Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?
Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.
Kommentit (1076)
Vierailija kirjoitti:
30 sivua pelkkää lässytystä miehistä. Menkää hoitoon läskit.
Heh. Itse asiassa minä olin tänään töissä, pitkästä aikaa. Ja miksi emme puhuisi miehistä. Maailman yksi kiinnostavimmista aiheista! Slurps!
Vierailija kirjoitti:
"Ytm:ssä ei missään nimessä ratkaise naisten määrä. Suurin osa ns naistenmiehistä on ktm. Ympäriinsä paneskelu ei ole tasoa kohottava asia miehilläkään. Se kenet saat pysyvään parisuhteeseen ratkaisee kuten naisillakin.
YTN/YTM on sellainen jolla on joko kaikki määritteet kunnossa tai sitten mies on statusmies, mies jolla on merkittävä yhteiskunnallinen asema."
Ei minua kiinnosta olenko ytm/ktm/atm, sillä en näistä termeistä juurikaan ymmärrä, mutta sen sijaan minulle riittää, että olen chad ja naisia saan helposti; seksiin JA parisuhteisiin. Loving my life!
Mä mietin mitä nuo YTM / KTM / ATM edes tarkoittaa? Tai ATM on tietysti pankkiautomaatti ja varmaan sitten olet se joka maksaa kaiken, mutta muuten tuskin puhutaan mistään kauppatieteiden maistereista. Vai puhutaanko?
Tämä yksi täällä juttelee itselleen ihan selvästi. Ei ihme, ettei naista löydy.
Vierailija kirjoitti:
"Ytm:ssä ei missään nimessä ratkaise naisten määrä. Suurin osa ns naistenmiehistä on ktm. Ympäriinsä paneskelu ei ole tasoa kohottava asia miehilläkään. Se kenet saat pysyvään parisuhteeseen ratkaisee kuten naisillakin.
YTN/YTM on sellainen jolla on joko kaikki määritteet kunnossa tai sitten mies on statusmies, mies jolla on merkittävä yhteiskunnallinen asema."
Ei minua kiinnosta olenko ytm/ktm/atm, sillä en näistä termeistä juurikaan ymmärrä, mutta sen sijaan minulle riittää, että olen chad ja naisia saan helposti; seksiin JA parisuhteisiin. Loving my life!
Hyvä homma. YTM/N ei ole sen kummempaa elämää kuin muidenkaan elämä. Kysehän on vain kysynnän määrästä, ei onnellisuudesta, älykkyydestä tai mistään muustakaan olennaisesta.
Yleensä kaikki ovat tyytyväisiä pariutumiseensa, jos ovat kalibroituneet. Tässäkin ketjussa puhutaan totta, kun sanotaan, ettei edes tahtoisi sitä statusmiestä, koska hänen kanssaan ei ole mitään yhteistä. Kyse on yhteensopivuudesta ja siitä mihin on tottunut. Köyhistä oloista lähtöisin oleva monimiljonääri lukee edelleen tarjouksia ja ajaa toiseen kauppaan, jos lohi on siellä halvempaa. Tosijuttu.
Vierailija kirjoitti:
Kun oikeassa maailmassa ei ole mitään Chadeja, nämä on incel-maailman juttuja vain.
Joo ja ei. En mä ole koskaan oikeassa maailmassa käyttänyt tuota sanaa "chad". Mutta minusta se on näissä nettikeskusteluissa kaikessa korniudessaan aika osuva termi kuvaamaan sellaista komeaa miestä, joka saa paljon naisia.
Kaikki nimityksethän ovat korneja, mitä aiheeseen liittyy. Ne ovat kuin sarjakuvista, joku käytti tässä keskustelussa esimerkiksi sanaa povipommi. On instabeibeä ja mitä vielä. Vaikka MA-teoriaa pilkataan, niin kriitikotkin käyttävät termejä, jotka tosiasiallisesti tekevät samaa kuin väittävät MA-teorian tekevän (vaikka se ei tee) eli esineellistävät ja typistävät oikeita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että erottelet seksin ja parisuhteen. Parisuhteessa saa seksiä kuitenkin aika paljon enemmän kuin sinkkuna. Mieheni ja minun parisuhteessa seksiä on 3 kertaa viikossa.
