Onko nainen mitoilla 164/75 mielestäsi lihava?
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on 21kg ylimääräistä painoa. Ihannepaino olisi 54kg. Pyri sihen.
:D
Vitsit nää loputtomalla itseluottamuksella viisauksiaan jakavat palsta-auktoriteetit ei petä!
Ihanne-ÄO olisi hei +120. Pyri siihen.
Ei kerro edes omaa pituuttaan, mutta kaikkien naisten tulisi tavoitella 54 kiloa painoa, vain koska sanoo niin.
No, oman vartalon rasvaton paino oli kehonkoostumusmittauksessa 56 kiloa, josta lihaksen osuus 32 kg, liikun paljon. Tämän lisäksi terveessä kehossa kuuluu olla rasvaa naisella 12-19 kg, koska rasvalla on lukuisia tärkeitä tehtäviä mm. hormonitoiminnassa. Lihaksikkaammalla henkilöllä keho sisältää myös enemmän vettä, koska nestettä on kerääntyneenä lihaksiin harjoittelun myötä. 54 kg ei ole mitenkään järkevä paino jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mitoissa 165/72 minua sanotaan hoikaksi. Vyötärönympärys on 75 cm. Peilistä katsoo sopusuhtainen ja ihan sporttinenkin ihminen. Lenkkeilen, tanssin ja teen lihaskuntoa.
Sitä peiliä katsoo kuitenkin läski.
Miten voit selittää tämän? :D
Itse vastustan kehonpositiivisuutta juuri siksi koska sen takia lihavat naiset luulee olevansa normaalipainoisia.
Kyllä se vähän yli menee.mutta jos sinulla on todella isot rinnat, niinkuin itellä, se jonkun verran kompensoi. Itellä 161/73. Ja jättirinnat...
Vierailija kirjoitti:
Mä olen normaali ja painan 57 kg pituus 164 cm. Tuo on selkeä ylipaino.
Mulla samat mitat ja olen todella hoikka. Ei rintoja eikä lantiota, näytän teinipojalta.
Vierailija kirjoitti:
Reilusti tuhti tyttönen se on.
164cm naiselle ihanne paino on 55kg-60kg
Itse olen mies mitoiltani 185/78
Muistathan kirjoittaa tuon vaatimuksen tinder-profiiliisi, niin kukaan 61 kiloinen nainen ei tuhlaa aikaansa sinuun. Tai oikeastaan kukaan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi olet luuseri jolla ei ole elämässä naista, ja joka ei saa naista, hajoappa elämääsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi olet luuseri jolla ei ole elämässä naista, ja joka ei saa naista, hajoappa elämääsi
Menikö tuhdilla tytöllä noin paljon tunteisiin kun kerroin vähän faktoja? :)
Olen 167/72 ja ylimääräistä on keskivartalossa ainakin 5kg, parempi olisi jos saisi lähemmäs 10kg pois. Nyt vaan ei voi laihduttaa kun olen juuri tullut raskaaksi. Teininä olen painanut samanpituisena alimmillaan 52kg, ideaaliksi koin 58-60kg.
"Ei kerro edes omaa pituuttaan, mutta kaikkien naisten tulisi tavoitella 54 kiloa painoa, vain koska sanoo niin."
Joskus luin tutkimuksesta, että lihavilla naisilla rasvan kertyminen myös aivoihin tavallaan tyhmentää. En tiedä onko sinulla tuota rasvaa aivoissa, mutta tyhmältä kuitenkin vaikutat.
Ensinnäkin, miten vastaajan pituus liittyy aloittajan kysymykseen?
Toiseksi, missään ei lukenut, että KAIKKIEN NAISTEN tulisi tavoitella 54kg:n painoa, vaan tuon pituiselle naiselle ihannepaino olisi 54kg ja siihen kannattaa pyrkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitoissa 165/72 minua sanotaan hoikaksi. Vyötärönympärys on 75 cm. Peilistä katsoo sopusuhtainen ja ihan sporttinenkin ihminen. Lenkkeilen, tanssin ja teen lihaskuntoa.
