Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen mitoilla 164/75 mielestäsi lihava?

Vierailija
16.03.2024 |

Onko?

Kommentit (257)

Vierailija
41/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samanpituinen ja painan 55kg. Aika paljon saisi lihasta kasvattaa että pelkällä lihaksella saisi 20kg lisää. Isoilla tisseillä voisi olla muuan kilo lisää.

Vierailija
42/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen noissa mitoissa ja olen pyöreä, persevä ja reitevä. Vyötärynympärys kuitenkin alle 80 ja liikun melko paljon, joten en jaksa kauheasti välittää.

Vyötärönympärys on bmi:ta parempi mittari, eli sulla ei ole syytä olla huolissaan niin kauan kun vyötärönympärys ei tuosta kasva. 

Joo näin olen itsekin ymmärtänyt. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanpituinen ja lihonut nyt vuoden sisään 65kiloiseksi. Pitäisi laihduttaa. Ja minä olen ns. entinen urheilija, joten lihastakin on aika paljon. 75kg tarkoittaisi, että olen jo täysin luovuttanut terveyteni suhteen. 

Vierailija
44/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sporttinen 183cm mies ja painan 75kg. Nykyään "normaalipainoiset" naiset miesten painossa.

M37

Tuo ei ole miehen paino lähellekkään. 

T. N 22 170cm, 60kg, puolisoni lihaksikas 190cm ja 95kg. 

Sopusuhtaisten miesten paino on useimmiten heidän pituutensa miinus 100. Eli 183cm miehen kuuluisi painaa 83kg, ettei olisi ihan rimpula. 

Vierailija
45/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! 

Olen itse samanpituinen ja painan 54kg. Tähän vartaloon kun lisäisi 21kg niin olisin todellakin lihava.

Vierailija
46/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 165/77-78. Siinä mielessä onnekas, että mun paino on koko ikäni arvioitu 10 kg alakanttiin eikä lääkärikään ole vielä tajunnut että olen lihava. Mutta eihän tässä enää hoikalta näytä. Vaatteet on jo M kokoa. Kun painoin 62 kg teini-iästä kolmikymppiseksi, niin sain vielä jatkuvasti kuulla ihailua hoikkuudestani. Olen laihduttanut pätkäpaastoamalla jo pari vuotta, mutta koska ikää on 40+ niin paino laihdutuksesta huolimatta vain nousee hitaasti. Pätkäpaaston aloittaessani painoin vielä 72 kg.

Vierailija
47/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa tarkkaan kun ei tiedä millainen kehonkoostumus on.. jos ei ole juuri yhtään lihaksia niin sitten sanoisin että pulleahko, mut jos on lihaksia niin sitten eri juttu.

Vierailija
48/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä ei ole mikään mielipidekysymys, vaan ihan helposti laskettavissa BMI-laskurilla. Tulos: Painoindeksi 28.3 eli lievä ylipaino. Lihavuudeksi määritellään kun painoindeksi on yli 30.

Vierailija
49/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on suurinpiirtein tuota kokoa, muodoltaan tiimalasi.

Kaunis.

-Mies 52v-

Vierailija
50/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sporttinen 183cm mies ja painan 75kg. Nykyään "normaalipainoiset" naiset miesten painossa.

M37

Tuo ei ole miehen paino lähellekkään. 

T. N 22 170cm, 60kg, puolisoni lihaksikas 190cm ja 95kg. 

Alle satakilooset punnitahan neuvolas!

T: Isoo-Jussi

Vierailija
51/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Omat mitat 172/63. 

Painoin raskauden jälkeen pienen hetken n.75kg ja kyllä olin lihava. En näkyvästi ja häiritsevästi lihava mutta olin selvästi ylipainoinen.

Onneksi kilot lähtivät parissa kuukaudessa. Se on ainut kerta kun oikeasti laihdutin elämäni aikana.

Vierailija
52/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat mitat on just tuon. Mitat 95-80-105 ja paino tasaisesti jakautunut. Liikuntaa harrastan keskimäärin 1.5h päivässä. Oman määritelmäni mukaan olen thicc 😄. Samoissa mitoissa olen ollut koko aikuisikäni, nyt 45v. En ota stressiä, tässä painossa saan syödä aika lailla mitä haluan ilman mitään laskemista. 

Vierailija
53/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituus ja paino välttämättä sano sellaisenaan mitään. Jos lihaksikas kroppa niin ei ylipainoa. Arvioin 180 cm pitkän miehen painoksi aikanaan 80 kg (t-paita ja pellavahousut päällä). Miehellä paino oli 120 kg, eikä käytännössä yhtään extraa on rasvaa. Ulkonäkö täysin tasapainoinen. 

Vierailija
54/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä nähdä kuva 164/75 naisesta miten kilot jakaantuu.

