Miehet - millaisen naisen kanssa on vaikea pysyä friendzonella?
Ihan mielenkiinnosta kun oma kokemus tästä on olemassa, mutta haluaisin kuulla tästä miesten näkökulmaa.
Naisen kanssa tutustutte, asiallisissa merkeissä koulun tai töiden osalta, tai kaveriporukan kautta. Juttu on täysin friendzonella ja on mukavaa. Millaisen naisen kanssa tällä alueella on helppoa pysyä ja mitkä tekijät aiheuttaa sen, että kuvaan astuu myös kaikenlaista muuta ajatusta ja puhetta?
Itse olen kokenut sen; että miesten kanssa jutut yhtäkkiä alkavat päätyä levottomiksi ja aletaan mennä rajoilla vaikka itse pidän tiukasti ohjia, osaan nauraa läpänheitolle ja painaa jarrua kohti friendzonea. Mietin vaan provosoiko oma ulkonäköni tätä vaiko luonne? Minulla tuntuu olevan joku outo vaikutus miehiin ja yritän saada tähän selvyyden, että vältän ongelmat.
Kommentit (101)
Semmoinen hyväksikäyttäjä joka kysyy auttamaan ihan kaikessa ja palkinnoksi annetaan yksi kaljapullo tjms.
Vierailija kirjoitti:
Se on seksuaalista häirintää ja kertoo enemmän valta-asemasta jos alkaa tulemaan "levottomia juttuja". Oikeasti kiinnostuneet eivät kyllä heitä mitään "levotonta läppää" vaan lähestyvät kunnioituksella.
Itse olen ylipainoinen ollut aina ja ihan yhtä lailla jutut on menneet seksuaaliseen häirintään, halailuun ja levottomiin puheisiin kunhan miesten kanssa viettää tarpeeksi aikaa. Sitten ne harvat jotka oikeasti on olleet ihastuneet, ei ne noin toimi. Luonteeltani ei myöskään ole mikään rasvainen rekka-liisa vaan niin tavis kun voi olla :D
Viestisi alusta olen samaa mieltä, mutta ihmettelen, millaisten miesten kanssa olet viettänyt aikaa, jos väistämättä jossakin välissä sinua on alettu häiritä seksuaalisesti ja kertoa härskejä juttuja? Minulla ainakin on myös miespuolisia ystäviä pitkältä ajalta eikä tuollaista ole koskaan ilmennyt, luotan heihin täysin. Osa on kuin sisaruksia, jaamme vakaviakin asioita keskenämme.
En jotenkin osaa mitenkään samaistua ihmisiin, jotka pitävät miehen ja naisen välistä (pelkkää) ystävyyttä mahdottomana. Outo ajatuskin itselle että jonkun maailmankuvaan kuuluu oletus, että ystävyys=vain saman sukupuolen edustajan/edustajien kanssa aikaa viettämistä.
Harrastatteko edes mitään? Miten edes voitte olla päätymättä tilanteisiin, joissa syntyy "pelkkiä" tuttavuus-/ystävyyssuhteita muidenkin kuin samansukuouolisten ihmisten kanssa?
Koko friendzone on pelkkää huijausta. Se on luotu naisten suojaksi, jotta miehen voi torjua turvallisemmin.
Miehelle jää parempi mieli, kun on niin hyvä tyyppi kuitenkin.
Mutta älä hetkeäkään usko, että kaveri ei kävisi kovana sinuun. Näkeehän sen silmistä, eikö
Jos nainen olisi viehättävä, mukava ja hänen kanssaan olisi helppo puhua ja seurassa viihtyisi niin ihan varmasti olisi vaikea pitää friendzonella koko homma. Varsinkin jos nainen olisi sinkku ja vieläpä kiinnostunut minusta. Mutta tämähän lähtee naisesta itsestään. Enhän minä voisi miehenä häntä pakottaa suhteeseen.
