Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet lihonut siitä, kun olit 18?

Vierailija
21.03.2024 |

Minä olin silloin hurjan hoikka, eli melkein 10 kg on tullut lisää. Olen nelikymppinen.

Entä te?

Kommentit (323)

Vierailija
121/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50 kg

Vierailija
122/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+35kg, nyt 50v. Ei naurata sitten yhtään. Olen laihduttamassa ja on ihan helvetin paljon vaikeampaa kuin ennen vaihdevuosia.

Miten noin paljon saa ihminen itseään turvotettua? Mielenkiintoista.

Oliko sinulla jokin erityisruokavalio? Minua on aina kiehtonut tietää miten ihmiset ovat saavuttaneet tavoitteensa ja millä tavalla he ovat siihen päässeet.

Vaatiiko se paljon harjoittelua ja pitkäjänteisyyttä saavuttaa kymmenien kilojen ylipaino?

Kannustivatko vanhempasi vai jouduitko tähtäämään tavoitteeseesi yksin,itsenäisesti? Saako harjoittelussa pitää taukoja vai pitääkö vaan syödä uutterasti joka hetki?

Itseasiassa kun 13 vuotiaana päätin aloittaa treenaamisen,niin jätin vain kaiken liikkumisen pikkuhiljaa pois ja keskityin syömisharjoitteluun ihan täysin. Alussa oli hieman haparointia ja erehdyin välillä syömään jopa kasviksia, mutta opin virheistäni melko nopeasti kun huomasin, että selvinpäin ote lipsuu. Lisäsin oluen ja siiderin juontia,sillä seurauksella,että pienessä känässä sain helposti syötyä kaksikin bigmack ateriaa yhdellä kertaa. Nykyään olen jo niin harjaantunut, että voin kevyesti imaista jopa puolikiloa majoneesia ihan kylmiltään,ilman lämmittelyä. Äitini välillä hieman toppuuttelee minua ja käskee odottelemaan etten vaan revähdytä leukojani ennen kuin hän saa porsaan puolikkaani paistettua valmiiksi. Nykyään minulla on jopa sponssorisopimus kelan työkyvyttömyys sairaskassan kanssa ja myös Hursti sponssailee viikoittain. Mutta kuten tiedetään niin jos harrastus ei vie kaikkia rahoja,niin se ei ole harrastus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 kiloa on läskistytty. 

M 48

Vierailija
124/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jotain -15kg

Vierailija
125/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan, päinvastoin. Olin 18-vuotiaana masennuslääkkeiden turvottama, en tiedä tarkalleen paljonko enimmillään painoin, yli 60kg. Nyt nelikymppinen ja 53kg. 

Vierailija
126/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin suunnilleen 85-kiloinen. Nyt painoa on noin 107 kiloa. 38 vuotta on vierähtänyt 18-vuotissynttäreistäni.

Vierailija
127/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kg jäi raskaudesta, mutta tarkoitus on laihduttaa taas siihen 18v painoon :) 

Vierailija
128/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 kg tällä hetkellä -> laihtunut ylimmästä painosta 8 kg, tavoite saada vielä 5 kg pois. Painoin 18-vuotiaana 56 kiloa. Ikää nyt 55.

Vierailija
129/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin silloin 5kg enemmän kuin nyt. N54

Vierailija
130/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan, päinvastoin. Olin 18-vuotiaana masennuslääkkeiden turvottama, en tiedä tarkalleen paljonko enimmillään painoin, yli 60kg. Nyt nelikymppinen ja 53kg. 

Viiltelitkö myös silloin? Tunsitko jääneesi ulkopuoliseksi?esiintyikö sinulla silloin,taikka nyt jokin seuraavista sairauksista taikka oireista?

Lavantauti 

Keuhkotauti 

Tuberkkeli 

Hinkuyskä 

Keltatauti 

Syyhyä 

Struuma 

Unettomuutta 

Masennusta 

Sydänvika 

Kouristusta 

Karsastusta 

Värisokeus

Piilokives 

Kuulovika 

Kuulolaite 

Nivelreuma 

Sydänvika 

Rintakipu 

Huimausta 

Heinänuha 

Verta on

Keuhkokuume 

Tekohampaat 

Tyrä 

Ripulia

??

