Miksi jotkut miehet tarkkailevat ja arvostelevat vieraiden naisten ulkonäköä?
Osaako joku kertoa? Minä en ikinä katso muita ihmisiä arvostellen ulkonäköä enkä juurikaan kiinnitä muutenkaan ulkonäköön huomiota, ellei siinä ole jotain aivan poikkeuksellista. Mutta ilmeisesti tuollaisia ihmisiä on paljonkin olemassa.
Ajatella. Aina sitä oppii vanhanakin uutta. Luulisi, että ventovieraan asiat eivät kiinnosta.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies arvostelee muiden ulkonäköä, mutta tunnustan että itsekin teen sitä. Jos on joku räväkkä, tatuoitu, shokkivärjätty mimmi sonninrenkaalla nenässään saatetaan molemmat kommentoida tai jos joku nainen näyttää ihan joltain dominalta tms. Mies tosin pitää minua kauniina niin ehkä siksi kommentoi rumia ihmisiä
Onhan se kummallista, että ihminen haluaaa antaa ulko-olemuksellaan yksinkertaisen vaikutelman. Siitä puutui vielä haukan kynnet.. Tuo sonnin rengas oli hyvä.
Taas näitä "miksi miehet"-aloituksia asioista, jotka on vähintäänkin yhtä yleisiä naisten tekeminä. Vai tuleeko munasarjojen mukana jonkinlainen erivapaus sadatella ja päivitellä muiden pukeutumista tms?
Voi voi, ei niitä kehujakaan kaivata.