Mies voi ajatella, että seksi erilaisten naisten kanssa on kiehtovaa. Eivät kaikki miehet vie sitä käytäntöön, mutta jos ei ole mitään menetettävää, niin miksei. Ainakin nuori mies, jolla on vain voitettavaa ajattelee, että erilaisten naisten kanssa seksin harrastaminen on kannatettavaa. Ja sitten kun se on nähty, lopettaa ehkä sen. Kaikki eivät lopeta - ne jotka ovat impulsiivisia ja vaihtelunhaluisia, mikä sitten näkyy muutenkin elämäntyylissä ja -historiassa.
Tämä siis minun omalla naisen logiikallani havaittua.
"Tekevälle sattuu ja rapatessa roiskuu. Ei nämä silti ole toisensa poissulkevia asioita."
Yksi pelimiestyypeistä on tämä r-tyyppi, josta joku kirjoitti tässä keskustelussa osuvasti, että hänessä on "vaarallinen" tunne. Isäni opiskelukaveri oli tuollainen ja pelkäsin häntä. Hänen katseensa oli yksinkertaisesti paha, arvioiva, saalistava, hän oli myös viinaanmenevä ja teki kerran seksistisen huomautuksen, kun olin noin 13.
Tuollaisista tyypeistä pitäisi pysyä kaukana, mutta jotkut naiset pitävät heistä - samat jotka viehättyvät rikollisista ja muista oudoista otuksista. Otaksun, että suurin osa näistä on taistelupari-dynamiikalla toimivia duunarimimmejä, jotka ovat elämässään nähneet ja kokeneet paljon väkivaltaa.
Sitten on hyväntahtoiset pelimiehet, jotka vain pitävät naisista ja kaikesta muustakin hauskasta vähän liikaa. Elämästä ei tule niin menestyksekästä, koska työntekoa häiritsee viihtyminen naisten ja muidenkin mukavien juttujen parissa.
Vierailija kirjoitti:
"Tekevälle sattuu ja rapatessa roiskuu. Ei nämä silti ole toisensa poissulkevia asioita."
Kertoo kuitenkin sen että ei jokainen nainen näiden syliin ihan vain kiljuen heittäydy vaan siellä takana on paljon myös manipulointia ja ihan raakaa painostustakin. Kun on riittävän röyhkeä niin hieman suojattomammassa asemassa olevia naisia saa myös manipuloitua asioihin joihin he eivät muuten ryhtyisi.
Varsin monen kuuluisan palyboyn historiasta löytyy hyväksikäyttö- ja raiskaussyytteitä joka kertoo kyllä sen ette ne kaikki metodit eivät aina kestä päivänvaloa eikä se miehen vetovoima ole aina ihan niin pitkälle riittänyt kuin hän on antanut ymmärtää.
Asia on juuri näin. Kirjoitinkin melkein saman äsken eli voimakkaasti narsistisia piirteitä omaavia pelimiehiäkin on. Kaikki eivät kuitenkaan sellaisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Tervehdys kaikille, kertoilen tässä vielä hieman omakohtaisista kokemuksistani naisista. Mulla on ollut kyllä naisia elämässäni ja pitkiä parisuhteitakin löytyy, joten sinällään minun on ollut helpohko naisseuraa saada. Ongelmana on kuitenkin muutamassa suhteessa ollut, että olen huomannut naisystävissäni tiettyä opportunismia eli ovat vaihtaneet tilaisuuden tullen "alfempaan" itsevarmempaan kaveriin. Mulla on itselläni ollut itsetunnon kanssa ongelmia nuoruudesta lähtien, vaikka tiedänkin olevani ihan hyvä jätkä ja tarvittaessa aika kovakin kaveri niin fyysisesti kuin mentaalisestikin. Tiedän kyllä mitä on masennus ja elämän vastoinkäymisistäkin olen saanut osani. Masennus on kyllä tehnyt minusta myös toisen huomioonottavan ja herkän ja hellänkin. Ei se ole aina huono juttu, että on kokenut koviakin.
