Miehet - millaisen naisen kanssa on vaikea pysyä friendzonella?
Ihan mielenkiinnosta kun oma kokemus tästä on olemassa, mutta haluaisin kuulla tästä miesten näkökulmaa.
Naisen kanssa tutustutte, asiallisissa merkeissä koulun tai töiden osalta, tai kaveriporukan kautta. Juttu on täysin friendzonella ja on mukavaa. Millaisen naisen kanssa tällä alueella on helppoa pysyä ja mitkä tekijät aiheuttaa sen, että kuvaan astuu myös kaikenlaista muuta ajatusta ja puhetta?
Itse olen kokenut sen; että miesten kanssa jutut yhtäkkiä alkavat päätyä levottomiksi ja aletaan mennä rajoilla vaikka itse pidän tiukasti ohjia, osaan nauraa läpänheitolle ja painaa jarrua kohti friendzonea. Mietin vaan provosoiko oma ulkonäköni tätä vaiko luonne? Minulla tuntuu olevan joku outo vaikutus miehiin ja yritän saada tähän selvyyden, että vältän ongelmat.
Kommentit (101)
Ihan sama, kunhan lämpimän paskan tekee, reikä kuin reikä kelpaa.
Markku48
onko kysymys oikeasti miehille, vai, kuten tavallisesti, pelkille "karusellimiehille"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukkapyllyinen
Tiukkavittuinen
Isotissinen
Hiljainen
Rikas
Aika hyvä jos se on näin. En ihan extremesti ole näistä mitään. Hoikka, mutta lanteikas eli pylly aika muodokas, keskikokoiset rinnat, pitkät vaaleat hiukset (tämä saattaa provosoida sekä miehiä että naisia puoleen ja toiseen), en missään nimessä hiljainen enkä ainakaan rikas.
Mulla taitaa siis mennä ihan hyvin tämän vastauksen valossa.
Voi tsiisös mikä pick me girl. Viimeistään tämän vastauksen valossa on selvää, että aloitus on tehty, jotta pääset keskustelemaan, miten kuuma ja vastustamaton olet. Ja nyt sinulla menee hyvin, kun joku nettiurpo kirjoittaa sinulle luettelon asiattomuuksia ja rivouksia.
Olen ihan varma, että
En ole tästä kyllä samaa mieltä. Itse koen olevani ihan hillitty ja asiallinen, toki ystävällinen ja iloinen. Silti yllätyksenä tulee se yhtäkkinen seksuaalissävytteinen läpänheitto. Huomaan sen nykyisin jo niin ajoissa, että saan ohjattua tilannetta toiseen suuntaan koska tosiaan ollaan yleensä ihan eri merkeissä tekemisissä tuolloin näiden ihmisten kanssa.
ja kuulen kyllä myös olevani hyvännäköinen, jos sillä nyt merkitystä on. Siltikin, minusta käytös ohjailee senkin puolen viestejä toisille.
Ap
Ei ole ollut miespuolisia kavereita, jos ystävien puolisoita ei lasketa, eikä hekään ole kovin läheisiä.
Vasta neljänkympin korvilla tutustunut miehiin, joiden kanssa päätetty olla vain kavereita ja olen sopimuksessa pysynytkin, miehet ei. Siis vaikka aloite pelkkään kaveruuteen on tullut mieheltä niin silti oltaisiin taas petipuuhissa tai puhutaan siihen sävyyn että harmi kun ei olla muuta kuin kavereita.
Sellaisen kanssa, jolta haluaa muutakin, kuin kaveruutta? Ei kovin vaikeaa.
Jos naisella on isot rinnat ja/tai mies tietää että on hyvä ottamaan suihin.
Mulle siellä friendzonella alkaa olla vaikea pysyä, kun tulee vastaan juuri se omannäköinen kombo mitä naiselta haluaa. Nätti/sievä ennemmin kuin mikään jumalaton kaunotar. Sen lisäksi nainen on sosiaalinen, mutta söpöllä tavalla samalla hieman ujo. Tästä naisesta positiivisuus, hymy ja sellainen aurinkoisuus paistaa voimakkaasti läpi. Tällaisesta naisesta syntyy ennen pitkään sellainen tunne, että hänet vain haluaisi sulkea syliinsä ja suojella kaikelta pahalta maailmalta. Eli joo tietyllä tavalla naisen pitää olla myös herkkä, mutten nyt tarkoita minään yliherkkänä joka asiasta kyynelehtijänä.
