Miehet - millaisen naisen kanssa on vaikea pysyä friendzonella?
Ihan mielenkiinnosta kun oma kokemus tästä on olemassa, mutta haluaisin kuulla tästä miesten näkökulmaa.
Naisen kanssa tutustutte, asiallisissa merkeissä koulun tai töiden osalta, tai kaveriporukan kautta. Juttu on täysin friendzonella ja on mukavaa. Millaisen naisen kanssa tällä alueella on helppoa pysyä ja mitkä tekijät aiheuttaa sen, että kuvaan astuu myös kaikenlaista muuta ajatusta ja puhetta?
Itse olen kokenut sen; että miesten kanssa jutut yhtäkkiä alkavat päätyä levottomiksi ja aletaan mennä rajoilla vaikka itse pidän tiukasti ohjia, osaan nauraa läpänheitolle ja painaa jarrua kohti friendzonea. Mietin vaan provosoiko oma ulkonäköni tätä vaiko luonne? Minulla tuntuu olevan joku outo vaikutus miehiin ja yritän saada tähän selvyyden, että vältän ongelmat.
Tämähän nyt on naisilla aina se vakioluulo, ihan sama mistä syystä miehellä ei homma toimi. Ei vaikka toimi seksi koska miehellä omat estokompleksit -> naisen mielestä kaikki seli seli ja oikeesti on vain liian ruma miehelle. Ei siitä vaan pääse mihinkään mutta olkoon sitten niin, turha sitä yrittää edes vääntää toiseksi.