Itse olen 164/50 eli alipainoinen 48-vuotias nainen joka inhoaa syömistä. Tähän kroppaan jos lisäisi 25kg olisi kyllä tukala olo. Vaikeaa edes kuvitella miltä näyttäisin. Olen ollut koko aikuisikäni saman painoinen.

Vierailija
55/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei automaattisesti, riippuu ruumiinrakenteesta ja lihasmassan määrästä.

Minä olisin, oon hyvin siro ja painan parikymmentä kiloa vähemmän. Näinkään en ole riutuneen näköinen.

Vierailija
56/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehon paino ja ulkonäkö ovat hyvin yksilöllisiä ja monimutkaisia asioita, ja ne voivat vaihdella suuresti yksilöstä toiseen riippuen muun muassa perimästä, elämäntavoista ja terveydentilasta. Yksittäiset numerot, kuten pituus ja paino, eivät yleensä anna täydellistä kuvaa siitä, onko henkilö lihava vai ei.

BMI (Body Mass Index) on yksi tapa arvioida kehon rasvaprosenttia, mutta se ei myöskään kerro koko totuutta, sillä se ei ota huomioon esimerkiksi lihaksiston määrää tai kehon koostumusta.

Sen sijaan painon ja terveyden arvioinnissa on tärkeää ottaa huomioon kokonaisvaltainen terveys ja hyvinvointi, mukaan lukien terveelliset elämäntavat, liikunta, ravitsemus ja henkinen hyvinvointi. Jos olet huolissasi omasta painostasi tai terveydestäsi, kannattaa keskustella asiasta lääkärin kanssa, joka voi antaa sinulle asiantuntevaa neuvontaa ja tukea.

Vierailija
57/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viime kesänä 190/75 ja oon nainen. Oli mulle normi. Nyt jo 81kg ja haluisin päästä takas tuohon 75 Eli jos oisit 25 cm pidempi ni ois normi.

Vierailija
58/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin, kun on näin 167/62 mitoissakin jo tuhti olo.

Vierailija
59/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehon paino ja ulkonäkö ovat hyvin yksilöllisiä ja monimutkaisia asioita, ja ne voivat vaihdella suuresti yksilöstä toiseen riippuen muun muassa perimästä, elämäntavoista ja terveydentilasta. Yksittäiset numerot, kuten pituus ja paino, eivät yleensä anna täydellistä kuvaa siitä, onko henkilö lihava vai ei.

BMI (Body Mass Index) on yksi tapa arvioida kehon rasvaprosenttia, mutta se ei myöskään kerro koko totuutta, sillä se ei ota huomioon esimerkiksi lihaksiston määrää tai kehon koostumusta.

Sen sijaan painon ja terveyden arvioinnissa on tärkeää ottaa huomioon kokonaisvaltainen terveys ja hyvinvointi, mukaan lukien terveelliset elämäntavat, liikunta, ravitsemus ja henkinen hyvinvointi. Jos olet huolissasi omasta painostasi tai terveydestäsi, kannattaa keskustella asiasta lääkärin kanssa, joka voi antaa sinulle asiantuntevaa neuvontaa ja tukea.

Miksi käyt laittamassa tekoälyvastauksen joka ketjuun?

Vierailija
60/257 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168 cm pitkä ja painan tällä hetkellä 64 kg. Ruumiinrakenteeltani olen sellainen tasapaksu eli leveähköt hartiat, kapea lantio ja pienehköt rinnat.

Teininä kasvupyrähdyksen (14 c vuodessa) painoin 165 senttisenä 46 kg. Sitä kesti pitkään päälle 2-kymppiseksi - toki liikuin paljon, mutta kyllä söinkin paljon. En tykännyt, kun lonkkaluutkin törröttivät.

Eivät törrötä enää näin 6-kymppisenä ja tarpeetonta maharasvaa on muutama kilo. Jos voisin liikkua kuten ennen, ehkä nuo lähtisivät, mutta toivon, etteivät lisäänny ja liikuntaa rajoittavat tekijät helpottavat. Jos painaisin tuon kymmenen kiloa enemmän, olisin huolissani painostani terveydellisistä syistä. Toki myös taloudellisista, sillä vaatekaappia pitäisi myös uusia silloin.

Minulla on "hoikkuusgeenit", jotka helpottavat painonhallintaa. Kaikilla ei niitä ole. Joku voi olla runsaammista kiloistaan huolimatta paremmassa kunnossa ja terveempi kuin minä.

Tuota BMI:tä en ole koskaan ymmärtänyt. Mullekin selitettiin vielä 4-kymppisenä sen perusteella, ettei mun tarvitse pelätä diabetesta. En ymmärtänyt tuota asennetta, kun molemmin puolin sukutausta tuota oli ja nyt on minullakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan