Jos naista ei saisi kiinnostaa miehen koulutus ja ammatti, niin mikä saa kiinnostaa?
Kommentit (448)
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä huvittaa kun se ruma tai/ja pullukkanainen luulee olevansa jollakin tapaa tasokas ja se luulee että hänen kuuluu saada mies joka on komea sekä koulutettu "lentäjälääkäri". Naiset yliarvioi usein sen oman tason. Usein näkee juuri niitä norsuja joiden naama on kuin petolinnunp*rse jotka luulevat olevansa kauniita ja ne sitten nirsoilee ja vaatii että heidän kuuluu saada se komistusmies joka tienaa sen 5000e/kk. Tavalliset miehet ei kelpaa naisille.
Olen mies ja tiedän oman tasoni, olen 194cm pitkä, atleettinen ja tienaan pukuhommistani sen 6500e/kk. Minun tasoni on sitä luokkaa että en kelpuuta rumia enkä lihavia naisia vaan kyllä vaadin että nainen on kaunis.
Minä varmaan kuulun tuohon sinun petolinnunperseluokkaasi joka on saanut hyvän miehen ja hyvät tulot, mutta ei se mitään. Olet minulle aivan liian pitkä. En osaisi katso muuta kuin että 'onpa siinä poikkeuksellisen pitkä tyyppi'.
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä huvittaa kun se ruma tai/ja pullukkanainen luulee olevansa jollakin tapaa tasokas ja se luulee että hänen kuuluu saada mies joka on komea sekä koulutettu "lentäjälääkäri". Naiset yliarvioi usein sen oman tason. Usein näkee juuri niitä norsuja joiden naama on kuin petolinnunp*rse jotka luulevat olevansa kauniita ja ne sitten nirsoilee ja vaatii että heidän kuuluu saada se komistusmies joka tienaa sen 5000e/kk. Tavalliset miehet ei kelpaa naisille.
Olen mies ja tiedän oman tasoni, olen 194cm pitkä, atleettinen ja tienaan pukuhommistani sen 6500e/kk. Minun tasoni on sitä luokkaa että en kelpuuta rumia enkä lihavia naisia vaan kyllä vaadin että nainen on kaunis.
Kannattaisi miettiä ihan muita asioita jos haluaa hyvän vaimon kuin sitä, onko tuleva rouva kaunotar. Veljeni on todellinen alfa (jos halutaan käyttää tätä kyseenalaista termiä). Hän on pysäyttävän komea, hyvin älykäs, seurallinen ja kouluttautunut eli tienaakin paljon. Hän on niitä miehiä, joiden kaveri kaikki miehet haluavat olla ja jonka kaikki naiset haluavat omakseen.
Kun veljeni aikanaan oli sinkku, hän oli riittävän älykäs valitakseen itselleen fiksun naisen kaunottaren sijasta. Hänen vaimonsa ei ole kaunotar, mutta hän on älykäs, lempeä, kouluttautunut, ja hänessä on luontaista tyylikkyyttä. He ovat olleet yhdessä jo kauan ja liitto on selvästi onnellinen.
Vain typerykset ja moukat kuvittelevat, että toisten ihmisten halveksiminen pelkän ulkonäön vuoksi on normaalia. Sellaisesta tietää heti, että henkilö ei ole tasokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaiset miehet kuvittelee, että siinä miehen koulutuksessa ja työssä on pointtina se palkka. Kun ei ole, tai omalla kohdallani ainakaan, ihan itse omat rahani tienaan.
Tää on nyt Karu yleistys mut kuten ketjun alussa sanottu, pointti on siinä, että mies on todennäköisemmin myös älyllisesti lähempänä omaa tasoa. Mun tapauksessani ns keskiverto. Tuosta rahasta ulisevat ovat siellä sen verran paljon alemmalla tasolla, eivätkä tätä voi ikinä ymmärtää. Erityisen älykäs mies tuskin puolestaan mun seurassani sitten viihtyisi, eikä siinä mitään.
Jos roskakuskin harrastuksiin kuuluu kirjojen lukeminen, taide, itsensä sivistäminen yleisesti... Onko hän tyhmä, sillä hän ei ole kouluttautunut, mutta pitää ruumiillisesta työstä?
Olisi ihana kiertää miehen kanssa maailmalla taidemuseoista ja laaturavintoloista nauttien. Tykkäisin, jos mies varaisin lennot ja hotellit ja ottaisi selvää muustakin. Musikaaleja käytäisiin myös katsomassa reissuilla. Vuodessa riittäisi pari matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Heh, sori. Olen kaunis nainen ja sulla ei olis muhun mitään saumoja. Puhut naisista alentavasti, olet liian pitkä ja palkkasi on ihan ok mutta ei mikään erityisen korkea. Lisäksi käytät pukua töissäsi, eli et tee sellaista aivotyötä joka vaatisi erityisen korkeaa älykkyyttä.
