 20 vuodessa. 50->65
Yhden kilon, tosin tässä välissä olen ollut sekä paljon lihavampi että paljon laihempi. Paino seilasi aikanaan 60 kilon haitarilla. Siitä on 27 vuotta kun olin 18.
noh vannomatta n30 kiloa. ei yhtään hirvitä ei. :D oon tässä välillä sairastunut mm. pahaan masennukseen. ja vaikea näitä kiloja on saada pois.
18 vuotiaana painoin n. 60kg. Nyt painan n.108kg. Olen 60 vuotias.
En kyllä oikein muista, mitä painoin 18-vuotiaana... Kun aloitin odottaa esikoista 26-vuotiaana, painoin 53 kg. Ei mulla kyllä nuorena ollut vaakaakaan. Voi olla, etten ollut edes käynyt puntarilla viimeisen kouluterveystarkastuksen ja ekan äitiysneuvolan välissä... Nykyään 45-vuotiaana painan 58 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en osaa tuntea pätkääkään myötätuntoa ylipainoisiksi itsensä syöneitä kohtaan? Ehkä siksi kun ovat ihan tahallaan itsensä siihen kuntoon saaneet.
https://www.iltalehti.fi/palat/4e72f3e4-ba00-41c0-8beb-f9a64b5aad54
Sinä olet sillä tavalla sairas.
Kaikki eivät ihan tahallaan itseänsä saa ylipainoisiksi. Ihmiset ovat psykofyysisiä kokonaisuuksia. Ymmärrän, että sinä et ymmärrä.
Niin,en ymmärrä ihmisiä jotka ovat sairaan ylipainoisia sillä se on itseaiheutettu sairaus. En myöskään koe myötätuntoa alkoholisteja,narkomaaneja ym vastaavia kohtaan. Ihmisten omia henkilökohtaisia valintoja kaikki tyynni. Toiset valitsevat terveet elämäntavat,toiset eivät. Käy sinäkin ulkoilemassa välillä niin et ole niin kireä. Kohta on kevät ja voit jättää piponkin jo pois kiristämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnat on edelleen sama kiinteä A-kuppi ja arpia ei jäänyt :)
A-kuppi? God bless you 🤗👸
Vierailija kirjoitti:
noh vannomatta n30 kiloa. ei yhtään hirvitä ei. :D oon tässä välillä sairastunut mm. pahaan masennukseen. ja vaikea näitä kiloja on saada pois.
Kai sitä masentuu kun on pläski. Ymmärrän tuskasi.
18-vuotiaana n. 55kg, nyt 44-v 48kg. Pituus 170cm. En tiedä, miksi painoa ei kerry. En liiku satunnaisia kävelylenkkejä kummemmin, ei sairauksia, ja syön hyvin ja laadukkaasti. N. 33-vuotiaana paino rojahti n. 48-50 kiloon, eikä ole noussut sittemmin
n. 20kg. Lukiossa painoin 45kg, nyt noin 65kg.
Olit nuorena aika pienikokoinen mies. Sitä sattuu. No worry. 🙂 89kg on just soppeli paino 180-190 senttiselle ukolle. 👍