Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naista ei saisi kiinnostaa miehen koulutus ja ammatti, niin mikä saa kiinnostaa?

Vierailija
17.03.2024 |

Mihin juttuihin saa miehessä ihastua?

Kommentit (448)

Vierailija
261/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ikinä enää yritystäkään duunarimiehen kanssa, jos joskus vielä sinkkuunnun. On tärkeää, että ymmärretään ja arvostetaan toisen työtä."

Leimaat kokonaisen yhteiskuntaluokan yhden omakohtaisen kokemuksen perusteella. Ymmärrätkö tai arvostatko sinä näiden duunareiden työtä, kun niin alentavasti ja ennakkoluuloisesti heihin tunnut suhtautuvan? 

Vierailija
262/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaiset miehet kuvittelee, että siinä miehen koulutuksessa ja työssä on pointtina se palkka. Kun ei ole, tai omalla kohdallani ainakaan, ihan itse omat rahani tienaan.

Tää on nyt Karu yleistys mut kuten ketjun alussa sanottu, pointti on siinä, että mies on todennäköisemmin myös älyllisesti lähempänä omaa tasoa. Mun tapauksessani ns keskiverto. Tuosta rahasta ulisevat ovat siellä sen verran paljon alemmalla tasolla, eivätkä tätä voi ikinä ymmärtää. Erityisen älykäs mies tuskin puolestaan mun seurassani sitten viihtyisi, eikä siinä mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E8kö saa enää edes kiinnostaa? 

Vierailija
264/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä 27 vuotta ikäeroa ja todellakin moni luulee, että mies on rikas tms miksi olen hänen kanssa. Mies työskentelee vartijana ja ei tosiaan ole rahaa ,mutta itse työtön ja vielä vähemmän rahaa.

Varmaan oikea syy miksi musta viehättyi kun halusi pelastaa mut päihde piireistä ja näki mussa oman lapsensa mikä saman ikäinen kun minä ja päihteet vei ja voi todella huonosti. Mulla taas ei koskaan ollut isää, tai oli mutta oli aina vankilassa.

Vierailija
265/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle työ on vain paikka mistä saadaan rahaa. Heti kun saisin saman rahan tekemättä mitään niin lopettaisin työnteon. 

Onko oikeasti ihmisiä jotka käy töissä siksi kun se on kivaa? Jos näin on niin sitten palkkaa voi laskea?

Miksi laskettaisiin? Nämä ovat yleensä parhaita työntekijöitä. Heistä kilpaillaan firmojen välillä ja headhunterit tarjoilevat parempia palkkoja.

Vierailija
266/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella minun luokalla oli pari poikaa, jotka pilasi oppitunnit mölyämällä ja pilkkaamalla opettajia. Että minä vihasin niitä, kun opettajan aika meni niihin mölyapinoihin ja se oli pois opetuksesta. En usko, että niistä kasvoi isejä, jotka kannusti omia lapsiaan koulun suhteen. Se on yllätys, että täällä on niin paljon porukkaa, jotka ei tuollaisiin ole koskaan törmänneet.

Oletat myös varmaan, että kaikki akateemiset ovat suoraselkäisiä, ylhäisiä, moitteettomia ihmisiä? Parempia joka suhteessa. 

Varmaan heistä suurin osa osasi käyttäytyä oppitunneilla. Olitko sinä tuollainen, joka pilasi koko luokan oppimisen? Miksi?

Vierailija
267/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatilla on vähemmän väliä, mutta sillä on onko työtä vai työtön, uraa vai ei jne, missä kunnossa raha-asiat on. Se kertoo ihmisestä paljon, miten on elämänhallinta kunnossa jne. Varsinkin jos meinaa tehdä lapsia, on hyvä jos puoliso on toimintakykyinen (ja perheenperustamishaluinen). Sitten jos on velasuhde, niin voin vähän katsella vaikeampaakin tapausta.

t. nainen, sellainen vaikeampi tapaus (ja se vaikeus näkyy työelämän ongelminakin)

Vierailija
268/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan harrastuksistakaan ei saa kysyä, sillä nekin miehet voi kokea liian tungettelevina. Älkää sitten kertoko ralliharrastuksesta tai laskettelusta vaan keksikää joku halpa harrastus kuten sauvakävely.

