Kestättekö katsoa itseänne alasti?
Mä vahingossa näin itseni ilman vaatteita ja aloin itkeä. Näytän aivan kauhealta ja pahinta on se, että kuvittelin näyttäväni ihan hyvältä. Nyt en enää ihmettele miksi viimeisin miesystävä lähti vaan kalppimaan..
Kommentit (164)
Helposti.
Yksi synnytys, kaksi burnouttia. Masennusta koko ikä lapsuudesta lähtien. Korkeakoulututkinto, työssä. Avioero 25v jälkeen. Ikä 53.
Kroppani voisi olla helposti huonommassa kunnossa kuin nyt, vain 20kg ylimääräistä josta toki olisi kiva päästä eroon johon en kuitenkaan usko.
Jotkut heittää mulle sääliviä katseita kun tämä läski liikkuu. Hah! He eivät tiedä että on voitto voida laittaa lenkkikengät jalkaan ja olla semiterve.
Kroppani on suojannut minua hyvin.
Kestän kyllä ja otan aina pelfietä peilin edessä.
Joo. En näytä hyvältä mutta kun on lapsesta asti vihannut kehoaan niin ei sitä oikein enää jaksa. Nahkaa se vain on.
Katselen mielelläni itseäni alasti. Samoin mieheni, jonka kanssa olen ollut 35 vuotta. Minulla on aina ollut ihan normaali vartalo.
Kestänkö katsoa itseäni alasti? No, en kestä. Pakko alkaa heti nännejä pyöritellä ja heittää hulahulaa origamien pauloissa.
juu pidän itsestäni ja rakastan elämää
Juuri ja juuri kestän, mutta pitkäksi aikaa en jää katselemaan. En lihavuuden takia, vartalo muuten omituinen, ei sopusuhtainen.Peiliin katsominen kasvojen osaltakin alkaa ärsyttää, naama alkaa valahtaa alaspäin ja kaikki veltostuu.
Olkaa nuoret tyytyväisiä, vaikkei se oma pärstä tai kroppa niin kivalta näyttäisikään. Sitten 50 eteenpäin muuttuu paljon pahempaan suuntaan päivä päivältä. Nauttikaa nyt.
Joo ihan helposti. Näytän vielä ihan hyvälle vaikka lähestyn pian kuuttakymppiä.
Toki, pieni muna, iso sielu (ja vatsa)
Hyvinä päivinä kyllä. Huonoina päivinä en pysty. N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi edes kuvitella seurustelevani naisen kanssa joka inhoaa omaa vartaloaan.
Voi ei, miten minä toivun tästä kamalasta takaiskusta!! Tärkeintähän on, että kenen kanssa sinä haluat seurustella!
Ohiksena tähän. Onhan se seksi paljon parempaa sellaisen naisen kanssa joka on sinut itsensä kanssa.
Varmasti onkin. Itse en ole koskaan ollut sinut kroppani kanssa, vaikka olen ollut hyvin hoikkakin. Aina sitä näkee itsessään jotain vikaa ja kokee epävarmuutta omasta ulkonäöstään. Tämä heijastuu sitten myös seksiin. Ei osaa olla niin estoton ja kokeilunhaluinen kuin haluaisi, kun koko ajan vaan miettii miltä näytän miehen mielestä, olenko liian läski jne.
Ilman vaatteita näytän paremmalta kuin vaatteiden kanssa, pitäis hankkia kai uusia vaatteita
Tottakai katselen itseäni ja hipelöin. Olen komea mies jolla vahva erektio.
Kyllä kestän. En ole mikään täydellinen mutten missään nimessä huonovartaloinen.
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
Yksi synnytys, kaksi burnouttia. Masennusta koko ikä lapsuudesta lähtien. Korkeakoulututkinto, työssä. Avioero 25v jälkeen. Ikä 53.
Kroppani voisi olla helposti huonommassa kunnossa kuin nyt, vain 20kg ylimääräistä josta toki olisi kiva päästä eroon johon en kuitenkaan usko.
Jotkut heittää mulle sääliviä katseita kun tämä läski liikkuu. Hah! He eivät tiedä että on voitto voida laittaa lenkkikengät jalkaan ja olla semiterve.
Kroppani on suojannut minua hyvin.
Oikea asenne! Liikunta on aina hyväksi ja 20kg ylimääräistä ei haittaa yhtään, jos sen itse hyväksyt.
M48
Joo pystyn, ja usein alkaa vähän panettaa
N +40
Olen siro ja hoikka, tissit on isot mutta kiinteät rinnat, ja sporttinen kroppa. Urheilen 5 krt viikossa ja se näkyy. Olen kaunis alastomana.
En enää katso itseäni peilistä lainkaan alasti ja harvemmin edes vaatteet päällä. Nuorempana tykkäsin sen aikaa, kun olin onnistunut treenaamaan ja mahassakin näkyi hieman lihaksia enkä ollut enää ihan tasapaksu pullukka omppuudestani huolimatta. Tuolloin näytin myös vaatteet päällä oikein kivalta ja vihdoin omalta itseltäni. Sain muutaman kerran jopa kehuja joka tuntui oudolta koska nuorenakin sain yleensä kuulla jotain haukkuja eikä kroppani mittasuhteet mitkään kauniit olekaan. Nyt sitten +25kg ylimääräistä ja itseinho on tapissa etenkin kun kohta on taas kesä ja viime kesänä oli aivan tuskaa olla yhtään vähemmissä vaatteissa eikä silloinkaan tullut ulkona oltuakaan kuin omalla parvekkeella. Harmittaa sekin, että olisi kaapillinen ihania kesämekkoja, mutta niihin pitäisi olla ainakin se pari vaatekokoa pienempi.
Kyllä. Urheilen paljon ja minulla on terveellinen ruokavalio. Olen nyt nelikymppisenä fyysisesti vahvempi kuin 20v sitten, jolloin olin vielä kilpaurheilija.