Sitä peiliä katsoo kuitenkin läski.
Miten voit selittää tämän? :D
Et ole hoikka. Painoa on liikaa. Voit lenkkeillä, tanssia ym, mutta painoa on liikaa.
Ei kai tämä varsinaisesti ole mielipidekysymys.
n.15kg ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse vastustan kehonpositiivisuutta juuri siksi koska sen takia lihavat naiset luulee olevansa normaalipainoisia.
Luuletko sinä olevasi normaaliälyinen?
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään annettujen lukujen perusteella ja ilman mitään loukkaustarkoitusta sanoisin, että olet lihava. Sinulla on 15 kg ylipainoa, ellei massasi ole ihan oikein sijoittunutta. Jos on, niin mainitsemani luku on vain 10 kg.
Ettekö tosiaan ymmärrä, että lihavuus on kriteeri, joka on numeroihin sidottu?? Tuo ei ole lihavuutta ja piste. Ylipainoa on.
Noilla mitoilla moni nainen ilmoittaa itsensä hoikaksi treffipalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
"Ei kerro edes omaa pituuttaan, mutta kaikkien naisten tulisi tavoitella 54 kiloa painoa, vain koska sanoo niin."
Joskus luin tutkimuksesta, että lihavilla naisilla rasvan kertyminen myös aivoihin tavallaan tyhmentää. En tiedä onko sinulla tuota rasvaa aivoissa, mutta tyhmältä kuitenkin vaikutat.
Ensinnäkin, miten vastaajan pituus liittyy aloittajan kysymykseen?
Toiseksi, missään ei lukenut, että KAIKKIEN NAISTEN tulisi tavoitella 54kg:n painoa, vaan tuon pituiselle naiselle ihannepaino olisi 54kg ja siihen kannattaa pyrkiä.
Jostain osannut kuitenkin viisaudessaan laskea, että ihannepaino on 54 kg ja kiloja 21 kg liikaa. Edes BMI-taulukot ei anna mitään ihannepainoa kilon tarkkuudella.
Vierailija kirjoitti:
n.15kg ylipainoa.
Ei niin. Mutta moni ei tajua tätä että lihavuudelle on oma kriteeristönsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aikalailla noissa mitoissa enkä sanoisi itseäni lihavaksi, vaan ennemmin chubbyksi. Painoa pitäisi kyllä pudottaa. Minulla on aika paljon lihasta, sillä 10 v aktiivista salitreeniä takana, mutta viimeiset pari vuotta ollut hiljaisempaa. Vaatekoko S-M. Aiemmin painoin 55kg ja silloin olin todella pienikokoinen, vaatekoko oli XXS-XS.
Tää on kyllä jännä, miten vaatekoot vaihtelee saman painoisillakin. Itse olen saman pituinen, ja painan n. 56kg ja käytän 38 koon housuja (eli M). Paidoista saattaa mennä XS mutta yleensä S on parempi. Vaikea kuvitella, että 15-20kg painavampana menisi samat vaatteet, mutta kai vartalon malli sit vaihtelee eri ihmisillä niin paljon.
No, vaihtelee. Minun kaveri on n. 165 cm ja painaa 65 kg ja hän on todella hoikka. Voisi kuvitella, että hän painaisi 50 kg, mutta ei paina. Käyttää vaatekokoa S pääasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n.15kg ylipainoa.
Ei niin. Mutta moni ei tajua tätä että lihavuudelle on oma kriteeristönsä.
Kyllä ja jos minun pitäisi osoittaa lihava ihminen, niin kyllä hän on toisenlainen kuin vähän pyöreä. En minä sanoisi Sara Siepinkään olevan lihava, vaikka varmasti ylipainoa on BMI:n mukaan.