Kysynkin siis arvon naisilta vielä sitäkin, että miksi niin usein kyllästytte siihen ihan kivaan, luotettavaan ja huomioivaan herrasmieh
Minulle tulee tästä mieleen, että osa ihmisistä on yksinkertaisesti lapsellisia, impulsiivisia ja lyhytnäköisiä. Osittain kyse on älykkyysosamäärästä eli älli ei riitä käsittämään, että se pettäminen ei välttämättä ole hyvä idea.
Ei sinun tarvitse etsiä syytä itsestäsi. Te ette sopineet yhteen ja oli hyvä, että pääsit kyseisestä naisesta eroon. Ongelmasi on siis mielestäni edelleen se, että itsetuntosi ei ole tunteen ja kokemuksen tasolla riittävä, vaikka järjellä ymmärrätkin, ettei sille ole mitään syytä. Olet normaali, hyvä mies. Älä nöyristele naisia liikaa, he ovat erehtyväisiä ihmisiä kuten miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta kyllä tietyt miehet nyt vain saa helpommin naisia kuin toiset. "
Kyllä mutta se ei yleensä perustu vain sen miehen komeuteen vaan heillä on myös omat tapansa saada se nainen sitten suostumaan seksiin. Ja se perustuu valitettavasti joskus myös hyvin sinnikkääseen pehmittämiseen jota joku voisi myös kutsua jollain tasolla manipuloinniksi. Hyvin harva mies saa paljon naisia vain olemalla hiljaa vaan kyllä siinä on myös keinoja joita se mies sen komeutensa lisäksi joutuu käyttämään eivätkä niistä kaikki ole aina ihan moraalisestikaan ongelmattomia.
En toki halua kaikkia naistenmiehiä leimata mutta vain muistuttaa että joukossa on myös niitä joiden keinot ovat vähemmän mukavia. Juuri nämä kaikki "pelimiesoippaat" ja niiden neuvot perustuvat osittain myös manipulointiin.
Totta joka sana. Hyvin kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
". En mä niitä kuitenkaan arvota paremmaksi tai huonommaksi, ne vain ovat erilaisia "
No on se jonkinlaista arvottamista kun kovasti hehkuttaa miten on kova "chad" jos on saanut vaihtelevan tasoista seksiä vaikka kymmeneltä eri naiselta vuodessa kun se naapurin perus-Jarkko on kuitenkin samaan aikaan saanut vaimoltaan sata kertaa hyvää seksiä.
Ja se perus-Jarkko ei ole esittelemässä sitä suurta onnistumistaan tällä palstalla mutta sinä olet.
Kyllä suurin osa miehistä tietää, että satunnaisen seksin saaminen on enemmistölle miehistä vaikeaa, joten ihan jo sen takia tiedostan olevani onnellisessa asemassa, koska minulta se onnistuu verrattain helposti. Ei siitä suurin osa tietenkään mun omaa ansiota ole, vaan syntymästä saatujen geenien, joten liiallinen fleksailu olisi vähän noloa.
Satunnaisessakin seksissä on useampi alakategorioita: on ns. yhden yö
Samantapainen olet ajattelussa kuin mun edesmennyt veli. Et ajattele naisen kannalta asiaa, mutta en mä oikeastaan tiedä pitäisikökään, kun kyse on aikuisista ihmisistä. Ei se ole kenenkään vastuulla ajatella toisen puolesta.
Ap pyrkii sitä tekemään, mutta ei se onnistu, kun toisen pään sisään ei kuitenkaan pääse. Useimmille on tarpeeksi siinä omassakin päässä, joten kannattaa keskittyä siihen.
Miksi sun ajatukset ovat sitten niin teinipojan ajatuksia? Miksi et ole henkisesti kasvanut, niin että sut voisi ottaa täällä todesta? Hienoa olisi, että täältä voisi löytää miehen, jolla olisi normaaleja aikuisen miehen ajatuksia. Mutta turha toivo taitaa olla.
Kerropa nyt ihan suoraan, että minkä takia minun ajatukset ovat teinipoikamaisia? Nyt vain heität randomisti tuollaisen solvauksen, mutta et kuitenkaan yhtään perustele sitä.
No, kukin tietysti tyylillään.
"Joo, menepä takaisin sinne Ylillaudalle, juttusi tosiaan sopivat ehkä paremmin sinne."
