Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen mitoilla 164/75 mielestäsi lihava?

Vierailija
16.03.2024 |

Onko?

Kommentit (257)

Vierailija
141/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kun olen 167/67 ja vyötärön ympärys on 67 cm. Olen ylipainoinen BMI:on mukaan, mutta vyötärö on normaali.

No sulle ylipaino ei ole yhtä vaarallista kuin sellaiselle jolla se kertyy vyötärölle. Lanteilla, reisissä ym. liikakilot ei ole terveyshaitta.

Vierailija
142/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siinä on vähintään se 10 kiloa ylimääräistä. Kyllä on lihava.

60-62 kiloa tai vähemmän, ei kumminkaan alle 50, niin olisi mielestäni paras.

Olen itse 166/58 ja ihan tyytyväinen vaikka ikää on 50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuota on selitellä vartalolla tai lihaksilla, bmin mukaan on ylipainoinen. 

Vierailija
144/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kun olen 167/67 ja vyötärön ympärys on 67 cm. Olen ylipainoinen BMI:on mukaan, mutta vyötärö on normaali.

Et ole ylipainoinen. Olen samanpituinen ja laskenut BMI ylipainon rajan joka on 69,3. Painan 2 kiloa tuon yli ja haluaisin niistä päästä eroon. 

Vierailija
145/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloista tämä jatkuva kilojen kyttäys. Lihasmassakin pitäisi naisella olla jotain painotonta massaa, vain miehet saa treenata itselleen painavaa lihasta. Kilo lihasta painaa kuitenkin miehellä ja naisella saman verran.

Vierailija
146/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole BMI 24

Vierailija
147/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin yksilöllistä. Niinku joku mainitti pitkästä tai lyhyestä selästä ja jaloista niin samoin voi mainita, että jollakin rasva kertyy keskivartalon sijaan peppuun ja reisiin, mikä ei ole niin haitallista verrattuna vyötärökiloihin. Ja joillakin on isot rinnat. Miten mun ja mun kaverin painoa voi vertailla, kun sen rinnat painaa varmaan 3-5 kiloa ja mun 600 grammaa korkeintaan? No tiedän kyllä olevani paremmassa kunnossa kuin kaveri, koska liikun enemmän. Kaveri on edunvalvonnassa, koska sen isä tappoi sen äidin, kun se oli vauva ja nyt hän ei saa sitten käyttää omia rahojaan, eikä saa ees kuntoslikorttia... Lenkkeilyssä isot tissit haittaa, jos pitää urheilurintsikoitakin edunvalvojalta anoa...

Vierailija
148/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on lihava! Itse olen nainen 163/60 ja minullakin 5 kiloa vielä tiputettavana, jotta kehtaa uimarannalla näyttäytyä Kesällä! Painoin raskauden loppuvaiheessa 73 kiloa ja olo oli aivan kaamea sillä painolla, ei ikinä enää!

Vierailija
149/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niin yksilöllistä. Niinku joku mainitti pitkästä tai lyhyestä selästä ja jaloista niin samoin voi mainita, että jollakin rasva kertyy keskivartalon sijaan peppuun ja reisiin, mikä ei ole niin haitallista verrattuna vyötärökiloihin. Ja joillakin on isot rinnat. Miten mun ja mun kaverin painoa voi vertailla, kun sen rinnat painaa varmaan 3-5 kiloa ja mun 600 grammaa korkeintaan? No tiedän kyllä olevani paremmassa kunnossa kuin kaveri, koska liikun enemmän. Kaveri on edunvalvonnassa, koska sen isä tappoi sen äidin, kun se oli vauva ja nyt hän ei saa sitten käyttää omia rahojaan, eikä saa ees kuntoslikorttia... Lenkkeilyssä isot tissit haittaa, jos pitää urheilurintsikoitakin edunvalvojalta anoa...

Oho, tää juttu eskaloituikin aika nopeesti...

Vierailija
150/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samaa kokoa, enkä koe olevani kovin lihava. Liikun ja syön terveellistä ruokaa. Minulla on leveä lantio, iso peppu ja paksut reidet, mutta vyötäröltä olen suhteellisen hoikka. Rintsikoissa ympärysmitta 65 cm ja kuppikoko I. 

Vierailija
151/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloista tämä jatkuva kilojen kyttäys. Lihasmassakin pitäisi naisella olla jotain painotonta massaa, vain miehet saa treenata itselleen painavaa lihasta. Kilo lihasta painaa kuitenkin miehellä ja naisella saman verran.

Joku väitti että nainen ei saa painaa yli 60 kiloa. Olen 174 ja kerran painoin 63. Rasvaprosenttini oli 16. Siis hyvin alhainen naiselle, kävin jatkuvasti salilla. Näytin hyvin kuihtuneelta ja se ei ollut tervettä. Söin liian vähän. 

Naiset on eripituisiakin. On aivan typerää määritellä jokaiselle joku painoraja. 

Aivan naurettavaa paskaa joiltain miehiltä. Mutta enpä tuollaista tapailisikaan joka on joku painonatsi. :D

Painan nykyään 71 ja joku mies sanoi minua läskiperserksi ihan randomisti kadulla. Ei enää hetkauta pätkääkään moiset ulkonäkökommentit. Kävin baarissa jonkun aikaa sitten ja sai hätistellä ukkoja pois. Moni mies ei välitä mistään tarkasta painolukemasta. Rahka-Penat ei monesti itseeni iskekään. Menen oma hyvinvointi edellä, en rahkapenojen mielipiteet. 

Vierailija
152/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnat on normaalipainossa kuppikokoa g85 ja vyötärölle ei kerry läskiä. Läski on reisissä, perseestä ja rinnoissa. Olen miettinyt pienennysleikkausta. Mulle on laihdutuksessa ok jos rinnat pienenee. Toki niistä tulee herkästi laihduttaessa patalaput kun käy salilla. 

Vierailija
153/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lihava.

Vierailija
154/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen tuota kokoluokkaa ja läski. Mutta paino on menossa taas alaspäin, joten kyllä tämä tästä vielä. :) Kaksosraskauden jälkeinen maharöllykkä tuskin tuosta täysin siliää vaikka painoa lähtisinkin, mutta jospa sen kanssa oppii elämään.

Vierailija
155/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän. 

Vierailija
156/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm ja 81 kg. Lihasta, eikä läskiä kuin mahassa. Eli vastaus aloittajalle, että riippuu, mitä vartalosi on täynnä. Lihasta vai höttöä.

Vierailija
157/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkoostumus vaikuttaa. Joko on lihava tai treenaavana ns. mörssäri.

Vierailija
158/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta saat olla. Miksi kysyt asiaa täällä?

Vierailija
159/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan hyvän ystäväni kanssa molemmat 161 cm.  Kaveri painaa 60 kg. Minä 71 kg. Kaverini on täysi  lauta. Rinnat painaa hällä max 400 g yht.  Minulla on todella isot ja painaa yht 5, 4 kiloa . . On lääkärissä punnittu..  eli rinnat vaikuttaa tod.paljon. meillä esim ero on 5kg.  

Vierailija
160/257 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaisten keskimääräinen paino on 73kg ja pituus 163cm. Olet siis keskimääräinen suomalainen nainen. Jotka sinua läskiksi haukkuvat, haukkuvat samalla muitakin suominaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi