Kestättekö katsoa itseänne alasti?
Mä vahingossa näin itseni ilman vaatteita ja aloin itkeä. Näytän aivan kauhealta ja pahinta on se, että kuvittelin näyttäväni ihan hyvältä. Nyt en enää ihmettele miksi viimeisin miesystävä lähti vaan kalppimaan..
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Toki kykenen.
Ajatellaampa testi....1000 arvottua henkilöä pantaisiin testiin.
Eli kaikki nakuksi riisuutumaan samaan halliin.
Mitä luulette, kummat on menestyjiä...ne joille tuo ei olisi ongelma vai ne jotka häpeäisivät itseään...
Aivan, ne jotka häpeäisivät itseään olisivat ne heikommin suoriutuva osa myös uran, menestyksen yms saralla.
Ainakaan omalla kohdallani ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Olen ollut hyvinkin menestyksekäs elämässäni. Se on osittain myös oman itsekriittisyyden ja perfektionismin tulosta, kuten myös vartalo. Olen aina vaatinut itseltäni paljon ja se on tuottanut tulosta.
T. Edellinen vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Toki kykenen.
Mitä luulette, kummat on menestyjiä...ne joille tuo ei olisi ongelma vai ne jotka häpeäisivät itseään...
Aivan, ne jotka häpeäisivät itseään olisivat ne heikommin suoriutuva osa myös uran, menestyksen yms saralla.
Hyvinkin mahdollista. Jatkakaa vain toisten kehojen arvostelua ja häpäisyä, niin saatte isommat mahdollisuudet menestykseen kun herkemmät ihmiset tippuvat kilpailusta ulos.
Kyllä, näytän vaatteet päällä hyvältä ja ilman vaatteita vielä paremmalta.
Tämä on tosi.
Tietenkin! Peili ja vaaka ovat ystäviä, ei vihollisia.
Todellakin kestän. Pidän itseäni tosi seksikkäänä haluaisin naida itseäni jos olisin mies. Minulla on ihanat pyöreät isot tissit, kurvikas lantio, sileä iho. En ihmettele miksi jotkut pitävät minua täydellisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi edes kuvitella seurustelevani naisen kanssa joka inhoaa omaa vartaloaan.
Voi ei, miten minä toivun tästä kamalasta takaiskusta!! Tärkeintähän on, että kenen kanssa sinä haluat seurustella!
Ohiksena tähän. Onhan se seksi paljon parempaa sellaisen naisen kanssa joka on sinut itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi edes kuvitella seurustelevani naisen kanssa joka inhoaa omaa vartaloaan.
Voi ei, miten minä toivun tästä kamalasta takaiskusta!! Tärkeintähän on, että kenen kanssa sinä haluat seurustella!
Ohiksena tähän. Onhan se seksi paljon parempaa sellaisen naisen kanssa joka on sinut itsensä kanssa.
Sinut itsensä kanssa tai sitten vaan jo niin tutun ja turvallisen kumppanin kanssa että omat epävarmuudet unohtuu. Alastomana peilin edessä on ihan eri asia kuin alastomana oman puolison kanssa. Eiköhän suurimmalla osalla meistä ole puoliso jonka kanssa sitä seksiä harrastetaan. Ihan sinut ollaan kiitos.
Muinaisella 60-luvulla paikkakuntani ainoassa uimahallissa oli vakipäivänä kerran viikossa naisten uinti- ja saunavuoro. Kävin siellä äidin kanssa ja jo pikkutyttönä opin hyväksymään kaikenlaiset naisvartalot. Äiti lempeästi neuvoi, ettei saa jäädä tuijottamaan, kuten pikkutytöt luonnostaan tekevät nähdessään jotain erilaista.
Miesten oli turha silloin sinne yrittää. Oli mahtavaa, kun kaksi saunaa oli käytössä ja sai uida niin paljon kuin jaksoi. Siellä kävivät siis naiset, jotka tavallisilla uintivuoroilla eivät kehdanneet käydä ja tietty meitä muitakin. Hyvin sovittiin ja tilaa riitti. Mukava lapsuusmuisto.
Vierailija kirjoitti:
Muinaisella 60-luvulla paikkakuntani ainoassa uimahallissa oli vakipäivänä kerran viikossa naisten uinti- ja saunavuoro. Kävin siellä äidin kanssa ja jo pikkutyttönä opin hyväksymään kaikenlaiset naisvartalot. Äiti lempeästi neuvoi, ettei saa jäädä tuijottamaan, kuten pikkutytöt luonnostaan tekevät nähdessään jotain erilaista.
Miesten oli turha silloin sinne yrittää. Oli mahtavaa, kun kaksi saunaa oli käytössä ja sai uida niin paljon kuin jaksoi. Siellä kävivät siis naiset, jotka tavallisilla uintivuoroilla eivät kehdanneet käydä ja tietty meitä muitakin. Hyvin sovittiin ja tilaa riitti. Mukava lapsuusmuisto.