Varsinkin kun moni nainen on kavereitakin kohtaan flirtti, tykkää halailla jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen olisi viehättävä, mukava ja hänen kanssaan olisi helppo puhua ja seurassa viihtyisi niin ihan varmasti olisi vaikea pitää friendzonella koko homma. Varsinkin jos nainen olisi sinkku ja vieläpä kiinnostunut minusta. Mutta tämähän lähtee naisesta itsestään. Enhän minä voisi miehenä häntä pakottaa suhteeseen.
Varsinkin kun moni nainen on kavereitakin kohtaan flirtti, tykkää halailla jne.
No silloinhan se ymmärrettävästi on vaikea pysyä friendzonella, jos on itsekin vapaa ja mukava ja omasta mielestä viehättävä sinkku mies/nainen osoittaa kiinnostusta.
Jos nainen antaa pesää tai ottaa poskeen niin sillon on hankala olla vain kaveri. Jos nainen ei tee noin niin silloinkin kaveruus jää lyhyeen kun lähen ettii toista naista.
Jos nainen on seksikäs, en halua olla friendzonella, koska vääjämättä se johtaa siihen että alan ajatella häntä seksuaalisesti.
Minulla on aikanaan ollut joitakin naispuolisia ystäviä, ja yhteistä heissä kaikissa oli se, että en kokenut mitään seksuaalista vetoa heihin, en usko että olisin pystynyt panemaan heitä missään olosuhteissa.
Kyllä se on tuskaa naisen kanssa olla siellä friendzonella vaikkei olisi mitään kiinnostusta muuhun itselläkään. Ei mies naisen kanssa voi olla ystävä kuten miehen kanssa. Siinä alkaa jotain ihme juttuja tulemaan kuvioihin naisen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on seksikäs, en halua olla friendzonella, koska vääjämättä se johtaa siihen että alan ajatella häntä seksuaalisesti.
Minulla on aikanaan ollut joitakin naispuolisia ystäviä, ja yhteistä heissä kaikissa oli se, että en kokenut mitään seksuaalista vetoa heihin, en usko että olisin pystynyt panemaan heitä missään olosuhteissa.
Kaveri ja jopa ystävä on ihan eri asia tosiaan kuin Friendzone. Friendzone on tapa torjua joku, jota ei halua esim. panna. Friendzonelta kärkytään pesälle pääsyä, jotkut sitkeästi ja pitkäänkin
Miehillä ja naisilla molemmilla mahdollista zonettaa toinen, naisille tämä on turvallisuusasia. Ei voi sanoa, että ei todellakaan ole kiinnostunut ja toivottavasti painut sinne missä pippuri kasvaa, vaan haluan vain olla kaveri, on turvallisempaa.
No, ei varmaan kaikilla ole näin välttämättä, mutta kauneimmilla pörrää zonella porukkaa varmasti ihan riittämiin ja joukossa vaikka minkälaista yksilöä
Ap mies on sama joka on ketjussa ja toisessa kitisemässä samoja älyttömyyksiä. Yrittää vetää näiden provojensa avulla naiset yhtä alhaiselle tasolle kuin on itse. Ällöttävä setämies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tuskaa naisen kanssa olla siellä friendzonella vaikkei olisi mitään kiinnostusta muuhun itselläkään. Ei mies naisen kanssa voi olla ystävä kuten miehen kanssa. Siinä alkaa jotain ihme juttuja tulemaan kuvioihin naisen osalta.
Naisena tunnistan myös tämän, että alkaa tulla jotain tunteiden siirtoa siihen kaverimieheen tai jotain.
Tähän on kyllä auttanut, että on sitten pantu ja huomattu, että joo, kaverit ollaan. Jännite meni ja eikä se ikinä palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena tunnistan myös tämän, että alkaa tulla jotain tunteiden siirtoa siihen kaverimieheen tai jotain.
Tähän on kyllä auttanut, että on sitten pantu ja huomattu, että joo, kaverit ollaan. Jännite meni ja eikä se ikinä palaa.
