Voiko naisella koskaan olla täysin litteä alavatsa?
Vai onko siinä aina kohdun pieni pyöreys hoikallakin?
Kommentit (107)
Kyllä se nelikymppiseks asti on litteä tekemättä juuri mitään. Muutos tapahtuu 45+ iässä. Silloin huomaa, että alkaa muistuttaa omaa äitiään ja suvun vanhoja naisia. Vaikka siis vaatteet päällä olisikin vielä ihan hoikan ja hyväkuntoisen näköinen. Mutta se tietty lösähdys tapahtuu silloin. Siis tietty on se promille jolle niin ei käy ja se vaatii tiukkaa kuria.
Oli ennen lapsia täysin litteä ja vatsalihakset erottui hyvin.
Nyt en laihduttamalla saa tuota pientä nahkapussia pois ja erkaumaakin jäi neljännestä lapsesta. Hoikka siis olen, eikä tuo pieni pömpötys haittaa itseä yhtään.
Tiedätkö edes minkä kokoinen kohtu on? Ja missä se on? Oon taas koulussa lintsattu.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole tarvinnut omaa pömppöä selitellä kenellekkään. Lasteni isä ymmärtää ja tietää mistä se on tullut. Toivon teille muillekkin naisille hieman itseluottamusta, botoxit ja rasvaimut ei valitettavasti muuta ihmisen perusluonnetta, vaikka some siihen painostaakin.
Itsekin olen kaksi lasta kantanut ja synnyttänyt mutta litteän vatsan treenasin vasta sen jälkeen. Itselläni se pömppö oli kyllä ihan syömällä tullut. Joku tuolla aiemmin muuten sanoi että ruokavaliolla oli iso osuus prosessissa, niin itselläkin. Eli siinä missä se pömppö tuli syömällä niin syömällä se lähtikin. Piti vaan syödä aivan toisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kun sivusta katsoo on pieni "pömppö" vaikka olen tosi hoikka (182/62)
62 kilolla ei ole hoikka vaikka pituutta onkin
No on se :D Jos painaisin 59kg mulla ei tulisi enää menkat. 60 kg on jo alipaino.
Tuskinpa näin. T 165cm 40kg ja menkat tulee joka kuukausi 28. Päivän välein
Olet sairaalloisen alipainoinen, jos tuo on totta.
Vai sairaalloisen alipainoinen. Mä olen 170 pitkä ja painoin 48 kiloa (+- pari kiloa) koko nuoren ikäni. Näin keski-ikäisenä kolmen lapsen äitinä sit 55-60 kiloa. Enkä ole ollut sairaalloisen laiha koskaan.
Kuka -ttu tuollaisia kyttää ja miettii? Toiset naisetko?
Ainakin näin keski-ikäisenä lihaa syövänä heteromiehenä (joita aina mollataan) en voisi pätkääkään välittää kenenkään naisen "täysin litteistä alavatsoista"! Sellaisen saa aikaan Photoshopilla, ja sen ääressä voivat incelit vetää rukkaseen jos tahtovat, mistään reaalimaailmasta tuollaiset pohdinnat eivät ole.
Oma rakas keski-ikäinen vaimoni ei ole todellakaan "täysin litteä alavatsasta". On pyöreyttä, pehmeyttä ja kumpuakin, ja raskausarpia koska hän on synnyttänyt rakkaan lapsemme mikä oli sellaista hommaa, että ketju/palstahullut pyörtyisivät (olin läsnä tukemassa). Nuorempanakaan ei kenelläkään tietämälläni naisella ole ollut mitään fantasia/kuvankorjausvatsaa luonnossa, ja miksi ihmeessä olisikaan?
Tämmöiset pohdinnat kertovat joko miehestä, joka ei ole eläissään nähnyt oikeaa naista vähäpukeisena läheltä, tai sitten valitettavasti myös naisesta jolla ovat Instagramien kuvankäsitellyt julkkikset menneet pahasti ajatusmaailmaan ja joka ei kykene enää siitä irtautumaan.
Unohtakaa hei "täysin litteiden alavatsojen" pohdinnat! Jos sellainen on jollekulle parisuhteen kriteeri, niin sitä parisuhdetta saa odotella hamaan maailmanloppuun ja viettää aikansa yksin.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole tarvinnut omaa pömppöä selitellä kenellekkään. Lasteni isä ymmärtää ja tietää mistä se on tullut. Toivon teille muillekkin naisille hieman itseluottamusta, botoxit ja rasvaimut ei valitettavasti muuta ihmisen perusluonnetta, vaikka some siihen painostaakin.
Itsekin olen kaksi lasta kantanut ja synnyttänyt mutta litteän vatsan treenasin vasta sen jälkeen. Itselläni se pömppö oli kyllä ihan syömällä tullut. Joku tuolla aiemmin muuten sanoi että ruokavaliolla oli iso osuus prosessissa, niin itselläkin. Eli siinä missä se pömppö tuli syömällä niin syömällä se lähtikin. Piti vaan syödä aivan toisella tavalla.
