Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestättekö katsoa itseänne alasti?

Vierailija
16.03.2024 |

Mä vahingossa näin itseni ilman vaatteita ja aloin itkeä. Näytän aivan kauhealta ja pahinta on se, että kuvittelin näyttäväni ihan hyvältä. Nyt en enää ihmettele miksi viimeisin miesystävä lähti vaan kalppimaan..

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi edes kuvitella seurustelevani naisen kanssa joka inhoaa omaa vartaloaan.

Voi ei, miten minä toivun tästä kamalasta takaiskusta!! Tärkeintähän on, että kenen kanssa sinä haluat seurustella!

Ohiksena tähän. Onhan se seksi paljon parempaa sellaisen naisen kanssa joka on sinut itsensä kanssa. 

Kuka sai sinut uskomaan että jokainen nainen, tai edes ne jotka ovat itsensä kanssa sinut, harrastaisivat sinun kanssasi seksiä? Aika itseriittoista, etten sanoisi.

Vierailija
42/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi edes kuvitella seurustelevani naisen kanssa joka inhoaa omaa vartaloaan.

Voi ei, miten minä toivun tästä kamalasta takaiskusta!! Tärkeintähän on, että kenen kanssa sinä haluat seurustella!

Ohiksena tähän. Onhan se seksi paljon parempaa sellaisen naisen kanssa joka on sinut itsensä kanssa. 

Kiva kuulla, että sen lisäksi että näytän kauhealta, myös seksi on kanssani huonoa. Kiitos :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinut itsensä kanssa tai sitten vaan jo niin tutun ja turvallisen kumppanin kanssa että omat epävarmuudet unohtuu. Alastomana peilin edessä on ihan eri asia kuin alastomana oman puolison kanssa. Eiköhän suurimmalla osalla meistä ole puoliso jonka kanssa sitä seksiä harrastetaan. Ihan sinut ollaan kiitos. 

Ihan heteronainen olen.

sama ohis

Vierailija
44/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen aina ihmetellyt että miksi monet naiset on sitä mieltä että alaston miehen vartalo ei ole kaunis, onko se lantion seutu ruma, ne kupeet jossa kohtaa pullistuu vaiko mikä, sillä itse näe muuta rumuutta varsinaisesti. 

Vierailija
45/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen aina ihmetellyt että miksi monet naiset on sitä mieltä että alaston miehen vartalo ei ole kaunis, onko se lantion seutu ruma, ne kupeet jossa kohtaa pullistuu vaiko mikä, sillä itse näe muuta rumuutta varsinaisesti. 

Minusta rakastamani miehen vartalo, penis ja pallit ovat ihanan näköisiä. Ja oma vartalonikin on kaunis.

Heteronainen

Vierailija
46/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinut itsensä kanssa tai sitten vaan jo niin tutun ja turvallisen kumppanin kanssa että omat epävarmuudet unohtuu. Alastomana peilin edessä on ihan eri asia kuin alastomana oman puolison kanssa. Eiköhän suurimmalla osalla meistä ole puoliso jonka kanssa sitä seksiä harrastetaan. Ihan

Heteronaisena et voi tietää minkälaisen naisen kanssa seksi on parasta.  

Vierailija
47/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta rakastamani miehen vartalo, penis ja pallit ovat ihanan näköisiä. Ja oma vartalonikin on kaunis.

Heteronainen

Minulla sama ja olen siis venus-vartaloinen, että tosiaan johtuisiko siitä miten hyvin pystyy hyväksymään omat muotonsa.

Vierailija
48/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole, mutta jokukin tuolla siihen suuntaan vihjaili itse ja oli asiaan tyytymätön. 

Tämäkin on raju kommentti, mutta näkemättä sinua voin uskoa kokemuksesi, mutta en millään tavalla voi arvioida olisitko objektiivisesti "ruma". Olen kuullut ihan äärettömän kauniiden ihmisten ruoskivan itseään muille näkymättömistä virheistä ilmeisen ahdistuneina. On hyvin vaikea sanoa, moniko tässäkin ketjussa kärsii jonkinlaisesta dysmorfiasta.