Todennäköisesti saat jonkun ankkahuulibimbon jos kauneus on tärkein kriteerisi, mutta fiksut ja älykkäät jäävät tavoittamattomiksi.
Kaunis, fiksu ja älykäs jää sinunlaiseltasi todella kaukaiseksi haaveeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onpas geneerinen itkupotkuraivari -kommentti. No, ainakin sait huomiota nyt roppakaupalla meiltä, senkin huomionkaivaja! :)
Mulle on tärkeää miehen luonne, ja kertoohan se aivan valtavan paljon luonteesta mihin haluaa käyttää 8 tuntia päivästään. Onko jotain tyhjänpäiväistä työtä vai sellaista jossa oikeasti auttaa ihmisiä ja tekee jotain merkittävää yhteiskunnan hyväksi. Oma palkkani on 6000€/kk, joten miehen pitää kestää se että olen hyvätuloinen enkä ala elättää ketään (paitsi isän ollessa lasten kanssa kotona). Korkeasti koulutetuista miehistä on löytynyt kiinnostuneita, duunarit ovat kiertäneet minut kaukaa. Se ettei korkeasti kouluttautuneet naiset pariudu duunarimiesten kanssa, johtuu enemmän miesten kriteereistä kuin naisten. Yksikään matalammin koulutettu mies ei ole antanut mahdollisuuttakaan, joten enpä edes tietäisi voisiko sellainen suhde toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua rehellisesti sanottuna kiinnostaa mitä mies tekee päivisin (ja noh, miksei myös öisin :D). Jos ei oo töissä niin, millä sitten tienaa elantonsa(?), eli onhan sillä väliä. Itse myös pidän työtä tosi isona osana elämää, koska siellä viettää pakolla tai vähemmän niin paljon aikaa elämästä, joten työn merkityksellisyydellä on tosi iso merkitys itselle. Siksi olisi outoa seurustella miehen kanssa, jolle työ olisi vain paikka josta saa rahaa elämiseen. Toki se voi sitä väliaikaisesti olla, mutta jos ajattelee pitkällä tähtäimellä.
N32
No mulle työ on vain juttu mistä saa rahaa.
Mutta mites erottelisit muuten identtiset miehet mutta yksi on spesialisti, toinen asiantuntija ja kolmas expertti?
Nuo kaikki työnimikkeet tarkoittavat samaa.
Vihdoin joku tajusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaiset miehet kuvittelee, että siinä miehen koulutuksessa ja työssä on pointtina se palkka. Kun ei ole, tai omalla kohdallani ainakaan, ihan itse omat rahani tienaan.
Tää on nyt Karu yleistys mut kuten ketjun alussa sanottu, pointti on siinä, että mies on todennäköisemmin myös älyllisesti lähempänä omaa tasoa. Mun tapauksessani ns keskiverto. Tuosta rahasta ulisevat ovat siellä sen verran paljon alemmalla tasolla, eivätkä tätä voi ikinä ymmärtää. Erityisen älykäs mies tuskin puolestaan mun seurassani sitten viihtyisi, eikä siinä mitään.
Jos roskakuskin harrastuksiin kuuluu kirjojen lukeminen, taide, itsensä sivistäminen yleisesti... Onko hän tyhmä, sillä hän ei ole kouluttautunut, mutta pitää ruumiillisesta työstä?
Olisi ihana kiertää miehen kanssa maailmalla taidemuseoista ja laaturavintoloista nauttien. Tykkäisin, jos mies varaisin lennot ja hotellit ja ottaisi selvää muustakin. Musikaaleja käytäisiin myös katsomassa reissuilla. Vuodessa riittäisi pari matkaa.
Hyi tana jotain matkustelua. Joudun töiden takia matkustamaan noin 5 kk vuodesta ympäri maailmaa niin en vapaalla poistu kotoa kuin enintään postilaatikolle.
Minun mielestäni työ ja harrastukset ovat juuri sellaisia kivan neutraaleja aiheita josta voi jutella vaikka niillä ensitreffeillä. Tunnustella vähän toisen keskustelutyyliä... Kertovat myös toisesta hyvin paljon.
Kotihiiri ei ala eräoppaaksi ja matemaatikoksi opiskelu vaatii logiikka- ja numeropäätä.