Ai jaa. Kiitti kun kerroit, en olisi tuota tiennytkään. T. 58v nainen. Mutta hyvät jatkot sulle. Ps. Älä vaan päästä sitä pömppöä kasvamaan vuosien saatossa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minulla oli jonnekin nelikymppiseksi.
Mitä sen jälkeen tapahtui?
No sitten pääsin hiljalleen normaalipainoon ja sen yli.
Olin nuorena 171 cm pitkä ja painoin 46 kg ja olin kyllä liian laiha, vaikka olenkin myös siroluinen.
Lonkkaluut törrötti ja vatsa oli niiden välissä kuopalla.
58 kg:n painoisena toisaalta tunsin jo itseni lihavaksi, vaikka olin kait jo aika normaalipainoinen. Aloin silloin saamaan myös lihaksia eli n. 24-25-vuotiaana.
Mun alavatsa meni piloille jo parikymppisenä ison painovaihtelun vuoksi. Se ei korjaantunut liikunnalla eikä hoikkuudella. Nyt jo keski-iässä ja painoakin tullut taas lisää. Harmittaa, mutta minkäs teet.
Voi olla. Ruokavalio, kuntoilu pitää olla kunnossa.
Viivasuora mahankohta rinnoista häpyyn on ruma. Se ttk-pernilla böckerman näyttää siltä. Vaatekaan ei näytä nätiltä sellasen viivottimen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Kiitti kun kerroit, en olisi tuota tiennytkään. T. 58v nainen. Mutta hyvät jatkot sulle. Ps. Älä vaan päästä sitä p
No se on tarkoitus. Tykkään litteästä vatsasta. Ihan itseni vuoksi sen haluan litteänä pitää. Olen nyt 48 mutta monella vanhemmallakin naisella on vielä litteä vatsa. Jos se ei aivan epäinhimillistä suoritusta vaadi niin aion jatkossakin olla yksi heistä.
Tärkeämpää on että pillukarvat on ajeltu eikä ole mikään läskivittu vaan sisemmät häpyhuulet näkyvät sieltä vaosta, mutta eivät tursuile ulos.
Varmaan vähintään menkkojen aikaan useimmilla on turvotustakin alavatsalla, mikä pömpöttää.
Pieni pehmeys on vaan seksikästä, vaikka ihan nainen oon itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka -ttu tuollaisia kyttää ja miettii? Toiset naisetko?
Ainakin näin keski-ikäisenä lihaa syövänä heteromiehenä (joita aina mollataan) en voisi pätkääkään välittää kenenkään naisen "täysin litteistä alavatsoista"! Sellaisen saa aikaan Photoshopilla, ja sen ääressä voivat incelit vetää rukkaseen jos tahtovat, mistään reaalimaailmasta tuollaiset pohdinnat eivät ole.
Oma rakas keski-ikäinen vaimoni ei ole todellakaan "täysin litteä alavatsasta". On pyöreyttä, pehmeyttä ja kumpuakin, ja raskausarpia koska hän on synnyttänyt rakkaan lapsemme mikä oli sellaista hommaa, että ketju/palstahullut pyörtyisivät (olin läsnä tukemassa). Nuorempanakaan ei kenelläkään tietämälläni naisella ole ollut mitään fantasia/kuvankorjausvatsaa luonnossa, ja miksi ihmeessä olisikaan?
Tämmöiset pohdinnat kertovat joko miehestä, joka ei ole eläissään nähnyt oikeaa naista vähäpukeisena läheltä, tai sitten valitett
Toisilla naisilla saa olla ihan minkälainen vatsa tahansa, mutta omastani pidän litteänä. Parisuhde mulla on ollut jo kymmeniä vuosia, sekään ei millään tavalla liity mun mahaan.
Kai se sitten joillekin on vaikea käsittää että joku nainen haluaa näyttää joltain tietyltä ihan aidosti itsensä vuoksi.
Voi olla. Minulla on pömppö, saman kokoisella kaverillani ei minkäänlaista. Ihan rakenteellisia juttuja.
Ja se pömppö ei muuten ole kohtu, paitsi ehkä juuri synnyttäneellä, vaan rasvakudosta. Se ei silti ole sellainen josta pitäisi tai edes voisi päästä eroon.
Minulla on 57-vuotiaana reilu pömppö. Muuten olen laiha. Äiti, sisko, mummo ym. suvun naisilla sama juttu. Olisiko geeniperimääkin? Kaksi lasta mulla on. Onhan se hassun näköinen. Vaikka laihdutin tuon pömpön takia kuinka oikeaoppisesti tahansa niin ei se vaan häviä. Mies inhoaa sitä, onpa nimitellytkin sen takia rumasti. Enpä enää välitä. Olkoon hän täydellinen, minä olen minä.