Miksi jotkut miehet tarkkailevat ja arvostelevat vieraiden naisten ulkonäköä?
Osaako joku kertoa? Minä en ikinä katso muita ihmisiä arvostellen ulkonäköä enkä juurikaan kiinnitä muutenkaan ulkonäköön huomiota, ellei siinä ole jotain aivan poikkeuksellista. Mutta ilmeisesti tuollaisia ihmisiä on paljonkin olemassa.
Ajatella. Aina sitä oppii vanhanakin uutta. Luulisi, että ventovieraan asiat eivät kiinnosta.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat visuaalisia olentoja. Potentiaalisten parittelukumppanien jatkuva tarkkailu on ihmisuroksille lajityypillistä käyttäytymistä.
Tämä on jännä juttu kun aina joku toitottaa tuota "miehet on visuaalisia", mutta sitten seuraavassa keskustelussa kerrotaan kuinka miehet ei näe juuri mitään. Eivät siis erota värejä toisistaan, eivät huomaa jos toisen hiusten malli muuttuu, vamo voisi muuttaa koko kodin sisustuksen uusiksi, mutta mies ei hoksaisi jos vaan sohva on samalla paikalla. Mutta sitten taas "miehet on NIIN visuaalisia".
Kuulin joskus että yksi mies sanoi että "rinnat ovat miehiä varten".. Siis haloo??
Naisella on rinnat imettämistä varten! Kyllä niistä voi saada jälkeläinen maitoa.
Naisen ruumis on luonnostaan tällainen ja miehet pitävät naisten piirteistä vain heidän biologian takia.
Ei luonto luonut naisten piirteitä miesten takia vaan miesten aivot pitämään näistä piirteistä.
Plus lähes jokaiselle naiselle on ottajansa halusitte tai ette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne naiset arvostelevat paljon kärkkäämmin toisten naisten ulkonäköä. Miestä kiinnostaa lähinnä onko isot tissit ja hyvä perse.
Ai. En ole kyllä tuollaisia naisia tavannut livenä. Mutta onhan täällä tosiaan noita julkkisketjuja, joissa varmaan naisetkin arvostelevat naisten ulkonäköä, en tosin ole niitä juuri lueskellut. Ap
Et ole sitten yhtään naista tavannut livenä. Milloin on kukakin lihonut ja pukeutuu väärin jne. :D
Älä kuvittele, että sinun ystäväpiirisi on samanlainen kuin kaikkien. Ei ole tapana kommentoida tuollaisia. Koskaan. Ja kuten sanoin, niin en itse edes ajattele tuollaisia. Ap
Niin, se että sinä et ajattele ei tarkoita ette
Ajatella voi, mutta siihen tarvitaan jo aika paljon junttiutta että sanoo ääneen tuollaisia. Minulle ei ikipäivänä tulisi mieleenkään kommentoida ääneen jonkun lihomista. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat visuaalisia olentoja. Potentiaalisten parittelukumppanien jatkuva tarkkailu on ihmisuroksille lajityypillistä käyttäytymistä.
Eli jos pitää jotakuta rumana ja arvostelee hänen ulkonäköään, niin hänkin on potentiaalinen parittelukumppani jossain oman pään syövereissä vain kävellessään ohi?
Menee kyllä yli ymmärryksen. Ap
Tätä mäkin ihmettelen. Näin naisena mun silmään pistää oikeastaan vain miehet, jotka ovat just sitä omaa tyyppiä. Muut ovat tavallaan neutraaleja hahmoja eivätkä he kiinnosta sen enempää kuin naisetkaan. Ei myöskään kiinnosta miettiä enempää heidän ulkonäköään. Eri asia sitten jos tällainen mies osoittaa kiinnostuksensa minuun, silloin teen mielessäni sen arvion hänen ulkonäöstään.
Alhaisen älykkyyden omaavat miehet.
tai
Käytöstavattomat ja epävakaat miehet.