Huom, mulla auttanut. Ei varmasti sovi kaikille, enkä voi suositella yleisratkaisuna 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti yritti selittää, että miehet, jotka sivuuttavat naisten kieltäytymisen seksistä ja psukevat päälle saattavat saada naisesta seksikumppanin jotkut jopa pidemmäksikin aikaa kun taas miehet, jotka kunnioittavat ja ymmärttävän naisen kieltäytymisen oikeasti merkistevän naisen kieltäytymistä, eivätkä vänkää asiasta ja tai painosta naista mihinkään pääsevät korkeintaan ns. friendzonelle, eivätkä saa lainkaan mahdollsiuutta harrastaa seksiä. Tai eivät saa sitä ainakaan yhtä usein.
Johtuu siitä että monet naiset on niin nynnyjä etteivät jaksa pistää vastaan vaan heidät on helppo pehmittää vaikkapa seksisuhteeseen vastoin tahtoaan, kun eivät jaksa miehen jankkaamista. Helpompi vain avata haaransa kuin taas kieltäytyä 100 kertaa vonkauksista.
Vonkaus on kaikkien halujen tappaja. Ei kelpaa edes friedzonelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin kertoo ettei mies ja nainen voi olla aidosti ystäviä jos panna pitää kuitenkin ensin että saa selville ollaanko kavereita vai ei. Heteron ei saman sukupuolen kaverinsa kanssa tartte edes panna joten ystävyys on aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin kertoo ettei mies ja nainen voi olla aidosti ystäviä jos panna pitää kuitenkin ensin että saa selville ollaanko kavereita vai ei. Heteron ei saman sukupuolen kaverinsa kanssa tartte edes panna joten ystävyys on aitoa.
Kyllä ystävyys oli ihan aitoa sen jälkeen, kesti hänen kuolemaansa saakka.
Me kaikki olemme erilaisia ja en tulisi sanomaan mikä on aitoa ystävyyttä ja mikä ei. Ehkä ei sovi sulle tällainen kuvio ja se on ok
Miten täällä on näin paljon lapsellista porukkaa paikalla. Taidatte olla teini-ikäisiä suurin osa. Kun kasvatte vähän isommiksi, ymmärrätte että aikuisena ei ehdi enää miettiä koko ajan seksiä, on muitakin miettimisen aiheita, niitä murheita ja velvollisuuksiakin. Voin vakuuttaa, että tulette vielä joskus huomaamaan, kuinka sen hyvännäköisen ja lisäksi mukavankin ihmisen kanssa voi keskustella, häneen tutustua ja jopa ystävystyä ilman että välillä olisi mitään eroottista.
No, toisaalta, nauttikaa nuoruuden suurista tunteista, ehditte sitten elää myös sitä tylsää asiallista elämää kun se kaveri on vain kaveri eikä mitään muuta ja yhdessä ollessa keskustellaan vaikkapa politiikasta, säästä ja työasioista tai lasketaan yliopiston kirjastossa tilastomatikkaa tulevaa tenttiä varten.
Pidemmän päälle tykkään itse tällaisesta tasaisemmasta menosta enkä kaipaa teiniajan säätöjä, mutta makunsa kullakin
Vierailija kirjoitti:
Jonkun Veitolan kaltaisen.
Vaikea pysyä friendzonella?
Vierailija kirjoitti:
Sain vähän aikaa sitten kaveripakit mieheltä ja mulle oli päivän selvää että mies piti mua rumana.
Itse jouduin antamaan innokkaalle naiselle pakit, mutta se johtui pääasiassa siitä että nainen vaikutti jollain tapaa ahdistavan impulsiiviselta. Koskaan ei tiennyt mitä siellä suunnalla saattoi tapahtua.
ANGLISMIT vievät suhteen ystävyysasteelle! Nuorehkot miehet ainakin inhoavat anglismeja käöyttäviä naisia, olen kuullut pari kertaa kunovat asiasta jutelleet. "teeskentelyä" kuulema