Onko nainen mitoilla 164/75 mielestäsi lihava?
Kommentit (257)
Riippuu ihan vartalon mallista, lihasmassan määrästä ja siitä minne rasva on kertynyt.
Jos lihasmassaa on hyvin ja paino kertyy tasaisesti niin et välttämättä näytä lihavalta, mutta varmasti kuitenkin tukevalta. Jos taas kaikki ylimääräinen kertyy keskivartalolle ja lihaksia ei juuri ole niin todennäköisesti näytät lihavalta.
Riippuu mihin paino on sijoittunut. Itse olen muutaman kilon hoikempana omenavartaloinen mutta muuten sutjakka.
Vihko aukI tuolla asenteella ja menolla suurin osa teistä miehistä on hinureita hyvästi sontaluukuttajat.
Olet ylipainoinen, mutta et mikään huomiotaherättävän iso. Itse olen 160/70 ja tavoitteena -10kg.
Riippuu vartalosta. Pientä ylipainoa voi olla. Lihakset painaa.
Olen sporttinen 183cm mies ja painan 75kg. Nykyään "normaalipainoiset" naiset miesten painossa.
M37
Olen ap:tä pari senttiä pidempi ja painan 51kg. Treenaan säännöllisesti eli lihasmassaa löytyy. Tuntuisi hurjalta painaa 24kg enemmän. Mielestäni olet lihava.
On ylipainoinen selkeästi. Itse olen 170 ja 64 kg ja muutama kilo pitäisi pudottaa että olisin ihanneluvuissa.
Tuossa on virhe. Se on 175/64. Ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Olen ap:tä pari senttiä pidempi ja painan 51kg. Treenaan säännöllisesti eli lihasmassaa löytyy. Tuntuisi hurjalta painaa 24kg enemmän. Mielestäni olet lihava.
Jos olet 24 vuotias, ihan normia. Jos olet 47 v onnittelen
painonhallinta käy vaikeammaksi erityisesti 40 iän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen sporttinen 183cm mies ja painan 75kg. Nykyään "normaalipainoiset" naiset miesten painossa.
M37
Itselläni lähes samat mitat. Käyn salilla ja olen pikkuhiljaa pudotellut 4kg pois. Mahdollisimman paljon rasvaa pois. Nyt paino noin 76kg. Jos joku 20cm lyhyempi nainen kysyy, että onko lihava samalla painolla, niin ei liene vaikeaa arvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet 24 vuotias, ihan normia. Jos olet 47 v onnittelen
painonhallinta käy vaikeammaksi erityisesti 40 iän jälkeen.
Olen 40v. nainen (kolme lasta löytyy).
Olen noissa mitoissa ja olen pyöreä, persevä ja reitevä. Vyötärynympärys kuitenkin alle 80 ja liikun melko paljon, joten en jaksa kauheasti välittää.
Jos on lihaksikas, niin tuskin olet, mutta itse olen ylipainoinen, mutta en lihava 163/72 -mitoilla. Pyrin pääsemään alle 70 kilon. Ikää on jo 60, niin lähinnä terveyden vuoksi yritän hieman laihtua.
Vierailija kirjoitti:
M37
Tuo ei ole miehen paino lähellekkään.
T. N 22 170cm, 60kg, puolisoni lihaksikas 190cm ja 95kg.
Vierailija kirjoitti:
Olen noissa mitoissa ja olen pyöreä, persevä ja reitevä. Vyötärynympärys kuitenkin alle 80 ja liikun melko paljon, joten en jaksa kauheasti välittää.
Vyötärönympärys on bmi:ta parempi mittari, eli sulla ei ole syytä olla huolissaan niin kauan kun vyötärönympärys ei tuosta kasva.
Eli voidaanko sitten alkaa sanomaan "hyi vi--u mikä savolainen"?