Eihän noita usein vastaan tule. Mutta kun tuollainen on esimerkiksi työkaverina tai muuten vaan esim. samassa harrastusporukassa, niin kyllä saa itsensä kanssa tosissaan taistella ihastusta vastaan. Naimisissa oleva mies olen, joten kyllä ne siellä friendzonella pysyy, enkä koskaan petä. Mutta kun kysyit että milloin se on vaikeaa, niin tuossa vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Saako nainen vastata? Minua kehutaan usein kauniiksi ja kokemukseni on että jos miehellä on kiinnostusta kaveerata, tulee kuvaan astumaan jossain vaiheessa levottomuudet. Sitten on erikseen ne miehet joita ei kiinnosta, millään tasolla, edes kaveerata. Ja omasta kokemuksesta tästä johtuen, en usko naisen ja miehen väliseen kaveruuteen.
Itselläni aivan samanlaiset kokemukset.
Vierailija kirjoitti:
Mulle siellä friendzonella alkaa olla vaikea pysyä, kun tulee vastaan juuri se omannäköinen kombo mitä naiselta haluaa. Nätti/sievä ennemmin kuin mikään jumalaton kaunotar. Sen lisäksi nainen on sosiaalinen, mutta söpöllä tavalla samalla hieman ujo. Tästä naisesta positiivisuus, hymy ja sellainen aurinkoisuus paistaa voimakkaasti läpi. Tällaisesta naisesta syntyy ennen pitkään sellainen tunne, että hänet vain haluaisi sulkea syliinsä ja suojella kaikelta pahalta maailmalta. Eli joo tietyllä tavalla naisen pitää olla myös herkkä, mutten nyt tarkoita minään yliherkkänä joka asiasta kyynelehtijänä.
Eihän noita usein vastaan tule. Mutta kun tuollainen on esimerkiksi työkaverina tai muuten vaan esim. samassa harrastusporukassa, niin kyllä saa itsensä kanssa tosissaan taistella ihastusta vastaan. Naimisissa oleva mies olen, joten kyllä ne siellä friendzonella pysyy, enkä koskaan petä. Mutta kun kysyit että milloin se on vaikeaa, niin tuo
Pitäiskö sen naisen jotenkin hillitä itseään ettei aiheuttaisi sinussa vaikeita tunteita?
99% näiden tapausten miehistä olisi valmis (ja varmaan toivoisi) että vaikka ollaankin ystäviä, niin mukana olisi edes joskus seksiäkin, edes kerran.
99% näiden tapausten naisista ei vaan ikinä anna.
Tätä voisi verrata johonkin tuoksuvan pizzan heiluttamiseen Gazalaisen nälkäisen lapsen edessä "etpäs saa, etpäs saa".
No mä kysyin tätä joskus mun mieheltä, ja sen vastaus oli, että miehet hyvin harvoin on kiinnostuneita kaveeraamaan minkäänlaisen naisen kanssa. Yleensä taustalla on ajatus seksistä, mikäli kaveri ei ole mies ja toki joidenkin kohdalla myös tällöin, siis jos on taipumusta siihen. Poikkeus voi olla, mikäli nainen on hyvin epäviehättävä, mutta harvemmin silloin mikään sen kummempi yståvyyskään kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
pinppizonella on mukavampaa
kaikki sinne kuitenkin haluaa päästä, jos ovat sinkkuja, ja jos on vähänkin siedettävä nainen
Exien kanssa on vaikea pysyä friendzonella. Aina tulee ajatus mieleen, jos kerran vielä pääsisi tuikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
No mä kysyin tätä joskus mun mieheltä, ja sen vastaus oli, että miehet hyvin harvoin on kiinnostuneita kaveeraamaan minkäänlaisen naisen kanssa. Yleensä taustalla on ajatus seksistä, mikäli kaveri ei ole mies ja toki joidenkin kohdalla myös tällöin, siis jos on taipumusta siihen. Poikkeus voi olla, mikäli nainen on hyvin epäviehättävä, mutta harvemmin silloin mikään sen kummempi yståvyyskään kiinnostaa.
Oma mies vähän samoilla linjoilla.
jätkät yrittää pinppii, ei kiinnosta tyhjän jauhaminen.
Eikö se olekaan nainen, joka jättää miehen friendzonelle?
Amazon jolla on karvaiset apinajalat