Miksi jotkut miehet tarkkailevat ja arvostelevat vieraiden naisten ulkonäköä?
Osaako joku kertoa? Minä en ikinä katso muita ihmisiä arvostellen ulkonäköä enkä juurikaan kiinnitä muutenkaan ulkonäköön huomiota, ellei siinä ole jotain aivan poikkeuksellista. Mutta ilmeisesti tuollaisia ihmisiä on paljonkin olemassa.
Ajatella. Aina sitä oppii vanhanakin uutta. Luulisi, että ventovieraan asiat eivät kiinnosta.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Kuulin joskus että yksi mies sanoi että "rinnat ovat miehiä varten".. Siis haloo??
Naisella on rinnat imettämistä varten! Kyllä niistä voi saada jälkeläinen maitoa.
Naisen ruumis on luonnostaan tällainen ja miehet pitävät naisten piirteistä vain heidän biologian takia.
Ei luonto luonut naisten piirteitä miesten takia vaan miesten aivot pitämään näistä piirteistä.
Plus lähes jokaiselle naiselle on ottajansa halusitte tai ette.
Miksi naiset sitten hommaavat silikonirintoja ja persimplantteja?
Mitä jeesustelijoita täällä taas piisaa. Aivan varmasti jokaikinen on joskus törmännyt ihmiseen, joka on arvostellut jonkun ulkonäköä. Jopa ala-asteella suositut oppilaat haukkui ja arvosteli kiusattujen ulkonäköä. Olisin iloinen jos en olisi kohdannut muiden arvostelua, mutta valitettavasti sitä tulee kuultua edelleen joka suunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Koska mä voin ja koska sananvapaus.
Minähän en arvostele ja hauku, sanon vain oman mielipiteeni ja siihen mullakin on oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Eikä pelkästään miehet, myös naiset tekee tätä. Kyseessä on tietty ihmistyyppi. He eivät ole kovin avarakatseisia, heidän oma elämänsä on kovin tylsää, ja he ovat melko pinnallisia. Minulla on kasvoissa eräs poikkeama, jonka vuoksi olen vuosien varrella rekisteröinyt ketkä kääntyvät supattamaan siitä ja ketkä eivät.
Juu naisistakin löytyy näitä ja paljon. Arvostelevat sekä naisia että miehiä ja aina negatiiviseen sävyyn. Henk.koht. ei ole koskaan kiinnostanut lähteä mukaan tähän. Yleensä nämä arvostelijat hiljenevät äkkiä kun ilmoittaakin, että on eri mieltä heidän kanssaan. Esim joskus työkaverinainen kommentoi selän takana ivallisesti työkaverimiehen uutta hiusväriä ja mä totesin siihen, että mun mielestä se näyttää ihan hyvältä. Siihen päättyi se keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat visuaalisia olentoja. Potentiaalisten parittelukumppanien jatkuva tarkkailu on ihmisuroksille lajityypillistä käyttäytymistä.
Tämä on jännä juttu kun aina joku toitottaa tuota "miehet on visuaalisia", mutta sitten seuraavassa keskustelussa kerrotaan kuinka miehet ei näe juuri mitään. Eivät siis erota värejä toisistaan, eivät huomaa jos toisen hiusten malli muuttuu, vamo voisi muuttaa koko kodin sisustuksen uusiksi, mutta mies ei hoksaisi jos vaan sohva on samalla paikalla. Mutta sitten taas "miehet on NIIN visuaalisia".
Et osaa tehdä eroa visuaalisen lahjakkuuden ja trendien lammasmaisen seuraamisen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella voi, mutta siihen tarvitaan jo aika paljon junttiutta että sanoo ääneen tuollaisia. Minulle ei ikipäivänä tulisi mieleenkään kommentoida ääneen jonkun lihomista. -eri
Selän takanahan näitä kommentoidaankin. Nainen on naiselle susi.
Junttia se on, ihan sama juoruaako selän takana vai sanooko päin naamaa.
Junttia tai ei, mutta missä on kaksi naista paikalla, niin siellä mollataan kolmatta.