Vierailija kirjoitti:
Ammatilla on vähemmän väliä, mutta sillä on onko työtä vai työtön, uraa vai ei jne, missä kunnossa raha-asiat on. Se kertoo ihmisestä paljon, miten on elämänhallinta kunnossa jne. Varsinkin jos meinaa tehdä lapsia, on hyvä jos puoliso on toimintakykyinen (ja perheenperustamishaluinen). Sitten jos on velasuhde, niin voin vähän katsella vaikeampaakin tapausta.
t. nainen, sellainen vaikeampi tapaus (ja se vaikeus näkyy työelämän ongelminakin)
ei vela markkinoilla ole miehiä. Ne miehet jotka eivät halua lapsia eivät yleensä halua myöskään parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatilla on vähemmän väliä, mutta sillä on onko työtä vai työtön, uraa vai ei jne, missä kunnossa raha-asiat on. Se kertoo ihmisestä paljon, miten on elämänhallinta kunnossa jne. Varsinkin jos meinaa tehdä lapsia, on hyvä jos puoliso on toimintakykyinen (ja perheenperustamishaluinen). Sitten jos on velasuhde, niin voin vähän katsella vaikeampaakin tapausta.
t. nainen, sellainen vaikeampi tapaus (ja se vaikeus näkyy työelämän ongelminakin)
ei vela markkinoilla ole miehiä. Ne miehet jotka eivät halua lapsia eivät yleensä halua myöskään parisuhdetta.
Eiko se on just toisinpäin. 99% miehistä ei halua lapsia mutta pakko suostua kun nainen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tärkeää miehen luonne, ja kertoohan se aivan valtavan paljon luonteesta mihin haluaa käyttää 8 tuntia päivästään. Onko jotain tyhjänpäiväistä työtä vai sellaista jossa oikeasti auttaa ihmisiä ja tekee jotain merkittävää yhteiskunnan hyväksi. Oma palkkani on 6000€/kk, joten miehen pitää kestää se että olen hyvätuloinen enkä ala elättää ketään (paitsi isän ollessa lasten kanssa kotona). Korkeasti koulutetuista miehistä on löytynyt kiinnostuneita, duunarit ovat kiertäneet minut kaukaa. Se ettei korkeasti kouluttautuneet naiset pariudu duunarimiesten kanssa, johtuu enemmän miesten kriteereistä kuin naisten. Yksikään matalammin koulutettu mies ei ole antanut mahdollisuuttakaan, joten enpä edes tietäisi voisiko sellainen suhde toimia.
Viestisi perusteella en yhtään ihmettele miksei miehet edes antaneet mahdollisuutta.
No hö. Tietenkin se laatikkoleuka ja tulevat perinnöt. Olipa taas tyhmä kysymys.
Pääasia, että tekee töitä. Enemmän kiinnostaa miehessä käytöstavat, elämäntavat ja osaako keskustella kaikesta avoimesti ja rehellisesti.
Kemia, huumori ja onko leikkisä.
Ja onko meillä asioita, joita voimme tehdä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiko se on just toisinpäin. 99% miehistä ei halua lapsia mutta pakko suostua kun nainen haluaa.
Yleisesti ottaen miehiä kiinnostaa parisuhde perheenperustamis mielessä. Ne joita ei kiinnosta perhe, yleensä viihtyvät sinkkuna juhlien ja ties mitä tietsikkapelejä pelaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen miehiä kiinnostaa parisuhde perheenperustamis mielessä. Ne joita ei kii
Voiha sitä itelleen noin valehella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestisi perusteella en yhtään ihmettele miksei miehet edes antaneet mahdollisuutta.
En keskustele työstä tai palkasta uusien tuttavuuksien kanssa. Duunarimiehet torjuu akateemiset naiset jo pelkästään ulkonäön perusteella (jos on nörttimäinen, silmälasit ja siistit vaatteet), tinderissä (jos ammatti on siellä jotenkin esillä) sekä myös baarissa jos on opiskelijana haalarit jalassa, jolloin koulutusalan näkee ennen kuin on edes suutaan avannut. Kiinnostus loppuu saman tien kun naisen ammatti selviää. Osoitat itsekin kuinka oikeassa olen.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, että tekee töitä. Enemmän kiinnostaa miehessä käytöstavat, elämäntavat ja osaako keskustella kaikesta avoimesti ja rehellisesti.
Kemia, huumori ja onko leikkisä.
Ja onko meillä asioita, joita voimme tehdä yhdessä.
Tämä. Yleensä niillä toimitusjohtajilla on muutenkin niin paljon töitä, ettei aikaa ole parisuhteelle.
Mielummin otan sellaisen kumppanin jonka kanssa on aikaa tehdä asioita, kuin toimitusjohtajan pankkikortin jolla käyn shoppailemassa yksin.
Mies saa olla pelkkä materiaalisen hyvän tarjoaja, mutta jos naisessa tärkeintä on terhakat rinnat, kiinteä herkkupeppu ja tiukka reikä, niin heti on hirmu huuto että näin ei voi olla.
Tuohan kuulostaa oikein hyvältä sulhaskandidaatilta. Ammatti ja palkka on vain yksi osa kokonaisuutta.