Vierailija
131/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku 10 kg on tulllut lisää, silloin painoin n.57kg nyt 67kg, ikää 42 v ja pituutta 168cm, Jotenkin tuntuu että näyttäisin nykyään hurjan laihalta samoissa lukemissa. Aikuisiällä paino mennyt siinä 63-67kg välillä aktiivisuustasosta riippuen.

Vierailija
132/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 kg jäi raskaudesta, mutta tarkoitus on laihduttaa taas siihen 18v painoon :) 

Mutta niitä arpia etkä riipputissejä et valitettavasti enää pois saa 😢 siinä hymy hyytyy kun miettii, että ennen oli ennen ja nyt on nyt.

Vierailija
133/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla samoin kuin nyt elikkä 60 +-2.

olin itse asiassa jo tossa 56-58 painossa 13 vnä.

Paino pomppahti tosi rajusti kahessa vuodessa kun olin kymmenen kun keho näköjään päätti että nyt pitää kuukausikierto saada potkittua käyntiin ja haalitaanpa pikaisesti rasvavarastot estrogeni-progesteronivuoristorataa varten nyt kertaheitolla kuntoon. Olin ollut siro pitkähkö balettia rakastava tyttö ja siinä parissa vuodessa kroppa meni plösöks palloksi ja puolet elämästä  pilalla kohdun kramppaamisen takia (mulla sekä kuukautisviikolla että ovulaatiota edeltävä viikko täys kramppiuupumus ja huimas ihan hirveästi - sanottin vain että näin se on kasvaa naiseksi. kaks viikkoa neljästädown the drain )

Keho kerrytti kaiken rasvan vatsaan kasvoihin ja reisiin ja pohkeisiin, sit se vietti seuraavat 15 vuotta hitaasti siirtäen sitä nykypaikoilleen. On ollut niin turhauttavaa monta vuotta kun vaatteita ei meinasi mitenkään löytää ja se mikä sopi hetken ei sit enää istunutkaan. Kokojen välissä olin ja olen nytkin, vain eri kokojen. Ja suren vieläkin miten oma keho turmeloi mun nuoruusvuodet. 25v jälkeen krampit rauhoittuivat.

N35 R95 V68 L101 28v lähtien.

Vierailija
134/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 kg tällä hetkellä -> laihtunut ylimmästä painosta 8 kg, tavoite saada vielä 5 kg pois. Painoin 18-vuotiaana 56 kiloa. Ikää nyt 55.

Olet jo melko iäkäs joten ei se elämän ehtoopuolella enää ole niin justiinsa sen painon kanssa. 

Vierailija
135/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg. 

Se on kyllä ihan tervetullutta, painan näin nelikymppisenä 54kg. 

Vierailija
136/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävästi olen lihonnut. Painoin silloin n 52 kg, nyt painan 89 kg, ja olen 40- vuotias. 

Vierailija
137/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista paljonko painoin mutta laiha olin silloinkin, nyt 30-vuotiaana painan 44kg.

Vierailija
138/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en osaa tuntea pätkääkään myötätuntoa ylipainoisiksi itsensä syöneitä kohtaan? Ehkä siksi kun ovat ihan tahallaan itsensä siihen kuntoon saaneet.

https://www.iltalehti.fi/palat/4e72f3e4-ba00-41c0-8beb-f9a64b5aad54

Vierailija
139/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kiloa on tullut. Siitä 10 kiloa viimeisen kolmen vuoden aikana, kun olen sairastanut. Kivut haitanneet unta ja liikkuminen ollut vaikeaa. 

Nyt olen 62-vuotias. Joskus kolmekymppisenä tiputin painoa 10 kiloa mun oman normipainon alapuolelle. Luulin, että se olisi kaunista ja terveellistä. Siinä painossa oli vaikea pysyä ja olin laiha, en hoikka.

Normaalia suhdetta mulla ei omaan painooni ole ollut koskaan. En tiedä syytä.

Vierailija
140/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 18-vuotiaana 38 kg ja nyt 53 kg, mutta onhan tuossa 30 vuotta aikaakin. Olin silloin trendikkäästi anorektikko. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä