Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet - millaisen naisen kanssa on vaikea pysyä friendzonella?

Vierailija
16.03.2024 |

Ihan mielenkiinnosta kun oma kokemus tästä on olemassa, mutta haluaisin kuulla tästä miesten näkökulmaa.

Naisen kanssa tutustutte, asiallisissa merkeissä koulun tai töiden osalta, tai kaveriporukan kautta. Juttu on täysin friendzonella ja on mukavaa. Millaisen naisen kanssa tällä alueella on helppoa pysyä ja mitkä tekijät aiheuttaa sen, että kuvaan astuu myös kaikenlaista muuta ajatusta ja puhetta? 

Itse olen kokenut sen; että miesten kanssa jutut yhtäkkiä alkavat päätyä levottomiksi ja aletaan mennä rajoilla vaikka itse pidän tiukasti ohjia, osaan nauraa läpänheitolle ja painaa jarrua kohti friendzonea. Mietin vaan provosoiko oma ulkonäköni tätä vaiko luonne? Minulla tuntuu olevan joku outo vaikutus miehiin ja yritän saada tähän selvyyden, että vältän ongelmat. 

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta sanon, että sellaisen naisen kanssa ON helppo pysyä "friend" zonella vuosikausia joka:

1.On vastavuoroton, puhuen lähinnä itsestään ja elämästään.

2. Häntä ei juuri kiinnosta miehen asiat.

3.Puheet pysyvät pääasiassa negatiivisissa aiheissa.

He vielä tiedostavat nämä piirteet itsessään, mutta eivät halua niitä muuttaa.

Vierailija
62/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellinen introvertti, sosiaalisten tilanteiden pakoilija, toisinajattelija kummajainen. Olen ollut parisuhteissa 16 vuotiaasta alkaen (nyt ikää 42) ja miehiä olisi riittänyt tänä aikana. Ainoa syy tähän täytyy olla ulkonäköni sillä luonteessa ei ole kehumista. 

Kaksi miestä olisi halunnut parisuhteen kanssani vaikka tiesivät että olen varattu. Joten vastaukseni kysymykseen on että jos nainen on hyvännäköinen niin miehen on vaikea pysyä kaverina. Oma ulkonäköni alkaa nyt rapistua mutta ymmärsin vielä ns. hyvinä päivinäni että miesten mielestä luonteella ei väliä jos ulkokuori nappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanaisten.

Vierailija
64/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ei sitä niin kannata ottaa että yrität silti puskea päälle. Voi se toki jollain tasolla onnistua, mutta ennuste on huono. Itselläni on tuollainen säätö erään miehen kanssa. Välillä lipsun sieltä friendzonelta ja päädytään sänkyyn, mutta ei minulla ole mitään syviä ja kiihkeitä tunteita häntä kohtaan, kun taas hänellä on minua kohtaan. Pelkään että tässä käy niin että jossain vaiheessa rakastun johonkin toiseen ja siinä vaiheessa se on hänelle sitten vielä kovempi paikka. Olisi parempi kun homma olisi loppunut jo ajat sitten jotenkin nätisti. En vaan nyt ole saanut tätä lopetettua eikä hänkään. Ja huonosti tässä käy."

Niinpä niin. - Sinäki annat luultavasti tahtiomattasi ymmärtää, että kyllä siutä voi joillain miehillä (ytai naisilla) tuollainen onnistua .- Kun taas edellsien kaltainen herramies, joka kunnioittaa naisen halua olla vain kaveri tai ystävä johon ei kaiketi yleisesti kuulu seksin harrastaminen jää useimmiten ilman kun taas se joka "puskee päälle" saattaa onnistua. - Ja millä sitä mitataan että on kyllin vahvasti kiintynyt / rakastunut toiseen, että voisi olla varma, ettei kuitenkin haluaisi jonkun toisen? - Jos krran seksikertoja on ollut jo useampikin, niin vaikeaa on kuvitella, että toinen aivan kelvoton on.

Eri

Vierailija
65/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No ei sitä niin kannata ottaa että yrität silti puskea päälle. Voi se toki jollain tasolla onnistua, mutta ennuste on huono. Itselläni on tuollainen säätö erään miehen kanssa. Välillä lipsun sieltä friendzonelta ja päädytään sänkyyn, mutta ei minulla ole mitään syviä ja kiihkeitä tunteita häntä kohtaan, kun taas hänellä on minua kohtaan. Pelkään että tässä käy niin että jossain vaiheessa rakastun johonkin toiseen ja siinä vaiheessa se on hänelle sitten vielä kovempi paikka. Olisi parempi kun homma olisi loppunut jo ajat sitten jotenkin nätisti. En vaan nyt ole saanut tätä lopetettua eikä hänkään. Ja huonosti tässä käy."

Niinpä niin. - Sinäki annat luultavasti tahtiomattasi ymmärtää, että kyllä siutä voi joillain miehillä (ytai naisilla) tuollainen onnistua .- Kun taas edellsien kaltainen herramies, joka kunnioittaa naisen halua olla vain kaveri tai ystävä johon ei kaiketi yleisesti kuulu seksin harrastaminen jää

En ymmärtänyt tästä mitään.

Vierailija
66/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. - Sinäki annat luultavasti tahtiomattasi ymmärtää, että kyllä siutä voi joillain miehillä (ytai naisilla) tuollainen onnistua .- Kun taas edellsien kaltainen herramies, joka kunnioittaa naisen halua olla vain kaveri tai ystävä johon ei

Ilmeisesti yritti selittää, että miehet, jotka sivuuttavat naisten kieltäytymisen seksistä ja psukevat päälle saattavat saada naisesta seksikumppanin jotkut jopa pidemmäksikin aikaa kun taas miehet, jotka kunnioittavat ja ymmärttävän naisen kieltäytymisen oikeasti merkistevän naisen kieltäytymistä, eivätkä vänkää asiasta ja tai painosta naista mihinkään pääsevät korkeintaan ns. friendzonelle, eivätkä saa lainkaan mahdollsiuutta harrastaa seksiä. Tai eivät saa sitä ainakaan yhtä usein.

Vierailija
67/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta sanon, että sellaisen naisen kanssa ON helppo pysyä "friend" zonella vuosikausia joka:

1.On vastavuoroton, puhuen lähinnä itsestään ja elämästään.

2. Häntä ei juuri kiinnosta miehen asiat.

3.Puheet pysyvät pääasiassa negatiivisissa aiheissa.

He vielä tiedostavat nämä piirteet itsessään, mutta eivät halua niitä muuttaa.

Feministeille riittää simppaajacuckeja ja tämä riittää noidankehän ylläpitämiseen. Monia surullisia tapauksia.

Vierailija
68/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Joskus on käynyt mielessä, että onko yski syy siihen, miksi itse päädyn tai pääsen ja tai joudun kuinka vain nais(t)en kanssa niin usein friendzonelle, enkä parisuhteeseen se, että asetun sinne ikäänkuin itse liian mutkattomasti jha helposti. Kun nainen tekee selväksi, että hän haluaisi olla vastaisuudessa "vain" ystävä tai kaveri kanssani, niin otan tämän välittömästi ja heti ohjenuorakseni, enkä vahingossakaan lähde kjokeilemaan, että tarkoittaisiko naisein -yksinkertaistaen- ei sittenkin kyllä. - Ymmärrän myös sen, että joillekin lausahdus: "Voiisimmeko tulevaisuudessa olla  vain ystäviä tai kavreita" tms. On monelle vain korulause, joka ei tarkoita heille muuta kuin mahd. kauniimpaa tapaa sanoa hyvästit tai toivetta siitä, ettei 2. kävisi vastaisuudesssa hankalaksi ja vaikeaksi. - Jotta kaveruus tai ystävyys voisi toimia, niin kyllä se useimmiten vaatii jonkinlaista vastavuoroisuut

Miksö ennuste se sillä miehellä on joka ei puse päälle? - Aivan .Moni nainen ottaa mieluummin tällaisen puskijan seksisuhteeseen kanssaan kun taas se, joka ei puske päällse sanotaan heipat.

Vierailija
69/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti yritti selittää, että miehet, jotka sivuuttavat naisten kieltäytymisen seksistä ja psukevat päälle saattavat saada naisesta seksikumppanin jotkut jopa pidemmäksikin aikaa kun taas miehet, jotka kunnioittavat ja ymmärttävän naisen kieltäytymisen oikeasti merkistevän naisen kieltäytymistä, eivätkä vänkää asiasta ja tai painosta naista mihinkään pääsevät korkeintaan ns. friendzonelle, eivätkä saa lainkaan mahdollsiuutta harrastaa seksiä. Tai eivät saa sitä ainakaan yhtä usein.

