Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet tarkkailevat ja arvostelevat vieraiden naisten ulkonäköä?

Vierailija
17.03.2024 |

Osaako joku kertoa? Minä en ikinä katso muita ihmisiä arvostellen ulkonäköä enkä juurikaan kiinnitä muutenkaan ulkonäköön huomiota, ellei siinä ole jotain aivan poikkeuksellista. Mutta ilmeisesti tuollaisia ihmisiä on paljonkin olemassa.

Ajatella. Aina sitä oppii vanhanakin uutta. Luulisi, että ventovieraan asiat eivät kiinnosta.

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne naiset arvostelevat paljon kärkkäämmin toisten naisten ulkonäköä. Miestä kiinnostaa lähinnä onko isot tissit ja hyvä perse.

Ai. En ole kyllä tuollaisia naisia tavannut livenä. Mutta onhan täällä tosiaan noita julkkisketjuja, joissa varmaan naisetkin arvostelevat naisten ulkonäköä, en tosin ole niitä juuri lueskellut. Ap

Et ole sitten yhtään naista tavannut livenä. Milloin on kukakin lihonut ja pukeutuu väärin jne. :D

Älä kuvittele, että sinun ystäväpiirisi on samanlainen kuin kaikkien. Ei ole tapana kommentoida tuollaisia. Koskaan. Ja kuten sanoin, niin en itse edes ajattele tuollaisia. Ap

Niin, se että sinä et ajattele ei tarkoita ette

Aloituksessa on kyse ääneen arvostelemisesta, kenenkään ajatuksia en osaa lukea, mutta epäilen vahvasti, etteivät ystäväni myöskään ajatuksissaan arvostele ja arvioi jatkuvasti muiden ihmisten ulkonäköä. En vain käsitä pointtia, kun he ovat ihan vieraita ihmisiä. Ei minua vieraat ihmiset ensinnäkään kiinnosta niin paljon. 

Mutta varmaan tähän joku seksiasia miehillä liittyy. Koska aina kysellään aivan tuntemattomilta naisilta täällä seksistä, heidän ulkonäöstään jne. ikään kuin sillä olisi jotain merkitystä? Koskaan tätä naista ei tulla tapaamaan eikä ole mitään taetta, että se nainen puhuu totta tai että edes on nainen. Kun täällä on paljon miehiä, jotka saavat isot kiksit naisena esiintymisestä mitä en myöskään ymmärrä. Miksi helvetissä? Ovatko he transvestiitteja vai mistä tuollainen oikein johtuu? Heidät kuitenkin tunnistaa heti. Miehet eivät taida kovin hyvin naisia ymmärtää. He luulevat naisten olevan samanlaisia kuin he itse ovat. Ap

Vierailija
82/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä pelkästään miehet, myös naiset tekee tätä. Kyseessä on tietty ihmistyyppi. He eivät ole kovin avarakatseisia, heidän oma elämänsä on kovin tylsää, ja he ovat melko pinnallisia. Minulla on kasvoissa eräs poikkeama, jonka vuoksi olen vuosien varrella rekisteröinyt ketkä kääntyvät supattamaan siitä ja ketkä eivät.

Kamalaa millaisia moukkia onkin olemassa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on kyse ääneen arvostelemisesta, kenenkään ajatuksia en osaa lukea, mutta epäilen vahvasti, etteivät ystäväni myöskään ajatuksissaan arvostele ja arvioi jatkuvasti muiden ihmisten ulkonäköä. En vain käsitä pointtia, kun he ovat ihan vieraita ihmisiä. Ei minua vieraat ihmiset ensinnäkään kiinnosta niin paljon. 

Mutta varmaan tähän joku seksiasia miehillä liittyy. Koska aina kysellään aivan tuntemattomilta naisilta täällä seksistä, heidän ulkonäöstään jne. ikään kuin sillä olisi jotain merkitystä? Koskaan tätä naista ei tulla tapaamaan eikä ole mitään taetta, että se nainen puhuu totta tai että edes on nainen. Kun täällä on paljon miehiä, jotka saavat isot kiksit naisena esiintymisestä mitä en myöskään ymmärrä. Miksi helvetissä? Ovatko he transvestiitteja vai mistä tuollainen oikein johtuu? Heidät kuitenkin tunnistaa heti. Miehet eivät taida kovin hyvin naisia ymmärtää. He luulevat naisten olevan samanlaisia kuin he itse ovat. Ap

Kyllähän tämä on jo tullut selväksi ettet tunne miehiä etkä naisia. Kannattaa jalkautua joskus ulos sieltä omasta kuplastaan.

Vierailija
84/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan omasta lapsuudesta, miten juntit sukulaismiehet aina kommentoivat naisten ulkonäköä. Itse olivat rumia setämiehiä, mutta kokivat oikeudekseen arvostella naisten ulkonäköä. En tiedä ovatko nykymiehetkin vielä näin juntteja. 

Vierailija
85/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat visuaalisia olentoja. Potentiaalisten parittelukumppanien jatkuva tarkkailu on ihmisuroksille lajityypillistä käyttäytymistä.

Tämä on jännä juttu kun aina joku toitottaa tuota "miehet on visuaalisia", mutta sitten seuraavassa keskustelussa kerrotaan kuinka miehet ei näe juuri mitään. Eivät siis erota värejä toisistaan, eivät huomaa jos toisen hiusten malli muuttuu, vamo voisi muuttaa koko kodin sisustuksen uusiksi, mutta mies ei hoksaisi jos vaan sohva on samalla paikalla. Mutta sitten taas "miehet on NIIN visuaalisia".

Totta. Kyllä tämä ilmiö seksiin taitaa liittyä eli tietyt miehet oikeasti pitävät kaikkia naisia potentiaalisina kumppaneina? Senhän jo moni keskustelussa toi ilmikin. Ei se mitään visuaalisuutta ole. Ap

Vierailija
86/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat visuaalisia olentoja. Potentiaalisten parittelukumppanien jatkuva tarkkailu on ihmisuroksille lajityypillistä käyttäytymistä.

Tämä on jännä juttu kun aina joku toitottaa tuota "miehet on visuaalisia", mutta sitten seuraavassa keskustelussa kerrotaan kuinka miehet ei näe juuri mitään. Eivät siis erota värejä toisistaan, eivät huomaa jos toisen hiusten malli muuttuu, vamo voisi muuttaa koko kodin sisustuksen uusiksi, mutta mies ei hoksaisi jos vaan sohva on samalla paikalla. Mutta sitten taas "miehet on NIIN visuaalisia".

Et osaa tehdä eroa visuaalisen lahjakkuuden ja trendien lammasmaisen seuraamisen  välillä. 

Millä tavalla tämä miesten "visuaalinen lahjakkuus" siis tulee esille? 

Vierailija
87/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos pitää jotakuta rumana ja arvostelee hänen ulkonäköään, niin hänkin on potentiaalinen parittelukumppani jossain oman pään syövereissä vain kävellessään ohi? 

Menee kyllä yli ymmärryksen. Ap

Tätä mäkin ihmettelen. Näin naisena mun silmään pistää oikeastaan vain miehet, jotka ovat just sitä omaa tyyppiä. Muut ovat tavallaan neutraaleja hahmoja eivätkä he kiinnosta sen enempää kuin naisetkaan. Ei myöskään kiinnosta miettiä enempää heidän ulkonäköään. Eri asia sitten jos tällainen mies osoittaa kiinnostuksensa minuun, silloin teen mielessäni sen arvion hänen ulkonäöstään.

Täsmälleen samalla tavalla minullakin menee, ihan just eikä melkein noin. Ap

Vierailija
88/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alhaisen älykkyyden omaavat miehet.

tai

Käytöstavattomat ja epävakaat miehet.

Ei siis miehet yleensä.

Niinpä. Yleensä jo kotona on opetettu, että muiden ulkonäköä ei ole sopivaa kommentoida. Ei lihomista, laihtumista tai oikein paljon muutakaan, se kuuluu henkilökohtaiseen koskemattomuuteen. Ap

Vierailija
89/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson ja arvostelen muiden ulkonäköä jatkuvasti, aina kun olen jossain julkisella paikalla. Mutta teen sitä arvostelua vain oman pääni sisällä, en koskaan kommentoi muiden ulkonäköä ääneen, koska se on junttimaista. 

Tästä päästäänkin siihen, että te sisäiset arvostelijatko siellä julkisilla paikoilla olette niitä tuijottajia ja pitkään katsojia? Ärsyttävintä ikinä!!

Vierailija
90/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo keksitty visuaalisuus on vain miesten tekosyy sille että saisivat kytätä naisia. Jopa parisuhteessa olevat miehet kyttäävät muita naisia tällä verukkeella ja vaimon muka pitäisi vain hyväksyä se. 

Tuossa on kyllä vaimolla ihan oma vastuu, että tuollaisen otuksen kanssa on yhdessä. En ymmärrä sitäkään. Ei se mikään luonnonlaki ole, että mies olisi moukka. Valtaosa ei ole. Ap

Vierailija
91/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkailen naisten ja oikeastaan kaikkien ulkonäköä mutta ei tulisi mieleenkään kommentoida.

Herrasmies ei tee niin. Koskaan

Toinen juttu, minusta on oikeastaan kiva että ihmisiä on niin monenlaisia. Myönnän rehellisesti että miehenä saatan viehättää laihasta ja pienitissisestä siinä missä pyöreästä ja naisellisestakin. Itse asiassa nuo erilaiset tavallaan vähän kiehtovatkin ja kun olin poikamies en etsinyt mitään standardimittaista mallia. Nyt olen naimisissa - ollut pitkään. On lupa nähdä, mutta en kehtaa töllätä saati kommentoida.