Ei siis miehet yleensä.
Ajatella voi, mutta siihen tarvitaan jo aika paljon junttiutta että sanoo ääneen tuollaisia. Minulle ei ikipäivänä tulisi mieleenkään kommentoida ääneen jonkun lihomista. -eri
Selän takanahan näitä kommentoidaankin. Nainen on naiselle susi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tyypillisesti vielä visuaalisempia, mikä näkyy esim. pukeutumisessa ja sisustuksessa. Ja harvalta naiselta jää huomaamatta nuoren miehen vartalo, mutta ei naisen biologiassa ole mitään mikä pakottaisi sitä kommentoimaan hyvässä tai pahassa. Kommentointi- ja arvostelupakkoa ei ole miehenkään biologiassa.
Naisilla on pesänrakennusvietti, mikä näkyy sisustamisena. Naiset taas pukeutuvat miehiä varten, koska miehet ovat visuaalisia.
Ihmiset ylipäätään ovat visuaalisia. Miestenkin kannattaisi ottaa vaari siitä ja alkaa pukeutua naisia varten. Mutta helpompihan se toki on rääppiä ja arv
Olisi upeaa jos miehet alkaisivat käyttää hyvin istuvia ja tyylikkäitä vaatteita. Siinä olisi naisillekin visuaalista katseltavaa. Harvoin näkee hyvin pukeutunutta miestä. Myös hiuksiin voisi panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tyypillisesti vielä visuaalisempia, mikä näkyy esim. pukeutumisessa ja sisustuksessa. Ja harvalta naiselta jää huomaamatta nuoren miehen vartalo, mutta ei naisen biologiassa ole mitään mikä pakottaisi sitä kommentoimaan hyvässä tai pahassa. Kommentointi- ja arvostelupakkoa ei ole miehenkään biologiassa.
Naisilla on pesänrakennusvietti, mikä näkyy sisustamisena. Naiset taas pukeutuvat miehiä varten, koska miehet ovat visuaalisia.
Ei pesänrakennusvietti saa kotia näyttämään kauniilta. Se saa haluamaan kodin. Se, että haluaa pukeutua miesten mieliksi, ei saa ketään pukeutumaan tyylikkäästi. Täytyy olla visuulista silmää myös ja yleensä niillä, jotka ovat tyrkkynä tuolla, tätä visuaalista silmää ei ole. Eihän se nyt kaunista ole, paitsi miehistä ja siksi ne tekevät niin.
Ja luuletteko miehet ihan oikeasti, ettei nainen haluaisi katsoa tyylikkäästi pukeutunutta miestä? Jos teille visuaalisuus olisi tärkeä, ette todellakaan kehtaisi astua sellaisissa rytkyissä ravintolaan.
Ennen aikaa miehet oli se, joka yritti koreilla näyttävästi naisille, nykyaika on vain ajanut meidät siihen, ettemme muista perusasioita.
Miehet eivät myöskään mielestäni näe usein mikä on kaunista, vaan heille riittää ihan vain tekoripset ja pitkä tukka ja se, ettei paino ole yli lievän ylipainon. Naiset ovat kauneudelle kriittisempiä, koska se kauneus vaatii harmoniaa myös ihmisessä.
Koska mä voin ja koska sananvapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jännä juttu kun aina joku toitottaa tuota "miehet on visuaalisia", mutta sitten seuraavassa keskustelussa kerrotaan kuinka miehet ei näe juuri mitään. Eivät siis erota värejä toisistaan, eivät huomaa jos toisen hiusten malli muuttuu, vamo voisi muuttaa koko kodin sisustuksen uusiksi, mutta mies ei hoksaisi jos vaan sohva on samalla paikalla. Mutta sitten taas "miehet on NIIN visuaalisia".