Välillä menen ja sitten toisella kertaa tänne. Kolmannella puolestaan jonnekin muualle. Minähän sen täysin päätän, että missä kirjoittelen/luen. Saat toki sinäkin neuvoja antaa, mutta lopullisen päätöksen teen yksin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena vahvistan 100% tämän miehen havainnot ja teorian parinvalinnasta yms.Ja sama teoriahan päteee myös toisinpäin naisiin.
Kuuluisan Prisma-indeksin (siis havainnoidaan Prismassa lauantaina vastaan tulevia pariskuntia) niin tuo numero kolmonen on kyllä ehdottomasti suosituin miestyyppi.
Ainostaan siksi että heitä on eniten. Tai oikeastaan sanoisin että "keskikastia" on eniten, eikä noita ei-deittailtavia/alinta kastia.Nämä ryhmät ei jakaudu tasaisesti. Jos katsoisit tuon kanavan havaintovidoita huomaat että noita "parhaan tason" miehiä (ja naisia) on todella vähän, en nyt muista prosenttia mutta jotain 10 kaikista ihmisistä. Suurin osa on "keskikastissa".
Juuri niin. Taviksia on suurin osa ja he ovat miellyttävän näköisiä, tavallisia miehiä ja naisia. Korkeimman kysynnän naisia ja miehiä on hyvin vähän. Mutta taviksilla on eniten valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Sanotaan nyt tässä kohtaa, että en oleta kaikkien miesten aina preferoivan satunnaista seksiä parisuhdeseksin edelle. Enhän itsekään niin tee. "
No sanoit silti nimenomaan olevasi "onnellisessa asemassa". Mutta ei nyt enää tartuta siihen. Ehkä se on sinulta vain ihan tiedostamaton tapa kirjoittaa jolla et tarkoita mitään sen kummempaa mutta kyllä se helposti sinua tuntemattomalle ihmiselle antaa tietyn kuvan. Ehkä väärän mutta silloin kannattaa välttää sellaisia ilmaisuja.
Nyt kun avasit omaa parisuhde- ja naishistoriaasi paremmin ja monipuolisemmin niin minulta kyllä hukkui se mikä mielipiteesi pointti enää lopulta oli. Eli mitä halusit lopulta sanoa miehistä ja naisista sekä heidän suhteistaan?
Huokaus. Olen onnellisessa asemassa siinä mielessä, että voin saada satunnaista seksiä helpommin kuin useimmat muut miehet. JOS haluan. Ja useimmat miehet
Nimenomaan, tämä on yllättävän viihdyttävää ajanvietettä hyvin monelle. Kerta toisensa jälkeen satoja kommentteja aihetta käs. ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
"Olen onnellisessa asemassa siinä mielessä, että voin saada satunnaista seksiä helpommin kuin useimmat muut miehet. JOS haluan."
Ok, nyt sain lopulta kiinni ajatuksestasi.
Tuo toi vain mieleen oman kokemukseni ja sen miten olen alkanut ajatella että satunnaisen seksin saaminen ei useimmilla miehillä ole oikeastaan lopulta kyky vaan taito/asenne. Itsekin ajattelin nuorena että en minä ketään naista saa sänkyyn ja se oli toden totta itseään toteuttava ennustus. Sitten kun sai yhden täysin onnekkaan onnistumisen niin sen jälkeen alkoikin olla helpompaa kun sai uskoa siihen että voikin kelvata jollekin.
Sanoisin siis että suurin osa kyvystä saada satunnaista seksiä on vain se että tunnistaa ne hetket ja tilanteet kun sitä olisi mahdollista saada ja uskoo sitten omiin mahdollisuuksiinsa tarpeeksi. Ja aika sama myös parisuhteiden kanssa. Yleensäkin jonkinlaisen terveen itseluottamuksen osuus ihmissuhteissa on paljon isompi kuin mo
Hyvin oivallettu.
"Gammanainen kelpuuttaa vain yhden naisen miehen, jolla on rautainen moraali ja itsekuri. Mutta ehkä gammanaisen saaminen ei ole sinulle onnellisuuden täyttymys."