En vaan muista juuri yhtäkään tilannetta, jossa olisi kiinnittänyt huomiota miten joku olisi niin erityisen ruma. Ehkä, koska työskentelen alalla jossa ihmiset näyttää ihan kuka miltäkin ja huomio kiinnittyy paljon muuhun. Toisaalta toki nykyaika on todella ulkonäkökeskeinen, ja murheellisesti hyvin standardilla ja yhdenmukaisuuteen pyrkivällä tavalla."

Ei hätää, vaikka et osaakaan tuohon omaa kantaasi tuoda esille. Olen saanut ihan tarpeeksi näkemyksiä aiheesta kymmenien vuosien ajalta, että minulla ei ole mitään tarvetta saada lisäruotimista ulkonäöstäni. Ja kyseessä ei ole itsestä lähtöisin oleva "turha ankaruus", minä itse pidin itseäni vielä lapsena aika kauniina, mutta kyllä minut palautettiin sujuvasti takaisin maanpinnalle itserakkaudestani.

Vierailija
49/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, että sen lisäksi että näytän kauhealta, myös seksi on kanssani huonoa. Kiitos :)

No en nyt siitä tiedä, koska olen aseksuaali ja seksi on mielestäni vastenmielistä ihan ylipäätään. Mutta ainakin osaat uhriutua hyvin, siitä erityismaininta. 

Vierailija
50/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko  niitä   miehen  palleja  kauniiksi  sanoa  😀

Vierailija
51/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta  ja  hyväksy  itsesi, olet  ainoa  ihminen  kenen kanssa  vietät  koko  elämän.

Vierailija
52/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteronainen

Minulla sama ja olen siis venus-vartaloinen, että tosiaan johtuisiko siitä miten hyvin pystyy hyväksymään omat muotonsa.

Mitä tarkoittaa venus-vartaloinen? 

Samaa kun täällä kuvassa olevalla patsaalla? 

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/11/28/ihannevartalo

Vierailija
53/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän helposti, sillä olen yli viisikymppinen, ja turhat kuvitelmat ja odotukset ovat karsiutuneet. Olen tällä hetkellä laihdutuskuurilla, pitäis saada reilu kymmenisen kiloa pois, ja huomasin eilen, että laihdun rumasti lihaskuntotreenistä huolimatta. Aiemmin pulleahko keskivartalo löpsöttää apeana rellukkana. Mutta muuten olen tyytyväinen ulkomuotooni.

Vierailija
54/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki kykenen.

Ajatellaampa testi....1000 arvottua henkilöä pantaisiin testiin.

Eli kaikki nakuksi riisuutumaan samaan halliin.

Mitä luulette, kummat on menestyjiä...ne joille tuo ei olisi ongelma vai ne jotka häpeäisivät itseään...

Aivan, ne jotka häpeäisivät itseään olisivat ne heikommin suoriutuva osa myös uran, menestyksen yms saralla.

Ainakaan omalla kohdallani ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Olen ollut hyvinkin menestyksekäs elämässäni. Se on osittain myös oman itsekriittisyyden ja perfektionismin tulosta, kuten myös vartalo. Olen aina vaatinut itseltäni paljon ja se on tuottanut tulosta. 

T. Edellinen vastaaja 

Sama täällä. Olen ainakin ulkoisesti pärjännyt oikein hyvin urallani, luultavasti juuri siitä syystä että vaadin itseltäni niin paljon. Ikävä kyllä nämä vaatimukset ulottuvat muillekin elämän osa-alueille, myös ulkonäköön. 

En ole koskaan ollut ylipainoinen mutta ruma voi olla monella tapaa. Luultavasti voisin vaikuttaa asiaan jonkin verran jos käyttäisin kaiken liikenevän ajan vartaloni muokkaamiseen, mutta niin hullu en sentään ole. Rumaa naamaa ei kukaan korjaa treeenillä, ja koen salilla käymisen äärimmäisen vastenmielisenä. Tyydyn siis vihaamaan vartaloani vaatteet päällä ja ilman. 