Tuo keksitty visuaalisuus on vain miesten tekosyy sille että saisivat kytätä naisia. Jopa parisuhteessa olevat miehet kyttäävät muita naisia tällä verukkeella ja vaimon muka pitäisi vain hyväksyä se.
Tarkkailen naisten ja oikeastaan kaikkien ulkonäköä mutta ei tulisi mieleenkään kommentoida.
Herrasmies ei tee niin. Koskaan
Toinen juttu, minusta on oikeastaan kiva että ihmisiä on niin monenlaisia. Myönnän rehellisesti että miehenä saatan viehättää laihasta ja pienitissisestä siinä missä pyöreästä ja naisellisestakin. Itse asiassa nuo erilaiset tavallaan vähän kiehtovatkin ja kun olin poikamies en etsinyt mitään standardimittaista mallia. Nyt olen naimisissa - ollut pitkään. On lupa nähdä, mutta en kehtaa töllätä saati kommentoida.
Luulen että tuo arvostelu miesporukassa on jonkinlainen hölmö yritys näyttää asiantuntijalta ja ainakin nykyisellään ohikulkijoiden pisteyttämieänen ja kommentoida toiminen kuulostaisi vähä 70-lukuiselta.
Naisten lehdet ja juorulehtijulkaisut on täysin naisille suunnattu. Tästä nähdään keitä se ulkonäkö, pukeutuminen jne. kiinnostaa ja ketkä toisen naisten ulkoasua eniten arvostelevat. MOT.
Vierailija kirjoitti:
Junttia se on, ihan sama juoruaako selän takana vai sanooko päin naamaa.
Mistä lapset kiusaamisen oppii. Kotoa.
Sivu
Tuosta syystä vältän lähestymästä miehiä, kun ovat niin kranttuja. Tavallinen ja ok nainen herättää vain inhoa miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos pitää jotakuta rumana ja arvostelee hänen ulkonäköään, niin hänkin on potentiaalinen parittelukumppani jossain oman pään syövereissä vain kävellessään ohi?
Menee kyllä yli ymmärryksen. Ap
Tätä mäkin ihmettelen. Näin naisena mun silmään pistää oikeastaan vain miehet, jotka ovat just sitä omaa tyyppiä. Muut ovat tavallaan neutraaleja hahmoja eivätkä he kiinnosta sen enempää kuin naisetkaan. Ei myöskään kiinnosta miettiä enempää heidän ulkonäköään. Eri asia sitten jos tällainen mies osoittaa kiinnostuksensa minuun, silloin teen mielessäni sen arvion hänen ulkonäöstään.
Tuo on muuten totta. Minullakin pistää silmään vain ne jotka vastaavat omaa makua. Muut ovat ihan neutraalia massaa.
Vierailija kirjoitti:
hyvä jos haukkuvat, ei naisten tarvi aina voimaantua kehuilla. kusi vaan nousee päähän ja on noussukin
Kehutkin ovat arvostelua. Kas kummaa, naisten suusta ei ikinä kuulu tällaista toisten naisten ulkonäön arvostelua. Kaikki naiset ovat sitä mieltä, että julkkisnaiset, esim. Jenni Vartiainen ja Sara Sieppi ovat kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junttia se on, ihan sama juoruaako selän takana vai sanooko päin naamaa.
Junttia tai ei, mutta missä on kaksi naista paikalla, niin siellä mollataan kolmatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on yhtään fiksu, niin ei yleensäkään arvostele kenenkään ulkonäköä!
Olen älykäs suorastaan ja arvostelen naisten ulkonäköä, koska se kiinnostaa minua
Sitten sinulta puuttua empatia -palanen aivoista ja tämä on vähän sama kuin alhainen äo, useimmille naisille, jotka etsivät kumppania.
Ihmiset ylipäätään ovat visuaalisia. Miestenkin kannattaisi ottaa vaari siitä ja alkaa pukeutua naisia varten. Mutta helpompihan se toki on rääppiä ja arvostella toisten ulkonäköä.