Mutta ymmärsit jo lapsena, että nämä vartalot ovat niitä rumia, joihin päin katsominenkin on epäkohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut itsensä kanssa tai sitten vaan jo niin tutun ja turvallisen kumppanin kanssa että omat epävarmuudet unohtuu. Alastomana peilin edessä on ihan eri asia kuin alastomana oman puolison kanssa. Eiköhän suurimmalla osalla meistä ole puoliso jonka kanssa sitä seksiä harrastetaan. Ihan sinut ollaan kiitos.
No ei ainakaan itselläni tuota ongelmaa katsella ja jopa ihailla itseään alastomana peilin edessä.
Sama ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan itselläni t
Hieno homma, good for you. Itselläni ei tuota ongelmia harrastaa seksiä estoitta puolisoni kanssa vaikka peilissä näenkin ensin kaikki virheet. Siihen riittää ihan se että se mun puoliso ihailee mua vaikka itse en osaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Toki kykenen.
Minä en yhtään häpeä kroppaani, se on ihan kaunis, mutta en ole menestynyt urallani. Koen nämä jopa vastakkaisiksi tavoitteiksi. Ulkonäkö on ollut ihan sivutuote siinä että pidän terveydestä hyvää huolta, mutta kun joitakin vuosia keskityin uraani enemmän niin itsestä huolehtimiseen ei ollut aikaa ja alkoi terveyskin reistailla. Tosi monella työ vie voiton omasta hyvinvoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan itselläni t
Eli olet nainen ja harrastat seksiä toisten naisten kanssa koska tiedät minkälaisen naisen kanssa seksi on parasta. Ok, en tiedä siitä maailmasta tai ajattelusta. Meillä heteroilla näillä asioilla ei välttämättä ole yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ymmärsit jo lapsena, että nämä vartalot ovat niitä rumia, joihin päin katsominenkin on epäkohteliasta.
Kyllä päin sai katsahtaa, mutta ei jäädä tuijottamaan. Kaikenlaiset naisvartalot äidin opastuksella olivat täysin normaaleja, ei rumista edes puhuttu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys, mutta oletko sitten yrittänyt laihduttaa? On järjetöntä pitää kynsin ja hampain kiinni "vapaudestaan" syödä mitä vaan, jos sitten lopputuloksena on kuitenkin huono olo?
Ja onko teistä itseinhoisista kaikki muutkin sitten rumia? Ihan mielelläni katson peiliin, olen urheilullinen ja melko siro. Mutta jonkun mielestä varmaan yhtä hyvin liian kurviton ja tikku ja toisaalta vatsassakin on raskausarpia.
En ole vastannut ketjuun aiemmin, mutta onko ulkonäkö sinulle yhtäkuin painoindeksi? Itse olen ollut huomattavan alipainoinen (168cm/40kg) nykyään ihan normaalipainoinen, myös ylipainon puolella käyty tässä elämän varrella. Ihan yhtä vastenmielinen olen ollut aina, kun se ulkonäkö on muutakin kuin rasvaprosentti. Itselläni on synnynnäinen rakennevika kasvoissa ja "alakertani" on kuvottava. Kuinka paljon minun pitää laihduttaa ja minkälaista ruokavalio
Ei ole, mutta jokukin tuolla siihen suuntaan vihjaili itse ja oli asiaan tyytymätön.
Tämäkin on raju kommentti, mutta näkemättä sinua voin uskoa kokemuksesi, mutta en millään tavalla voi arvioida olisitko objektiivisesti "ruma". Olen kuullut ihan äärettömän kauniiden ihmisten ruoskivan itseään muille näkymättömistä virheistä ilmeisen ahdistuneina. On hyvin vaikea sanoa, moniko tässäkin ketjussa kärsii jonkinlaisesta dysmorfiasta.
En vaan muista juuri yhtäkään tilannetta, jossa olisi kiinnittänyt huomiota miten joku olisi niin erityisen ruma. Ehkä, koska työskentelen alalla jossa ihmiset näyttää ihan kuka miltäkin ja huomio kiinnittyy paljon muuhun. Toisaalta toki nykyaika on todella ulkonäkökeskeinen, ja murheellisesti hyvin standardilla ja yhdenmukaisuuteen pyrkivällä tavalla.
En ole kestönyt katsoa ikinä. Ruma kroppa hoikkanakin. Heti jos laittoi hameen haukuttiin paksuja jalkoja. Ulkonäön arvostelua ihan päin näköä.
Juu. En ole täydellinen mutta ihan hyvä.
Kyllä ootte hoopoja. Äälkää inhotko itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, itse mielummin olen ilman.
En ole vastannut ketjuun aiemmin, mutta onko ulkonäkö sinulle yhtäkuin painoindeksi? Itse olen ollut huomattavan alipainoinen (168cm/40kg) nykyään ihan normaalipainoinen, myös ylipainon puolella käyty tässä elämän varrella. Ihan yhtä vastenmielinen olen ollut aina, kun se ulkonäkö on muutakin kuin rasvaprosentti. Itselläni on synnynnäinen rakennevika kasvoissa ja "alakertani" on kuvottava. Kuinka paljon minun pitää laihduttaa ja minkälaista ruokavaliota suosittelet, jotta nämä virheet korjaantuisivat?