Vierailija
269/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua rehellisesti sanottuna kiinnostaa mitä mies tekee päivisin (ja noh, miksei myös öisin :D). Jos ei oo töissä niin, millä sitten tienaa elantonsa(?), eli onhan sillä väliä. Itse myös pidän työtä tosi isona osana elämää, koska siellä viettää pakolla tai vähemmän niin paljon aikaa elämästä, joten työn merkityksellisyydellä on tosi iso merkitys itselle. Siksi olisi outoa seurustella miehen kanssa, jolle työ olisi vain paikka josta saa rahaa elämiseen. Toki se voi sitä väliaikaisesti olla, mutta jos ajattelee pitkällä tähtäimellä. 

N32

No mulle työ on vain juttu mistä saa rahaa.

Mutta mites erottelisit muuten identtiset miehet mutta yksi on spesialisti, toinen asiantuntija ja kolmas expertti?

Nuo kaikki työnimikkeet tarkoittavat samaa.

Vierailija
270/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella minun luokalla oli pari poikaa, jotka pilasi oppitunnit mölyämällä ja pilkkaamalla opettajia. Että minä vihasin niitä, kun opettajan aika meni niihin mölyapinoihin ja se oli pois opetuksesta. En usko, että niistä kasvoi isejä, jotka kannusti omia lapsiaan koulun suhteen. Se on yllätys, että täällä on niin paljon porukkaa, jotka ei tuollaisiin ole koskaan törmänneet.

Oletat myös varmaan, että kaikki akateemiset ovat suoraselkäisiä, ylhäisiä, moitteettomia ihmisiä? Parempia joka suhteessa. 

Varmaan heistä suurin osa osasi käyttäytyä oppitunneilla. Olitko sinä tuollainen, joka pilasi koko luokan oppimisen? Miksi?

En kyllä ollut, enkä myöskään omaa ennakkoluuloja ihmisiä kohtaan pelkän koulumenestyksen, tai ammatin perusteella. 

Vierailija
271/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miehenä huvittaa kun se ruma tai/ja pullukkanainen luulee olevansa jollakin tapaa tasokas ja se luulee että hänen kuuluu saada mies joka on komea sekä koulutettu "lentäjälääkäri". Naiset yliarvioi usein sen oman tason. Usein näkee juuri niitä norsuja joiden naama on kuin petolinnunp*rse jotka luulevat olevansa kauniita ja ne sitten nirsoilee ja vaatii että heidän kuuluu saada se komistusmies joka tienaa sen 5000e/kk. Tavalliset miehet ei kelpaa naisille. 

Olen mies ja tiedän oman tasoni, olen 194cm pitkä, atleettinen ja tienaan pukuhommistani sen 6500e/kk. Minun tasoni on sitä luokkaa että en kelpuuta rumia enkä lihavia naisia vaan kyllä vaadin että nainen on kaunis. 

Vierailija
272/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ollut, enkä myöskään omaa ennakkoluuloja ihmisiä kohtaan pelkän kou

Oppitunnilla mölyäminen kertoo hyvin paljon ihmisen luonteesta. Samoin se, että itse opiskelee ja antaa myös muille oppimisrauhan.

Vierailija
273/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua miehenä huvittaa kun se ruma tai/ja pullukkanainen luulee olevansa jollakin tapaa tasokas ja se luulee että hänen kuuluu saada mies joka on komea sekä koulutettu "lentäjälääkäri". Naiset yliarvioi usein sen oman tason. Usein näkee juuri niitä norsuja joiden naama on kuin petolinnunp*rse jotka luulevat olevansa kauniita ja ne sitten nirsoilee ja vaatii että heidän kuuluu saada se komistusmies joka tienaa sen 5000e/kk. Tavalliset miehet ei kelpaa naisille. 

Olen mies ja tiedän oman tasoni, olen 194cm pitkä, atleettinen ja tienaan pukuhommistani sen 6500e/kk. Minun tasoni on sitä luokkaa että en kelpuuta rumia enkä lihavia naisia vaan kyllä vaadin että nainen on kaunis. 

On suorastaan ihme, että et pariutunut jo opiskeluvuosina.

Vierailija
274/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä koulutetumpi mies on niin sitä enemmän naiset siitä kiinnostuu koska silloin miehellä on isompi palkka ja parempi status. Jos naisia ei kiinnosta miehen palkka,koulutustaso yms pinnalliset asiat niin silloin naiset olisi myös kiinnostunu matalastikoulutetuista tai duunarimiehistä.

Ottaisin mieluummin kirkonrotan koulutetun kuin miljonäärin matalasti koulutetun. 