Minulla on yksi tällainen kaveri, joka alkaa aina jauhaa kolmannesta tutustamme. Lopettaa kyllä nopeasti kun minä en kommentoi asiaan yhtään mitään. Muut kaverini eivät juoruile muista selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvä jos haukkuvat, ei naisten tarvi aina voimaantua kehuilla. kusi vaan nousee päähän ja on noussukin
Kehutkin ovat arvostelua. Kas kummaa, naisten suusta ei ikinä kuulu tällaista toisten naisten ulkonäön arvostelua. Kaikki naiset ovat sitä mieltä, että julkkisnaiset, esim. Jenni Vartiainen ja Sara Sieppi ovat kauniita.
Varsinkin Veitola on muiden naisten mielestä niin ihana :D
Lepakkojen mielestä toki.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sellaisia, joiden omassa ulkonäössä ei ole kehumista.
Amen to that!!
Ehkä kaikkein epäkiinnostavin aihe koko av:n historiassa, typerien miesten korvien välinen maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvä jos haukkuvat, ei naisten tarvi aina voimaantua kehuilla. kusi vaan nousee päähän ja on noussukin
Kehutkin ovat arvostelua. Kas kummaa, naisten suusta ei ikinä kuulu tällaista toisten naisten ulkonäön arvostelua. Kaikki naiset ovat sitä mieltä, että julkkisnaiset, esim. Jenni Vartiainen ja Sara Sieppi ovat kauniita.
Lepakkojen mielestä toki.
Sieltähän se lähti eikä tarvinnut kuin vähän kutitella.
Minä katson ja arvostelen muiden ulkonäköä jatkuvasti, aina kun olen jossain julkisella paikalla. Mutta teen sitä arvostelua vain oman pääni sisällä, en koskaan kommentoi muiden ulkonäköä ääneen, koska se on junttimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin joskus että yksi mies sanoi että "rinnat ovat miehiä varten".. Siis haloo??
Naisella on rinnat imettämistä varten! Kyllä niistä voi saada jälkeläinen maitoa.
Naisen ruumis on luonnostaan tällainen ja miehet pitävät naisten piirteistä vain heidän biologian takia.
Ei luonto luonut naisten piirteitä miesten takia vaan miesten aivot pitämään näistä piirteistä.
No kun jotkut on vähemmällä älyllä siunattu.
Lihavia naisia arvostelevat yrittävät saada lihavat häpeämään terveydenhuollon kuormittamista ja kauniita arvostelevat ovat kiihottuneita.
No miksei kun naiset tekee samaa, ovat siis oppineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja piilottelevat rintojaan uimahalleissa?
Vierailija kirjoitti:
No miksei kun naiset tekee samaa, ovat siis oppineet.
Käytän aivojani parempaan ajatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis haukkuvat esim. perheen kesken jonkun naisen ulkonäköä, vai?
En ole tuollaisia tavannut, joten en tiedä haukkuvatko perheenkin kesken. Mutta täällä tuollaisia ketjuja on päivittäin. Ap
Arvasin 😅 Ei oikeasti kannattaisi ottaa tällaista palstaa kovin vakavasti. Paljon häiriintyneitä jotka purkavat patoutumiaan.
Mietin tässä myös sitä, että moni mies luulee panostavan ulkonäköön ja visuaalisuuten käymällä salilla. Nämä luulevat, että se on kaunista kun "kankea, mutta treenattu" mies kävelee kesällä hihattomassa ja aivan liian lyhyissä shortseissa oli visuaalista. No ei monenkaan naisen miestä ole.
Minulla on työkaverina isimahainen, metsässä viihtyvä mies, joka taas pukeutuu aina ulos lähtiessään bleiseriin ja kauluspaitaan sekä farkkuihin. Hänen suosio on naisten keskuudessa ollut taattua ja häntä pidetään monesti erittäin hyvännäköisenä ja näyttävänä. Hän taitaa tyylin ja on visuaalinen, jopa hänen kotinsa on kauniisti sisustettu. Eli kyllä Naiset arvostavat ulkonäössä tyylikkyyttä. Ei toki kaikki, sillä yksilöllisiä eroja on toki paljon, kuinka osaa nähdä mikä on kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyse ei nyt ole muusta kuin visuaalisesti kauniista. Harvapa mielestä nuo ovat kauniita. Juuri sen takia ne toimivatkin miehiin, koska he eivät ajattele visuaalisuutta vaan pelkästään biologialla. Ja se, että jotkut näitä itselleen ottavat, on kyllä usein merkki huonosta muuta ja huonosta visuaalisesta silmästä.