Mikä on gammanainen? Uusi termi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan naiset inhoavat miesten heikkoutta. Vaikka satukirjoissa aina puhutaan tunteellisista miehistä, niin se koskee vain sellaista tunteiden peilaamista kun nainenkin on heikossa mielentilassa. Jos pelkästään mies osoittaa tunteita nainen kavahtaa ja pakenee.
Tämä useamman suhteen kokemuksella,valitettavasti. Jos olet yllätyksellinen, itsenäinen, pidät salaisuuksia, et raportoi jokaisesta menostasi jne., niin naiset ovat varpaillaan eivätkä malta päästää irti. Tuollainen käytös on lauman johtajan eli alfan käytöstä ja naiset eivät voi vastustaa sitä.
Tässä on mielestäni erittäin ansiokkaasti ja osuvasti kuvailtu suuren osan naisten ajatusmaailmaa, kun kyseessä on miehen heikkous. Minulla on miehenä ollut hyvin saman suuntaisia kokemuksia omissa suhteissani. Siinä on jopa räikeä ristiriita kuinka mediassa rummutetaan viestiä sen osalta, että mieskin voi ja saa osoittaa heikkouttaan, mutta sitten todellisuudessa iso osa naisista inhoaa miehen heikkoutta ja sen esiin tuomista. Joitain poikkeuksia toki on, mutta ne menee sarjaan "koira kuoli, nyt on lupa miehenkin hetki itkeä".
Vierailija kirjoitti:
Niin, kuka onnellisen aseman sitten määrittää. Gammanainen kelpuuttaa vain yhden naisen miehen, jolla on rautainen moraali ja itsekuri. Mutta ehkä gammanaisen saaminen ei ole sinulle onnellisuuden täyttymys.
Uskon kuitenkin, että jollekulle miehelle se voi olla, sillä gammanaisella on paljon sellaista annettavaa, mistä kaikki miehet eivät ole edes osanneet unelmoida. Syviä ja salaperäisiä, maailman kauneimpia asioita, sellaisia joista ei opi aikuisviihdesivustoilta tai miestenlehdistä - niiden anti jää haljuksi ja haaleaksi sille, joka saa kokea gammanaisen taian.
Minkälainen on siis gammanainen? Mikä hänet erottaa ihan tavallisesta naisesta? Kysyn tätä ihan täysin puhtain aikein ja uteliaisuudesta :)
Jos jätetään ulkonäköasiat sikseen, niin minua on aina viehättänyt eniten naisessa sellainen verbaalinen ja henkinen yhteensopivuus kanssani: sellainen yhteys, missä juttu lu
Jahas, joku kysyi samaa kuin minä.
Maagisuudesta sellainen sananen, että maagisuus usein syntyy omassa päässä enemmän kuin vuorovaikutuksessa eli sitä maagisempaa mitä kauniimpi nainen nauraa jutuillesi ;)
Ihan hyvää pohdintaa tässä.
Ja valtavasti viestejä ja uusia keskustelijoita sitten aamupäivän, kun viimeksi kävin.
Alfa on se, joka valitsee taistelunsa. Otan siis termin alfa eläinmaailmasta suoraan ja korjaan vähän: ei alfa ole extreme-lajien harrastaja, sellaiset ovat impulsiivisia ja vaihtelunhaluisia mitä alfa ei ole. Hän on alfa siksi, että hän on vakaa. Häntä ei voi horjuttaa, eikä hänen tarvitse turvautua väkivaltaan. Hän on mies, joka sanoo koiralle "nyt riittää" ja se riittää.
Koirat ja hevoset aistivat heti ihmisestä hänen sisäisen varmuutensa. Tietysti on kyse on myös siitä, että tuntee koiran tai hevosen käyttäytymisen, mutta jokainen eläinten kanssa toiminut tietää tilanteen, missä todellinen ongelma on se, ettei ohjaaja luota itseensä, jolloin vaikka hän tekisi kaiken oikein ja seisoisi vieressä neuvomassa, koira vähät välittää ohjaajastaan. Kyse on siitä, että uskoo itseensä ja siihen, että saa asiat haluamansa mallille.
Kehonkieli myös ilmentää tiedostamatta ajatuksiamme, aivan kuten eläimillä. Jos puhe ja kehonkieli ovat ristiriidassa, kehonkieli voittaa.