Ei koulutus aina tuo mitään sellaista ihmiseen, mikä näyttäytyisi mielenkiintoisina asioina seurusteltaessa. Minulla on komea poika, pitkä, hoikka, harteikas ja huumorintajuinen. Hän on myös älykäs, ystävällinen, raitis, tupakoimaton ja huumorintajuinen. Hän on ollut noita asioita tietenkin jo ennen kouluttautumistaankin.

Hän on valmistunut Aallosta dippainssiksi sähköpuolelta ja Helsingin yliopistosta tietojenkäsittelytieteen laitokselta. Onhan hän ihan älyttömän fiksu, mutta harva on kiinnostunut hänen alastaan siten, että haluaisi siitä keskustella. Eikä hänen koulutuksensa anna myöskään valmiuksia keskustella mistään yleisesti kiinnostavammasta aiheesta, sillä hänen koulutuksensa oli pitkälti matematiikkaa ja koodaamista Hänen harrastuksensakin on tietokoneella tapahtuvaa puuhailua, joten ei sekään oikein tuo mitään lisäarvoa suhteeseen. En tiedä, mitä hän olisi opppinut yliopistossa, mikä innostaisi naista olemaan hänen kanssaan.

Vierailija
275/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaiset miehet kuvittelee, että siinä miehen koulutuksessa ja työssä on pointtina se palkka. Kun ei ole, tai omalla kohdallani ainakaan, ihan itse omat rahani tienaan.

Tää on nyt Karu yleistys mut kuten ketjun alussa sanottu, pointti on siinä, että mies on todennäköisemmin myös älyllisesti lähempänä omaa tasoa. Mun tapauksessani ns keskiverto. Tuosta rahasta ulisevat ovat siellä sen verran paljon alemmalla tasolla, eivätkä tätä voi ikinä ymmärtää. Erityisen älykäs mies tuskin puolestaan mun seurassani sitten viihtyisi, eikä siinä mitään. 

Jos roskakuskin harrastuksiin kuuluu kirjojen lukeminen, taide, itsensä sivistäminen yleisesti... Onko hän tyhmä, sillä hän ei ole kouluttautunut, mutta pitää ruumiillisesta työstä? 

Vierailija
276/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule. Minulla oli opiskeluvuosina vientiä paljon ja olen ollut pari kertaa parisuhteessa, juuri äskettäin erosin ja olen nyt sinkkumarkkinoilla. Minun katiskaan ui vain kauniita naisia ja te rumat sekä lihavat naiset pysykää kaukana minusta. Etsikää kaltaistanne seuraa.

Vierailija
277/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan koulutus ja työ aika olennainen osa elämää ja kertoo ihmisen kiinnostuksen kohteista. Eikö naista saa yhtään kiinnostaa, minne mies katoaa n. 8 tunniksi päivässä, ja minkä alan opiskelemiseen hän on mahdollisesti käyttänyt vuosia? Näin voi ajatella vain sellainen, jolta työ ja koulutus puuttuu tai niissä on jotain omasta mielestä noloa. 

Vierailija
278/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule. Minulla oli opiskeluvuosina vientiä paljon ja olen o

Et kuitenkaan saanut pysyvää parisuhdetta. Se kertoo sinusta paljon.

Vierailija
279/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi niin hirveästi päättää toisten miesten puolesta. Kun tapasin oman mieheni olin lyhyt pullukka nainen, akateeminen kylläkin ja työssäkäyvä oman asuntonsa omistava nainen. Mieheni on tohtori, pitkä ja komea ja hänellä on ihan reippaasti omaisuutta ollaakseen varsin varakas. Hänen mielestään olen hänelle juuri sopiva vaimo.

Vierailija
280/448 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan koulutus ja työ aika olennainen osa elämää ja kertoo ihmisen kiinnostuksen kohteista. Eikö naista saa yhtään kiinnostaa, minne mies katoaa n. 8 tunniksi päivässä, ja minkä alan opiskelemiseen hän on mahdollisesti käyttänyt vuosia? Näin voi ajatella vain sellainen, jolta työ ja koulutus puuttuu tai niissä on jotain omasta mielestä noloa. 

Olen tehnyt kuivaa, suht. OK vakituista työtä 10 vuotta. En häpeä sitä tmv. muttei juurikaan kiinnosta puhuakaan siitä, kun siinä ei mielestäni ole mitään kiinnostavaa. Se on työtä, intohimoni on sitten harrasteissa. Työstä puhuminen on vähän sama kuin mainitsisi jonkun hampaiden harjaamisen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan