Paljonko olet lihonut siitä, kun olit 18?
Minä olin silloin hurjan hoikka, eli melkein 10 kg on tullut lisää. Olen nelikymppinen.
Entä te?
Kommentit (323)
35 kg on tullut lisää. Elämä ja huolet tuo kiloja.
Varmaan se 10kg. Olin silloin alipainoinen, nyt normaalipainon alapäässä.
Ei mikään ikä pakota lihomaan,pitää vain säilyttää lihaskudos ja syödä oikein.
Painan itse asiassa ihan yhtä paljon, lihakset vaan muuttuneet läskiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 kg.
Tosin painoin 42,5 ja olin alipainoinen
Mulla muuten sama, mutta painoa on tullut lisää noin 35 kg. Painoin 18-vuotiaana alimmillaan 42,5 kg. Olin niin alipainoinen, että kuukautisetkin jäivät joksikin aikaa pois.
Nyt painan noin 78 kg. Ikää yli 50. Lihominen alkoi noin 35-vuotiaana.
Tarkennan vielä, että toki alipainosta pääsin eroon melko pian ja kuukautiset palasivat. Olin pitkään hoikka tai normaalipainoinen. Ylipainoa alkoi kertyä siis noin 35-vuotiaana.
Miksi suominaiset ovat läskimpiä kuin japanilaiset- ja korealaiset naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vähän ihmettelin, kun eka sivu oli täynnä samassa painossa -henkisiä vastauksia, mutta alkoihan niitä hengenheimolaisten vastauksiakin tulla. En siis meinannut kehdata kirjoittaa, että 30 kg on tullut lisää sitten 18-vuotispäivän.
Toki silloin olin alipainoinen, nyt lievästi ylipainoinen. Jaiks silti. 😬
Onhan se hirveää kyllä. En silti haluaisi olla enää alle 50-kiloinen kuten vielä nelikymppisenä (174cm), mutta vois tästä lievästä ylipainosta 10 kg hävittää. Mutta jos ei kohtuudella häivy, niin olkoon.
En yhtään , olen 52 vuotias ja neljä lasta tehnyt, silti painan saman mitä silloin
Vastaan hyvin rehellisesti. Olen nykyään 30kg painavampi kuin 18-vuotiaana. Raskauskilot jäivät toisesta raskaudesta, en ole vielä saanut pois kun arki koliikkivauvan uuvuttaa ja tulee syötyä miten sattuu.
20kg, nyt olen 55v ja normaalipainoinen. Nuorena laiha.
21kg.
16-38v painoin n 52kg
39-57v 65kg
57v lääke nosti painoa 8kg, hyvin on pysynyt jo 7 v:(
Olisko 15 kg. Silloin ei kyllä ollut lihasta juurikaan.
En omista vaakaa, varmaan muutama kilo on tullut. Vaatekoko on kasvanut xs:stä s:sään, Ikää 41.
Painoin 70, tyttöystävä 90.
Nyt lukemat ovat toisin päin.
Tai ehkä vaimo painaa 75, en saa häneltä tarkkaa lukemaa kiristettyä 😁
T: mies 52v
Vierailija kirjoitti:
Miksi suominaiset ovat läskimpiä kuin japanilaiset- ja korealaiset naiset?
miksi pääsi on täynnä pissiä?
Olen nyt 40v ja en tarkalleen muista painoa 18-vuotiaana. 21-vuotiaana se oli samoissa kuin nytkin (bmi n. 22). Uskon, että aika lähelle samoissa oli 18-vuotiaanakin. Se on kiva, kun välillä löytää jotain vanhoja vaatteita ja ne sopii vielä :D
On kaksi lasta ja raskauksien jäljiltä olin lihavampi, mutta laihduin sitten takaisin normaaliksi.
18-vuotiaana n 60kg, 5 vuotta myöhemmin 40kg, 20 vuotta myöhemmin 90kg, nyt 70kg.
t: syömishäiriöinen joka luuli 18-vuotiaana olleensa lihava