Johtuu siitä että monet naiset on niin nynnyjä etteivät jaksa pistää vastaan vaan heidät on helppo pehmittää vaikkapa seksisuhteeseen vastoin tahtoaan, kun eivät jaksa miehen jankkaamista. Helpompi vain avata haaransa kuin taas kieltäytyä 100 kertaa vonkauksista.

Vierailija
70/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, että jos nainen (tai mies) on kypsä ja kasvanut aikuiseksi, hän pystyy kyllä ongelmitta olemaan myös pelkkä ystävä toisen sukupuolen edustajan kanssa. Halutessaan, ja jos tietää että toinen on myös vapaa, voi mahdollisille tunteille antaa tilaa ja kertoa niistä toiselle.

Jos jollakin naisella on vaikeus pitää miehiä friend zonella, hän hyvin todenäköisesti flirttailee heille tiedostaen tai tietämättään. Jos ollaan aikuisia, yhdessäolo keskittyy muuhun kuin toisen viehättävyyden jatkuvaan miettimiseen. Keskustellaan, väitelläänkin, tehdään yhdessä jotain aktiviteettia, pelataan vaikka lautapeliä. 

Vierailija
71/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja naisen ystävyys onnistuu vain jos nainen on lihava. 

Vierailija
72/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä höpöä ja törkeää miesten aliarviointia. T. Hoikka nainen. 

Vierailija
73/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kuvittele itsestäsi liikoja. Miehet panee mitä vaan, millä on pulssi. Eikä tarvii sitäkään, käy vaikka pölynimuri. Ihan se riittää, että on nainen ja siinä lähettyvillä. Miehet ajattelee seksiä joka tapauksessa vähän väliä. Lisäksi miehillä on tutkitusti taipumus ajatella, että jos joku nainen saa seksin mieleen, niin se meinaa naisenkin olevan kiinnostunut.

Kunpa nuo miehet ymmärtäisivät että kyse on heidän harhastaan. Että he eivät päätä naisen puolesta, sairas ajatuskin.

Vierailija
74/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se olekaan nainen, joka jättää miehen friendzonelle? 

On se. Teen heti uudelle tuttavalle selväksi, että haluan olla vain kaveri. 

Moni etääntyy siinä vaiheessa. 

Minä en.. kavereiden, enkä exieni kanssa. 

Vierailija
75/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä höpöä ja törkeää miesten aliarviointia. T. Hoikka nainen. 

Jos mies on heteroseksuaali niin ei onnistu hoikan naisen kans. Terveisin normaalipainoinen mies

Vierailija
76/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen, joka ei itse pysy friendzonella.

Vierailija
77/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen, joka ei itse pysy friendzonella.

Niinhän asia on. Jos ei anna mitään merkkejä omasta (romanttisesta) kiinnostuksesta, ei jännitettä synny ja toinen ala lietsoa itsessään tunteita. 

Vierailija
78/101 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinun täytyy olla jumalattoman kuuma, kun kaikki miehet vain haluaa sinua. ja sinä et yhtään ymmärrä, että mistä se johtuu. kysypä joskus miehiltä, että häiritsisikö se heitä, jos nyt riisuisit vaatteet pois. muista siunailla heidän törkeitä vastauksiaan, niin tiedät, onko heistä kaveriksi. heh.

t. elämää nähnyt nainen, vientiä vieläkin.

Vierailija
79/101 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan kaveeraisi naisten kanssa? Katkaisen välit samantien jonkun henkilökohtaisen loukkauksen säestämä, niin hyvä "kaveri" mä olen.

Vierailija
80/101 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on seksuaalista häirintää ja kertoo enemmän valta-asemasta jos alkaa tulemaan "levottomia juttuja". Oikeasti kiinnostuneet eivät kyllä heitä mitään "levotonta läppää" vaan lähestyvät kunnioituksella. 

Itse olen ylipainoinen ollut aina ja ihan yhtä lailla jutut on menneet seksuaaliseen häirintään, halailuun ja levottomiin puheisiin kunhan miesten kanssa viettää tarpeeksi aikaa. Sitten ne harvat jotka oikeasti on olleet ihastuneet, ei ne noin toimi. Luonteeltani ei myöskään ole mikään rasvainen rekka-liisa vaan niin tavis kun voi olla :D