Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet tarkkailevat ja arvostelevat vieraiden naisten ulkonäköä?

Vierailija
17.03.2024 |

Osaako joku kertoa? Minä en ikinä katso muita ihmisiä arvostellen ulkonäköä enkä juurikaan kiinnitä muutenkaan ulkonäköön huomiota, ellei siinä ole jotain aivan poikkeuksellista. Mutta ilmeisesti tuollaisia ihmisiä on paljonkin olemassa.

Ajatella. Aina sitä oppii vanhanakin uutta. Luulisi, että ventovieraan asiat eivät kiinnosta.

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö on kasvanut vuosikymmenien takaisten oppien mukaan? Hankkiudu eroon, jos ei kykene sivistämään itseään tai ehdota hänen mahdolliselle työnantajalleen työtuntien lisäämistä, niin voi energiansa käyttää johonkin hyödyllisempään...

Vierailija
122/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on taas kerran vain miehistä.

Miksi naiset tekevät tuota? Miksi arvostelette miesten ulkonäköä? Miksi arvostelette naisten ulkonäköä?

Mikä tarve teillä on keskustella miehistä jotka tekee noin? Miksi arvostelette miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin että naiset on niitä jotka enemmän arvostelevat ohikulkijoita.

Vierailija
124/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat yleensä sen verran järkeviä, etteivät huutele havaintojaan kovaan ääneen. 

Vierailija
125/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätöntä käytöstä. Ei muuta. 

Vierailija
126/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat visuaalisia olentoja. Potentiaalisten parittelukumppanien jatkuva tarkkailu on ihmisuroksille lajityypillistä käyttäytymistä.

Tämä on jännä juttu kun aina joku toitottaa tuota "miehet on visuaalisia", mutta sitten seuraavassa keskustelussa kerrotaan kuinka miehet ei näe juuri mitään. Eivät siis erota värejä toisistaan, eivät huomaa jos toisen hiusten malli muuttuu, vamo voisi muuttaa koko kodin sisustuksen uusiksi, mutta mies ei hoksaisi jos vaan sohva on samalla paikalla. Mutta sitten taas "miehet on NIIN visuaalisia".

Miten värien erottaminen toisistaan tai sisustaminen auttaa löytämään potentiaalisen parittelukumppanin? Nuo ovat täysin irrelevantteja seikkoja.

Mies ei ehkä huomaa, jos nainen käy kampaajalla, mutta huomaa varmasti jos naisen perse leviää.

Vierailija
127/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat visuaalisia olentoja. Potentiaalisten parittelukumppanien jatkuva tarkkailu on ihmisuroksille lajityypillistä käyttäytymistä.

Tämä on jännä juttu kun aina joku toitottaa tuota "miehet on visuaalisia", mutta sitten seuraavassa keskustelussa kerrotaan kuinka miehet ei näe juuri mitään. Eivät siis erota värejä toisistaan, eivät huomaa jos toisen hiusten malli muuttuu, vamo voisi muuttaa koko kodin sisustuksen uusiksi, mutta mies ei hoksaisi jos vaan sohva on samalla paikalla. Mutta sitten taas "miehet on NIIN visuaalisia".

Miten värien erottaminen toisistaan tai sisustaminen auttaa löytämään potentiaalisen parittelukumppanin? Nuo ovat täysin irrelevantteja seikkoja.

Mies ei ehkä huomaa, jos nainen käy kampaajalla, mutta huomaa varmasti jos naisen perse leviää.

Ja sekö on sitten sitä miesten äärimmäisen hienoa visuaalisuutta?

Vierailija
128/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat yleensä sen verran järkeviä, etteivät huutele havaintojaan kovaan ääneen. 

Niin, omalla naamallaan. Mutta auta armias, kun päästään nettiin ja someen, niin kyllä alkaa arvostelu.

Vierailija
129/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on taas kerran vain miehistä.

Miksi naiset tekevät tuota? Miksi arvostelette miesten ulkonäköä? Miksi arvostelette naisten ulkonäköä?

Mikä tarve teillä on keskustella miehistä jotka tekee noin? Miksi arvostelette miehiä?

Ap:nä olen varmaan velvoitettu vastaamaan tähän. 

Kirjoitin aloituksen hetken mielijohteesta, kun näin taas kerran täällä jonkun naisten kaksoisleukaotsikon. Minulle on uutta se, että ventovieraiden ulkonäkö tuolla tavalla kiinnostelee, ja täällä tuollasta harrastavat miehet, vaikken tietysti voi olla satavarma siitä, että ovat miehiä kaikki. 