Vierailija
55/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan  säännöllisesti urheilua, niin minulle kehon ominaisuuksista ulkonäköä tärkeämpiä ovat kehon toimivuus, kestävyys, kivuttomuus, voima, nopeus etc. 

Urheilu on tuonut mukanaan sen, että katselen kehoa ilman valtavaa tunneryöppyä. Totean, että vyötäröllä  on liikaa rasvaa ja reisissä selluliittia. Pidän esiinpiirtyvistä lihaksista, jotka tuovat toivottavia muotoja kroppaan.

Vierailija
56/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteronainen

Mitä tarkoittaa venus-vartaloinen? 

Samaa kun täällä kuvassa olevalla patsaalla? 

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/11/28/ihannevartalo

Tarkoittaa jotain standardimittaista mutta jokatapauksessa ajattelen että se ilmeisen yleinen kokemus oman alastomuuden rumuudesta on estoisuutta, ehkä johtuu kasvatuksesta, meillä lapsuudenkodissa äiti saattoi riisuuntua keskellä päivää ilman häpeilyä vaikka oli ylipainoinen. 

Vierailija
57/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, mutta keski-iässä hyvä kroppa vaatii paljon töitä. Juoksen, käyn salilla jne. Silti paino meinaa nousta, eli ruoan kanssa on oltava tiukkana. Olen aina 12 h vrk syömättä eli skippaan aamu tai iltapalan. Ilmaiseksi ei tule itselleni se, että mielestäni olen kaunis etenkin alusvaatteissa tai bikineissä. Vatsa on litteä ja minulla on kauniit jalat. Imetysten takia en ole ihan tyytyväinen rintojeni ulkonäköön, siksi tykkään enemmän niistä asustettuna. Ryppyjä on ja taipumusta kaksariin, en tiedä miten niistä pääsisi. Juoksun avulla kaula pysyy hoikkana ehkä. Botoksia en halua. 

Noin yleensä tykkään ihmisten vartaloista vaikka olisivat millaisia. Pään sisältö on tärkeämpää. Itselleni olen vain ankara.

Vierailija
58/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kattomaan, joskus tehny sen virheen. Maha roikkuu, tissit roikkuu, selässä läskit selkämakkarat. Oksettavan näköstä ja ikääki vasta 33v.

Oon aina ollu enempi tai vähempi lihava, sairastanu teini ajoista masennusta ja ahdistusta. Syöny pahaan oloon, eikä oo ikinä kiinnostanu jaksaa yrittää laihduttaa. Myös alko maistuu.

Oon ollu mun miehen kanssa yhdessä 11vuotta, enkä kertaakaan oo näyttäytyny sen edessä alasti. 

Vierailija
59/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys, mutta oletko sitten yrittänyt laihduttaa? On järjetöntä pitää kynsin ja hampain kiinni "vapaudestaan" syödä mitä vaan, jos sitten lopputuloksena on kuitenkin huono olo?

Ja onko teistä itseinhoisista kaikki muutkin sitten rumia? Ihan mielelläni katson peiliin, olen urheilullinen ja melko siro. Mutta jonkun mielestä varmaan yhtä hyvin liian kurviton ja tikku ja toisaalta vatsassakin on raskausarpia. 

Omalla kohdallani kyse ei ole ylipainosta. Voi olla, että pari kiloa lisää voisi jopa parantaa tilannetta.

Ap

Vierailija
60/164 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en pysty katsomaan peiliin.  Voin olla useita päiviä katsomatta kasvojani peilistä. Vartaloani vielä kauemmin.   Olen 160/52   46v.     Surrut ulkonäköäni koko elämäni. Kiitosta vaan kiusaajat. Myös Vauva on osasyyllinen mm Uimahallissa nähtyä- ketju.   Sen jälkeen en ole käynyt uimahalleissa/kylpylöissä. Uimarannallakaan en vaihda uikkareihin, jos on muita paikalla