Luulen että tuo arvostelu miesporukassa on jonkinlainen hölmö yritys näyttää asiantuntijalta ja ainakin nykyisellään ohikulkijoiden pisteyttämieänen ja kommentoida toiminen kuulostaisi vähä 70-lukuiselta.

Sulla on normaalit käytöstavat. Mutta kyllä se pienoisena yllätyksenä tulee, että ilmeisesti lähes kaikki miehet mielessään arvioivat naista suhteessa seksiin? Jos tähän ketjuun on uskominen tai palstaan yleensä. Lähestymistapa poikkeaa paljon naisten ajattelusta. Ap

Vierailija
92/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskuksen penkillä istuskelevat ukotkin näyttävät tiirailevan arvioiden ohikulkevia naisia, ovatko tisseviä vai ei.

Vierailija
93/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lapset kiusaamisen oppii. Kotoa.

Sivu

Jos se arvostelun kohde ei kuule, niin ei se silloin mielestäni ole kiusaamista. Ihmetyttää vain mistä moinen tarve. Ap

Vierailija
94/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti suomalaiset ovat rumia. Emme ehkä piirteiltämme muita sen kummempia, mutta me emme pidä huilta emmekä huolittele itseämme. 

Yleensä nainen on joko valju perusmaatuska (kuten esim minä) tai se huolittelija ja sitten se hius ja meikki on melkein johannatukiaista.

Emme osaa tai välitäpukeutua kauniisti ja edustavasti. Olen itse samanlainen, turha alapeukuttaa.

MUTTA sitten kun puhutaan suomalaisista miehistä, sitä habituksen rimaa on hyvin vaikea asettaa riittävän alas. Mutta silti siihen ei ylletä.

Niin jäätävän ruokkoamatonta ja tyylitöntä sakkia 😳 Huono hygieniakin. Huhhuh. Ja nämä miehet muka visuaalisia. Anna mun kaikki kestää. Oikeasti. Visuaalisia? 🤣🤣🤣

Miettikää miesten vaate-, hius-, sisustus- y m s makua!! Eihän ne huomaa edes mitään. Mitään! Miesluolat, musta nahka, baaritiskit, dartsit, pelituolit ja kaikki figuurit jajaja... 

Visuaalisia my ass! 😀😀😀

Vierailija
95/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tylsä elämä, niin pitää arvostella muita. 

Vierailija
96/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson ja arvostelen muiden ulkonäköä jatkuvasti, aina kun olen jossain julkisella paikalla. Mutta teen sitä arvostelua vain oman pääni sisällä, en koskaan kommentoi muiden ulkonäköä ääneen, koska se on junttimaista. 

Miksi? Oletko mies vai nainen? Miksi tuntemattomat kiinnostavat niin paljon? Ap

Vierailija
97/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähämielisillä ei ole muutakaan tekemistä. Suu auki istuvat porukalla ja toljottavat ihmisiä. 

Vierailija
98/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehiä joiden on ihan pakko ilmoittaa jos joku nainen on ruma heidän mielestään. En tiedä miksi? Miksei silloin voi olla vain hiljaa? Ei itselle tulisi mieleenkään tehdä suuri numero siitä jos jossain näkyy omaan silmääni ruma mies. 

Vierailija
99/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin joskus että yksi mies sanoi että "rinnat ovat miehiä varten".. Siis haloo??

Naisella on rinnat imettämistä varten! Kyllä niistä voi saada jälkeläinen maitoa.

Naisen ruumis on luonnostaan tällainen ja miehet pitävät naisten piirteistä vain heidän biologian takia. 

Ei luonto luonut naisten piirteitä miesten takia vaan miesten aivot pitämään näistä piirteistä.

Plus lähes jokaiselle naiselle on ottajansa halusitte tai ette.

Miksi naiset sitten hommaavat silikonirintoja ja persimplantteja?

Mutta kyse ei nyt ole muusta kuin visuaalisesti kauniista. Harvapa mielestä nuo ovat kauniita. Juuri sen takia ne toimivatkin miehiin, koska he eivät ajattele visuaalisuutta vaan pelkästään biologialla. Ja se, että jotkut näitä itselleen ottavat, on kyllä usein

Kyllä tuollaisiin operaatioihin lähtevillä on monesti mt-ongelmia, kehonkuvan häiriö nyt ainakin. Siis jos puhutaan näistä ihmisistä, jotka haluavat näyttää muovisilta. Ja heistä pitävillä taas sitten on fetissi. Ap

Vierailija
100/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jokin autistien harrastus. Yritys hahmottaa kolmiulotteista maailmaa. Ei kaikkien, mutta yllättävän monen.