Tarve keskustella siis syntyi utelisuudesta tietää miksi noin toimitaan. Ja jonkun verran se tässä selvisikin. Myös naisia, jotka arvostelevat muita ilmoittautui eli tämä ei ole sukupuolisidonnaista. Siksi otsikko on virheellinen. Ap

Vierailija
130/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja sekö on sitten sitä miesten äärimmäisen hienoa visuaalisuutta?"

Arvostelu muuttuu visuaalisuudeksi käden käänteessä :)  On muuten totta, ettei minunkaan mieheni ikinä huomaa, jos sisustuksessa on jokin muuttunut tai että olen vaikka hiukan leikannut hiuksiani. Sitä en tiedä paneeko merkille onko "perse" levinnyt tai latistunut, mutta hän ei käytä tuota sanaa ainakaan koskaan. Sana "perse" on bullshit-bingossani, jos nyt joku sitä sattuisi käyttämään livenä. Ap

Vierailija
131/143 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti.

Vierailija
132/143 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntti.

Niin. Tollanen arvostelija on juntti, on sitten mies tai nainen. Joltain pikkulapselta vielä ymmärtää, jos se ekaa kertaa vaikka näkee vaikka yksijalkaisen ihmisen ja ihmettelee äitilleen asiaa.

Vierailija
133/143 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystäväni haukkui muiden naisten ulkonäköä, joten lopetin suhteen. Minua ei koskaan(ehtinyt?) hakkua, kehui vain, mutta en halua rakentaa elämää mu l kun kanssa.

Miten sellaisen miehen kanssa voi edes harkita hankkivansa lapsia? Mitä jos saa tyttären, haukutaanko oma tytärkin, jos naama ei miellytä ja tissit on liian pienet?

Vierailija
134/143 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kuin autoja. Muodot paljastaa vuosimallin 😙

Vierailija
135/143 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kuin autoja. Muodot paljastaa vuosimallin 😙

Sinustako ei näy vuosimallia?

Vierailija
136/143 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä jos haukkuvat, ei naisten tarvi aina voimaantua kehuilla. kusi vaan nousee päähän ja on noussukin monella.

Juuri tästä ajatuksesta on kyse. Miehet kokevat olevansa heikoilla, koska miesten mielestä naisilla on parisuhdemarkkinoilla enemmän valinnanvaraa. Niinpä miehet haluavat asettaa naiset takaisin paikoilleen, etteivät nämä rupea kuvittelemaan itsestään liikoja. 

Vierailija
137/143 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko harrastaa tuota ja 10v vanhempana aivopesi teininä minutkin tuohon mukaan kunnes tajusin parikymppisenä, että en minä halua tehdä tätä. Siskolla järkyttävän huono itsetunto.

Mies arvostelee tosi paljon naisia, miettii onko kauniilla naisilla kuinka paljon meikkiä ja onko heillä hiuslisäkkeitä jnejne. Minusta tosi ärsyttävää. Ei tosin arvostele ns. tavallisemman näköisiä vaan aina laittautuneita tai kauneusleikattuja. Hän on nimenomaan visuaalinen ja käsittääkseni nämä neidit miellyttävät silmää. Ymmärrettävästi. Minusta kuitenkin ajattelematonta minua kohtaan ja hyvin ulkonäkökeskeistä. Toivoisin, ettei heittelisi kommenttejaan esimerkiksi teinityttärensä kuullen.

Vierailija
138/143 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kavereiden kesken otettu tavaksi arvostella miesten ulkonäköä. Saavatpahan maistaa omaa lääkettään. Taas oli sunnuntaina rautatieasemalla kaikista lihavimmat miehiä. Iso pallomaha pilkottaa liian kireän teepaidan ja LIKAISEN teepaidan alta ja muutenkin näyttivät kamalilta.

Vierailija
139/143 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Luulisi että tarkkailuluokan aika on ohi tai tarkkailuluokittelu.

Vierailija
140/143 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nauttivat katsella kaikkea kaunista. Naiset teennäisesti yrittävät esittää, että nauttivat jostain nykytaiteesta ja muusta tekotaiteellisesta paskasta, mutta myöntäkää nyt vaan, että kauneinta maailmassa ovat kuitenkin tissit ja perseet. Niissä silmä ja mieli lepää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme