Mikä biisi kertoo sinusta?
Kommentit (38)
Eppu Normaali - Näin kulutan aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Animemusiikkia. Pystyn samaistumaan noihin kappaleen sanoihin 110 prosenttisesti. Täytyy tosin osata japania yhtä hyvin kuin minä, mutta kait te jotka ette osaa niin voitte nauttia kappaleen kitarasta tai jotakin... M25
kai K-onin lauluihin löytyy englanniksikin sanat?
No varmaan jos jaksaa etsiä, mutta uskallan veikata, että käännökset ovat mitä ne ovat, ja musiikkia ei oikein voi kääntää. Kun jos kääntää oikein, niin se ei enää toimi kappaleena, mutta jos kääntää kappaleen tahdin mukaan, niin se on mitä se on... Japani ei oikein käänny englantiin. Tai kääntyy, mutta ei läheskään samalla tavalla kuin suomi. M25
no okei. mutta tarkka toimitsija olette kyllä. itse katselen
Joo, mutta perusidean voi saada käännöksillä selville ja teeman ja sitä rataa, että ei ne nyt täysin turhia ole. Itse siis harrastan sähkökitaraa ja musiikki on myös sitä kautta harrastus, joten nämä käännökset ovat aina kompromissi oikein käännöksen ja tahdin väliltä, ne ei ikinä ole täydellisiä. M25
Ei enää, mutta muutama vuosi sitten Pave Maijasen Elämän nälkä. Osuvat sanat.
"Silirimpsis sileä tie onnetarten ottolasta maailman halki vie"
Lähden Pohjois-Karjalaan, vaihdan farkut verkkarihousuun, juon kaljaa auringonnousuun...
"Roselil ja isoäiti, he nauroivat niin, kai hauskoja siinä kerrottiin."
Vierailija kirjoitti:
Se missä lauletaan "so what, I'm still a rockstar, I've got my rock moves and I don't need you!" En muista esittäjää, joku naislaulaja jostain kasarilta tai jotain.
Eikö se P!nkin versio ole se alkuperäinen? Se on vuodelta 2009.
Joku sitruuna-aivo alapeukuttaa pelkät biisien nimetkin!
Ja biisi: Eppujen onnellinen hetki elämässä,ehkä.